تور آسیا

روزنامه ی ساوث چاینا مورنینگ پست از بازگشت شهروندان چینی از ایران در پی انتشار ویروس کرونا در کشور خبر داده است. طبق این گزارش، حدود ۲۰۰ نفر از شهروندان چروک ازجمله چندی از دانشجویان این سرزمین از ایران به گره بازگردانده می شوند.

شریک هواپیمایی چاینا ساترن دراین باره اعلام کرده است هواپیمای این شرکت امشب تهران را به مقصد روستا لانجو، مرکز استان گانسو داخل شمال مغرب چین، ترک می درنگ و شهروندان چینی روز چهارشنبه وارد این استان می شوند. کارکنان مشارکت های چینی و بازرگانان و ۳۰ نفر از دانشجویان چینی بی جنبش ایران ازجمله کسانی هستند که از کشورمان خارج می شوند.

درون این گزارش، همچنین نوشته شده است ایران درکنار کره جنوبی و ایتالیا بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را ازآنِ خویشتن کرده است. وزارت خارجه ی گره پیش خیس در بیانیه ای اعلام کرده بود این سرزمین شهروندان چینی را از کشورهای درگیر ویروس کرونا بیرون می نرم.

طبق آخرین گزارش از وزارت بهداشت، تاکنون ۲،۳۳۶ نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور نمره داده شده است و درمجموع، ۷۷ نفر جان خود را دراثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند. سه گانه استان تهران و قم و گیلان بیشترین مدل ابتلا به ویروس کرونا را داشته اند.بیشتر بخوانید:اپل بوسیله موجب مسری کرونا لنز آیفون ۱۲ را از چند سازنده متنوع تأمین خواهد کرداحتمالا همگی مبتلا خواهیم شد؛ چرا ویروس کرونا جدید مهارشدنی نیست؟همه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۳ اسفند ۹۸]راه اندازی نظام صنفی رایانه ای کمیته دورکاری تشکیل می دهدسرویس های ویزیت آنلاین پزشک؛ بی نیازی از رجوع به درمانگاه و کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا
  • ۹۸/۱۲/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی