تور آسیا

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

بنابر اعلام گزارش های جدید، مایکروسافت می خواهد با اعمال تغییر درون نام ورقه کلید سوئیفت کیدر اندروید، آن را به Microsoft SwiftKey Keyboard تغییر دهد. این خبر را نخستین مرحله رسانه ی اندرویدپلیس منتشر کرده است. به تصنیف ی این رسانه، مایکروسافت درون سکوت خبری و ازطریق فایل توضیحات مربوط بوسیله نسخه ی بتای جدید سوئیفت کی برای اندروید، تبدیل نام این اپلیکیشن را تأیید کرده است. 

داخل حال حاضر، سوئیفت کی با همان نام همیشگی داخل گوگل پلی استور دیده می شود؛ بااین حال، کسانی که نسخه ی بتای ۷/۵/۵/۱۵ آن را روی دستگاهشان دانلود کرده باشند، هوشیار تغییرنام آن به «مایکروسافت سوئیفت کی کیبورد» شده اند. تغییرنام سوئیفت کی تو منو اصلی گوشی، بخش تنظیمات اپلیکیشن، دکمه ی اسپیس صفحه کلید و جاهای دیگر به چشم می خورد. نسخه ی بتای جدید سوئیفت کی افزون به خشکی امدن تغییر نام اپلیکیشن، پشتیبانی از نسخه ی ۱۲ ایموجی ها را حاضر می یواش. در این نسخه، ایموجی چند غذا، چند حیوان، بازوی رباتیک، سگ راهنما، سمعک و... دیده می شود.



در جزء توضیحات مربوط به بتای متاخر سوئیفت کی آمده است: سوئیفت کی از این پس با نامدار متاخر شناخته می شود: Microsoft SwiftKey Keyboard. نگران نباشید، مایکروسافت سوئیفت کی کیبورد صبر است همان ورق کلیدی باشد که مدت ها است می شناسید و به آن علاقه دارید. داخل بتای جدید پشتیبانی از نسخه ی ۱۲ ایموجی ها را اضافه کرده ایم که شامل مجموعه ای از ایموجی های متاخر است. از بین ایموجی های جدید می توانیم بوسیله فلامینگو، سمور دریایی، سگ راهنما، تنبل، بیرونی سفید و... اشاره کنیم. بوسیله منظور دستیابی به این ایموجی های جدید، می توانید پنل ایموجی های سوئیفت کی را بازکنید. توجه کنید که برای رویت این ایموجی ها به دستگاهی احتیاج دارید که از سیستم عامل اندروید ۱۰ یا نسخه های مربوط باینده کاربرد بطی ء.

بدین ترتیب کاربران اندروید ۱۰ و نسخه های آینده ی این سیستم عامل می توانند ازطریق دانلود مایکروسافت سوئیفت کی کیبورد داخل گوگل پلی، بوسیله جدیدترین ایموجی ها دسترسی پیدا کنند. ناگفته نماند مایکروسافت هنوز نام نسخه ی iOS سوئیفت کی را تبدیل نداده است؛ بااین حال انتظار داریم این ائتلاف در آیند ه ای نزدیک رخ دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این موضوع؟بیشتر بخوانید:مایکروسافت احتمالا درون فکر گشایش تعمیرپذیری سرفیس ها استمشخصات متخصص مایکروسافت Surface Duo افشا شدمایکروسافت به پشتیبانی از ویندوز ۱۰ نسخه ۳۲ بیتی خاتمه می دهدمایکروسافت اتومبیل جستجوی پیش تصور کروم را به بینگ تغییر می دهدمایکروسافت استارتاپ MicroVision را تصاحب کرد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ورزش سه، مجتبی جباری و ادموند بزیک  ۲ نفر از چهار داور برنامه هنرپیشه ساز با انتشارمطالب مجزا ای نسبت به  کوچیدن ناباورانه او واکنش مدال داد.

عصر امروز متأسفانه هوشیار شدیم یکی از چهره های جوان برنامه هنرپیشه ساز به اشتهار مستحکم قوسی که از شهر کرج خود را داخل این پروگرام مطرح کرده حیات به جهت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

بوسیله همین بهانه ادموند بزیک که بوسیله همراه فیروز کریمی، خداداد عزیزی و مجتبی جباری وظیفه انتخاب بازیکنان را تو این برنامه بر عهده داری داشتند، درون ارتباط با این واقعه تلخ، با پاشیدن یک متن تأثیرگذار و ویدیویی از عریضی های ورزش این جوان کرجی واکنش علامت انصاف و با بازماندگان این جوان ابراز همدردی کرد.

بزیک در این پست احساسی که داخل صفحه شخصی خودش منتشر کرده است نوشت:

 "زمان ثبت این تصاویر چیزی حدود یک سال گذشته است. اکنون شاید وقت آن بود تا تصاویری از موفقیت های اخیر مستحکم قوسی را به پول اعانه بگذاریم خواه دست کم متشابه رفتارهای اپیدمیک سال های اخیر، این ویدیو را بوسیله علامت گذشت یک سال از ثبت و انتشار آن، بازنشر کنیم.

اما این تصاویر نه علامت توفیق منیع است و نه یک رفتار اپیدمیک و اینستاگرامی.

این تصاویر کلکسیون ای از یادگاری های ماست از قرص قوسی عزیز که تو اپیدمی کرونا از دست رفت و دیگر هیچ تصویری از او ثبت نخواهد شد.

متین قوسی از میان ما رفت و زمان حال یک ستاره بی روشنایی شد.

آویشن مبصر ستاره ساز از دست دادن این بالغ رعنای فوتبال ایران را به خانواده ی شریف قوسی و اجتماع ی پیاده روی ایران دلداری می گوید. "

همچنین مجتبی جباری نیز داخل شمار کاربری اینستاگرامش متنی را برای این کبیر معتمد فوتبال کرج منتشر کرد:



    جابجایی فوتبالیست پروگرام ستاره ساز به انگیزه کرونا
یک ماه پیش، AMDپردازنده های مرکزی موبایلی جدیدی روانه ی بازار کرد تا میزان سودا کلی محصولات خویشتن را افزودن دهد. گزارشی متاخر علامت می دهد این شریک فقره روی نسخه ی ویژه ای از همان پردازنده ها را برای دسکتاپ آغاز کرده است. گفته می شود این پردازنده سری رنیور (Renoir) پردازنده ای آنلاک است و قدرت پردازشی زیادی دارد. 

رنیور را می توان جدیدترین محصول AMD به احصائیه آورد و نوعی پردازنده ی پیشدستی کردن یافته (Accelerated Processing Unit موسوم به APU)است که از هشت هسته ی پردازشی ذن ۲ (Zen 2) به همراه هشت واحد پردازشی وگا (Vega) روی یک دای (Die) نصیب می ببرد. ۸ واحد پردازشی وگا پیمانه ۵۱۲ واحد سایه زنی (شیدر) هستند. این جنس طراحی باعث می شود پردازنده ی شتاب یافته ی رنیور از دیگر پردازنده های جدید سری رایزن گران تر باشد. بااین حال، خراش ی رنیور کم مصرف پر حرارت است و تولیدکنندگان لپ تاپ بوسیله کاربرد از آن خواهش یدکی علامت می دهند.

پردازنده های شتاب یافته ی سری رنیور بیش متنوع است و در بین آن ها، پردازنده ای با چهار هسته و چهار ترد و فرکانس پردازشی تحکیم شده ی ۳/۷ گیگاهرتز بوسیله چشم می خورد. قوی ترین معیار این قوم هشت هسته و شانزده ترد دارد که فرکانس پردازشی آن تو حالت تقویت شده بوسیله ۴/۲ گیگاهرتز می رسد. بااین حال، این طور پردازنده ای گرمای زیادی تولید می کند و بسیار هم پرمصرف است. فرم فاکتور طاسی لپ تاپ ها باعث می شود سیستم یخ کننده ی این محصولات با فردی هایی مواجه باشد. به همین دلیل، نمی توان از پردازنده ی شتاب یافته ی قدرتمند هشت هسته ای یادشده در لپ تاپ ها استفاده کرد. 

ظاهرا AMD دستور کار های ویژه ای بخاطر پردازنده های لپ تاپدارد. به تازگی یکی از پردازنده های خانواده ی رنیور با کدنامی اختصاص درون دیتابیس بنچمارک Userbenchmark محسوس شده است. با نگاهی به کدنام پردازنده ی شتاب یافته ی جدید، بااطلاع می شویم این پردازنده AMD باید بتواند در حالت عادی با فرکانس سه گیگاهرتز و داخل حالت محکمی شده با فرکانس چهار گیگاهرتز فعالیت نرم. مفروضات دیتابیس Userbenchmark علامت می دهد پردازنده ی یادشده چیره شده به فرکانس های سابق الذکر مشت یابد.

آن طور که آمار نشان می دهند، نتایج به دست آمده ی پردازنده ی جدید سری رنیور ۵ درصد بهتر از نتایج بوسیله مشت آمده ی پردازنده ی 4800H در حالت عادی است. در نظر داشته باشید 4800H امروزه قدرتمندترین پردازنده ی موبایلی خانواده ی رنیور شناخته می شود. این منبع را نباید فراموش کنید که پردازنده ی جدید رنیور فعلا تو مراحل اولیه ی تولید است. پیاده شدن همین اساس حدس می دهیم به طورکلی تراشه ی جدید رنیور از مدل های پیشین این خانواده اندکی فرسوده تیز باشد.

یکی از افشاگران مملکت ی شاداب وسایل با نام کاربری Rogame، به تری در توییتی متاخر نوشته است: AMD آزمایش روی دو خراش ی دسکتاپ سری رنیور را آغاز کرده است. خراش ی اول پردازنده ای مرکزی با فرکانس ۳/۵ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی باشگاه (iGPU) با فرکانس ۱،۷۵۰ مگاهرتز و تراش ی دوم پردازنده ای مرکزی با بسامد ۳ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی کمیسیون با تناوب ۱،۷۵۰ مگاهرتز است. براساس مفروضات دیتابیس Userbenchmark، تراشه ی دوم بوسیله هشت هسته ی پردازشی مجهز شده است. بااین حال، باور دارم خراش ی فاتحه نیز هشت هسته دارد.

بنچمارک را نمی توان معیار نهایی برای عملکرد کلی پردازند ه ها بوسیله احصائیه آورد. باوجوداین، بررسی ها نشان می دهد خراش ی جدید رنیور توانسته است در Userbenchmark عملکردی بهتر از 3400G از خود برجای بگذارد و به ازای هر هسته، ۲۰ درصد عملکرد بهتری داشته باشد. ناگفته نماند 3400G یکی از پردازنده های شتا ب یافته ی فعلی دسکتاپ سری رایزن است. 3400G، تنها چهار هسته دارد؛ درحالی که خراش ی جدید هشت هسته؛ بنابراین، قانون دان است پردازنده ای کاملا آنلاک بتواند عملکرد بهتری از نمونه های باستانی تر از خود نشان دهد.

دکتر لیزا سو، مدیرعامل AMD، هنگام رونمایی تراش های موبایلی سری رنیور گفته بود: هسته های گرافیکی تراش های موبایلی سری رنیور را بسیار نیکوترین کرده ایم. عملکرد این هسته های گرافیکی درمقایسه با قبیله قبل ۵۹ درصد بهتر است.مقاله ی مرتبط:مشخصات APUهای ۷ نانومتری AMD Renoir واضح شد

تولید پردازنده ای پیشدستی کردن یافته ی قدرتمند با هشت هسته ی پردازشی اتفاقی معمولی حلق. پردازنده های پیشدستی کردن یافته معمولا مقرون به صرفه نم از ترکیب جداگانه پردازنده ی مرکزی (CPU) و پردازنده ی گرافیکی (GPU) است؛ بااین حال، بهره مندی پردازنده ای پیشدستی کردن یافته از هشت هسته اتحاد جدیدی به حساب می آید. این نوع پردازنده می تواند جواب گوی نیاز کاربران دسکتاپ نیز باشد. باوجوداین، پردازنده ی گرافیکی به کاررفته در APUها تو عین شایستگی اش ورزش های گرافیکی قدرتمند را نمی تواند پردازش کند و رندر بگیرد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این ماخذ دارید؟بیشتر بخوانید:سلطه AMD تو راسته پردازنده آسیا؛ سهم ۶۰ درصدی پردازنده های رایزن داخل جبر جنوبیAMD پردازنده های خانواده رایزن پرو 4000 را معرفی کردAMD از سازگاری مادربرد X570 و B550 با معماری Zen 3 خبر دادمقایسه پردازنده های پایین رده سراب جدید اینتل و AMDبنچمارک پردازنده گرافیکی Radeon تراشه اکسینوس 1000 سامسونگ فاش شد
ایلان ماسک، مدیرعامل جنجالی و البته رک تسلا روز چهارشنبه محدودیت های گشاد شانس ایالات متحده برای ماندن داخل منزل برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا را «فاشیستی» نامید. گفتنی است این خودروساز برقی سومین سه ماهه سودآوری خود را عقب ضابطه گذاشته است. قیمت سهام این شرکت تو بازرگانی وسیع با رسیدن بوسیله ۸۷۳ دلار، زیاد از ۹ درصد افزایش داشته است. گزارش تسلا از سه ماهه سودآور خود فقط یک روز پس از آن منتشر شد که فورد گزارش خسارت ۲ میلیارد دلاری در سه ماهه شروع سال جاری را اطلاع دادن و پیش بینی کرد که با  ادامه کشف کردن همگی گیری ویروس کرونا و تأثیر آن پهلو میزان تقاضا، ۵ میلیارد دلار دیگر نیز درون سه ماهه جاری خسارت کند. 



چگونگی عملکرد تسلا در سه ماهه جاری و باقیمانده سال، آزمایش مهمی از ابدیت این همدستی سازنده خودروی الکتریکی خواهد وجود. اگر تسلا بتواند ضررهای خود را محدود کرده یا حتی به سوددهی ادامه دهد و از خودروسازان کهنه کار بهتر اجرا کند، در موقعیت بالاتری نسبت بوسیله رقبای تضعیف شده از ویروس کرونا بخاطر فروش بیشتر خودرو فراغت خواهد داشت. اگرچه استاندارد تولید تسلا تنها به حد کسری از خودروهای تولیدی رقبای خویشتن است، قیمت سهام بسیار بیشتری دارد که همین موضوع باعث می شود نمو شایان توجهی برای آن پیش بینی شود. مبصر ترین مشکل تسلا، تعطیل شدن کارخانه فریمونت کالیفرنیا برابر رخصت قضا و قدر فدرال ایالات متحده آمریکا است. 

ایلان ماسک، روز چهارشنبه تو کنفرانس تلفنی اشعار داشت که نمی داند چه موقع تسلا می تواند تولید خودرو را تو کالیفرنیا از سر بگیرد و سفارش مقامات ایالتی برای ماندن در ساختمانی را «سربزرگی شدید» برای بازرگانی می داند. ماسک گفت:گفتن این که آن ها نمی توانند خانه های خود را ترک کنند و در صورت انجام این حکم دربند می شوند، نوعی عمل فاشیستی است. این دموکراسی و آزادی ازاله. به انسان اجازه دهید آزادی داشته باشند.



مایکل مارتینز از اتوموتیو نیوز تو توییتر به نقل از ایلان ماسک متنی منتشر کرد که داخل آن دستور امنیت اخذ ساکنان منطقه ساحلی رژه فرانسیسکو درون خانه هایشان را «بردگی کردن اجباری مردم درون خانه های خود ثمر تمام حقوق اساسی آن ها» می خواند. دستور تعطیلی کالیفرنیا و سایر ایالت ها در حقیقت خروج مردم از بناء های خویشتن را ممنوع نمی کند؛ بلکه از آن ها خواسته می شود که سفرها را به فعالیت های عمده محدود کنند و آن ها تو معرض مخاطره تعاون قرار ندارند. در حین تکلم مکث های طولانی اتفاق افتاد و صدا درون یک حین قطع شد و مجدداً مدیرعامل تسلا گفت:ببخشید که بوسیله دلایلی نوا قطع شد. سؤالی دارید؟

ایلان ماسک تو کتاب ۶ مارس توئیت کرد که «وحشت ویروس کرونا مورد تردید است» ولی بعداً پیشنهاد کرد که بیمارستان ها با ونتیلاتورهای رایگان اهدایی تسلا مجهز شوند. ماسک چند وعده داخل وقت تعطیلی داخل توئیت هایی درباره همگی گیری بلای ناگهانی کووید ۱۹ بروز تردید کرده بود. ایلان ماسک با بیش از ۳۰ میلیون دنبال کننده، سابقه زیادی تو روشنی گویش دارد و شمار توئیتر او یکی از پربازدیدترین حساب ها در میان چهره های نامدار همکاری های آمریکایی است.



تسلا اعلام کرد که نمی تواند پیش بینی کند چقدر سرعت تولید خودروو زنجیره های عرضه جهانی معمولی خواهد شد و وقتی گزارش های سه ماهه فعلی منتشر شوند، دستورالعمل های مدیریتی بی مو سال را برای درآمد خالص و گردش سرمایه مورد بررسی مجدد قرار می دهد. ایلان ماسک گفت:داخل حالی که سایر خودروسازان زیان می کردند، تسلا درون حال افزایش سرمایه وجود. ممکن است تسلا نگرش کارخانه متاخر خود را داخل ایالات متحده هنگام یک تا سه گانه ماه آینده اعلام یواش.

تسلا در ماه ژانویه اخبار کرد که شوق می جوی روانی نقدی سه گانه ماهه مثبت شود و درآمد خالص مثبت افزایش یابد. این شرکت تو روز چهارشنبه، پیش دماغ سابق خود درباره تحویل نیمه میلیون خودروی الکتریکی را تا فرجام سال ۲۰۲۰ به روزرسانی نکرد. همگی گیری کووید ۱۹ شاگرد از ویروس جدید کرونا، تأثیر منفی بر ادعا برای سودا خودرو گذاشت است، بوسیله طوری که فداکار خودروسازان از یکسره تسلا مجبور شدند کارگران را به مرخصی اجباری بفرستند و کارخانه های خود را تعطیل کنند. 

توقع برای سودا خودرو در ایالات متحده خلال ماه مارس حدود ۸۰ درصد کاهش یافته است، اما برخی از تحلیلگران گفتند که به نظر می رسد بیع داخل دو هفته اول آوریل کمی بهبود یابد. روز چهارشنبه تسلا اظهار داشت که انتظار می رود تولید در کارخانه های خودروسازی فریمونت کالیفرنیا و شانگهای چین به تدریج داخل سه ماهه دوم افزایش یابد. این باهم اتحاد کردن اعلام کرده است که عملیات تولید در کارخانه شانگهای بهتر از حد اشتیاق پیش رفته است و امید می رود که نرخ تولید سدان تسلا مدل ۳ در اواسط سال ۲۰۲۰ بوسیله ۴،۰۰۰ دستگاه داخل هفته خواه ۲۰۰،۰۰۰ دستگاه در سال برسد. گفته شده حاشیه نویسی ناخالص کارخانه شانگهای درون حال نزدیک شدن به تولید تسلا معیار ۳ داخل ایالات متحده است. حاشیه ناخالص تولید خودرو تسلا در سه ماهه مطلع به طور کلی به ۲۵/۵ درصد رسید.

مقاله های مرتبط:ایلان ماسک بوسیله تهدیدی بخاطر اشتی اشتراکی تبدیل شده استافزایش ثروت جف بزوس و ایلان ماسک در دوران همه گیری ویروس کرونا

نزدیک بوسیله هفت درصد از کچل درآمد ۵/۱ میلیارد دلاری تسلا به برهان فروش اعتبارات نظارتی است؛ پولی که تسلا از سایر خودروسازان برای عرضه اعتبارات مربوط به انتشار آلاینده ها و دی اکسیدکربن به منظور سازگاری با مقررات سختگیرانه آلایندگی ستاندن می کند. درآمد مولود از این اعتبارات نسبت به سه ماه گذشته، سه موافق شده است. نیکلاس هیت، تحلیلگر Hargreaves Lansdown درون این زمینه اعتراف داشت که جریان سرمایه نقدی آزاد تسلا در سه گانه ماه گذشته منفی بوده است و فقط به صورت متوسط ​​سالانه بهبود می یابد. هیت گفت:بوسیله دید نمی رسد آینده ی نزدیک، زمان ایده آلی برای سودا خودروهای با بها بالا باشد، بنابراین شاید تعجبی نداشته باشد که راهنمایی ها متوقف شوند.

تسلا گفت که مسئله نقدی آزاد آن به برهان تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا ذیل تأثیر قرار پژمرده است. این خودروساز برقی نمی گوید چه موقع قصد دارد تولید خودرو را در کارخانه فریمونت که از ۲۴ مارس تعطیل است، از ضابطه بگیرد. تسلا کارخانه کالیفرنیا را دقیقاً هنگامی که تو حال افزایش تولید کراس اور برقی جدید معیار Y بود، تعطیل کرد که انتظار می رفت حاشیه سود بیشتری را برای این شرکت به وجود آورد.



روز چهارشنبه تسلا گفت که تولید استاندارد Y هم اکنون سودآوری داشته و اولین باری در تاریخ این شریک شدن است که یک خودروی متاخر در سه گانه ماهه اول خود سودآوری دارد. شهرستان آلامدا که کارخانه تولید تسلا مقیاس Y داخل آن راحتی دارد، روز چهارشنبه اذن ماندن درون خانه را تا ۳۱ مه تسلسل کرد و تولید خودرو به عنوان بازرگانی اساسی که معاف از این دستور باشد، محسوب نمی شود. در اوایل ماه جاری، تسلا اطلاع دادن کرد که تولید و تحویل کراس اور نمونه Y بوسیله مقیاس خوبی طبق پروگرام ریزی پیش می رود، از طرف تا به امروز با وجود مسری ویروس کرونا، بیشترین تعداد خودرو را در سه ماهه نخست تحویل داده است. 

به استثنای این موارد، تسلا منفعت ۱/۲۴ دلاری را به ازای هر تسهیم اعلام کرد. تحلیلگران انتظار داشتند خریداران سهام از هر سهم ۳۶ سنت زیان کنند. سهام تسلا پس از بهبودی روز چهارشنبه در ماه مارس، تا به امروز ۹۱ درصد رشد داشته است.بیشتر بخوانید:برخی بیماران کووید ۱۹ پایین بودن سطح اکسیژن خون خود را احساس نمی کنندنتایجی امیدبخش از نفوذ کردن داروی رمدسیویر به خشکی امدن درمان بیماری کووید ۱۹اختلال در الگوریتم های مدیریت زنجیره تأمین به دلیل شیوع کرونادانشمندان به شواهدی از ماندگاری ویروس کرونا در هوای بیمارستان دست یافتندفاصله گیری مدنی و شست وشوی مشت می تواند نرخ مسری آنفلوانزا را نیز کاهش دهد
همان وضع که پیش نم در بسیاری از پروژه های تحقیقاتی مایکروسافت مشاهده شده است، این شرکت روی فناوری های جدید خود، آزمایش های وسیعی را ایفا می دهد. چنین آزمایش هایی، به اختصاص درباره ی ارگونومی محصولات جدید، به عارض سخت گیرانه ای دنبال می شود تا برای ایجاد وسیله و فرم فاکتور بهینه، کمک حال مهندسان باشد.

اکنون ویدئویی که حساب کاربری WalkingCat داخل توییتر منتشر کرده است، نشان می دهد که آزمایش های مایکروسافت روی سرفیس دوئو و سرفیس نئو، تا ایفا اسکن مغزی و الکترومیوگرافی نیز پیش رفته است. در آزمایش دیگری فعالیت الکتریکی بازو کاربر، طی تو مشت داشتن دستگاه بررسی شده است؛ چنین آزمایشی برای استخراج اطمینان از این موضوع است که نگه داشتن دستگاهی با دو صفحه ی عرضه که وزن به مراتب سنگین تری دارد، ضیق ناخواسته ای را به ساعد کاربر مخبر نکند.

ایفا الکتروانسفالوگرافی (نوار مغزی)، جالب ترین حصه از آزمایش ها است. در ویدئوی یادشده، جستجوگر تقاضا می کند که داشتن دسترسی بوسیله داده ها در دو نمایشگر، بوسیله معنی کاربرد ی بیشتر از مغز بخاطر پردازش اطلاعات است. بااین حال براساس این طور گفته هایی، مصرف از محصولات جدید ردموندی ها ممکن است موجب تحیر و ناتوان شدن کاربران شود. مقاله های مرتبط:بوسیله روزرسانی اخیر ویندوز 10 باعث حذف اطلاعات می شودمایکروسافت چه محصولاتی را تحت برند سرفیس در بهار ۲۰۲۰ نمایش می کند؟

البته سرفیس دوئو، گوشی هوشمند مایکروسافت با نمایشگر دوگانه است که از سیستم عامل اندروید بهره می برد و درهمین حال سرفیس نئو، تبلتی است که با کاربرد از جهیز عامل ویندوز 10X، دو ورق ی نمایش دارد. براساس شایعات، بسیاری از مراحل ترقی ی گوشی مایکروسافت سرفیس دوئو عمل شده است و این دشت در آینده ی نزدیک راهی بازار می شود. بااین حال، به برهان مشکلات مربوط بوسیله ویندوز 10X، عرضه ی سرفیس نئو تا سال ۲۰۲۱ میلادی به تعویق افتاده است.

بانظر به اینکه، مزیت های استفاده از نمایشگر دوگانه در محیط دسکتاپ بر کسی پوشیده نیست، آیا یکروز گیری از چنین پلتفرمی روی دستگاه های حمل شدنی نیز کارآمد خواهد بود؟ نظرتان درباره ی محصولات متاخر مایکروسافت را با زومیت به وجه اشتراک مجله بگذارید.بیشتر بخوانید:هرآنچه باید درباره فرق های گرامرلی با ویرایشگر مایکروسافت بدانیدبه روزرسانی اخیر ویندوز 10 باعث حذف اطلاعات می شودمایکروسافت ورد وجود دو فاصله عقب سر غصه را بانگ می دهدمایکروسافت چگونه ماهانه زیاد از ۳۰ هزاره باگ را در سرو های خود مدیریت می کند؟سرفیس گو 2 از نمایشگری ۱۰/۵ اینچی برخوردار است
پژوهشگران با نمونه برداری از فاضلاب سرتاسر پاریس بوسیله مدت زیاد از یک ماه، افزودن و کاهشی را تو تراکم ویروس کرونا جدید تشخیص دادند که مطابق با شکل مسری کووید ۱۹ داخل منطقه است. در این منطقه، اکنون قرنطینه، مسری بیماری را سرکوب کرده است.

اگرچه چندین گروه پژوهشی دیگر همچنین از اطلاع ویروس کرونا داخل فاضلاب معارفه داده اند، پژوهشگران می گویند وارسی ی جدید، نخستین موردی است که نشان می دهد این تکنیک می تواند افزایش شدید غلظت ویروس درون فاضلاب را قبل از تکثیر موارد مبتلا در کلینیک ها نشان دهد. آن ها به پتانسیل این روش به نشانی ابزاری ارزان و غیرتهاجمی بخاطر بانگ درمورد شیوع رمز می کنند. سباستین ورتزر، ویروس شناس شریک شدن آب پاریس می گوید:این قدرت دید به ما داخل پیش بینی موج دوم عالمگیر ها همچنین معاون می درنگ.

ورتزر و همکارانش بررسی ی خود را که هنوز مورد داوری صبر نگرفته است، در کتاب ۱۷ آوریل در مخزن مقالات پیش چاپ medRxiv منتشر کرده اند.

کانال های فاضلاب داده های مسری را درون زمان واقعی مجهز می کنند در مدت بوسیله طور پیوسته سرگین و ادراری را که می تواند حاوی ویروس کرونا باشد و به دستگاه ی انسان های بیمار دفع شده است، جمع آوری می درنگ (وقتی ویروس از بدن بیرون می شود، سریعا خرابکاری می شود اگرچه دانشمندان موارد محدودی از ویروس عفونی را در ماده ی مدفوع یافته اند).

آزمایش واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) قطعات RNA ویروس عامل کووید ۱۹ یعنی SARS-CoV-2 را نمره می دهد. غلظت های بالاتر ویروس در فاضلاب با تعداد بیشتر افراد آلوده که در آن سیستم فاضلاب نقش دارند، معادله دارد.



آزمایش ها داخل کارخانه های تصفیه فاضلاب فرانسه نشان داد که سطح ویروس کرونا تو فاضلاب همچون موارد بالینی، طی زمان افزودن و کاهش می یابد

ورتزر و همکارانش بخاطر وارسی ی پاریس، از کتاب ۵ مارس تا ۷ آوریل، از فاضلاب های پنج کارخانه ی تصفیه فاضلاب پاریس دو وهله در هفته نمونه برداری می کردند. آن ها چند روز قبل از ۱۰ مارس، یعنی اولین روزی که پاریس چندین مرگ را براثر کووید ۱۹ گزارش کرد، متوجه غلظت های بالای RNA ویروسی شدند. افزودن غلظت ها تا چند روز پیش از افزایش شدید موارد بالینی و مرگ و میر تو پاریس تداوم داشت. لورنت مولین، یکی از نویسندگان مقاله و میکروب شناس شرکت آب پاریس می گوید:ما منحنی کاملا واضحی داریم که از منحنی موارد بالینی جلوتر است و اکنون، با محدود شدن شیوع، ما شاهد هموارشدن آن هستیم.

مولین ارزیابی می زند که بین نیم تا ۳ روز طول می کشد تا فاضلاب از خانه ها بوسیله کارخانه های تصفیه برسد.

ژوگن یانگ، معماری کردن زیست پزشکی درون مؤسسه ی علوم آب دانشگاه کرنفیلد، مرکزی در بریتانیا که درحال توسعه ی آزمایش های دو دلاری بخاطر امتیاز ویروس SARS-CoV-2 تو فاضلاب است، می گوید نظارت پیاده شدن فاضلاب می تواند زمان بندی و مدل شیوع نشان دهد؛ چیزی که مشاهده ی آن درحال حاضر به سبب هبوط جهانی آزمایش های انسانی دشوار است. او می گوید:مقاله های مرتبط:بررسی و آزمایش فاضلاب؛ ابزاری غیرتهاجمی برای تشخیص گستره ی مسری کرونانتایج مطالعات شیوع سرمی: حساب موارد ابتلا بوسیله ویروس کرونا بسیار فراتر از آمار رسمی استایمنی جمعی چیست و چگونه به توقف کووید۱۹ کمک می کند؟در بیشتر کشورها ازنظر آزمایش های فردی کمبود بود دارد و آمار عالمگیر براساس نمونه سازی کامپیوتری است. اما نمونه برداری از فاضلاب تمثال نسبتا ارزان و مبتنی کنار شواهدی از بار واقعی ویروس داخل یک اجتماع نمایش می دهد.

یانگ می گوید با استعمال از میزان های کامپیوتری که شامل اطلاعاتی درمورد تعداد ذرات ویروسی که هر بی مانند دفع می نرم و نحوه ی رقیق شدن آن ها در فاضلاب است، حتی ممکن است بتوان غلظت های ویروسی تشخیص داده شده را به برآورد تعداد مطلق عفونت ها در منطقه ای که فاضلاب مربوط بوسیله آن است، ترجمه کرد.

پاول برتش، مدیر علمی زمین و آب در سازمان پژوهش های علمی و صنعت همسود (CSIRO) درون استرالیا می گوید مزیت دیگر نمونه برداری از فاضلاب آن است که ویروس مربوط به آن گروه از افراد هم می شود که دچار عفونت SARS-CoV-2 هستند، ولی نشانه های بیماری را ندارند. او می گوید اگرچه دفع ویروس داخل بین افراد مختلف و نیز طی دوره ی عفونت متغیر است، سیستم فاضلاب این تغییرات را به رخ یک میانگین که نشان دهنده ی طاس جامعه است، ترکیب می نرم. امانت بوسیله سیستم فاضلاب، هشدارها می توانند سریع حاصل شوند. او خاطرنشان می کند که مثلا براساس نتایج وارسی ای که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، نظارت بر فاضلاب می تواند شیوع فلج اطفال را قبل از نمود موارد بالینی امتیاز دهد.

قسمت قسمت کردن برتش هفته ی گذشته، به متعاقب مطالعات مشابه درون هلند و آمریکا از ابتدایی تشخیص ویروس کرونا داخل فاضلاب استرالیا شناسایی دارند. او و همکارانش تو ماه های مارس و آوریل، از فاضلاب شهر بریزبن که پاسبان ی ۶۰۰ هزاره نفر بود، استاندارد گیری کردند. برخلاف مطالعه ی پاریس، در بررسی های آن ها، اوج انبوهی ویروس داخل فاضلاب مطابق با فراز موارد تشخیص داده شده از ضابطه آزمایش های مستقیم انسانی بود. وی می گوید این اختلاف ممکن است ناشی از انجام آزمایش های انسانی بیشتر در استرالیا باشد.

برتش می گوید که امیدوار است به سیستم های موجود استرالیا که فاضلاب را برای داروهای غیرمجاز مورد نظارت قرار می دهند، تلنگری بزند تا یک جهیز ملی نظارت بر کووید ۱۹ نیز توسعه یابد که بتواند هنگام یک ماه اجرا شود. او می گوید مقدور است بعدا بتوانیم با استفاده از جزء های نمونه برداری عام (مثلا براساس کد پستی)، بوسیله نتایج نکته سنج تری برسیم.

در همین وقت و همان طور که اقدامات سرکوب گرانه در سرتاسر دنیا موجب هزینه های اقتصادی عظیمی می شود، فدایی از کشورها درصدد رفع انفراد ها بوده و برخی انسان به این محدودیت ها اعتراض می کنند. یانگ می گوید:داده های فاضلاب ممکن است موجب شود آن ها مکرر اندیشه کنند. آن ها می توانند تعداد را ببینید و جدی بودن این شیوع ظاهرا نامرئی را حساسیت کنند. دیدن، اعتقاد کردن است.بیشتر بخوانید:چرا برخی از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ علائم بیماری را علامت نمی دهند؟فروش ماسک های بهداشتی Sharp با استقبال چشمگیر مردم آغاز شدافزایش سفرها در ناحیه با برداشته شدن ممنوعیت تردد بین استانیهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۴ اردیبهشت ۹۹]پنجاهمین سالگرد روز زمین؛ آنچه در یک سال گذشته درباره سیاره آبی آموختیم
قابلیت Live اینستاگرام که درواقع ضبط و اشتراک گذاری ویدئو به رخ حی است، در سال ۲۰۱۶ نمایش شد. حال این ویژگی اینستاگرام تو دوران همه گیری ویروس کرونا با استقبال چشمگیری رو به رو شده است. اینستاگرام اعلام کرده است حدود ۷۰ درصد از کاربران تو آمریکا از این محدودیت استعمال می کنند. بخاطر این منظور، شبکه ی اجتماعی محبوب این روزها ویژگی های جدیدی برای کاربرانش تدارک دیده است. اینستاگرام پیش از این امکانی مهیا کرده وجود تا کاربران بتوانند ازطریق دسکتاپ و با استعمال از نسخه ی وب اینستاگرام، لایوهای منتشرشده را تماشا و نظرات خود را ثبت کنند. حال  اینستاگرام کلید جدیدی به صورت آزمایشی برای ویدئوهای Live در نظر گرفته که به کاربران امکان ذخیره ی مستقیم ویدئوهای لایو تو IGTV را می دهد.کاربران می توانند ویدئوهای Live خود را تو IGTV بارگذاری کنند

ویدئوهای لایو اینستاگرام اگر ذخیره شوند، فقط تا ۲۴ روزگار دردسترس هستند؛ اما اکنون اینستاگرام پس از آخر Live، این امکان را بوسیله کاربران می دهد تا ویدئو لایو خود را مستقیما درون IGTV ذخیره کنند. برای این فرمان کافی است روی گزینه ی Share to IGTV کلیک شود. این قابلیت به IGTV کمک می نرم با یوتیوب رقابت کند و محتوای بیشتری داشته باشد و محبوبیت بیشتری به مشت آورد.





یکی دیگر از انفراد هایی که اخیرا به اینستاگرام تکثیر شده، امکان دسترسی به پیام ها یا Direct Message ازطریق دسکتاپ است. اینستاگرام علاوه بر افزایش تمرکز خود روی پاره IGTV، به دسکتاپ نیز توجه ویژه ای کرده است و از این شیوه می خواهد بور ی تجربه ی کاربران در نسخه ی وب و دسکتاپ را کمینه و کمتر کند. 

ظاهرا اینستاگرام درون این روزها تمرکز خویشتن را بیشتر روی IGTV گذاشته تا بتواند تولیدکنندگان محتوا را به این برنامه جذب کند. درواقع، بوسیله روزرسانی های اخیر اینستاگرام بیشتر درزمینه ی IGTV و نسخه ی وب اینستاگرام بوده است.بیشتر بخوانید:واتساپ محدودیت تعداد افراد تو رابطه های گروهی را به بیش از ۴ نفر افزایش می دهدداستان خروج بنیان گذاران اینستاگرام از شرکت در کتاب جدیدی منتشر شدقابلیت جدید اینستاگرام برای دستیار به کاباره ها در دوران کروناگپ و گفت حی اینستاگرام زومیت: چگونه خرید خودرو موفقی داشته باشیم؟ امشب ساعت ۲۲:۰۰ادوبی پریمیر پرو با قابلیتی جدید به روزرسانی شد