تور آسیا

همان وضع که پیش نم در بسیاری از پروژه های تحقیقاتی مایکروسافت مشاهده شده است، این شرکت روی فناوری های جدید خود، آزمایش های وسیعی را ایفا می دهد. چنین آزمایش هایی، به اختصاص درباره ی ارگونومی محصولات جدید، به عارض سخت گیرانه ای دنبال می شود تا برای ایجاد وسیله و فرم فاکتور بهینه، کمک حال مهندسان باشد.

اکنون ویدئویی که حساب کاربری WalkingCat داخل توییتر منتشر کرده است، نشان می دهد که آزمایش های مایکروسافت روی سرفیس دوئو و سرفیس نئو، تا ایفا اسکن مغزی و الکترومیوگرافی نیز پیش رفته است. در آزمایش دیگری فعالیت الکتریکی بازو کاربر، طی تو مشت داشتن دستگاه بررسی شده است؛ چنین آزمایشی برای استخراج اطمینان از این موضوع است که نگه داشتن دستگاهی با دو صفحه ی عرضه که وزن به مراتب سنگین تری دارد، ضیق ناخواسته ای را به ساعد کاربر مخبر نکند.

ایفا الکتروانسفالوگرافی (نوار مغزی)، جالب ترین حصه از آزمایش ها است. در ویدئوی یادشده، جستجوگر تقاضا می کند که داشتن دسترسی بوسیله داده ها در دو نمایشگر، بوسیله معنی کاربرد ی بیشتر از مغز بخاطر پردازش اطلاعات است. بااین حال براساس این طور گفته هایی، مصرف از محصولات جدید ردموندی ها ممکن است موجب تحیر و ناتوان شدن کاربران شود. مقاله های مرتبط:بوسیله روزرسانی اخیر ویندوز 10 باعث حذف اطلاعات می شودمایکروسافت چه محصولاتی را تحت برند سرفیس در بهار ۲۰۲۰ نمایش می کند؟

البته سرفیس دوئو، گوشی هوشمند مایکروسافت با نمایشگر دوگانه است که از سیستم عامل اندروید بهره می برد و درهمین حال سرفیس نئو، تبلتی است که با کاربرد از جهیز عامل ویندوز 10X، دو ورق ی نمایش دارد. براساس شایعات، بسیاری از مراحل ترقی ی گوشی مایکروسافت سرفیس دوئو عمل شده است و این دشت در آینده ی نزدیک راهی بازار می شود. بااین حال، به برهان مشکلات مربوط بوسیله ویندوز 10X، عرضه ی سرفیس نئو تا سال ۲۰۲۱ میلادی به تعویق افتاده است.

بانظر به اینکه، مزیت های استفاده از نمایشگر دوگانه در محیط دسکتاپ بر کسی پوشیده نیست، آیا یکروز گیری از چنین پلتفرمی روی دستگاه های حمل شدنی نیز کارآمد خواهد بود؟ نظرتان درباره ی محصولات متاخر مایکروسافت را با زومیت به وجه اشتراک مجله بگذارید.بیشتر بخوانید:هرآنچه باید درباره فرق های گرامرلی با ویرایشگر مایکروسافت بدانیدبه روزرسانی اخیر ویندوز 10 باعث حذف اطلاعات می شودمایکروسافت ورد وجود دو فاصله عقب سر غصه را بانگ می دهدمایکروسافت چگونه ماهانه زیاد از ۳۰ هزاره باگ را در سرو های خود مدیریت می کند؟سرفیس گو 2 از نمایشگری ۱۰/۵ اینچی برخوردار است
  • ۹۹/۰۲/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی