تور آسیا

کیبورد و ماوس از پراستفاده ترین کالا جانبی رایانه هستند و تاکنون استاندارد های مختلفی از آن ها ساخته شده است که هر کدام داخل یک دسته ویژه قرار می گیرند؛ چندی از کیبوردها و ماوس ها مخصوص بازی هستند و فدایی برای کارهایی مشابه تایپ کردن نوک تیز طراحی می شوند. به نعوظ کلی چند دسته مختلف بخاطر این محصولات بود دارد که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود، از بین آن ها موردی که بیشتر مورد استفاده است تفویض کنند.

بوسیله نشانی کاربر باید بتوانید کیبورد و ماوسی انتخاب کنید که تو استفاده طولانی مدت، شما را زحمت نکنند و با آن ‎ها مایه تسلی باشید. شرکت لاجیتک (Logitech) به تری یک ماوس متاخر شناساندن کرده است که می تواند برای افراد مختلف جذاب باشد. این شرکت تاکنون کیبورد و ماوس های متجاوز پرطرفداری تولید کرده است؛ درنتیجه حدس دارد این مایه جدید نیز توسط طرفداران این برند به سرعت خریداری شود.

مقاله های مرتبط:لاجیتک ماوس گیمینگ اقتصادی G203 Lightsync را معرفی کردلاجیتک سخت افزارهای گیمینگ خویشتن را بدون کربن تولید خواهد کرد

این انبازی در جدیدترین اقدام خود از ماوس بی سیم Trackball ERGO M575 رونمایی کرده است. با توجه به معروفیت این مایه و تصاویری که از آن منتشر شده است، می قابلیت توانایی های آن را تشخیص رحم. ترک بال این ماوس در نمونه های بی حد قدیمی وجود دارد و در لپ تاپ ها هم دیده می شود و بوسیله نظر می رسد لاجیتک قصد دارد این طراحی را دوباره زنده کند. تعدادی از کاربران معتقدند استفاده از ماوس هایی که دارای صرفنظر نهنگ هستند، بسیار آسان پر حرارت و جذاب تر از استاندارد های دیگر است که این بخش را ندارند.

به طور طاسی انتخاب لوازمی مانند ماوس علاوه پیاده شدن سلیقه کاربر، به کارایی نیز مرتبط است. گاهی اوقات ماوس هایی ساخته می شود که ظاهر بسیار دل فریبی دارند؛ اما کارایی آن ها به دلیل مدل سازی ناپسند بدنه، پایین است. اما ماوس های ساخته شده توسط لاجیتک عموما ازلحاظ ظاهری و عملکردی داخل جایگاه انعام قرار دارند؛ به همین دلیل می استعداد بوسیله دشت جدید این شرکت اعتماد کرد.



به نظر می رسد ERGO M575 بهترین های هر دو بخش را با هم ترکیب می کند. این ماوس با حفظ شکل آشنای خود، زین جناح را همچنین بخاطر کسانی که این جزء را دوست دارند، ارائه می دهد. این وسیله دارای تکمه های نمونه راست، چپ و اسکرول است که کارهای عادی یک ماوس را ایفا می دهند و نیز دو دکمه ی افزودن روی آن صبر گرفته اند که می توان آن ها را به وسیله کند افزار لاجیتک شخصی سازی کرد. این قابلیت ها نشان دهنده امکان سفارشی سازی بالای این ماوس جذاب است. شما می توانید تند نمدار از همیشه با استفاده از این ماوس بوسیله ویژگی های متنوع دستگاه خویشتن دسترسی داشته باشید. لاجیتک مشابه قدیم می خواهد با معرفی محصول متاخر خود بازار را از آن خود یواش.

این ماوس بی سیم است و از بلوتوث LE پشتیبانی می کند؛ ولی یک دانگل اضافه حیات دارد که به شما اجازه می دهد آن را به رایانه همواره کنید. قیمت Trackball ERGO M575 از ۵۰ دلار شروع می شود و از هم زمان حال تو سایت لاجیتک دردسترس است.

نظر شما کاربران زومیت درباره ی استفاده از ترک بال در ماوس چیست؟ آیا می توانید با ماوسی با این طراحی فرمان کنید؟بیشتر بخوانید:شارژر MagSafe اپل، آیفون های تبار گذشته را با سرعت کمتری شارژ می کندجدیدترین قاب های آهن ربایی Peak Design معرفی شدهواوی قلم لمسی، شارژر، پاوربانک و قاب جدید معرفی کردن کردشارژر مگ سیف اپل با پیکسل 5 و گلکسی زد فولد 2 امر می کندسامسونگ و شیائومی اپل را به فکر حذف شارژر از صندوق آیفون ۱۲ سخریه کردند
  • ۹۹/۰۸/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی