تور آسیا

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

بوسیله گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ارزش سکه بهار آزادی امروز در راسته تهران افزودن و نرخ ارز کاهش یافت. طلا و ارز مقدار میزان تحول قیمت سکه طرح جدید ۴،۷۳۵،۰۰۰ تومان ۷۰،۰۰۰ تومان سکه طرح قدیم ۴،۶۰۰،۰۰۰ تومان ۲۰،۰۰۰ تومان نیم سکه ۲،۶۲۴،۰۰۰ تومان ۱۰۰،۰۰۰ تومان ربع سکه ۱،۶۵۳،۰۰۰ تومان ۱۰،۰۰۰ تومان مبلغ دما ۱،۰۱۰،۰۰۰ تومان ۳۰،۰۰۰ تومان هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۸،۳۰۰ تومان ۱۰،۲۰۰ تومان اونس زر ۱۲۷۵.۲۶ دلار ۲.۸۹- دلار دلار ۱۳،۷۵۰ تومان ۳۵- تومان یورو ۱۵،۶۴۸ تومان ۵۲- تومان درهم ۳،۸۲۶ تومان ۲۸ تومان
شاتل موبایل اعلام کرد که به بستگی فرارسیدن روز جهانی ارتباطات مخابراتی و جامعه اطلاعات که هر ساله با محوریت اتحادیه جهانی مخابرات و با هدف معاون به خلق ارتباطی قرص و مستحکم میان کشورهای مختلف و مردم جهان شایسته داشته می شود، کلیه مشترکین باستانی و جدید سیم‎کارت های شاتل، ۱۵۰۰ مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به همراه ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی پیشکش می گیرند.

این طرح در روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت بخاطر مشترکین شاتل موبایل کوشا شده است و آن ها می توانند از بسته هدیه «شاتل موبایل پلاس» در صدها روستا سرزمین استفاده کنند. نیز ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به حساب سیم کارت مشترکین این اپراتور  اضافه خواهد شد.

افزون پهلو این، در طرح رمضان شاتل موبایل، مشترکین سیم کارت های این اپراتور می توانند تا آخر ماه مبارک رمضان بوسیله ازای مدل مصرف اینترنت همراه در طول یک هفته، تا ۹۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۵.۱ گیگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس، درون هفته مربوط باینده سوغات بگیرند.

همچنین، مشترکین می توانند در صورت ابتیاع حداقل ۵ هزار تومان شارژ در طول ماه مبارک رمضان ازطریق کد دستوری #۱* داخل روز مهمانی فطر امسال، یک سپرده یک و شقه گیگابایتی اینترنت هفتگی شاتل موبایل پلاس عیدی بگیرند.

متقاضیان برای کسب معلومات بیشتر، برگزینی عده و خرید سیم کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می توانند به وب سایت شاتل موبایل بوسیله نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا ازطریق عده ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.بیشتر بخوانید:بی نظیر فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم شدمسیریابی بهتر داخل پی همکاری سرویس نقشه بلد و شهرداری تهرانمشترکین سیم کارت های شاتل جشنواره فطر امسال یک هفته اینترنت عیدی می گیرنداستارتاپ های فن آسا، سه سوت جابز و هانیلی در فینال دومین رویداد استارتاپ جاده ابریشم برنده شدندراننده اسنپ انگشتر برلیان را به صاحبش برگرداند
شرکت Divergent 3D که در زمینه طراحی و چاپ ۳ بعدی مشغول است، به تازگی ابتدایی ابرخودروی مصنوع شده با این نحو را معرفی کردن کرده است. معروفیت این خودرو بلید (Blade) است و از پیشرانه ی هیبریدی و سیستم ۴ چرخ متحرک بهره می برد. Divergent 3D با هدف کاهش اثر زیست محیطی ساخت خودرو و کاهش نفقه ها، به سراغ پیدایش یک ابرخودرو با کاربرد از فرایند چاپ ۳ بعد اینده رفته است.



تیم سازنده با استعمال از قطعات ریختگی معادل آلومینیومی که داخل یک کیف جای می گیرند، کل شاسی خودرو را با حد ۲۴.۴ کیلوگرم طراحی کرده اند. شاسی خودرو از قطعات آلومینیومی و لوله های فیبرکربنی ساخته شده است. تیم Divergent 3D در اولین گام خود، ابر خودروی ۷۰۰ اسب گرمخانه بلید با سرعت گیری ۰ تا ۱۰۰ در ۲.۲ ثانیه را تولید کرده است.



پیشرانه ی چهار سیلندر این خودرو با سوخت بنزین یا گاز غریزی امر می یواش. باهم اتحاد کردن سازنده ترانه دارد تو آینده ای نزدیک، بیش از ۱۰ هزار خودروی مخلوق شده به مایه ی طبع ۳ بعدی را تولید درنگ که به گفته ی مسئولان شرکت، در کاهش کمیت قطعات و نفقه ها و اثر زیست محیطی، ثاثیر به سزایی خواهد داشت.

مقاله های مرتبط:نسخه ویژه ۳۵ سالگی بی ام و M5 معرفی شدپیشرانه مرسدس AMG One با قوانین آلایندگی متاخر اروپا ناسازگار است

قطعات شاسی این خودرو تو حالتی شبیه به قطعات لگو مخلوق شده اند و به وسیله ی لوله های فیبرکربنی به یکدیگر همواره شده اند. شاسی با بهره گیری از ۷۰ بلوک آلومینیومی مصنوع شده که عزب تو مدت زمان ۳۰ دقیقه مونتاژ می شود. درون خراج ی استفاده از قطعات سبک وزن، اکنون حد خودرو تنها بوسیله ۵۶۰ کیلوگرم رسیده است. استعمال از چاپ۳ بعدی فلزات، بوسیله خودروسازان این توانایی را می دهد تا بتوانند قطعات مرموز ای را تولید کنند. ساخت این قطعات با استفاده از گونه های سنتی قالب گیری و ماشین کاری، اغلب زمان پهلو و پر هزینه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا مصرف از فرایند طبع ۳ بعدی می تواند آینده ای مشخص برای صنعت خودروسازی رقم بزند؟بیشتر بخوانید:ابرخودروی هیبریدی فراری بوسیله زودی رونمایی می شودپیشرانه مرسدس AMG One با قوانین آلایندگی جدید اروپا ناسازگار استپیشرفتی تازه درزمینه طبع زیستی اعضای بدن لایکان هایپراسپرت به ناوگان پلیس ابوظبی تکثیر شدکریستیانو رونالدو مالک بوگاتی La Voiture Noire است؟
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، وحید نوری در پیمانه منهای 90 کیلوگرم در اولیه دیدار خود درون اندک از دو دقیقه حریف برزیلی را ضربه فنی کرد و بوسیله جنین دوم مسابقات راه یافت. در دومین ملاقات مقابل هماورد گرجی و با ضربه فنی به چیرگی رسید و پس از آن رقیب فرانسوی را از میان برداشت و راهی بار شقه نهایی شد. نوری درون این مرحله  در ناچیز از یک دقیقه موافق جودوکار روس به برتری رسید و راهی فینال شد.

نوری در نهایت درون محک فینال و با انقراض اعطا کردن نماینده قدرتمند آذربایجانی موفق بوسیله کسب مدال طلای باارزش این دسته وزنی شد.

محمدرضا خیرالله زاده در وزن 100 کیلوگرم که درون دور اول با قرعه استراحت هویدا بود، داخل دور دوم رقیب گرجستانی را بازنده کرد و در مرحله نیم بازپسین برابر رقیبی از انگلستان بوسیله پیروزی رسید و فینالیست شد.

خیرالله زاده داخل فینال و در زمان امتیاز طلایی ورزش را بوسیله رقیب قدرتمتد ازبک واگذار کرد و نشان نقره گرند اسلم ٢٠١٩ جهان را به دست آورد.

خیرالله زاده دارنده علامت طلای جهانی پرتغال ٢٠١٩ همچنین هست و تا قبل از این بازی داخل رنکینگ ١ گروه ١٠٠ کیلوی جهان قرارداشت.

احسان موسی نژاد اما تو اندازه منهای 100 کیلوگرم نیز به دلیل نداشتن کلاس پزشکی از جناب در این مسابقات بازماند.
به گزارش ایرنا، سارا لیاه ویتسون در پیامی توئیتری نوشت که درون انتظار تصمیم و اقدام مشابه دیگر کشورهای منطقه خاورمیانه و سیرت آفریقا مانند اردن، لبنان، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و قطر است.

وی در این پیام افزود: ایران پس از سال‌ها مبارزه کنشگران، تصمیم بازپسین را در این باره خمود است.

دیده بان حقوق بشر خود را بوسیله عنوان اداره بین‌المللی غیردولتی درست درون نیویورک معرفی کرده است که تو حوزه‌های حقوق بشری، فعالیت‌های پژوهشی و دفاعی می‌کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز، یکشنبه ۲۲ اردیبهشت با کلیات لایحه مصالحه قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از وصلت زنان ایرانی با مردان خارجی موافقت کردند. کنند.
اشتیاق می‌رود انفصال پاییز معرفی کردن سه گانه نمونه جدید آیفونرا شاهد باشیم. مارک گورمن و دبی ویو، از بلومبرگ، ویژگی‌های مختلف دستگاه‌های جدید اپل را پیش‌بینی کرده و به‌اشتراک گذاشته‌اند. البته پیش‌ازاین همچنین اطلاع دادن غیررسمی متعددی درباره‌ی آیفون‌ ۲۰۱۹ منتشر شده بود و به‌نظر می‌رسد آخرین گزارش بلومبرگ برخی از این اخبار فاش‌شده را تأیید می‌‌کند. 



براساس آخرین گزارش بلومبرگ تمایل می‌رود: هر سه استاندارد آیفون ۲۰۱۹ از طراحی مشابه نسخه‌های فعلی بهره ببرند؛ ولی به‌نظر می‌رسد دوربین سه‌گانه‌ی هر دو گوشی دوده بعدیآیفون XS و آیفون XS MAX‌ و دوربین دوگانه‌ی طایفه آتی آیفون XR با طراحی ماژول دوربین مربع‌شکل به میدان عرضه شوند. پیش‌تر همچنین گفته شده بود آیفون XR مقیاس ۲۰۱۹ با دوربین دوگانه و طراحی مربع‌شکل ماژول دوربین معرفی کردن می‌شود. نسخه‌های آتی آیفون‌های XS و XS Max ضخامتشان حدودا نیمه میلی‌متر بیشتر خواهد بود.مقاله‌های مرتبط:نسخه‌های آتی آیفون و آی‍پد پرو اپل با آنتن MPI شناساندن می‌شونداپل، نمایشگرهای هیبریدی با ویژگی‌های OLED و QD-LED می‌سازددوربین سوم داخل گوشی‌های هوشمند نسل آتی آیفون XS و آیفون XS Max، از لنز فوق‌عریض بهره می‌برد و درنتیجه، قابلیت بزرگ‌نمایی بیشتری دراختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین ثانویه‌ی نسخه‌ی آتی آیفون XR نیز با افزایش قدرت بزرگ‌نمایی بیشتر، به بازار ارائه خواهد شد.هر سه گوشی هوشمند آتی آیفون اپل از تراشه‌ی A13 سریع‌تر بهره می‌برند. تراشه‌ی A13 را اپل مدل سازی و TSMC تولید می‌کند. تولید آزمایشی تراشه‌ی مذکور از آوریل آغاز شده و شوق می‌رود تولید متراکم A13‌ اپل نیز داخل ماه جاری شروع شود.هر سه گوشی هوشمند جدید آیفون از استعداد شارژکردن دستگاه‌های دیگر همچون ایرپاد اپل نصیب می‌برند. با قراردادن اپرپاد و سایر دستگاه‌های اپل درون ظهر هر سه گوشی آیفون جدید، می‌توان آن‌ها را شارژ کرد.اپل مشغول توسعه‌ی نبوغ تصحیح خودکار (Auto-Correction) است که در تصحیح تصاویر می‌تواند به‌کمک کاربران بیاید.

امید می‌رود اپل نسخه‌های آتی آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR را تو سپتامبر (مصادف با شهریور) معرفی کردن یواش. هنوز صیت دستگاه‌‌های جدید اپل معلوم نشده است. البته داخل برخی اطلاع دادن از آیفون‌های جدید اپل با صیت آیفون ۱۱ یا آیفون XI یاد می‌شود.  

برای مطالعه‌ی تمام مطالب مرتبط با گوشی‌های جدید اپل شامل مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک،
بوسیله صفحه‌‌های آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:TSMC تولید متراکم تراش A13 آیفون 2019 را آغاز می‌‌کندiOS 13 از آیفون 6، آیفون SE و آیفون 5s پشتیبانی نمی‌کندآیفون XR میزان ۲۰۱۹ با دوربین دوگانه و طراحی مربع لباس ماژول دوربین شناساندن می‌شودنسخه‌های آتی آیفون و آی‍پد پرو اپل با آنتن MPI معرفی می‌شوندتیم کوچک نقشه کشی اپل و اعضایی که آن را ترک کردند
بوسیله گزارش ایرنا، از اواسط هفته جاری، میلیون ها قطعه از گونه‌ای پروانه بوسیله شهرستان‌های قرچک، پیشوا و ورامین، صحنه‌های نظام را از حضرت این حشره در مناطق شهری و روستایی به اختصاص بوستان ها، مزارع و تاغزارهای شهرستان به وجود آورده است که البته با نگرانی برخی از کشاورزان نیز همراه بوده است و برخی از این افراد اراده دارند که با زهر پاشی، با آن مبارزه کنند. این پروانه آفت تراشیدن

رئیس دایره حفاظت از فضا زیست شهرستان ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: با بررسی های رخ گرفته هویدا شده که این پروانه آفت زدودن و نباید از بابت آستان آن ها در مناطق شهری و روستایی نگران وجود.
منصور گل محمدی افزود: پس ازبررسی منابع مختلف نمایان شده که این پروانه آفت هیچگونه شجر و درختچه مثمر و زینتی نمی باشد بلکه تو زنجیره غذایی می تواند بوسیله عنوان خوراک پرندگان قرار گرفته و به گرده افشانی نیز معاون بطی ء.
وی تصریح کرد: تو مناطق کویری و در زمان شکوفه دادن درختچه‌های گز، میلیون‌ها قطعه پروانه تو این مناطق حضور روشن کرده اند که داخل سال های اخیر بی سابقه است. پروانه‌های روزپر خطری بخاطر گیاهان ندارند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین نیز با رمز بوسیله روزپر وجود داشتن این متد از پروانه‌ها گفت: این نحو از پروانه‌ها به دلیل روزپر بودن، آفت محصولات زراعی محسوب نمی شوند و نیازی به مبارزه با آن نیست.
محمدحسین تاجیک اعتراف داشت: هم اینک تعداد زیادی از این پروانه ها تو مزارع کلم حضور دارند که هیچ گونه آسیبی به مزارع وارد نمی بطی ء. کشاورزان از مبارزه به این پروانه پارسایی کنند

رئیس اداره محیط زیست شهرستان قرچک نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با بررسی های صورت گرفته، این پروانه ها مهاجر نیستند چرا چه تاکنون گزارشی از استان های مجاور در خصوص هجوم پروانه ها گزارش نشده است.
محمد طاهر ظاهری افزود: بارندگی های اخیر و پوشش گیاهی زیاد مفت علیه باعث افزودن تعداد این گونه از حشره شده که بسیار زیبا است و به هیچگاه نشانی آفت حساب نمی‌شود.
شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا با زیاد از ۶۵۰ هزاره نفر پری در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران و در امتداد یکدیگر استراحت دارند.