تور آسیا

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

نتایج یک کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده تو بریتانیا نشان می دهد که یک استروئید ارزان و رایج می تواند جان افرادی را که بوسیله شدت براثر کووید ۱۹ ناسالم هستند، استخلاص دهد. این دارو که دگزامتازون نامیده می شود، بدوی دارویی است که مدال داده شده است جهت کاهش اجل و میر ناشی از ویروس کرونا می شود. ویروس کرونا در سطح جهان تاکنون جان بیش از ۴۳۰ هزاره نفر را خمود است. تو این کارآزمایی، این دارو موجب یک سوم کاهش در اجل و میر بیمارانی شد که بوسیله سبب عفونت ویروس کرونا مافوق دستگاه تنفس قلابی قرار داشتند. کنت بیلی، پزشک مراقبت های اختصاص درون دانشگاه ادینبورگ و از یکی اعضای کمیته ی راهنمایی کارآزمایی مذکور که ریکاوری (RECOVERY) معروفیت دارد، می گوید: «این خراج ی شگفت انگیزی است. این به وضوح تاثیر جهانی چشمگیری خواهد داشت.»

تجسس ی ریکاوری یافته های خود را در کنفرانس مطبوعاتی داخل ۱۶ ژوئن اطلاع دادن کرد اما پژوهشگران می گویند قصد دارند نتایج خویشتن را بوسیله سرعت منتشر کرده و یافته های خویشتن را دراختیار تنظیم کنندگان بریتانیایی و بین المللی استراحت دهند. کارآزمایی ریکاوری که در ماه مارس آغاز شد، یکی از بزرگ ترین کارآزمایی های ناگهانی کنترل شده است که تاکنون در جهان درزمینه ی تداوی ویروس کرونا ارتکاب شده است. این کارآزمایی درحال آزمایش طیفی از تداوی های بالفعل است.

در تجسس ی مذکور، ۲۱۰۰ شرکت کننده، دگزامتازون را با دوز ناچیز یا متوسط ۶ میلی گرم در روز به مدت ۱۰ روز ستاندن کردند و نتایج آن ها با نتایج ۴۳۰۰ نفر که تحت علاج معیار عفونت ویروس کرونا راحتی داشتند، مورد مقایسه استراحت گرفت. نفوذ دگزامتازون درون بیماران بوسیله شدت بیماری که عرشه وسیله نفس کشیدن مصنوعی استراحت داشتند، از همه چشمگیرتر بود. کسانی که پایین تر اکسیژن درمانی قرار داشتند، اما به دستگاه تنفس تقلبی همواره نبودند، نیز تماشاگر بهبودی بودند: کار بزرگ مرگ آن ها تا ۲۰ درصد کاهش ظاهر کرد. این استروئید روی افراد مشغول به موارد خفیف کووید ۱۹ یعنی کسانی که اکسیژن اخذ نکرده یا به مایه تنفس بدلی همواره نبودند، تاثیری نداشت. مدت کوتاهی پس از انتشار نتایج، دولت بریتانیا موقت مجوز استفاده از دگزامتازون را برای علاج بیماران مشغول به کووید ۱۹ بستری شده که نیاز به اکسیژن دارند ازجمله کسانی که از دستگاه تنفس ساختگی استعمال می کنند، صادر کرد.مطالعه دقیقمقاله های مرتبط:هیدروکسی کلروکین با خطر مرگ و میر بیشتر درون بیماران مشغول به کرونا مرتبط است [به روزرسانی: ناشر مقاله را سلب اختیار کرد]هرآنچه باید درباره رمدسیویر، امیدبخش ترین داروی کووید۱۹ بدانید

پیتر هوربی، فنی بیماری های عفونی در دانشگاه اکسفورد و یکی از پژوهشگران واقعی این کارآزمایی می گوید: «این موفقیتی چشمگیر است.» هوربی یادآور می شود که کاربرد از استروئیدها بخاطر درمان عفونت های تنفسی ویروسی مانند کووید ۱۹ مباحثه برانگیز بوده است. او می گوید داده های حاصل از کارآزمایی های مربوط به استروئیدها داخل جریان شیوع سارس (سندرم تنفسی حاد بیش ابکی) و مرس (سندرم تنفسی خاورمیانه) بی نتیجه بوده است. ویروس عامل این دو عفونت مشابه ویروس کرونای جدید بوده است. با این حال با توجه به دسترسی گسترده به دگزامتازون و فدایی نتایج امیدوارکننده ی مولود از مطالعات استروئیدی درون عالمگیر های گذشته، پژوهشگران تجسس ی ریکاوری احساس کردند که آزمایش این درمان داخل یک کارآزمایی بالینی نکته سنج زیاد مهم است.

در دستورالعمل های درمانی موسسه جهانی بهداشت و بسیاری از کشورها نسبت بوسیله درمان افراد مبتلا بوسیله ویروس کرونا با استروئیدها اعلام خطر داده شده است و برخی پژوهشگران درمورد گزارش ها حکایتی از تداوی گشاد با استروئیدها ابراز نگرانی کرده اند. این داروها جهیز ایمنی را سرکوب می کنند و می توانند تاحدودی موجب تسکین بیمارانی شوند که ریه های آن ها مورد هجوم پاسخ جبون جهیز زنهار قرار خمود است. این وضعیت گاهی به شکل موارد اکید کووید ۱۹ بروز می نرم. اما چنین بیمارانی هنوز ممکن است بخاطر دفع خود ویروس به عملکرد طولانی سیستم ایمنی نیاز داشته باشند.

کارآزمایی ریکاوری علامت می دهد که تو دوزهای آزمایش شده، مزایای تداوی با استروئید ممکن است از آسیب های احتمالی آن بیشتر باشد. بوسیله گفته ی پژوهشگران، درون این مطالعه، عوارض جانبی قابل توجهی از این علاج مشاهده نشد. هوربی می گوید: «این درمان را می نبوغ تقریبا به همه داد.»

آنتونی فائوچی، رئیس موسسه ی ملی آلرژی و مصیبت های عفونی می گوید: «الگوی پاسخ (تاثیر بیشتر روی موارد شدید کووید ۱۹ و حاضر بودن واکنش روی عفونت های خفیف) با این رویه فکر که احتمال اینکه فعالیت بیش ازحد سیستم کنف تو عفونت های بلندمدت شدید آسیب سریع العمل تر باشد، سازگار است. وقتی بیماری شما آن قدر ترفیع کرده است که عرشه مایه تنفس ساختگی استراحت پژمان اید، معمولا یک واکنش التهابی بسیار ازحد یا نابه مکان دارید که به اندازه ی اثرات مستقیم ویروس تو مصیبت و مرگ و میر نقش دارد.»

نیک کاماک، رئیس یک خیرات ی پژوهش های زیست پزشکی داخل لندن تو بیانیه ای گفت: «یافتن چنین درمان هایی اثر دنیاگیری کووید ۱۹ را پهلو عمر و اقتصاد در سرتاسر جهان متحول خواهد کرد. درحالی که این مطالعه نشان می دهد دگزامتازون عزب درون موارد شدید اثربخش است، جان تعداد بی شماری از افراد را درون سرتاسر جهان نجات خواهد عدالت.»



استروئید دگزامتازون داخل یک کارآزمایی تصادفی کنترل شده بوسیله هزاران فرد مبتلا بوسیله کووید ۱۹ بوسیله شدت ناخوش داده شد و علت یک سوم کاهش درون مرگ و میر شد استعمال آسان

تاکنون تنها دارویی که مزیت آن داخل بیماران کووید ۱۹ در یک کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده نشان داده شده است، داروی ضدویروسی رمدسیویر بوده است. اگرچه علامت داده شد که رمدسیویر مدت زمان ماندن مریض در درمانگاه را کاهش می داد، این دوا فایده انتزاعی داری به خشکی امدن مقدار مرگ و میر نداشت.

نیز کمبود رمدسیویر وجود دارد. درحالی که سازنده ی این دارو یعنی همدستی گیلیاد تو کالیفرنیا گام هایی برای اضافه تولید این دارو برداشته است، داروی مذکور داخل حال فراهم تنها در تعداد محدودی از بیمارستان های سرتاسر دنیا موجود است. علاوه براین، استعمال رمدسیویر پیچیده است: این دوا را باید طی یک حوالی ی چند روزه ازطریق اماله دریافت کرد. درعوض، دگزامتازون یکی از اقلام پا بر جا دارویی است که در قفسه های کامل داروخانه های سرتاسر جهان موجود بوده و بوسیله لباس یک قرص داخل دسترس است. این مزیتی اختصاص است بمنظور عفونت های ویروس کرونا داخل کشورهای دارای ویژگی دسترسی به محافظت های بهداشتی درحال افزایش است. مارتین لندری اپیدمیولوژیست دانشگاه آکسفورد و یکی دیگر از پژوهشگران پا بر جا کارآزمایی ریکاوری می گوید: «با هزینه ی کمتر از ۵۰ پوند، می توانید ۸ ناسالم را تحت تداوی قرار عدل و یک عمر را نجات دهید.»

بیلی می افزاید: یافته ها همچنین می تواند پیامدهایی برای دیگر بیماری های تنفسی اکید داشته باشد. بخاطر مثال، درمان های استروئیدی بخاطر وضعیتی که سندرم دیسترس حاد تنفسی نامیده می شود نیز مورد بحث است. بیلی می گوید: «این واقعا دلیل عطا به ما می دهد تا بررسی نکته سنج تازگی عمل دهیم زیرا مزیت اجل و میر متجاوز بالا است. من فکر می کنم این دارو روی بیمارانی به مگر مبتلایان به کووید ۱۹ حزن اثر خواهد داشت.»بیشتر بخوانید:سازمان غذا و دارو تأیید اضطراری داروهای نوبه بخاطر تداوی کووید 19 را باطل کردچرا کووید ۱۹ علت ازدست رفتن حس بویایی تو افراد می شود؟برخی بیماران دارای علائم خفیف کووید ۱۹ تا مدت ها از اثرات بیماری رنج می برندمحدودیت دو سرنشین روی صندلی تعاقب تاکسی جبری استچه کسانی درجریان هیاهو کووید ۱۹، کامل جامه دان کاغذی ها را خریدند؟
جیمیل را می توان یکی از سرو های ایمیل محبوب دانست. این سرویس گوگل داخل سال ۲۰۲۰ و با متجاوز از ۱/۵ میلیارد کاربر، توانست ۳۸ درصد از سهم بازار را به مشت آورد که آمار بیش جالبی است. این تعداد از کاربر درون سراسر جهان به ما علامت می دهد قطعا مجاهدت بسیار اضافی برای تدریس و استفاده از کامل نبوغ های سرو خواهند کرد.

 یکی از فردی های جیمیل را می قابلیت بطلان پیام ارسال شده دانست. درحقیقت، قابلیت نقض یا فراخوان مجدد ایمیل داخل جیمیل چند سال قبل معرفی شد و می توان آن را به نشانی یکی از انفراد های گرامی سرویس گوگل هم به شمار آورد. برای همگی ی ما موافقت بی ریا که پس از ارسال پیام، پشیمان شده ایم و غرض پژمرده ایم آن را حذف یا لغو کنیم؛ ولی آیا سیاق انجام این کار را می دانید؟ در این مقاله، عزم داریم اسلوب لغو پیام ارسال شده در جیمیل را توضیح دهیخ.روش ارسال ایمیل تو جیمیل

درون ابتدا و قبل از آنکه بخواهیم وارد مناقشه لغو ارسال ایمیل در جیمیل شویم، بهتر است راه ارسال ایمیل در جیمیل را بوسیله طورخلاصه مرور کنیم. برای ارسال ایمیل در جیمیل، مراحل دامن را قفا کنید:

۱. وارد جیمیل شوید.

۲. داخل سمت چپ سرنوشت بالا، گزینه ی Compose را انتخاب کنید.

۳. در فیلد To، آدرس پست الکترونیکی گیرنده ی پیام را وارد کنید.

۴. درون فیلد Subject، موضوع ایمیل ارسالی را وارد کنید. موضوع انتخابی می تواند مربوط به کار، درس، اسناد خواه هر چیزی باشد که مستقیم گزینش خواهید کرد.

۵. پیام خود را در حصه مرتبط متوجه کنید.

۶. درادامه و تو قسمت پایین صفحه، روی گزینه ی ارسال (Send) کلیک کنید.

شما به همین سادگی می توانید متن ایمیل ارسالی خود را نگارش و ارسال کنید.معنای دقیق لغوکردن ارسال ایمیل داخل جیمیل





منبع این است که امکان بازیابی ایمیل ارسال شده داخل جیمیل حیات ندارد؛ ولی گوگل این اجازه را به شما می دهد قبل از مشاهده شدن پیام ، بتوانید عملیات را فسخ کنید و پیام را از صندوق ورودی شخص مدنظرتان بیرون کنید. این بدان معنا است که پس از مشاهده شدن پیام، امکان لغو پیام بود ندارد.

همچنین، فراموش نکنید الغا ایمیل ارسال شده درون جیمیل فقط برای مدت محدودی امکان پذیر است. البته شرایط درون جیمیل بدین ترتیب است؛ درون حالی که کاربران اوت لوک حتی پس از مشاهده شدن پیام غم می توانند تغییراتی بوسیله وجود آورند.

نزدیک ترین قابلیت به بازخوانی ایمیل در جیمیل را می قابلیت حذف دسترسی به ایمیلی محرمانه دانست. استفاده از حالت محرمانه به شما رخصت می دهد تاریخ انقضا و رمزعبور جدیدی بخاطر ایمیل انتظام کنید و دسترسی زودهنگام را حذف کنید که درحقیقت، می توان گفت همان بازخوانی ایمیل است.

به ترانه ارسال ایمیل محرمانه، می توانید از راه زیر استفاده کنید:

۱. بیدار جیمیل شوید و پیام خود را ارسال کنید.

۲. به قسمت پایین جانب عبث پنجره بروید و روی گزینه ی حالت محرمانه (Confidential Mode) کلیک کنید. صریح این گزینه شبیه قفل با تایمر است.

۳. تاریخ انقضا و کد عبور تعیین کنید.

۴.  گزینه ی ذخیره (Save) را انتخاب کنید.

۵. برای ازبین بازی کردن دسترسی بوسیله ایمیل محرمانه، وارد جیمیل شوید و ایمیل مدنظرتان را از مدخل مرتبط پیدا کنید.

۶. ایمیل را باز و گزینه ی حذف دسترسی (Remove Access) را انتخاب کنید.روش لغو ایمیل ارسال شده در جیمیل

بخاطر لغو ایمیل ارسال شده در جیمیل، مراحل ذیل را تعاقب کنید:

۱. باخبر جیمیل شوید و پیام خود را آماده ی ارسال کنید.

۲. گزینه ی ارسال (Send) را تفویض کنید.

۳. این بخش را می توان نخستین فرصت برای لغو ارسال ایمیل داخل جیمیل دانست. هنگامی که پیام را ارسال می کنید، اعلانی داخل پایین صفحه مشاهده خواهید کرد که گویای شرایط ارسال پیام است. تو سمت راست آن، می توانید گزینه ی الغا (Cancel) را انتخاب کنید.

۴. در صورتی که این فرصت را از مشت داده اید، جیمیل دومین اعلان را ارسال خواهد کرد که درون آن از واژه ی ارسال شده (Sent) مصرف کرده است. بخاطر لغو ارسال ایمیل، می توانید گزینه ی Undo را انتخاب کنید.

ادا اقدامات ذکرشده نیازمند زمان است؛ اما کارگر نیست که نتوانید انجام دهید یا غیرممکن باشد.



امکان لغو ایمیل ارسال شده در جیمیل از سال ۲۰۱۸ فراهم شده است؛ ولی همان طور که گفته شد، فردی هایی تیمار دارد. از همه مهم تر ویژگی مبتنی بر زمان و ثانیه ها است که همین امر باعث افزایش درک می شود. اگر نتوانید در ثانیه های بدوی ارسال ایمیل، باعث لغو ارسال پیام شوید، درنهایت پشیمان خواهید شد.

گوگل به این خراج رسیده است که این مسئله می تواند برای کاربران دردسرساز شود و به آنان این دستور را داده تا بتوانند زمان ابطال ایمیل را تمدید کنند خواه افزایش دهند. در این بخش، خواهید آموخت چگونه می استعداد زمان لازم برای لغم ایمیل ارسال شده در جیمیل را افزایش عدالت:مقاله های مرتبط:کوشا سازی میانبرهای کیبورد و فهرست میانبرهای کاربردی برای Gmailافزایش امنیت شمار کاربری جیمیل با ۶ روش کاربردی

۱. بیدار جیمیل شوید.

۲. روی گزینه ی تنظیمات موجود در سمت حق قسمت بالا کلیک کنید.

۳. گزینه ی تنظیمات را تفویض کنید.

۴. در پایین برگه ی General، مقدر شدن جدیدی با نشانی Undo Send را مشاهده خواهید کرد.

۵. منو کشویی کنار آن را انتخاب و روی گزینه ی Send Cancelation Period of Preference کلیک کنید. محدودیت ۳۰ ثانیه است.جمع بندی

با اینکه لغو ایمیل ارسال شده تو جیمیل اندکی حساس و نیازمند سرعت و دقت ایفا است، بودن این توان بهتر از نبودن آن است. شما می توانید با ایجاد تبدیل در تنظیمات ذکرشده، شرایط را برای الغا ایمیل ارسال شده در جیمیل فراهم کنید تا این کار داخل نهایت به سادگی ایفا شود.بیشتر بخوانید:کوشا سازی میانبرهای کیبورد و سیاهه میانبرهای کاربردی بخاطر Gmailبه روزرسانی Exchange Online قابلیتی مهم به این سرویس اضافه می کندنسخه وب اوت لوک به قابلیت پیش دماغ کلمات حاضر می شودموزیلا فایرفاکس با افزونه Private Relay امکان تولید ایمیل ناگهانی را فراهم می کندافزایش امنیت شمار کاربری جیمیل با ۶ گونه کاربردی
سردار سرتیپ دوم «محسن کریمی»  پنج شنبه ۲۲ خرداد در بیست و نهمین جلسه گام دوم دنده ملی نقش معصوم خمینی(ره) داخل دفاع مقدس و ۶۲۰۰ مثال استان مرکزی، افزود:  اماله مقصود و نشاط به جامعه ویژگی بارز شهدا وجود که امروز هم باید این روحیه مهم را از شهدا الگوگیری کرده و به نسل جوان احاله عدالت.

وی بیان کرد: به دلیل شیوع  ویروس کرونا تو  استان ها و خلق کردن شرایط جدید تو فدایی نقاط ناحیه نیاز است دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی با دقت و حس زیادی درون برنامه های دامنه دوم کنگره شهدای استان مرکزی ایفا شود.

فرمانده خیل روح الله استان مرکزی ادامه انصاف: مداقه به جزئیات این آیین از اولویت های مهم مشت اندرکاران است و اگر هجدهمین اجلاسیه که مزین به شهرت شهدای اشتی است بوسیله نیکی برگزار شود می تواند به نشانی رزمایش ماندگار ثبت شود.

سپهبد کریمی اعتراف داشت: برگزاری کنگره شهدا راهی روشن برای برنامه های فرهنگی داخل استان مفتوح که تا چندین سال می قابلیت از نعمات و دستاوردهای آن استعمال کرد.

وی عنوان کرد: بسیج مداحان در چند لحظه اخیر زیاد قاهر انجام کرده و امروز ارایه حکم فرهنگی همراه با خلاقیت باید در دستور کار بسیج مداحان باشد و همه حجم ها داخل این خصوص بوسیله کار خمود شود.

حاکم سپاه روح الله استان مرکزی افزود: با توجه به دستورالعملی که بخاطر کارهای فرهنگی در نظر خمود شده ۱۶ کمال مطلوب و ۵۴ خراج برای کارهای فرهنگی باید همواره مدنظر باشد که این اهداف و نتایج با محوریت بها های اسلامی و متکی پهلو اسلام ناب محمدی است.

سردار کریمی اظهار کرد: اکنون زمان خلق نوآوری و خلاقیت در کارهای فرهنگی است چراکه کارگر برای جوانان اثربخش خواهد بود که با بدعت اجرا شود.

وی عنوان کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب به جایگاه مسجد اولویتی مهم است و این موضوع را معظم له در بیاناتی که در جمع ستاد دنده داشتند به روشنی تطویل داده است.

فرمانده لشکر روح الله استان مرکزی ادامه رحم: داخل ابتدای انقلاب، مسجد جایگاه حل مشکلات متنوع مردم، معیشت، آموزش، اتیکت و سایر دغدغه های آدم و جامعه حیات که باید این جایگاه مجدد احیا و تقویت شود تا جوانان بیشتری بوسیله مساجد سوق داده شوند.

سپهبد کریمی عنوان کرد: اگر کارکردهای کنیسه مجدد احیا شوند و بوسیله جایگاه مساجد داخل ابتدای قیام و زمان دفاع مهذب باز گردند به نعوظ کمیت همه مشکلات در قالب مسجد حل خواهند شد.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی اگر با ارزش های اسلامی پیوند داشته باشد سزا خواهد شد و خداوند به آن برکت می دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: فرهنگ باختر رسوا شده و با توجه بوسیله حوادثی که تو برخی کشورها شاهد آن هستیم، به وضوح استیصال و نابودی ادب غرب را فاش شده است.

سردار کریمی بیان کرد: حوادث اخیر درون غرب و به خصوص نهضت مردم در آمریکا نشان دهنده این است که تفکر غرب به سمت فروپاشی می رود و این فروپاشی از ابتدای لباس گیری انقلاب اسلامی آغاز شده و امروز به ارتفاع خویشتن روان است.

مدیرکل اساس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز تو این کنفرانس گفت: پیشرفت های به دست آمده و توفیق های حاصل شده در بیماری کرونا به برکت خون شهدای قراول سلامت است که همگی امت ایران مدیون زحمات و دلسوزی های این عزیزان هستند.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» افزود: قدردانی از مدافعان مصونیت و حی نگه داشتن یاد و فکر شهدای سلامت،  از اولویت های مهمی است که موسسه کچل حفظ آثار و پراکندن مقدار های دفاع مهذب در  برنامه های  پیش بینی کرده است.

وی بیان کرد: برنامه آبروی محله، افتخار کوچه ها  از سرفصل های  مصوب است که با محوریت گرامیداشت شهدای محله ها برگزار می شود که با توجه به شرایط کرونایی تاکنون تعطیل بوده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی اندوه در این نشست گفت: پیاده شدن بنیاد نیار جامعه، برگزاری اجلاسیه مداحان در اذن امر این اداره قرار خمود است.

«ابوالفضل ربیعی» افزود: از زمان پیش دماغ این برنامه بوسیله جامعه مداحان استان، استقبال خوبی قیافه محزون و همه مداحان و مدح گران بسیجی استان مرکزی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه اعلام آمادگی کرده و پای کار آمده اند.

وی بیان کرد: استفاده از تجربیات ارزشمند سایر اجلاسیه های دنده شهدای استان مرکزی داخل دستور امر اجلاسیه مداحان صبر گرفته که گرایش است بتوان برنامه درخوری برای شهدای مداح استان برگزار کرد.

مسئول راه اندازی بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی امتداد قسط: بخاطر برگزاری اجلاسیه مداحان این استان، ۱۰ کمیته تخصصی با حضور مداحان بسیجی در رویت اندوهناک شده که اهداف و وظایف هرکدام از آن ها نمودار و  ابلاغ شده است.

ربیعی تصریح کرد: پرداختن به کمال مطلوب سال و بزرگداشت از شهدای مصونیت یکی از اولویت های رادیکال اجلاسیه شهدای مداحان است که داخل این خصوص پروگرام های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای رسیدن به تحقق جهش تولید همچنین پروگرام ها و اقدامات اثربخشی رخ گرفته و چندین مجمع تخصصی با کارشناسان اقتصادی و تولیدی برگزار شده و در این راستا یک کمیته پژوهشی خاص شکل اندوهناک است.

مسئول سازمان بسیج مداحان گند روح الله استان مرکزی افزود: جزئیات اجلاسیه مداحان این استان پس از نهایی شدن در نشست های آینده ستاد دنده شهدای استان مرکزی مطرح می شود.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ مثال تقدیم اسلام و قیام کرده است.
این سه لایه ماسک پارچه ای باید این مشخصات را داشته باشند:

۱- درونی ترین لایه که رو به صورت قرار می گیرد باید از نوع ماده دلکش رطوبت متشابه کتان یا مرکب کتان با سایر الیاف باشد

۲- بیرونی ترین لایه باید از مواد نقیض آب مانند پارچه پلی پروپیلن، پلی استر  یا مخلوط های آنها که از نفوذ کردن قطرک های تنفسی آلوده به سمت بینی و دندان فرید جلوگیری یواش.

۳- لایه میانی ضد آبی از مواد مصنوعی بافته نشده مانند پلی پروپیلن خواه یک لایه کتان که میزان باعث تشدید غلبه فیلتر کردن ماسک را بالا ببرد و مانع از فایده قطرک های آلوده شود.

مسئله رادیکال دیگر این است که ماسک وزن صورتتان باشد و از بالای بینی تا زیر چانه را بپوشاند و روی غشا تان بچسبد. 

همچنین برای اینکه ماسک در قسمت فوقانی روی بینی و گونه ها روی پوست بچسبد و شکافی پایا نماند، می توانید یک رو دماغی (noseband) در آن تعبیه کنید. دستورالعمل جدید موسسه جهانی بهداشت | افراد بالای ۶۰ سال ماسک پزشکی بزنند | بقیه افراد چه ماسکی استعمال کنند؟
پیش از این، آشکار شده بود که درون کنسول های بازی ایکس باکس Series X و پلی استیشن 5، از پردازنده های گرافیکی  AMD با معماری RDNA 2 کاربرد شده است؛ ولی حالا مشخص شده است که این کنسول ها، اولین محصولاتی نخواهند بود که از معماری گرافیکی متاخر AMD روزی می برند. تراشه ساز یادشده، تأیید کرده است که کارت های گرافیک سری Big Navi با معماری RDNA 2، پیش از عرضه ی کنسول های دوده جدید روانه ی راسته می شوند.

مدیر مبصر مالی AMD، دیوید کومار، داخل سخنانی طی کنفرانس جهانی فناوری و امنیتی Bank of America 2020 گفت: "التهاب زیادی برای کارت گرافیک Navi 2 خواه آن چه که طرفداران ما بدان لقب Big Navi داده اند وجود دارد. این [کارت گرافیک]، ابتدایی محصول برپایه ی معماری RDNA2 ما خواهد بود." با درنظر قبض این نکته که کنسول هایایکس باکس Series X و پلی استیشن 5 درون فصل تعطیلات امسال ارائه می شوند، اظهارات AMD این احتمال را تقویت می کند که کارت گرافیک پرچم دار Big Navi به زودی روانه ی بازار شده و هم چشمی این محصول با کارت گرافیک RTX 2080 Ti انویدیا زودتر از پیش بینی ها آغاز می شود.



درواقع، AMD با افشای چنین اطلاعاتی، بوسیله گزارش اخیرا درباره ی ارائه ی کارت های گرافیک Big Navi در ماه سپتامبر اعتبار بخشیده است. کومار گفت که AMD مشغول برنامه ریزی برای نمایش ی پردازنده های نسل جدید Zen 3 و کارت های گرافیک RDNA 2 در اواخر سال ساری میلادی است. او افزود: "کارت گرافیک Big Navi محصولی برجسته است. تعلق مندان [به گیمینگ]، عاشق خرید بهترین محصول هستند و یقینا ما در تلاش هستیم تا بهترین [محصول] را به آن ها بدهیم." مقاله های مرتبط: AMD: کارت های گرافیک RDNA 2 حداقل ۵۰ درصد نسبت به RDNA 1 توانمندتر هستند حقیقت کد نسل بعدی پردازنده های گرافیکی AMD دزدیده شد

باتوجه به گفتگو های کومار، می توان کام داشت که کارت گرافیک مذکور گران بها بوده و نرخ آن، والاتر از ۱۰۰۰ دلار باشد. البته، اگر این میوه قادر به نمایش ی عملکردی شبیه با نیکوترین پردازنده ی گرافیکی انویدیا باشد، چنین بهایی چندان دور از امید نیست. معماری RDNA 2، تنها مختص بوسیله کارت های گرافیک بالارده و کنسول های نسل جدید زدودن و درون تمامی رده های محصولات AMD استفاده خواهد شد. کومار گفت؛ این معماری [RDNA 2] مقدمه درون کارت های گرافیک رده ی مصرف کننده و پردازنده های گرافیکی بالارده کاربرد می شود و سپس، هم کنسول های بازی و غم تراشه های مجتمع ما از معماری یادشده بهره می برند. چنین روندی بوسیله ما دستور می دهد تا روی اکوسیستم مبصر تر متمرکز شویم، توسعه ی محدودیت های اتش فشانی قرین فناوری رهگیری پرتو (ray tracing) را شتاب دهیم و وظایف بیشتری را عمل دهیم.

گفته می شود که کارت های گرافیک مبتنی کنار معماری RDNA 2 درقیاس با سراب اول از این معماری، درکنار سرعت های کلاک بالاتر و تعداد بیشتر دستورالعمل های قابل ایفا در هر سیکل کلاک، ۵۰ درصد عملکرد بیشتری را به ازای هر وات از توان طراحی حرارتی به ارمغان می آورند. همچنین این محصولات از نرخ سایه زنی جابجا شده و فناوری رهگیری پرتوی شتاب یافته با سخت افزار یکروز می برند. باتوجه به اینکه براساس شایعات، کارت های گرافیک جدید انویدیا با معماری آمپر تقریبا هم زمان با کارت های گرافیک AMD راهی بازار می شوند، شقه ی دوم سال ۲۰۲۰ میلادی برای گیمرهای کامپیوتری سالی مملو از بی تابی خواهد وجود. بیشتر بخوانید: مدیرعامل AMD تو صدر پردرآمدترین مدیران بزرگ اجرایی مشخصات تراش AMD Ryzen C7 مخصوص گوشی های هوشمند فاش شد AMD احتمالا در معماری Zen 3 از اسلوب تولید پنج نانومتری استفاده نخواهد کرد سونی شانزدهم خرداد ورزش های پلی استیشن 5 را معرفی می یواش HDMI خواه دیسپلی پورت؛ کدامیک برای گیمینگ بهتر است؟
به گزارش همشهری آنلاین، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فقره معصوم درون این مراسم با ذکر یاد و نام رهبرکبیر انقلاب و ارائه گزارشی از خدمات ستاد اجرایی درون راستای بینوایی زدایی درون کشور گفت: ستاد اجرایی مزین به نام امام خمینی(ره) است و تمام جدیت این مجموعه لول داخل مسیر رهنمودهای حضرت امام و رهبرانقلاب بوده و هست.

رئیس ستاد اجرایی بااشاره بوسیله رزمایش برکت معصوم خمینی گفت:امروز شاهد بهره برداری از دوهزار و ۴۲۳ پروژه عمرانی هستیم که از این تعداد ۱۷۰ مدرسه، ۱۱۵ طرح آبرسانی ، ۲۰۰ کنیسه و چند هزار خانه معلولین است که با شرکت بنیادمسکن اجرا خواهدشد.

هوشیار افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم ما مذاکره اشتغال است که تو این رزمایش عزت ۱۸۸ هزار شغل با هشت هزاره میلیارد تومان سرمایه گذاری فراهم میشود.

وی افزود: براین بنیاد یومیه ۳۰۰ طرح اجتماع محور با ۱۰۰۰ اشتغال توسط ستاد اجرایی امر معصوم درمناطق محروم کشور ایجاد میشود.

وی درون خصوص ارسال سپرده های معیشتی بخاطر آسیب دیدگان کرونا گفت: امروز ۴ میلیون ودیعه پروتئینی توسط نیروهای جهادی همکار ستاد درسراسر کشور توزیع میشود،در  هفته های گذشته همچنین یک میلیون امانت غذایی خشک و اقلام بهداشتی در سراسر کشور توزیع شد.

دانا بااشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام تو مرزوبوم کرونا گفت: از اسفندماه با تمام قوا وارد عرصه مبارزه با کرونا شدیم و تو اساس تولید و تأمین دارو، برگ پزشکی، اقلام بهداشتی و پیگیری راههای درمانی بخاطر خودکفاکردن کشور بطور شبانه روز فعالیم.

وی افزود: اخیرا ۴ کشور اروپایی رسما به ستاد اجرایی نامه زده اند و درخواست کردند که بوسیله ما تجهیزات ضدکرونایی بدهید، یکی از همین کشورها چندماه پیش پیمان نامه سودا ۵۰میلیون ماسک با ما امضاکرده حیات ولی زیرقراردادش زد و آنها را تحویل نداد.

وی درخصوص جدیت ستاد اجرایی برای تاسیس واکسن کرونا گفت: محققان دارویی ستاداجرایی فرمان معصوم از ۴ راه تولید "واکسن کرونا" را درحال ردیابی هستند وبه نتایج خوبی اندوه رسیده اند و مردم مطمئن باشند از هیچگاه کشوری دراین زمینه ظهر نیستیم.



در دنباله این مراسم آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه همچنین  پیش روی داشت: توجه بوسیله فقرا و نیازمندان از درس هایی بود که ما از امام آموختیم و برگزاری این مراسم همچنین روح امام را شاد خواهد کرد چراکه ستاد مزین به صیت امام این حرکت مومنانه و خداپسندانه را تو بکلی قلمرو ادامه خواهد داد.

رئیسی با بیان اینکه روابط اقتصادی و اجتماعی باید مبتنی کنار عدل باشد و رهنمودهای معصوم داخل روزهای آغازین ابرام بر اجرای عدالت در همه حوزه ها بود و این مناظره شامل همه مملکت هاست، افزود: عدالت و اخلاق و عقلانیت و معنویت سنگ زیربنای انقلاب اسلامی است.

رئیس پیل قضائیه به لزوم بازنگری به این اصول اشاره کرد و فقر را محصول بی توجهی به عدالت اقتصادی و اجتماعی دانست و ابرام کرد: این اتفاق متناسب اجتماع اسلامی نیست لذا ماموریت نهادهای جمهوری اسلامی در تحقق انصاف متجاوز مهم است.

رئیسی با بیان اینکه امروز این دستیار مومنانه درون سراسر کشور که با هدایت رهبر قیام آغاز شده بی بسان است، تصریح کرد: آدم و نهادهای مخرب اجازه ندادند که بینوایی فقرا را رنج دهد و این امر در سایه تفکرات رهبران جامعه اسلامی است .

مهتر انباره قضائیه پیاده شدن همین بنیاد افزود: امروز ستاد اجرایی فقره درگاه امام طی یک حرکت مردمی ۴ میلیون امانت پروتئینی را به فقرا می دهد اما در آمریکا می بینیم که با محرومین و فقرا چه می کنند و چه برخوردی با رنگین پوستها دارند؛ رفتار پلیس با سیاه پوستان همان آمریکای عاری نقاب است.

رئیس انباره قضائیه ضمن تشکر از اقدامات بی نظیر ستاد اجرایی فرمان درگاه معصوم در رفع محرومیت ادامه قسط: این ستاد از مجموعه های با برکتی است که توسط معصوم خلق کردن شده و به رفع محرومیت و فقر از یک سو و کارهایی دانش بنیان و اشتغال زایی از لفظ دیگر می پردازد که این امر از اقدامات عالی این ستاد است.

وی تصریح کرد: توجه به محرومین بخشی از فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است و همگی نهادهای ناحیه باید بخاطر جهش تولید شرکت کنند.

رئیسی یادآور شد: این حرکات خداپسندانه بخاطر رفع نیازمندی و محرومیت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مورد توجه روح محضر امام و رهبر معظم نهضت خواهد وجود و داخل تاریخ ماندگار میشود.

دراین مراسم سید حسن خمینی رئیس تولیت آستان امام خمینی (ره)  نیز طی سخنانی اشعار داشت: امسال شرایط ویژه ای بر همگی گیتی حاکم است و این شرایط باعث شده رسم سالگرد معصوم از شکل رسمی خارج شده و درگاه پرشور و عاشقانه هرسال به سال های آتی موکول شود. 

وی تاکید کرد: تلاش دوستان ما تو ستاد اجرایی فرمان حضرت معصوم برای اینکه دردی را از اجتماع بزدایند بسیار ارزشمند و پسندیده است آن هم داخل شرایط فعلی کشور که دشمنان قسم خورده داشته و داریم؛ بنابراین برگزاری رزمایش برکت به معروفیت معصوم بسیار مهم و آغاز یک کار بزرگ است که همه نهادهای دیگر همچنین می توانند در آن انبازی داشته باشند.

 تو مقدر شدن دیگر این سنت ، پروژه های استانی ستاد اجرایی امر معصوم بصورت ویدئو کنفرانس توسط آیت الله رئیسی روزی برداری شد.

 امضای تفاهم روزنامه با هفت بانک علت مطمئن اعتبار خلق کردن ۱۸۸ هزاره شغل،  تامین حرمت ۳۵۰۰ خانه برای خانواده های دارای اثر و آغاز ارسال ۴ میلیون بسته معیشتی بخاطر خانواده های آسیب دیده شاگرد از کرونا ازدیگر بخش های رزمایش "برکت امام خمینی" وجود.
کمتر کم روز های گرم تابستان از راه فصیح و نیاز به آب تنی درون این روز ها را میتوان احساس کرد، واقعا لذت بخش و شادمانی آور است که در این هوا و مخصوصا امسال که بیماری کرونا ویروس داخل قلمرو باعث شده که بسیاری از خانواده ها اضطراب استفاده از استخر های اشتراکی را دارند، بتوان از یک استخر شخصی تو ویلا، منزل و یا تا اینکه روی تعاقب بام مصرف کرد. تا 20 سال پیش این مقوله مقداری متباعد و سخت به رویت میرسید اما با پیشرفت هایی در زمینه پلاستیک و پرس های مخصوص باعث شد که امروزه بتوان از استخر های آماده برای این مصارف بهره برد، داخل این مقاله میخوایم درباره نوعی استخر صحبت کنیم که تولنسته داخل میان تمامی خانواده های ایرانی و خارج از ایران درون تمامی کشور ها جای خود را باز کند.

یکی از بزرگ ترین کمپانی های مطرح تو بنیاد تولید حوض پیش باریک اینتکس است که با سابقه طولانی خود نیازی به معرفی و تمجید ندارد، یک برند امریکایی همه فن هماورد درباره هر آنچه که از پلاستیک نیاز است، از گوشی موبایل و سیستم های کامپیوتری گرفته تا استخر پیش ساخته که کاملا با سایر لوازمی همچون اسپیکر ها و حتی تلوزیون که کاملا نامرتبط میباشد، اینتکس بزگ ترین کمپانی تولید مشتقات نفتی در جهان است.

تو ربط با انواع و سایز های استخر های پیش مخلوق باید بدانید که این محصولات از میزان های کوچک که ظرفیت آبی همچون یک استخر شروع شده و تا مدل های بزرگ که 50 متر ابعاد برازنده استعمال دارند، ساخته میشوند، استخر شنا ها در دو جنس طاسی شاخه بندی شده اند که هر سنخ بوسیله چندین سایز شاخه بندی میشوند:



نوع مطلع که همان استخر بادی است و مناسب زیرفون از همه مدل ها میباشد، این استخر شنا دارای ابعاد و طرح هایی بخاطر سنین های مختلفی است که از نوزادان تا بزرگسالان را شامل میگردد، سایز کوچک تر این استخر ها بعنوان وان بادی همچنین قابل استفاده میباشند و از خصوصیات مهم آن ها میتوان به کمجا بودن آن ها اشاره کرد که درون هر ابعادی که لازم باشد میتوان آن ها را خریداری کرد، نوع بزرگ استخر های بادی را بعنوان ایزی ست و یا فست ست معرفی میکنند که داخل کامل نمدار از سایز های کوچک است، یک لبه بادی که به قسمت ابتدایی این قد وصل است و باعث لباس گیری قسمت های طاسی این حوض میگردد، استخر های بادی ایزی ست را میتوان به تمامی متاع تجهیز کرد چرا که تن زورمند رطوبت نسبت بوسیله نوع نوع های کوچک دارند و تحمل اتصالات و قطعات مختلف را روی بدنه خود دارند.



جنس دوم استخر های پیش ساخته، فریم دار است که در واقع از یک فریم زیاد قائم فلزی و بدنه ای بسیار ضخیم برنده از جنس بادی مصنوع شده است، این حوض ها در سایز های بسیار مختلفی مصنوع میشوند ولی مطلع سایز های آنها از 2 الی 3 متر آغاز شده و تا 10 متر میباشد، این محصولات مصرف های مهمی در صنعت نیز دارند، مصارفی همچون استخر شنا فراگیری ماهی و یا ذخیره آب کشاورزی اما اکثرا بخاطر استفاده های ویلایی و تفریحی مورد استفاده قرار میگیرند، این حوض ها را میتوان تجهیز شده نیز خریداری کرد بوسیله این رخساره که کالا نظافت طولانی که محتوی پمپ تصفیه آب و پلکان و روکش و زیر انداز همچنین داشته باشند.

از لوازم جانبی ای که بخاطر حوض پیش ساخته اینتکس میتوان درون دید گرفت بوسیله لوازمی همچون چراغ استخر، ماسه تصفیه، زنبیل های مستحکم کلر و سایبان میتوان اشاره کرد، این محصولات با برند اینتکس مخلوق میشوند و این باهم اتحاد کردن برای کشش زندگی بیشتر استخر های پیش ساخته و بادی خود رفتار به ساخت آن ها کرده تا از محصولات درجه 2 و بی چونی روی کالاهای این برند با کیفیت استفاده نشود.

چراغ های استخر انواع مختلفی دارند که از مدل روی آب و مقیاس متصل به بدنه و دریچه میباشند، نوع روی آب را میتوان بوسیله استخر های سیمانی و خواه هر نوع استخری هموار کرد ولی میزان متصل به بدنه تنها با استخر شنا های نمایندگی اینتکس وصل میگردند، سبد پایدار کلر نیز نبوغ استفاده روی هر نوع استخری را دارد اما درباره کاربرد از کلر ها باید دقت اضافی شود تا هم بدنه استخر و بی آرامی بدن شخص کاربرد کننده آسیبی نبیند، کلر تک استفاده درون استخر های شرکت اینتکس باید از سنخ قرصی باشد تا بدنه استخر شما آسیبی نبیند، البته میتوانید از جنس قرصی کات کبود دار برای آبی اثر جزیی پر حرارت شدن آب نیز استعمال نمایید.



از مهمترین محاسن خرید استخر های پیش مخلوق از شعبه اینتکس این است که میتوانید بعد از خرید کالای خود مخصوصا استخر های سایز مبصر درخواست نصاب کنید، نصاب های فنی ما درون زمان اندکی این کالا را برای شما آماده کرده و صحیح و سالم تحویل شما میدهند تا با تامل راحت تری کالای خویشتن را تهیه نمایید. این نصاب ها در تمامی نقاط ایران فعالیت داشته و مهم محو که شما در چه ایالت و منطقه ای ساکن میباشید، نمایندگی اینتکس تمام ده های ایران، عراق، ترکیه، افغانستان و پاکستان را نیز پوشش میدهد.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفید و آموزنده ای را در اختیار شما عزیران گذاشته باشیم و امسال تابستان عطا را با توجه بوسیله اتساع بیماری ویروس کرونا با افراد قوم خود داشته باشید، تابستانی یخ در ویلا، باغ و منزل و بدون هر نحو دغدغه و ناراحتی برای عزیزان شما.

مرجع این مطالب تماما مربوط بوسیله وب سایت نمایندگی اینتکس ایران به آدرس www.intex-site.com میباشد.
مهندس سجاد باقری، مدیرعامل و حزن بن گذار همراه مکانیک، درباره ی جرقه ای که هفت سال پیش در ذهنش خورده شد، این گونه صحبت می کند:هفت سال پیش در یکی از روزهای بهاری، یکی از دوستانم با من تماس گرفت تا درباره ی خرید خودرو جدیدش از من کمک بخواهد. او می مقصود خودرو را کارشناسی درنگ تا بتواند با تامل راحت آن را بخرد؛ اما فروشنده اجازه ی جابه جاکردن خودرو را بوسیله او نمی داد. راه حل این مشکل، همان جرقه ای حیات که توانست همراه مکانیک را بوسیله بزرگ ترین استارتاپ خودرویی سرزمین با ۲۵۰ نفر سازمانی تبدیل نرم.

چگونه این جرقه تا امروز شاق  بیش از ۱۰۰ هزار نفر  را حل کرده است؟ لطفا ادامه گپ های معماری کردن باقری بوسیله ربط تولد هفت سالگی همراه مکانیک را در ویدئو زیر ببینید:همراه مکانیک؛ اولین و مبصر ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده

شریک همراه مکانیک با پایه گذاری روشی نوین در خریدوفروش خودرو در سال ۱۳۹۲ و با کمال مطلوب «مطمئن بخرید، آسان بفروشید»  فعالیت خود را آغاز کرد. ابهامات بسی در فرایند سنتی خریدوفروش خودرو، ظرفیت متجاوز خودروهای کارکرده و آسیب دیده در بازار، انواع اسلوب های تاج برداری، فروزان نبودن هزینه های پرداختی و زمان بربودن نحو های سنتی باعث شد ایده ی ابداع نمایشگاهی آنلاین برای فروش خودروهای کارشناسی شده   شکل بگیرد؛ نمایشگاهی که در آن خودروهای دست دوم به قیافه کارشناسی شده و با گارانتی هفت بسرعت ی جبران خسارت فروخته می شوند. جالب است بدانید داخل طرح کارتیک، فروشنده می تواند تمام فرایند ابتیاع خودرو خود را به رایگان بوسیله همراه مکانیک بسپارد.

بیش از ۱۵۰ هزاره کاربر روزانه درون سایت و نیم میلیون نصب فعال اپلیکیشن اندروید و زیاد از ۳۲۰ هزاره پشت کننده اینستاگرامی، تنها بخشی از دستاوردهای همراه مکانیک در این سال ها بوده است. این شرکت ۲۵۰ نفره توانسته ۱۸ شهر مبصر را زیرپوشش خدمات خود استراحت دهد و داخل بیش از ۱۰۰ هزار معامله خودرویی شریک نرم. جذب سرمایه ی همراه مکانیک از حرکت مطلع تو سال ۱۳۹۹

شریک شدن همراه مکانیک فرایند جذب تنخواه را از صندوق مالی توسعه ی تکنولوژی ایران در دو راند پیاپی آغاز کرد و در راند سومین توانست ازطریق اسمارت آپ ونچرز جذب تنخواه کند. خبر سرمایه گذاری  حرکت مطلع   درون همراه مکانیک نیز در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۹ رسانه ای شد.

مهراز باقری درباره ی این جذب سرمایه می گوید:سرمایه جذب شده صرف برندینگ و توسعه ی شبکه خدمات و سیاق اندازی پلتفرم جامع خودرو در آینده نزدیک خواهد شد. حضور لول اول سرعت نمو همراه مکانیک را دوچندان خواهد کرد تا درون سال جاری بتوانیم مخاطبان خویشتن را شگفت زده کنیم.

همراه مکانیک چه خدماتی بوسیله مشتریان خویشتن نمایش می کند؟کارشناسی خودرو در محل : کارشناسان همراه مکانیک در زمان مقرر به نگرش مدنظر خریدار اعزام می شوند و گزارش کامل کارشناسی خودرو را به او ارائه می دهند.خرید سفارشی خودرو بوسیله بهترین نرخ: فروشندگان خودرو می توانند صفر تا صد فروش خودرو خود را به همراه مکانیک بسپارند. پس از التماس مشتری، کارشناسان شرکت بوسیله محل خودرو اعزام می شوند و پس از تهیه ی گزارش طولانی و عکاسی از خودرو، آن را درون نمایشگاه خودرو همراه مکانیک و دیگر سایت ها آگهی می کنند. به طولانی بستگی های خریداران پاسخ می دهند و درنهایت با عرضه ی خدمات حقوقی به خریدار و فروشنده، تجربه ی انگبین از سودا ی خودرو را برای آن ها می سازند.خرید سفارشی خودرو تنها با یک تماس: خریداران مشخصات خودرو خود را درون فرم ثبت سفارش سایت لبالب می کنند و بقیه ی کار را بوسیله کارشناسان همراه مکانیک می سپارند. کارشناس مرتبط بهترین خودروهای موجود را از نمایشگاه همراه مکانیک پیدا می کند و خریدار می تواند خودرو خود را با کفالت کارشناسی همراه مکانیک و کاملا مطمئن بخرد.نرخ گذاری روی خودرو:  کارشناسان همراه مکانیک با مصرف از گزارش کارشناسی و نرخ روز خودروها و امتحان ی شرکت در معاملات مختلف، منصفانه ترین ارزش را برای خودرو مشخص می کنند. درضمن، افراد می توانند با چند کلیک درون اپلیکیشن همراه مکانیک، نرخ روز خودرو مدنظرشان را ببینند.مجله ی خودرو همراه مکانیک  همچنین با بیش از ۸۵۰ مقاله تلاش می یواش تا منبع جامع و معتبری برای مخاطبان خویشتن در هر اساس ی مرتبط با خودرو باشد و بوسیله همه ی پرسش های آن ها پاسخ دهد.

تو پایان از شما دعوت می کنیم از سایت  hamrah-mechanic.com  و نمایشگاه خودرو همراه مکانیک بازدید کنید و با انتقادات سازنده ی خود، تو تصعید همراه مکانیک همراه باشید.بیشتر بخوانید:در خودرو بانک همه خودروها کارشناسی شده اند؛ با خاطر مرده گزینش کنید  احراز هویت غیر حضوری (الکترونیکی) سجام درون اپلیکیشن سیگنالسفارش آنلاین تراب با تراب بازارخرید اینترنتی کولر گازی گریطراحی سایت فروشگاهی با رایان
اسکات فورستال مدت ها قبل بوسیله نشانی منیع مقام سیستم عامل iOS در اپل فعالیت می کرد. تو سال ۱۹۹۷، اپل با عقد قراردادی رسما شرکت NeXT را فروش و به واسطه ی همین قرارداد، فورستال به آویشن اپل افزودن شد. فورستال به لطافت درون مصاحبه ای با یکی از کانال های یوتیوب، جزئیاتی بسیار عجیبی درباره ی مصاحبه ی کاری اش با استیو جابز و نحوه ی آغاز کارش در اپل بیان کرده است.

دوران مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش استیو جابز تو اپل با فرازونشیب های متعددی همراه بود که از بین آن ها می توانیم به برون رفت از اپل و بازگشت مکرر به آن اشاره کنیم. درواقع، استیو جایز پس از بروز مشکلاتی از اپل جدا شد و شرکت NeXT را اساس گذاری کرد. پس از چند سال، اپل NeXT را فروش و جابز باردیگر به این شرکت بازگشت. 

رسانه ی Code.org پنجشنبه ی هر هفته رویدادی مجازی با نام Code Break برگزار می کند و در آن با برخی از افراد شناخته شده ی حوزه ی فناوری مصاحبه می کند. مهمان پروگرام ی این هفته اسکات فورستال وجود.  فورستال درون سال ۱۹۹۲ بوسیله باهم اتحاد کردن NeXT پیوست؛ یعنی پیش از اینکه تماشاچی آستان او و استیو جابز تو اپل باشیم. فورستال می گوید هموار از NeXT و مایکروسافت به نشانی گزینه هایی یاد می کرده که می توانند آینده ی کاری اش را شکل دهند. 

فورستال بوسیله مصاحبه ای باطراوت درون شرکت NeXT اشاره می کند که او یک روز تمام بوسیله طول انجامیده است. فورستال می گوید در این مصاحبه ی حوصله فرسا مجبور شده با ۱۷ نفر صحبت کند. ۱۰ دقیقه از اولیه مصاحبه نگذشته بود که استیو جایز به یک باره خبردار مصاحبه شد و بدوی فردِ مصاحبه کننده را از اتاق بیرون کرد. او چند دقیقه با مصاحبه گر در خارج از اتاق واج گفت و درنهایت به اتاق بازگشت تا خودش به گفت و گو با فورستال بنشیند.

فورستال می گوید استیو جابز با مطرح کردن سؤالات متوالی، او را به شدت زیرفشار قرار داده است. وی درادامه ی سخنانش می گوید پس از چشم پوشی حدودا ۱۵ دقیقه، او و استیو جابز موضوع بحثشان را به جانب طراحی و فلسفه و موارد دیگر درگیر اند. جماز مقام پیشین سیستم عامل iOS می گوید درنهایت، جابز از حرف زدن دست برداشت و نگاهی به او انداخت و گفت: می دانم باید درون ساعات همیشگی مانده از امروز به مصاحبه مشغول شوی. برایم بنیانی نیست بقیه چه می گویند، در پایان روز پیشنهاد کاری بوسیله درون ارائه خواهم داد؛ اما لطفا به گونه ای وانمود کن که انگار به سؤالات همگی ی مصاحبه کنندگان دلبستگی مند هستی.

فورستال درادامه به آخرین سخنان جابز رمز می کند: «مطمئنم قرار است این شغل را پذیرش کنی». 

به دنبال این اتفاقات، فورستال واکنش نادیده مایکروسافت را تماشایی بوده است. فورستال می گوید مایکروسافت پیش از اپل بوسیله او پیشنهاد کاری داده و او درخواست ردموندی ها را نپذیرفته است. درحقیقت، فورستال می گوید درون آن زمان حس درونی اش به او گفت باید پیشنهاد مایکروسافت را رد کند. اسکات فورستال درادامه بوسیله اتفاقی عجیب اشاره می کند: روز بعد، وقتی از رویا هوشیار شدم و درِ آپارتمانم را بازکردم، جعبه ای دیده ام. صندوق را بازکردم و ماهی مُرده ی متجاوز بزرگی درون آن دیدم. بوسیله جعبه نگاه کردم و نشانی مسترد داشتن علیه را دیدم: «مایکروسافت». این فرمان مایکروسافت همچون ترساندن به دید می رسید.

درون پی این اتفاق، فورستال با یکی از آشنایانش داخل مایکروسافت وفاق گرفت و گفت فیلم های مافیایی را تماشا کرده است و حس می کند فرستادن ماهی نوعی تهدید است. او نیز از دوستش پرسیده مایکروسافت با فرستادن آن بسته چه هدفی قفا می کرد است. در آن زمان، به فورستال گفته شد مایکروسافت با خرید ارشد ترین ماهی سالمون موجود در فروشگاه Pike Place، اراده داشته است فورستال را بوسیله عدول کردن به سیاتل و اجابت پیشنهاد کاری ترغیب نرم. مایکروسافت مبصر ترین ماهی سالمون را ظاهر کرده بود و آن را در یخ گذاشته و شب هنگام برای فورستال سفیر بود. درواقع، مایکروسافت بوسیله طورغیرمستقیم به فورستال گفته بود چنانچه به منطقه ی خلیج سان فرانسیسکو برود و به اپل بپیوندد، نمی تواند چنین ماهی جلال در آنجا ظاهر کند. فورستال می گوید: «همان شب ماهی را کباب کردم و خوردم و بعد بوسیله NeXT رفتم تا با استیو جابز کار کنم».بیشتر بخوانید:شایعاتی درباره تاریخ شناساندن هدفون های اپل AirPods Studio به گوش می رسدجیلبریک جدید iOS برای نسخه های 11 تا 13.5 رسما منتشر شدآپدیت جدید مایکروسافت اج امکان همگام سازی افزونه ها را فراهم می کندمایکروسافت برای تکمیل پروژه سرفیس دوئو به دنبال استخدام ۱۶ مهراز استویندوز ۱۰ اینترنت اشیاء در سال های آتی با قابلیت های جدید مهمی بوسیله روزرسانی می شود