تور آسیا

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

AASتیونینگHAROOOONGHAخودروOOOON ابد برای استاندارد های شاسی اهتزاز و کراس اور ایده ی خوبی نیست؛ بمنظور ممکن است میوه نهایی داخل ته مشابه هاچ بک به نظر برسد خودروی. الکتریکیتسلا مدل ایکس با تیونینگ بخش R R-Zentric شریک RevoZport حاضر به کیت میزان XR نیز چنین حالتی دارد. 

مقاله های مرتبط:تسلا میزان X با تیونیگ اسپرت لاین معرفی شدتسلا مقیاس S S با پکیج تیونینگ نوویتک، معرفی

شد کیت RevoZport با الهام از مدل 3R Evo، دارای آیرودینامیکی کامپوزیت فیبر کربن، کاپوت منفذدار جدید، اسپلیتر جلو، رکاب های کناری، دیفیوزر ظهر و نهنگ عقب کوشا روی تو صندوق قفا. است جناح ظهر دارای طرح دو خرده است؛ اما در خلال پایین آمدن قرین یک قطعه به دید می.

رسد تیونر RevoZport تقاضا می درنگ که این بوسیله روزرسانی ها باعث گشایش قضیه فضا می شوند و نیروی روبه پایین بیشتری ایجاد می بطی ء و درگ زیادی ایجاد نخواهند. کرد علاوه براین، تکثیر ۲۵ میلی متری فاصله بین چرخ های جلو و ۳۵ میلی متری بین چرخ های پشت باعث می شود تا بتوان از رینگ های جدید روزی. برد اندازه رینگ های آلیاژی سفارشی × ۹ ۲۲ اینچ تو جلو و × ۱۱ ۲۲ اینچ در قفا است و از لاستیک های/۲۶۵ ۳۵ و/۳۱۵ ۳۰ میشلن روی آن ها استفاده می.



شود شاید فدایی به یاد داشته باشند که چند سال پیش، RevoZport کیت بوسیله روزرسانی دیگری هم بخاطر تسلا مدل X معرفی. کرد شرکت RevoZport مالکان این خودروها را نیز فراموش نکرده است و آن ها هم می توانند کیت توسعه یافته ی XR را با قیمت ۳،۹۰۰ دلار سفارش. دهند این کیت شامل گل گیرهای عریض، رکاب های جانبی جدید و بال کانارد جلو و قفا می شود که فاش دوست داشتنی تازگی بوسیله خودروکراس اور برقی تسلا می.بخشد بیشتر:بخوانید شاسی بلند لوکس وین فست ساخت ویتنام معرفی شدوانت فوتون جنرال با جثه مانند فورد-F 150 معرفی شدریمک تو سعی برای بیع بوگاتی از فولکس واگن استرانا پلاس؛ قیمت، مشخصات فنی و امکانات احتمالیآئودی A3 اسپرت G-بک G Tron گازسوز
سامسونگ یکی از شرکت های فناوری بزرگ دنیا است که وارد بخش های متنوع بازار شده و قطعات متنوعی تولید می کند. داخل سال های اخیر، این همکاری با اتکا به خشکی امدن علم مهندسانش، حسگرهایی با روشنی درخورتوجه تولید کرده که عکاسی با گوشی های هوشمند را بیدار بار ی جدیدی می کنند.

اکثر حسگرهای سامسونگ پیکسل هایی نسبتا کوچک در ابعاد ۰٫۸ میکرومتر دارند. این باهم اتحاد کردن برای دستیابی به نتایج بهتر، بوسیله اختلاط کردن پیکسل ها روی می آورد تا از اختلاط آن ها، اَبَرپیکسل های جدید با استعداد جذب نور بیشتر ایجاد شوند و کیفیت بازپسین عکس افزودن مشخص کند. بااین حال، به نظر می رسد سامسونگ نمی خواهد خودش را به پیکسل های ۰٫۸ میکرومتری محدود نگه دارد. چند روز پیش، شریک کره ای از تولید چندین حسگر تصویر جدید خبر داد که تعداد بسیار زیادی پیکسل در ابعاد ۰٫۷ میکرومتر را شامل می شوند. حسگرهای متاخر سامسونگ ۱۰ درصد کوچک تر شده اند

معمولا هرچه ابعاد پیکسل کوچک تر باشد، آن پیکسل قابلیت کمتری بخاطر جذب نور فضا دارد؛ بنابراین، تصاویر ثبت شده درون هوا های کم پرتو مطابق انتظار بوسیله نظر نمی رسند. سامسونگ با حیات آگاهی از این حقیقت، اعتقاد دارد استعمال از پیکسل های کوچک مزیت های مهمی نظیر گشایش عملکرد کلی حسگرها و کاهش معادل ی برآمدگی دوربین تو پشت گوشی های هوشمند به ارمغان می آورد. سامسونگ در بیانیه ی مطبوعاتی اش می گوید حسگرهای جدید حداکثر ۱۵ درصد کوچک زیرفون از حسگرهای ۰٫۸ میکرومتری هستند و همان وضوح را نمایش می دهند و ستبری آن حداکثر ۱۰ درصد کاهش یافته است.

تمامی حسگرهای جدیدی که سامسونگ شناساندن کرده، فناوری اختصاصی این شرکت با نام ایزوسل پلاس (Isocell Plus) را دربر دارند تا امکان واکنش نور و ارتباط مستقیم تو بین پیکسل ها مهیا شود و چونی نهایی تصویر افزایش یابد. سامسونگ از حضور فناوری اسمارت ایزو (Smart ISO) درون حسگرهای جدیدش به قصد ارائه ی اکسپوژر (نوردهی) بهبودیافته همچنین خبر می دهد. تمامی حسگرهای جدید سامسونگ



بهترین حسگر جدید باهم اتحاد کردن اجبار ای با نام Samsung Isocell HM2 شناخته می شود که سومین حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ به حساب می آید. سامسونگ می گوید با حسگری 1/1.52 اینچ طرف هستیم که ۱۵ درصد کوچک تیز از حسگرهای پیشین است و همچنان می تواند نبوغ های آن ها بسان بزرگ نمایی سه انطباق بدون سقوط کیفیت و جهیز فوکوس خودکار Super PD را نمایش دهد.

همچون Isocell HM1 که روی گلکسی اس ۲۰ اولتراوگلکسی نوت ۲۰ اولترا استفاده شده، حسگر جدید سامسونگ می تواند هر ۹ پیکسل مجاور را با یکدیگر ترکیب یواش. با ترکیب پیکسل ها، داده های موجود در پیکسل جدیدی ادغام می شوند تا امکان ثبت تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی فراهم شود. همچنین، سامسونگ می گوید حسگر ایزوسل HM2 می تواند ویدئوهای 8K/24fps و 4K/120fps را ضبط بطی ء.  ایزوسل HM2 سامسونگ با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی مخصوص پرچم داران آینده است

دومین حسگر جدید سامسونگ Isocell GW3 نام دارد و از وضوح ۶۴ مگاپیکسل برخوردار است. این حسگر نسخه ی جدید حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی GW1 و GW2 و برای دستگاه های مین استریم تولید شده است. این یعنی به طور عمومی در میان رده ها و تا اینکه دستگاه های نزدیک به پایین رده حضور نمودار خواهد کرد.

سامسونگ داخل بیانیه اش از کلیدواژه ی «ابعاد نوری» بخاطر ایزوسل GW3 استفاده می کند و می گوید ابعاد نوری حسگر تقریبا معادل حسگر ۴۸ مگاپیکسلی این انبازی با پیکسل های ۰٫۸ میکرومتری است و به 1/1.97 اینچ می رسد. حسگر ایزوسل GW3 سامسونگ ویدئوهای 4K/60fps را همچنین می تواند ضبط کندو سیستم رعشه گیر تمثال مبتنی کنار ژیروسکوپ ارائه می دهد.

سوم حسگر جدید این غول اضطرار ای با نام Isocell GM5 شناخته می شود که بوسیله صراحت ۴۸ مگاپیکسلی و ابعاد 1/2.55 اینچ و پیکسل های ۰٫۷ میکرومتری فراهم است. سامسونگ می گوید این حسگر ۴۸ مگاپیکسلی بوسیله نعوظ اختصاص برای دوربین های مهیا به لنز زبر عریض یا دوربین های مبتنی بر مکانیسم پریسکوپی ساخته شده است. درواقع، اگر دوربینی که ارشد نمایی پنج یکسانی پریسکوپی ارائه می دهد، از حسگر جدید سامسونگ کاربرد کند، برآمدگی کمتری روی پنل پشتی گوشی ایجاد خواهد کرد. 

آخرین حسگر متاخر سامسونگ Isocell JD1 نامیده می شود و وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد. سامسونگ مطالبه می کند ایزوسل JD1 کوچک ترین حسگر ۳۲ مگاپیکسلی صنعت است و ابعادش بوسیله 1/3.14 اینچ می رسد. حسگر ۳۲ مگاپیکسلی ایزوسل JD1 خصوصی دوربین های سلفی پاپ آپ (بالاجهنده) است و می تواند برای دوربین های پنهان شده داخل زیر ورق ارائه بی آرامی کم ارزش باشد. این حسگر بوسیله صبر تو پایین تر نمایشگر جای می گیرد و ضخامتش معادل کلفتی حسگری ۱۶ مگاپیکسلی با پیکسل های یک میکرومتری و حسگری ۲۰ مگاپیکسلی با پیکسل های ۰٫۹ میکرومتری است. چه نکات دیگری باید درباره ی حسگرهای متاخر سامسونگ بدانیم؟



دو حسگر ایزوسل GM5 و ایزوسل JD1 که به ترتیب از صراحت ۴۸ و ۳۲ مگاپیکسل بهره می برند، بوسیله نسخه ی اختصاص ای از مقیاس HDR مجهزند. سامسونگ می گوید این مدل HDR با رویکردی ویژه، فرایند پردازش تصویر را تسریع می کند. در این الگوریتم، بازخوانشی از هر صف از پیکسل ها با اکسپوژر کوتاه و متوسط و بلند ثبت و به پردازنده ی گوشی پیک می شود. موافق گفته ی سامسونگ، این راهکار HDR سریع خیس و کم استعمال تر است. با درنظرگرفتن این حقیقت که راهکار سامسونگ برپایه ی پیکسل های ترکیب شده ی ۱٫۴ میکرومتری مدل سازی شده و به پیکسل های منفرد کوچک تر متکی نیست، تصاویر حاصل از آن جلوه گر تر و واضح خیس خواهند بود و نویز کمتری خواهند داشت. سامسونگ تا پیش از پایان ۲۰۲۰، حسگرهای دیگری همچنین با پیکسل ۰٫۷ میکرومتری معرفی می کند

درحال حاضر، حسگرهای جدید ۱۰۸ و ۶۴ و ۳۲ مگاپیکسلی سامسونگ متوجه جنین ی تولید انبوه شده اند و حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GM5 اینک آماده ی تحویل به مشتریان است. سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی می توانیم منتظر ارائه ی اولین گوشی ها با حسگرهای متاخر سامسونگ باشیم. اینکه رویکرد متاخر سامسونگ برای مصرف از پیکسل های کوچک نمدار درنهایت می تواند جواب گو باشد یا نه، سؤالی است که هنگام نمایش ی نخستین گوشی ها و بررسی آن ها پاسخش را خواهیم فهمید.

سامسونگ می گوید تا پیش از پایان سال جاری میلادی، حسگرهای دیگری نیز با پیکسل های ۰٫۷ میکرومتری رونمایی خواهد کرد. حسگرهایی که تو آینده معرفی می شوند از فناوری جدید Isocell 2.0 نصیب خواهند برد. همکاری کره ای اعلام می بطی ء فناوری Isocell 2.0 درنهایت میزان حس حسگرها به نور را درمقایسه با ایزوسل پلاس حداکثر ۱۲ درصد بهبود می بخشد.بیشتر بخوانید:کانن دوربین تک چشمی PowerShot Zoom را شناساندن کردشیائومی و ریلمی مشغول ساخت گوشی با تراشه 5 نانومتری هستندگوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالاً با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپرساعتی نمایش می شودمشخصات رقیق افزاری بیشتری از نسخه طرفداران گلکسی اس 20 فاش شدسامسونگ: نمایشگر گلکسی زد فولد 2 از کوچک ترین انحنا در جهان برخوردار است
با استناد به نتایج وارسی ای که با هدف ارزیابی فاکتورهای اپیدمیولوژیک و بالینی و همچنین فاکتورهای مرتبط با مرگ ومیر تو مبتلایان به کووید-۱۹ انجام گرفت، بالاترین استاندارد مرگ ومیر داخل ایران میان بیماران بالای ۶۵ سال، بیماران بستری داخل پاره مراقبت های خاص و در بین افراد با بیماری های زمینه ای مانند دیابت و بلای ناگهانی های قلبی و عروقی عارض داده است.

مطالعه ای بزرگ تو ۱۹ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه شهید بهشتی تهران با استفاده از مفروضات جهیز هوشمند بیمارستانی (Hospital Intelligent Management (HIM روی بسیار از ۱۶هزار پرونده ی مریض مشغول به ویروس کرونا بوسیله روش کراس-سکشنال ارتکاب شد که حاوی مطالب زیبنده توجه اپیدمیولوژیکی بوده است. کراس سکشنال نوعی از مطالعه است که برای مطالعه و زیرنظر گرفتن یک جامعه ی علنی داخل مدت زمانی کوتاه و بوسیله صورت محدود مصرف دارد.

نتایج این تجسس که به محاسبه تعداد مدل داخل سطح جهانی کم نظیر بود، در ژورنال Archive of Academic Emergency Medicine منتشر شد. مطالعه ی جدید روی بیماران بستری شده از بهمن ۹۸ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ با نمره موکد یا مشکوک به کووید-۱۹ (افرادی که علائم بالینی یا سی تی اسکن مثبت ریه داشتند) انجام گرفت. طیف سنی بیماران اکثرا بین ۲۴ تا ۶۵ سال وجود.

بر ماخذ نتایج مطالعه، میزان کشندگی بیماری تو افراد رنجور با تست مثبت نسبت به افراد مشکوک ولی با علائم بالینی مصیبت کووید-۱۹ والاتر و داخل حد دو موافق حیات. میزان مرگ ومیر داخل بین افراد با مصیبت های زمینه ای مشابه دیابت و بیماری های قلبی و عروقی نیز نسبت بوسیله بقیه دسته ها والاتر محاسبه شد.

نتایج مطالعه مدال رحم که عواملی شبیه سن، جنس، داشتن سابقه ی بلای ناگهانی و نیز علیل شدن تو پاره های مراقبت ویژه می تواند روی بقای بیمار تأثیرگذار باشد. همچنین نتایج تجسس مذکور نشان دهنده ی این وجود که از ۱۶ هزار و ۳۵ ناخوش تأیید شده و مشکوک به کرونا که بوسیله مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ارجاع شدند، تعداد ۱۶ هزاره و ۱۶ نفر (دربرگیرنده ۹۹/۹۳ درصد تاییدشدگان و ۹۹/۸۳ درصد افراد مشکوک) بستری و درنهایت تعداد ۱۶۱۲ نفر با میانگین مدت ۵ روز بستری فوت شدند.مقاله های مرتبط:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام

همچنین بیشترین تعداد مرگ به سنین بیش از ۶۵ سال تعلق داشت (۶۳ درصد آن ها ازمیان تأییدشده ها و ۶۲ درصد از دسته ی مشکوک ها بودند، درون حالی که ۷۰ درصد علیل شدگان بین ۲۵ تا ۶۴ ساله بودند).

پیاده شدن اساس سایر نتایج این مطالعه، ۵۰ درصد کل اجل ها در بیماران بستری در ICU رخساره داد، داخل حالی که ۶۲ درصد تاییدشدگان و ۵۲ درصد مشکوک ها نیز کارشان بوسیله ICU کشیده وجود. همچنین میانگین طاس مرگ ومیر ۱۰/۰۵ درصد کچل بیماران بستری را تشکیل می داد (۱۳/۵ درصد تاییدشدگان و ۶/۴ درصد مشکوک ها). 

بیشترین نمونه اجل ومیر به شمارش سنی با «۲۵/۳۲» درصد بین افراد بالای ۶۵ سال وجود. افراد دارای بیماری زمینه ای «۲۵/۵۵» درصد از میزان مرگ ومیر را به خود ویژه دادند. بستری های ICU/CCU همچنین دارای «۴۱/۷ درصد» اجل ومیر بودند. همچنین بیشترین میزان مرگ ومیر به بیماران دیابتی، مصیبت های قلبی عروقی (۳۸/۴۶ درصد) و همچنین سرطان (۳۵/۷۹ درصد) اختصاص داشت.

پیاده شدن مبنا نتایج بررسی که با هدف تخمین فاکتورهای اپیدمیولوژیک و بالینی و نیز فاکتورهای مرتبط با اجل ومیر داخل مبتلایان به کووید-۱۹ اجرا گرفت، دیتابیس های ارشد و مهمی از معلومات مربوط بوسیله کووید ۱۹ در ملک ایجاد شده است. دیتابیس های مذکور، علاوه پهلو تجسس منطقه ای، قابلیت تجمیع و استفاده درون پژوهش های کلان در سطح ملی را دارند. این مطالعه از دید تعداد بایگانی های تک بررسی، مبصر ترین مطالعه از نوع خود محسوب می شود. علیرضا زالی، دکتر سعید غلامزاده، دکتر محمود خدادوست، طبیب علی ماهر و دکتر گوهر محمدی از نویسندگان اصلی این تجسس پژوهشی بوده اند.بیشتر بخوانید:نتایج غیرمنتظره داخل داده های جدید طوفان سیتوکین کووید 19کدام روغن پخت وپز تندرست تر است؟چگونه در زمان دنیاگیری کرونا با وسایل حمل و نقل عمومی ایمن سیر کنیم؟آمپول تقلبی کرونا تو تهران قربانی گرفتویروس کرونا در ایران چهار جهش متاخر پیدا کرد
هواوی در روند برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان موسوم به HDC درکنار معرفی سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 2.0، رابط کاربری EMUI 11 را نیز معرفی کردن کرد که برپایه ی اندروید ۱۰ توسعه داده شده است، خیر اندروید ۱۱. هنگامی که مقدماتی بار نام رابط کاربری جدید هواوی را شنیدیم با خویشتن تصور کردیم که باهم اتحاد کردن چینی، آن را پیاده شدن اساس اندروید ۱۱ طراحی کرده، اما این طور اتفاقی نیافتاده است. این موضوع شاید در نگاه شروع چندان رادیکال نباشد، اما اتفاقی پراهمیت به شمار می آید.

هواوی مدت ها است که اشتهار رابط های کاربری سری EMUI را با نسخه ی جدید اندروید هماهنگ می کند، اما امسال خبری از این کار نیست. معرفی ای ام یو آی ۱۱ با اندروید ۱۰ نشان می دهد که گوشی های فعلی و آینده ی هواوی از جدیدترین نسخه ی اندروید پشتیبانی نمی کنند (حداقل نه به این زودی ها). هواوی در تلاش است با تغییراتی که روی EMUI 11 اعمال کرده، تجربه ی متفاوتی از اندروید ۱۰ را به کاربران نمایش دهد. رسانه های مختلف خواستار ارائه ی توضیحات بیشتر درباره ی دلیل معرفی EMUI 11 با اندروید ۱۰ شده اند، اما هواوی فعلا رجحان داده است پاسخ ندهد. البته لزوما به پاسخ هواوی نیازی حلق و می دانیم که چرا چنین اتفاقی رخ داده.

هواوی اخبار کرده است که EMUI 11 برخی تغییرات نمایان بوسیله خود دیده تا تجربه ی کاربری لذت بخش لطافت را نمایش دهد. جدیدترین نسخه از رابط کاربری گوشی های هواوی روی سه اصل بنیانی تمرکز دارد: بهبود رابط کاربری، گشایش امنیت و حریم مخصوص و ارائه ی آنچه که هواوی از آن به عنوان «عمر یکپارچه ی متکی بر درک قدر یا بهای چیزی قلابی» یاد می کند. رسانه های مختلف توانسته اند بوسیله نسخه ی اولیه ی EMUI 11 روی گوشی هواوی P40 پرودسترسی محسوس کنند و با قابلیت های مختلفی که این رابط کاربری نمایش می دهد آشنا شوند. 

نمایشگر همیشه روشنِ سزاوار سرزنش انحصاری سازی

رابط کاربری EMUI 10 توان نمایشگر همیشه جلوه گر (AOD) را برای گوشی های هوشمند ساخت هواوی معرفی کرد. این قابلیت درون نسخه ی ۱۱ بهبودهای محسوسی به خویشتن دیده است تا همه چیز خبردار سطح جدیدی شود. کاربر در EMUI 11 می تواند نمایشگر همیشه صریح را شخصی سازی درنگ. هواوی می گوید با وحی گرفتن از چندین سبک هنری، نقشه کشی های متنوعی برای نمایشگر ابد نمودار EMUI 11 در گوشی های مقصد قرار می دهد. سه گانه تک از این مدل سازی های جدید محتوی Piet Mondrian و سبک Memphis و Mobius Strip می شوند.

هر یک از این مدل سازی ها با طعم جزیی ها و چینش های متفاوت قابل شخصی سازی هستند تا کاربران بتوانند بنابه سلیقه ی خود، از رنگ های متنوع در این بخش کاربرد کنند. هواوی نیز مدل سازی های استانداردتری را بخاطر نمایشگر همیشه بی پرده EMUI 11 نمایش می دهد. چنانچه این موارد بخاطر تان کافی نیستند، می توانید با گوشی عکس بگیرید تا نرم افزار EMUI 11 به عارض خودکار طعم جزیی های موجود در عکس را تجزیه و تحلیل و آن را روی طراحی نهایی نمایشگر قدیم محسوس اعمال درنگ.

هواوی نیز در EMUI 11 نمایشگر قدیم معین پویا قرار می دهد که به واسطه ی آن، حرکاتی ظریف در نمایشگر قدیم روشن موافقت می افتد. کاربران همچنین می توانند عکس های ثابت، عکس های زنده (لایو فوتو) یا تا اینکه عکس های متحرک (گیف) مدنظر خودشان را تو این مدخل جای دهند. البته امکان تبدیل داده ها روی صفحه، چندان برای کاربر فراهم نیست؛ بااین حال EMUI 11 تکاپو می کند با ارائه ی گزینه های مختلف برای شخصی سازی، کاربرد از نمایشگر همیشه هویدا را لذت بخش تر بطی ء.  تغییرات رابط کاربری

هواوی در EMUI 11 کل رابط کاربری را از نو بازطراحی نکرده، بنابراین داخل نگاه مطلع همگی چیز بخاطر مان آشنا بوسیله دیدن می رسد. هواوی تلاش کرده است در EMUI 11 انیمیشن های جدیدی بگنجاند و امکان ارتکاب کارهای بیشتری را فراهم سازد. در نگاه نخست قطعا متمایز کردن EMUI 11 از EMUI 10 بخاطر تان فرمان ساده ای نخواهد بود. EMUI 10 انیمیشن های جالبی دارد و این انیمیشن ها درون جدیدترین نسخه ی EMUI متجاوز ازپیش پیشرفت کرده اند. هواوی همچنین تلاش کرده برخی از انیمیشن های اضافی را از رابط کاربری بردارد؛ این کار باعث شده تماشای رابط کاربری تو گاهی اوقات چندان کیف مدخل نباشد، اما قطعا همه چیز بوسیله شکلی روان تر عمل می پذیرد. 



همان طور که رمز کردیم، هواوی داخل سعی بوده تا انیمیشن های EMUI 11 را رسیده تر درنگ. این انیمیشن های گویا تر تو سراسر رابط کاربری EMUI متاخر دیده می شوند و این موضوع مواردی همچون گالری، تخمین و اپلیکیشن های ویدئویی را پوشش می دهد. هواوی می گوید بخاطر اعمال تغییرات در انیمیشن ها سراغ یکی از آزمایشگاه های تحقیقاتی پیشرفته ی خود رفته؛ همان آزمایشگاهی که مهندسینش پیش تر  حالت تاریک (Dark Mode) را برای EMUI 10 نقشه کشی کرده اند.

هواوی همچنین با پیگیری و کاهش حرکات چشم، جدیت کرد انیمیشن های EMUI 11 را گشایش بخشد. قطعا این موضوع باعث شده انیمیشن ها گشایش پیدا کنند، اما نکته ی منفی این است که وقتی بیدار اپلیکیشن های دیگر شوید و با آن ها حکم کنید، تفاوت بین انیمیشن ها برای تان متجاوز محسوس خواهد بود. 

EMUI 11 همچنین روی لرزش گوشی هوشمند تغییراتی اعمال می درنگ تا تجربه ی ناخوشایندی بوسیله کاربر منتقل نشود. از این پس رعشه های گوشی خواهند توانست زنگ تماس و صدای هشدارها را پایش کنند و خودشان را با آن ها مطابقت دهند تا با ریتمی متشابه صدا، فرایند لرزش گوشی ارتکاب بگیرد. 

درکنار همگی ی این ها ارشد ترین دگرگونی اعمال شده داخل رابط کاربری EMUI 11 را می توانیم قابلیت Smart Multi-Window بوسیله حساب بیاوریم. این قابلیت همان طور که از نامش پیدا است می تواند به شکلی متجاوز محسوس اقتدار های گوشی را تو بنیان ی مولتی تسکینگ بهبود بخشد. این قابلیت برپایه ی یکی از استعداد هایی ساخته شده که هواوی پیش تر در گوشی هایش راحتی داده بود.

کاربران می توانند تو زمانی نوک تیز اپلیکیشن ها را در یک دریچه ی شناور زیبنده انتظام که روی تمامی اپلیکیشن های پس زمینه قرار می گیرد، مجددا باز کنند. مایه های مجهز بوسیله صفحه نمایش بزرگ نظیر هواوی میت Xs خواهند توانست به صورت هم زمان دو پنجره ی شناور باز کنند تا نبوغ مولتی تسکینگ بسیار کاربردی تر باشد.



توان موردبحث را می توانیم نیکوترین استعداد متاخر EMUI 11 به حساب بیاوریم. کاربرانی که استفاده ی اضافی از گوشی های هواوی دارند، قطعا از اضافه شدن این قابلیت متاخر برای مولتی تسکینگ خوشدل هستند. با همه ی این ها طریق کردن به روند استراحت اعطا کردن اپلیکیشن ها در دریچه های شناور ممکن است بوسیله کمی زمان احتیاج داشته باشد. درضمن احتمال می دهیم بسیاری از کاربران اصلا توجهی بوسیله این قابلیت نشان ندهند.  حریم خصوصی و امنیت

امنیت، سوم و آخرین رکن جدیدترین نسخه از رابط کاربری EMUI برشمرده می شود. هواوی تو جدیدترین نسخه از EMUI در تلاش است نبوغ هایی را که درون EMUI 10 برای این جزء شناساندن کرد، پیشرفته نمدار کند. هواوی تو EMUI 11، فرایند اعطای مجوز به اپلیکیشن ها را بازطراحی کرده است.

در EMUI 11 در هر زمان که اپلیکیشن های بازشده، از لوکیشن گوشی، میکروفون یا دوربین شما استفاده کنند، آیکون مربوطه در قالب نوتیفیکیشن به نمایش درمی آید. به علاوه اپلیکیشن های پس زمینه اجازه ی دسترسی به میکروفون و دوربین را ندارند. پیغام های شناور مربوط به صدور مجوز به این تنظیمات، از این پس حاوی گزینه ی Always Allow نخواهند بود. این گزینه در EMUI 11 به منوی مدیریت صدور مجوزها درون بخش تنظیمات منتقل شده است.

هواوی همچنین می گوید مجوزهای جدیدی برای صفحات کتاب و سابقه ی بازکردن اپلیکیشن ها تعریف کرده و آن را درون حصه تنظیمات قرار داده است. این بخش به شما امکان می دهد زمان و تعداد درخواست ها برای صدور مجوز این بسرنوشت شوم دچار کردن را مشاهده کنید.



همکاری چینی همچنین چند استعداد متاخر در مملکت ی حریم خصوصی به داخل اپلیکیشن هایش اضافه کرده است. به بخش گالری EMUI 11 گزینه ای تحت عنوان Hidden Album تکثیر شده است که می قابلیت با اشاره عبور از آن حراست کرد. این بخش می تواند تصاویر مدنظر شما را از دید بقیه و البته اپلیکیشن های متفرقه در ایمنی نگه دارد. همچنین جزء یادداشت ها نیز به قابلیتی مشابه حاضر شده است تا بتوانید محتوای مدنظر خود را خفا کنید.

در EMUI 11 فرایند به تعهد پرداخت گذاری فایل ها، به شکلی امنیت تر ادا می گیرد. به هنگام به اشتراک گذاری عکس می توانید فدایی از داده های آن همانند لوکیشن، زمان و متادیتای وسیله را حذف کنید. قابلیت Safety Casting به شما امکان می دهد خلال بوسیله عرضه درآوردن صفحه ارائه گوشی روی تلویزیون، از اوج آمدن نوتیفیکیشن و SMS و رابطه جلوگیری کنید. 

یکپارچه سازی با محصولات

اکوسیستم هواوی امروزه شامل دستگاه های متنوعی است و هواوی جدیت می کند بطی ء ابزار آن ها را تا حد امکان به یکدیگر نزدیک نرم. نسخه ی جدید Multi-Screen Collaboration که سومین نسل از آن بوسیله حساب می آید بوسیله شما امکان می دهد اسناد را به اشتراک بگذارید، فیلم تماشا کنید و بوسیله امتحان ی بازی روی گوشی هوشمند خود مبتلا شوید؛ در همین حین می توانید تصویر صفحه عرضه گوشی را روی صفحه نمایش لپ تاپ هواوی یا آنر به نمایش دربیاورید. زمان حال از اجرای سه اپلیکیشن بوسیله قیافه هم زمان روی PC پشتیبانی می شود تا مولتی تسکینگ گشایش محسوس بطی ء. 

کمک صوتی سیلیا (Celia) هواوی نیز برخی بهبودها بوسیله خود دیده است. این کمک صوتی از این پس توانایی پشتیبانی از واژه های ایتالیایی و آلمانی را دارد تا شمار کل زبان های تحت پشتیبانی سیلیا به هفت واژه متنوع در بکلی ۱۱ سرزمین برسد. سرو وابستگی صوتی MeeTime نیز استراحت است به شکلی فراخ تر دردسترس کاربران فراغت بگیرد. موافق اخبار هواوی، MeeTime برای ساکنین لهستان و سنگاپور و فیلیپین و عربستان سعودی و آفریقای جنوبی در قالب سه گانه وسیله مختلف، دردسترس قرار می گیرد.  تاریخچه پراکندن و دستگاه های متجانس

هواوی تاکنون به طور دقیق اعلام نکرده است که رابط کاربری EMUI 11 در چه تاریخی منتشر می شود. البته شکی نداریم که EMUI 11 درون ابتدا روی گوشی ها و تبلت هایی که هنوز عرضه نشده اند حضور رک می کند و سپس به دستگاه های دیگر راه می یابد. احتمالا EMUI 11 اولیه بار در گوشی های خانواده ی میت ۴۰ مشاهده خواهد شد. 

هواوی داخل مسئله برگزاری کنفرانس توسعه دهندگانش اعلام کرد که نسخه ی بتای EMUI 11 برای کسانی که به ظهر تجربه ی نسخه ی تکمیل نشده ی این رابط کاربری هستند دردسترس قرار می گیرد. از امروز بوسیله بعد، دارندگان گوشی های سری P40 و میت ۳۰ و تبلت میت پد پرومی توانند به بتای EMUI 11 دسترسی هویدا کنند. مقابل اعلام هواوی، نسخه ی بتای EMUI 11 به زودی برایآنر ۳۰ و V30و نوا ۷ هم منتشر می شود. بیشتر بخوانید:هواوی Harmony OS 2.0 را برای گوشی های هوشمند و مایه های دیگر معرفی کردسامسونگ و ال جی خرید نمایشگر به هواوی را متوقف می کنند؟هواوی باوجود تحریم ها و ممنوعیت ها سهم خود را از راسته بین المللی مخابرات تکثیر دادآموزش انتصاب اندروید 11 روی گوشی های هوشمند سری پیکسل گوگل و وان پلاسفهرست کامل گوشی های موبایل گرفتن کننده آپدیت اندروید ۱۱ و نبوغ های متاخر این نسخه
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پلیس، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سی و یکم خرداد ۹۹ پرونده ای با موضوع جعل هویت تو دادسرای کشور ۶ تهران تشکیل و با دستور بازپرس دادسرا، پرونده برای استفهام تخصصی بوسیله گیرایی سوم پاسبان آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: مفاد بایگانی حاکی از آن بود، شاکی بایگانی اداره ثبت احوال دهکده تهران است و اظهار می دارد شخصی ناشناس، از هویت یکی از شهروندان که م. س نام دارد سوء استفاده کرده و با دریافت کارت ملی، علاوه پیاده شدن سکونت در ایران به مدت ۲۵ سال به همین هویت جعلی ازدواج همچنین کرده است.

این مقام انتظامی گفت: بررسی موضوع در اختیار آویشن جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت، تو گام مطلع تحقیقات پلیسی داخل تجسس سیستمی مشخص شد، شخص جاعل پس ازآن از زناشویی مجدداً متارکه گرفته است و حالا یک فرزند مشترک دختر دارد.

وی گفت: مخفیگاه قاضی اطلاع و با هماهنگی های قضائی در ۳۱ تیر ۹۹ داخل مخفیگاهش دستگیر شد، قاضی تقریر کرد نام حقیقی او جمال و تبعه ملک افغانستان است که حدود ۲۵ سال پیش بخاطر عمل فعالیت های اقتصادی و اداری مسبوق ایران شده است و کارت ملی بدلی تمهید کرده و پس از افتتاح حساب مشغول به فعالیت شغلی شده است و ازدواج کرده است.

مهتر پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: با تکمیل پرونده متهم برای سفر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی فراغت گرفت.
همشهری آنلاین - محمد سرابی: ۹۰ درصد آبیاری فضای سبز تهران با آب چاه ایفا می شود. برداشت آب از چاه ها باعث کاهش ذخایر زیرزمینی شده که خود خطراتی شبیه فرونشست زمین را در حاشیه نویسی شهر خلق کردن کرده است. مسلم است که از آب آشامیدنی ارزشمند نباید برای فضای سبز کاربرد کرد رواناب ها هم به وزن کافی نیستند. عزب چیزی که به مکان می ماند «پساب» و رواناب های حاصل از بارندگی است که اگر بتوان آن را تصفیه و روانه فضای سبز کرد حجم عظیمی از منابع آب شهر تهران نجات معلوم می کند. پری متجاوز روستا آب اضافی را روانه شبکه فاضلاب می کنند که به سمت جنوب مسئله پیدا می نرم که اگر تصفیه شود نه بخاطر آشامیدن که برای آبیاری گیاهان، سزاوار سرزنش استفاده خواهد بود. 

تاسیس تصفیه بناء خرج اضافی دارد اما می تواند خوان های زیرزمینی آب شهر را از بی آب شدن و سطح مزار را از فرونشست غیرقابل اعاده استقلال دهد. در همین راستا شهرداری و وزارت نیرو در بالاترین طبقه ساختمان بلند وزارت نیرو، تفاهمنامه ای برای ساخت تصفیه خانه های متاخر و استفاده از آب آنها بوسیله جای آب چاه امضا کردند.

براساس این سند که «تفاهمنامه جامع مدیریت حاجت آب فضای سبز دهات تهران از پساب و منابع آبی» نام دارد، مجموع پساب، چاه، قنوات و آب های سطحی که در سال۱۳۹۹ بوسیله ۱۸۰میلیون مترمکعب می رسد تا سال۱۴۱۰ بوسیله ۲۵۰میلیون مترمکعب خواهد رسید اما ۱۴۵میلیون مترمکعب آن با پیدایش ۱۷تصفیه خانه تامین می شود.

وزیر نیرو در مراسم امضای این تفاهمنامه بیان کرد: «شرایط مطلوب برای مدیریت شهری این است که مثل کشورهای توسعه یافته مدیریت آب و برق را بی آرامی بوسیله عهده بگیرد اما ما نمی توانیم با یک غرض باخبر این عرصه شویم اما می توانیم تسهیم خود را ایفا کنیم. سم توسعه یافتگی، بخشی نگری و تمرکزگرایی است که باید از آن فاصله بگیریم. پروژه هایی مانند ساخت تصفیه خانه ها در تهران هم با همین هدف اجرا می شود.» 

رضا اردکانیان پیش روی کرد: «برداشت من این است که امضای تفاهمنامه حاضر ارزشمند اما دیر است از طرف با توجه بوسیله حجم مدیریت شهری و وزارت نیرو باید زودتر از اینها رفتار می شد ولی اینک غصه به جای تأسف خوردن باید از فرصت باقیمانده استفاده کنیم. بزرگ ترین مسئولیت ما در قبال مجالی است که تو جوانمردی داریم. قطعا مدیران بعدی تجربه و تخصص بیشتری خواهند داشت اما فرصتی که ما درون وارستگی داریم را نخواهند داشت.» 

او گفت: «استفاده از پساب مانند ساخت یک بند مجازی است. همانطور که با مدیریت مصرف صاعقه در دو سال گذشته توانستیم معادل ساخت یک نیروگاه ۴-۳هزار مگاواتی را بوسیله توان خود اضافه کنیم با مصرف مجدد از پساب می توانیم آب خام را درون سفره های زیرزمینی ثابت قدم شبیه یک سد بزرگ حفظ کنیم.»

شهردار تهران نیز داخل این باره گفت: «درون لوحه بیستون از قول داریوش آمده است که یکی از سه بلای ارشد سرزمین ما خشکسالی بوده است. این ارزش و اهمیت تاریخی آب درون سرزمین ما را نشان می دهد از طرف تو منطقه ای کم آب با منابع محدود زندگی می کنیم. برداشت دائمی از منابع زیرزمینی در کوتاه مدت برازنده جایگزینی ازاله درحالی که ۹۰درصد آبیاری فضای سبز از همین ریشه انجام می شود. باید برنامه ای برای کاهش این برداشت داشته باشیم.» 

پیروز حناچی با بیان اینکه اگر تو تهران از این وضع بوسیله خراج برسیم بقیه کلانشهرها هم همین خوش نویسی را تعقیب خواهند کرد، تأکید کرد:«باید در نهایت بتوانیم فاضلاب را خیر یک جنین بلکه چندبار وارد دوچرخه مصرف کنیم و با کاربرد معتمد پاسخگوی نسل های بعد باشیم.»  مخاطره ورود شیرابه به آب های زیرزمینی

دیگر سخنران این عادات رئیس شورای روستا وجود که با رمز به کارآمدی وزارت نیرو بیان کرد: «وزارت نیرو داخل اساس مطمئن آب و برق به نوع دوستی فعالیت کرده است و چنانچه بوسیله قیافه بهینه از آنها استفاده می شد الان بیشتر از مقیاس استفاده در اختیار داشتیم.» 

محسن هاشمی تأکید کرد:«نگرانی شورای ولایت داخل بن اجرای این تفاهمنامه مخصوصا داخل مقدر شدن پیدایش تصفیه خانه هاست. حتما لازم است بودجه ای که برای این کار گلچین شده تو همین سطر استعمال شود تا بوسیله خراج مطلوب برسیم. همچنین دیگر موضوعی که باید به آن توجه کرد شیرابه پسماند است. داخل شهر تهران ۱۰مرکز جمع آوری خاشاک داریم که شیرابه تولید می کنند اما این شیرابه ها بوسیله شبکه فاضلاب وصل نشده و سربزرگی ادخال آنها به منابع آبی زیرزمینی وجود دارد.»  او همچنین گفت: «تصفیه خانه ها بیشتر در مناطق جنوبی بخانه برگشتن ساخته شده اند و باید بخاطر بهره مندی مناطق شمالی از پساب غصه برنامه ریزی کرد تا تصفیه ساختمان های متاخر در این محدوده ها زودتر مصنوع شوند.»  شیرابه ها وارد آب نمی شوند

شهردار و وزیر نیرو پس از امضای تفاهمنامه در جمع خبرنگاران به سؤالات آنان پاسخ گفتند. اردکانیان تو پاسخ به سؤالی درباره ورود شیرابه زباله ها به آب های زیرزمینی، تقریر کرد: تاکنون گزارشی از فایده شیرابه ها نداشتیم و می قابلیت با قاطعیت گفت که چونی آب آشامیدنی در تهران و دیگر شهرهای کشور مطلوب و خالی از عوامل بیماری زاست. همکاران وزارت بهداشت به خشکی امدن میزان آلاینده های موجود در آب آشامیدنی بازرسی دارند و اگر آلودگی در یک حقیقت آب وقوف شود، خروجی آن حقیقت قطع خواهد شد. او درباره تناسب میان شبکه لوله کشی و تصفیه خانه ها، گفت: قبلا کامل منابع مالی برای تاسیس شبکه آبرسانی استعمال می شد و به همین برهان شبکه ها از تصفیه خانه ها جلو افتادند. در ۲سال اخیر آهنگ تکمیل تصفیه ساختمانی ها سرعت بیشتری گرفت و امسال هم تصفیه مسکن فیروزبهرام ساخته می شود که بوسیله همراه تصفیه ساختمانی جنوب تهران، نزدیک به ۵۰درصد آب تصفیه شده تهران را می سازند. پیروز حناچی نیز تو جواب سؤالی درباره فرونشست ها تو جنوب تهران، گفت: براساس مطالعات زمین شناسی و عکس های ماهواره ای بیشترین فرونشست در جبهه غربی تهران و در ۱۰سال اخیر دیده شده است. درون مناطقی مانند منطقه۲۲ حزن کاهش شدید سطح آب زیرزمینی را داریم که با خلق کردن تصفیه خانه های فاضلاب می توان بخشی از آن را جبران کرد. همکاری شهرداری و وزارت نیرو با نگاه فرابخشی برای رفع این بغرنج مؤثر است. نقش مؤثر استفاده از پساب داخل جلوگیری از فرونشست

مطالعه تغییرات هندسی پوسته زمین در اطراف تهران نشان می دهد در سال های اخیر تا ۲۴سانتی متر کاهش بلندی نیز ثبت شده است. همین میزان فرونشست، تهران را درون زمره استان های پرخطر و دارای فرونشست ارتفاع تو به خشکی امدن استان هایی در برابر کرمان، خراسان شمالی و... قرار داده است. اصلی ترین دلیل فرونشست، برداشت زیاد از معادل از آب های زیرزمینی بوسیله ویژه برای استفاده در حوزه فعالیت های کشاورزی و آبیاری فضای سبز است. زمانی که برداشت از آبخوان ها افزودن یافته و کاهش بارندگی ها، فرصت تغذیه مجدد آبخوان ها و سفره های آب زیرزمینی را سلب کند، آبخوان تخریب شده و زمین دچار فرونشست می شود. میوه های شهریار و ورامین تو گرداگرد شهر تهران چندسالی است به نعوظ جدی با فرونشست های بی اندازه مواجه شده و اثرات آن تا مناطق جنوبی شهر همچون ۱۸، ۱۹ و ۲۰ آمده است.

عبدالرضا سعادت، مدیرکل ژئودزی و نقشه برداری زمینی دایره نقشه برداری ملک در گفت وگو با همشهری به نتایج آخرین وارسی تصاویر ماهواره ای در اسفند۹۸ رمز کرد و گفت: «بررسی این تصاویر نشان قسط نرخ فرونشست تو دوره تهران ۱۹سانتی متر است که همچنان میزان فوقانی است.»

او با اشاره بوسیله اینکه عمده ترین رفتار بخاطر جلوگیری از پیشروی فرونشست و ثابت نگه داشتن نرخ آن، کاهش میزان برداشت از آب های زیرزمینی است و تبدیل الگوی کشت از مؤثرترین راهکارهای آن است، افزود: «هر اقدامی نیز که منجر بوسیله کاهش میزان برداشت از آب های زیرزمینی شود مؤثر خواهد حیات. تصمیم شهرداری برای استفاده از پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز و عدم استعمال از آب های زیرزمینی برای این منظور، قطعا نقش مثبتی خواهد داشت.» او البته این را هم می گوید که نتایج این اقدامات به سرعت نمایان نخواهد شد و تأثیرات خود را به آهستگی به ارائه خواهد گذاشت.

لهو با تقریر اینکه ما نگران گشادگی فرونشست به جانب مناطق شهری هستیم می افزاید: «میزان برداشت آب از خوان های آب زیرزمینی شرایط یکسانی دارد اما مدل و ارج وقوع فرونشست درون همه نقاط همسان زدودن و آنچه نقش گلچین کننده ای در این میان دارد، سنخ و دانه بندی خاک است. به عبارت دیگر می توان اعلام کرد مناطق جنوبی تهران به دلیل برخورداری از خاک ریزدانه، جدی نم داخل معرض فرونشست قرار دارند.» فرونشست؛ بلای جان میوه تهران

فرونشست تهران خراج برداشت های مکرر از خوان های زیرزمینی است. آنگونه که داده ها راه اندازی اطلس برداری علامت می دهد ۳۰درصد محدوده های پرخطر کشور از دیدن فرونشست زمین، داخل استان تهران قرار دارد. مطابق ارزیابی های ۱۵سال اخیر، روزی برداری بی رویه از آب سفره های زیرزمینی و خشک شدن تمام خواه قدری از مهم ترین تالاب ها و حوض درست کردن های ایران می تواند داخل تشدید بحران فرونشست زمین بوسیله میزان زیادی مؤثر باشد. طی دهه های اخیر برداشت های بی رویه از منابع آب زیرزمینی بارها موجب فرونشست ها و ایجاد چاله های بزرگ داخل دشت های تهران شده است. اما بزرگ ترین برداشت ها از سال۸۸ بوسیله بعد رخ گرفته و متأسفانه دیگر تغذیه خوان های آب زیرزمینی عمل نشده تا برداشت های دوباره موجب تخریب منابع زیرزمینی آب و افزودن سرعت فرونشست زمین شود. با دفع آب از آبخوان، این محل برای همیشه از بین می رود و حتی اگر تو کشور آب فراوان نیز وجود داشته باشد، امکان ذخیره آن توسط آبخوان حیات ندارد. به این ترتیب در آینده میوه های تهران که با پدیده فرونشست روبه رو هستند از بین خواهند رفت. مگر با بازچرخانی آب جلوی این مسئله پژمان شود.

قاسم تقی زاده خامسی معاون امور آب و فاضلاب وزارت نیرو: تهران هر سال ۳۵۰میلیون مترمکعب خروجی پساب دارد که با ساخت تصفیه خانه فیروزبهرام به ۴۵۰میلیون مترمکعب خواهد رسید. این رقم بخشی از پسابی است که تو افق۱۴۱۰ بوسیله ۷۷۸میلیون مترمکعب می رسد. فضای سبز قصبه سالانه نزدیک به ۱۸۰میلیون مترمکعب آب مصرف می کند که هم اکنون ۹۰درصد آن از چاه و اندک از ۴درصد آن از پساب تامین می شود. اگر ترقی و مراقبت فضای سبز با روند فعلی پیش برود، داخل سال۱۴۱۰ سالانه ۲۱۸میلیون مترمکعب آب از منابع زیرزمین برداشت خواهد شد که مخاطره بزرگی برای محیط زیست منطقه است. این ظرفیت معادل ذخیره سد کرج است. به این معنی که در این سال باید یکی از سدهای پنج گانه دهکده تهران را فقط برای فضای سبز اختصاص دهیم. یک سال پیش مذاکره ای میان وزارت نیرو و شهرداری با رویکرد نگهداری فضای سبز و در خطر نیفتادن منابع آبی آغاز شد تا تسهیم ۴درصدی پساب بوسیله ۶۰درصد برسد. با این فقره تنها ۸۰میلیون مترمکعب برداشت آب از چاه ها انجام می شود که امکان کاهش این مغز غم وجود دارد.

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران: تو حال حاضر ۷میلیون مترمکعب پساب در تصفیه خانه های شهرک غرب، اکباتان، محلاتی، زرگنده و... تصفیه می شود و با پیدایش تصفیه خانه ها و شبکه هایی که تا انتها سال در دستور کار کاری داریم، ۸میلیون مترمکعب هم بوسیله آن افزایش می شود. امکان افزایش این ظرفیت تا ۱۹میلیون مترمکعب حزن وجود دارد. داخل مناطق دیگر هم بوسیله پشت مکان یابی تصفیه خانه و مشارکت با آب و فاضلاب و همینطور همکاری با وزارت نیرو در مملکت صاعقه هم هستیم.

محمدرضا بختیاری مدیرعامل انبازی آب و فاضلاب تهران: مراوده مالی میان شهرداری و آب و فاضلاب نزدیک به ۸۰۰-۷۰۰میلیارد تومان در سال است، از طرف دیگر، ما داخل یک سال گذشته نزدیک به ۴۰۰کیلومتر لوله آب و فاضلاب را تو تهران ایجاد یا مرمت کردیم که اینها خود یکی از مبصر ترین بنیاد های مشارکت را ایجاد می کند. خوشبختانه تابستان امسال درون تهران با بود افزایش قطعی کاربرد آب مظفر به مطمئن آن شدیم. این افزایش استعمال نسبت بوسیله سال گذشته، تقریبا قطع مصرف آب آشامیدنی اصفهان بود اما از موکد آب تو شهر جلوگیری شد.

علی محمد مختاری مدیرعامل دایره فضای سبز بخانه برگشتن تهران: داخل فضای سبز تهران به هیچ وجه از آب آشامیدنی استعمال نمی شود و منابع ما چاه، بارش ، قنات، رواناب و پساب است. از سال های ۶۰ تصمیم اندوهناک شد که تکثیر فضای سبز با کاربرد از این منابع عمل شود و با وجود اینکه جمعیت شهر بیشتر شد، توانستیم سرانه فضای سبز را از یک مترمربع به ۱۶مترمربع پارک و ۲۴مترمربع کمربند سبز برسانیم. اکنون ۲۲۷۷پارک در بطرف خانه وجود دارد و حتی برای وضعیت اضطراری بی قراری پیش بینی هایی کرده ایم تا بتوانیم آبیاری هایی انجام دهیم.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ارتش، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دکه حکومت معظم بی مو قوا، طی تماس تلفنی با امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت که حاکم معظم بی مو قوا فرمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام

سلام مرا بوسیله کارکنان مخبر پدافند فلکی کشور برسانید، امن کشور مرهون آمادگی و بیداری پدافند آسمانی است. مردم متدین ما قدردان تلاش های بی وقفه شما هستند، این را تعظیم بدارید.

سردار شیرازی داخل این ارتباط تلفنی هواخواه ابلاغ سلام رفاقت آمیز و قدردانی پیشگام معظم انقلاب اسلامی بوسیله آحاد کارکنان، فرماندهان و خانواده پدافند هوایی شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نشریه آمریکایی «فارن پالیسی» در تحلیلی به خامه «برایان کالت» پروفسور و لله کالج حقوقی دانشگاه ایالتی میشیگان، به بررسی قاعده مرتبط با «انتخابات بحث برانگیز» درون آمریکا پرداخته و از نواقص آن درون شرایطی گفته که با توجه به احتمال پایین تر سوال رفتن مولود انتخابات آتی از سمت دونالد ترامپ و زمان ناچیز پاینده باقی مانده بخاطر مصالحه این قانون تا انتخابات ریاست جمهوری، ممکن است این ملک را بوسیله دردسر بیندازد.

در اول این گزارش آمده است: زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ۳۰ جولای درون توییتی پیشنهاد به تاخیر انداختن انتخابات ریاست جمهوری را مطرح کرد و گفت مشخص شدن نتایج انتخابات نوامبر شاید به ماه ها و تا اینکه سال ها زمان احتیاج داشته باشد (بنابر ادعای ترامپ با توجه به برگزاری بسرنوشت شوم دچار کردن بنیانی انتخابات ۲۰۲۰ به اسلوب پستی به برهان بحران کرونا، نتیجه انتخابات بی حد دیر و شاید هرگز برملا نشود)، پاسخ کارشناسان و ناظران غم افراطی و حزن تفریطی بود.



پس ازآن از این پیشنهاد بسیاری بی نهایت سریع به او یادآوری کردند که بوسیله خاطر هوس یک مهتر جمهور انتخابات به تاخیر نمی افتد. در آمریکا دوره رئیس جمهور و معاونش عقب روز ۲۰ ژانویه کامل می شود و چه جانشینان آن ها انتخاب شده باشند یا خیر، بر طبق اساسنامه جانشینی، مهتر مجلس نمایندگان اولین نفری است که داخل صف وکالت رئیس جمهور راحتی می گیرد، بعد از او رئیس دم مجلس سنا قرار دارد.

بعد از این دو هم قوانین مشخصی وجود دارد که چطور باید نتیجه یک انتخابات را برملا کرد. اما به فرمان بستن این قوانین، مسئله دیگری است و دلایلی حیات دارد برای این ترس که ایالات متحده تو شرایطی صبر بگیرد که دقیقاً قانون موجود تقلا دارد مانع وقوع آن شود و آن روی کار آمدن یک رئیس جمهور فوری است که مشروعیت او نگرش مباحثه است. نواقص روال انتخابات بحث برانگیز در آمریکا

بنا کنار این گزارش، داخل صورتی که دنده بسرعت قوانین جانشینی را بازبینی نکند، سیستم فعلی می تواند وضعیت بد انتخابات زوجیت جمهوری با تاخیر و پرمناقشه را بدتر کند. قضیه اصلی، اتکا به دنده درباره ردیف جانشینی است. در دید قبض رئیس مجلس بوسیله عنوان مقدماتی جانشین در سر موجود، این واقعیت را که دوره همگی ۴۳۵ تن کانون ثالث ژانویه منقضی می شود، نوظهور خمود است. به این ترتیب، در صورتی که انتخابات ریاست جمهوری بوسیله دلیل اختلافات درباره حرمت و زمانبندی انتخابات پستی بوسیله تاخیر بیفتد و حل نشده ابدی بماند، بسیاری از انتخابات مرزوبوم های کمیسیون تیمار که از طریق انتخابات پستی نتیجه آن ها محسوس می شود، به تاخیر خواهد افتاد و مولود پایگاه مشخص نخواهد شد.

در نتیجه، مجادله شدیدی درباره عضویت در حوزه های مختلف مجلس رخساره خواهد داد و کنترل اکثریت ممکن است هر روز جابه مکان شود در مقابل جماعت که مقدر شدن هایی از آن پر شده، بر عادت هر دسته جدید نتایج انتخاباتی در میانه غبار بازشماری ها و دادرسی های دولتی وارد نزاع خواهد شد. نکته دیگر این که بدون دست کمینه ۲۱۸ صندلی تصاحب شده، حد نصابی غم در کار نخواهد بود و در نتیجه مجلس رئیس نخواهد داشت.

فارن پالیسی درون ادامه می نویسد: نسخه پشتیبان محفل نمایندگان، حلقه سناست که در آن دوره عزب یک سومین سناتورها تو ثالث ژانویه منقضی می شود. دو سوم پایا الباقی می توانند کمیت نصاب تشکیل دهند و رئیسی موقت برگزینی کنند. اما درون این جماعت بی آرامی مانند مجلس نمایندگان، نتایج به تاخیر افتاده انتخابات می تواند بوسیله دعوای دیپلماتیک جدی درباره ۳۰ عرش تهی منجر شود و اکثریت هر روز دچار تغییر شود.

مسائل وقتی تیره تر می شود که فرمانداران برخی شهر ها بخواهند افرادی را بخاطر پر کردن کرسی های خالی به طور موقت منصوب کنند. این روانی هم البته با این فرض است که بعد از انتخابات معلوم شده که فرمانداران چه کسانی خواهند حیات. تو این طور شرایطی، مهتر جمهور بلافاصله ملک از لفظ اکثریتی گزینش می شود که مشروعیت خودشان زیر سوال است، و از ترکیبی از سردرگمی، دادخواهی و شیطنت های حزبی سردرآورده اند. اصلاحیه بیستم چیست؟

بخش سوم اصلاحیه بیستم تصویب شده در سال ۱۹۳۳ به روند انتخابات ریاست جمهوری محلول نشده در آمریکا می پردازد. قبل از اصلاحیه بیستم، کثرت مرده تو چنین شرایطی رئیس جمهوری بود نداشت، سرنوشتی که در سال ۱۸۷۷ فقط دو روز قبل از آغاز پیرامون زوجیت جمهوری، بعد از یک خدشه انتخاباتی، از آن اجتناب شد. اصلاحیه بیستم این اختیار را به کنگره می دهد که عرفی را برای لبالب کردن این برش پذیرش کند طوری که شخصی بتواند بوسیله عنوان رئیس جمهور موقت تا زمان تعیین رئیس جمهور برگزیده انجام کند.

بنا بر این گزارش، برای بحران های میان مدت (زمانی که اندوه بخاطر مهتر جمهور منتخب و اندوه معاونش اتفاقی می افتد) کنگره از قبل بر زمینه ماده ۲ قاعده عمده اختیار دارد صف جانشینی را از قبل تعریف کند. اما اصلاحیه بیستم یک گزینه زیادی برای جانشینی روز تحلیف به کنگره می دهد: از پیش درود کردن یک روند به جای یک فهرست، طوری که وکالت روز تحلیف منعطف تیز و بوسیله سرعت محلول شود. مضاف بر این که اصلاحیه بیستم این ترادف را به خشکی امدن هر کسی و نه فقط طبقه محدود صاحب منصبان مشخص شده در ماده ۲ ممکن می کند.



ادیب می افزاید: کنگره هرگز اختیارات متاخر و گسترده داده شده مقابل اصلاحیه ۲۰ را جدی نگرفته و تا ۱۴ سال اندوه هیچ اقدامی ارتکاب نداد. تا این که اختتام تو سال ۱۹۴۷ تنها کاری که عمل داد این حیات که جانشینی روز تحلیف و جانشینی میان مدت را به همان سیستم توالی، اول رئیس مجلس بعد مهتر جمهور موقت و بعد اعضای کابینه درآورد؛ به جای آن که روند جداگانه دیگری را برای این توالی مدح کند. این رویکرد کلی که صرف رویت از وضعیت گزینش شد، همچنان سر امروز است.

به باور وی، اما دلایل عطا حیات دارد که اصلاحیه بیستم که برای جانشینی روز تحلیف مجاز شد، از موقعیت های میان مدت متمایز شود. یکی از آن دلایل این است که گرچه استمرار معمولاً نگرانی اصلی قانون وکالت است، تو روز ۲۰ ژانویه، اصلاً عاملی محسوب نمی شود. زیرا با آغاز پرگیر ریاست جمهوری جدید، تحویل غلبه به یک تیم کاملاً متفاوت صورت می گیرد.

دلیل دیگر این که اگر تو میانه دوره، اتفاقی بخاطر مهتر جمهور و معاونش بیافتد، این جریان بخوبی مدیریت خواهد شد در مدت مشهود است که برای جانشینی، رئیس کانون و مهتر جمهور موقت چه کسانی هستند.

اما همانطور که قبلاً گفته شد، در روز تحلیف در صورتی که هنوز مهتر جمهور و کمک رئیس جمهور درون نتیجه هرج ومرج انتخاباتی تفویض نشده باشد، تفویض رئیس مجلس و مهتر جمهور بلافاصله هم احتمالاً روندی آشفته خواهد بود. مثل این می ماند که یک ساختمان در حال اشتعال باشد و تصمیم گیری درباره این که چه کسی مسئول این مسکن است را به کسانی واگذار کنند که در بناء کناری و درگیر همین آتش هستند.

بنابر این گزارش، جهیز کنونی نیز موجب های معیوبی ابداع می کند. حداقل شرط اساسی یک جمهوری دموکراتیک این است که انتخابات بوسیله موقع داشته باشد. زمانی که انتخابات به تاخیر می افتد یا مورد مباحثه قرار می گیرد، باید انگیزه هایی بخاطر حل تند و عادلانه این مسئله حیات داشته باشد.

اما وقتی دو طرف می خواهند این نزاع به نفع خودشان حل بشود، طرفی که آمادگی کنترل ریاست جمهوری موقت را دارد، خیلی راحت مرطوب تاخیر را طاقت می کند. آن بسرنوشت شوم دچار کردن از کشور که حامی مهتر کمیسیون یا حزب رئیس جمهور موقت است، دلیل کمتری دارد که مشتاقانه به دنبال یک راه حل عادلانه باشد؛ و اگر هرج ومرج به شکلی باشد که در روزهای منتهی به ۲۰ ژانویه کسی نداند که کدام طرف مهتر محفل یا رئیس جمهور موقت را انتخاب خواهد کرد، وضعیت از این هم بدتر خواهد شد. در این صورت، هر دو طرف جهت طولانی کردن تاخیر را دارند تا بخاطر برنده بازی شدن در دعوا بر عادت تحت کنترل درآوردن مجلس یا سنا، زمان بیشتری برای خود بخرند. آیا این مشکلات برازنده اجتناب است؟

به عقیده این کارشناس، چنانچه دنده از اختیارات اصلاحیه ۲۰ برای ایجاد روندی بازتر و انعطاف پذیرتر استفاده کند، این مشکلات قابل اجتناب است. برای این کار، دنده می تواند پشت کسی به عنوان رئیس جمهور موقت باشد که سهم مستقیمی تو حاصل انتخابات ندارد، پهلو خلاف رهبران کنگره که نقش های دیپلماتیک در زمان و مهمی ادا می کنند. یک دسته از کسانی که تو حاشیه هستند اما همچنان می توانند موقتاً مسئولیت بپذیرند، رؤسای جمهور سابق هستند. «باراک اوباما»، «جورج دابلیو بوش» و «بیل کلینتون» همگی سابقه لازم برای انجام این کار را دارند («جیمی کارتر» که تا آن زمان ۹۶ ساله خواهد شد، گزینه کمتر مناسبی است).

قطعاً، قریه ها میلیون آمریکایی به دلایل سیاسی با این گزینه ها مخالفت خواهند کرد اما همین قضیه درباره مهتر حلقه و رئیس جمهور فوری هم صادق است، همانطور که درباره هر کسی که داخل نهایت رئیس جمهور شود، صدق می کند. به تأکید نویسنده، نکته این نیست که کسی گزینش شود که همه آمریکایی ها او را بپذیرند که چنین شخصی وجود اندوه ندارد، نکته این است که فردی باتجربه، به جای فردی که در حال صرفنظر درجه است در عهد نامشخص و پرسروصدای گذار این مسولیت را عهده دار شود

نویسنده می افزاید: گرچه اصلاحیه ۲۲، اوباما، بوش و کلینتون را از گزینش مکرر منع کرده، مفاد آن، آن ها را برای زوجیت جمهوری موقت رد صلاحیت نمی بطی ء. داخل واقع، همین دو پرگیر ای بودن آن ها و منع از انتخاب مکرر است که آن ها را بخاطر نقش کوتاه مدت مناسب تر می کند، زیرا که رؤسای جمهوری که تنها یک پیرامون خدمت کرده اند شاید به دنبال بازگشت بوسیله قدرت باشند. اما حتی این روسای جمهور هم در صورتی که درون شکستی موجه از قدرت پهلو رفته باشند متشابه کارتر، «جرالد فورد» و «جورج اچ. دابلیو بوش» گزینه های بهتری داخل مقایسه با کسانی متشابه «ریچارد نیکسون» هستند که با رسوایی از غلبه به خشکی امدن رفتند.

چنانچه کنگره بخواهد روسای جمهور سابق را برای دوروبر موقت تو نظر بگیرد می تواند معیارهایی را درباره سن و سابقه و چیزهای دیگر قبول کند و شاید همیشه نتوان سیاهه برازنده توجهی از روسای جمهور سابق تمهید کرد، پس شاید بهتر باشد این فهرست را فراخ تر کرد و سیاستمداران باتجربه بیشتری از عموم معاونان و وزاری خارجه را حزن داخل فهرست لحاظ کرد. نویسنده تاکید دارد که این ها همگی پیشنهاداتی است که می استعداد تو دید گرفت، ولی نکته این است که مسئله اصلاحیه ۲۰ بتواند انتخاب مهتر جمهور موقت از فهرست این افراد را میسر کند که خیلی بهتر از توالی ذکر شده تو بخش های قبل پهلو اساس قانون فعلی است.

علاوه بر گسترده کردن فهرست که در بالا گفته شد، این روند می تواند هم سخنی حزبی را هم ملزم کند. یعنی به جای آن که رئیس جمهور فوری از سوی اکثریت جمعیتی که بعد از رفتن سایر اعضای باشگاه و سنا باقی ماندند، برگزینی شوند، ۳ نفر از ۴ رهبر احزاب داخل باشگاه و سنا با اندوه به اصلاح برسند. بوسیله نعوظ مثال، اگر «نانسی پلوسی» (رئیس دموکرات جماعت نمایندگان)، «رخنه شومر» (رهبر اقلیت دموکرات در کانون سنا) و «میچ مک کانل» (رهبر اکثریت جمهوری خواه داخل مجلس سنا) خواه افراد دیگری که بعد از انتخابات آتی به بزرگواری می رسند، بتوانند درباره اربابی جمهوری موقت سازش کنند، این مهربانی تایید دوحزبی به رئیس جمهور موقت مشروعیت زیبنده توجهی می دهد. به افزودن این که چنین اجماعی برگزینی متعادل لطافت را رقم می زند و مخالفت کمتری در بین انسان آمریکا برمی انگیزد.



به باور برایان کالت، ادیب گزارش، با همه این تفاسیر، اجماع غم ممکن است امید واقع بینانه ای نباشد در برابر انتخاب رهبران حزب تو شرایطی که انتخابات کنگره روی هواست، رقیق خواهد بود. دیگر این که نمی قابلیت از این نکته گذشت که دو حزب به قدری قطبی شده اند که اجماع را آنهم با این طور سرعتی در میانه تاخیرها و اختلافات انتخاباتی دشوار می نرم. ولی اینجا جایی است که برگزینی تصادفی می تواند مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش باشد.

به این معنا که قانونی جدید امکان تمهید فرستی از افراد واجد شرایط و قانونی را بوسیله تعداد مستوی از هر حزب میسر بطی ء و بعد یک فرد خنثی مثلاً قاضی مبصر ایالات متحده به طور ناگهانی نام یکی از این افراد را از سیاهه درآورد. برای متعادل کردن بیشتر شرایط، می توان درون صورتی که اختلافات کامل شود، دوره مهتر جمهور موقت را محدود کرد و معروفیت بی مانند دیگری را از سیاهه مذکور برای دور بعدی درآورد.

نویسنده داخل دنباله باز هم پافشاری می درنگ که این ها همه پیشنهاداتی است که متناسب بررسی است و در پایان می افزاید، صرف دیدن از این که چه روشی انتخاب شود، داشتن یک جهیز بوسیله صورتی که آسمان ریاست جمهوری خالی نماند، قضیه اصلی است. در ۸۷ سالی که از پذیرش اصلاحیه ۲۰ می گذرد، کنگره هرگز مذاکرات دقیقی درباره انتخابات ریاست جمهوری حل نشده به صورتی که اینک بتوان از آن استفاده کرد نداشته و اینک زمان آن رسیده که به این جریان رسیدگی شود، اگر وافر دیر نشده باشد.
همان طور که می دانید اپلیکیشن ها بوسیله سه گانه لباس توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت تو پروگرام ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی بوسیله وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان بااطلاع پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. تو این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می زنیم یا به ظهر نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده هم ادبیات های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.مقاله های مرتبطرفع دشوار گوگل پلی درون ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با انتصاب آن ها و افزودن به فهرست اپ های خود، در آینده اندوه بوسیله آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به رایگان ارائه می کنند؛ بنابراین، وصیت ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما افزودن شوند. بعدا می توانید هر زمانی که خواهش داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را شناساندن کنیم.اپلیکیشن Reminder Pro



یک برنامه ی کامل برای ایجاد زمان هشدار و یادآوری برای ایفا کارهای مهم است. برای مثال، کاربر می تواند موعد مقرر برای پرداخت قبوض خویشتن را به سیاق ای تنظیم کند تا داخل هر دوره ی یک ماهه پرداخت آن ها را یادآوری کند. همچنین، برای ایجاد فدایی رسوم مفید متشابه نوشیدن آب، کاربران می توانند هشدار منظم برای هر یک ساعت تنظیم کنند تا در کشش روز بوسیله اندازه ی کافی آب بنوشند.

بازی Evertale



ورزش Evertale یک ورزش جذاب است که موعظه می کنیم حتما آن را انتصاب کنید و در دنیای فانتزی آن غرق شوید. این بازی شما را به مبارزه علیه هیولاهای رمزآلود می برد تا آن ها را دربند کنید و آموزش دهید و بوسیله خدمت بگیرید. ۱۸۰ هیولا و پیروز داخل این بازی بود دارند که تو طول داستان جذاب می توانید آن ها را تربیت کنید و در دنیای آن ها با دوستان و دشمنان روبه رو شوید، سلاح های جدید کشف کنید و آن ها را بخاطر مبارزه به کار بگیرید. یکی از نقاط قوت این بازی، مبارزه های گروهی با دوستان است که به شما کمک می کند درون مقیاس کوچک استراتژی پیاده کنید.

بازی Tunn



یک بازی ساده که احتیاج به فعالیت پیچیده ای ندارد و فقط بخاطر ایجاد آرامش مدل سازی شده است. این ورزش به گفته ی ترقی دهنده ی آن، بهینه بازی سبک است که بدون نیاز به اینرتنت عمل می شود و باتری زیادی استعمال نمی کند. این بازی بوسیله موجب القای درک آرامش و واردکردن کاربر به دنیای فانتزی می تواند اعتیادآور باشد و ساعت ها کاربر را سرگرم کند.

کلکسیون آیکون Symbon



این مجموعه آیکون دارای متجاوز از ۱٬۱۵۰ آیکون مختلف با رنگ جزیی های حقگو و جذاب است که تمامی آن ها با روشنی بالای ۱۹۲×۱۹۲ با ظرافت مدل سازی شدند تا با گوشی های پرچم دار نیز سازگار باشند. این مجموعه بوسیله صورت ماهانه به روزرسانی می شود و کاربران می توانند آیکون های عام التماس کنند تا داخل به روزرسانی های آتی قرار داده شود. علاوه براین، کاربران ازطریق این مجموعه آیکون به تصاویر پس مبنا نیز دسترسی دارند. برای استعمال از این آیکون ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. شروع درون جزء ورقه ی هوم، Portrait Grid را روی ۴×۵ راحتی دهید، سپس دربخش Drawer این قیمت را روی ۴×۶ با شفافیت پس بن بین ۰ تا ۱۰ درصد انتظام کنید. تعداد آیکون های داک را روی ۵ بگذارید و در تنظیمات پیشرفته، حد ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد ذخیره کنید و فونت آیکون را روی گزینه ی System بگذارید. برای اجرای این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

اپلیکیشن Vislab



این اپلیکیشن تمام اسباب حرفه ای و ضروری برای تصویرسازی 3D را دراختیار کاربر قرار می دهد. علاوه براین، کاربران می توانند دشواری هندسی سه بعدی و فایل های انیمیشنی سه مربوط باینده را ازطریق آیتونز به اپلیکیشن نقل مکان کنند و درون آن مورد استعمال فراغت دهند. بخاطر مثال، زوایای عرضه را تغییر دهند خواه صحنه های سه بعدی را تبدیل به صحنه های تعاملی کنند. از سایر ویژگی های اپلیکیشن می قابلیت به پشتیبانی از دو حالت اشاره داشت که یکی از آن ها واقعیت افزوده (Augmented Reality) و دیگری واقعیت گسترده (Extended Reality) است. در حالت اول کارکترهای انیمیشنی بخاطر تعامل درون واقعیت ایجاد می شوند و داخل حالت دوم عریضی های کاملا گرافیکی و تولیدشده توسط کامپیوتر ایجاد خواهند شد.

با کمک این برنامه می نبوغ فایل های سه بعد اینده با فرمت های FBX و باندل های Unity Assets و برخی فرمت های CAD را ادا کرد. یکی از کاربردهای اساسی این اپلیکیشن این است که کاربر می تواند با استفاده از آن کارکترهای سه بعدی انیمیشنی به ویدئوهای اینستاگرام خواه تیک تاک خود بیافزاید. این اپلیکیشن قابلیت های یدکی دیگری نیز دارد و اگر تولید محتوای ویدئویی ارتکاب می دهید، توصیه می کنیم حتما این برنامه را نصب کنید.

اپلیکیشن Photo Power Tools



یک برنامه ی کامل بهسازی عکس با فیلترهای متاخر و جذاب که بوسیله گفته ی توسعه دهنده عکس های ویرایش شده توسط این برنامه بسیار متفاوت تیز از سایر برنامه های ویرایش عکسی است که تاکنون کاربرد کرده اید. ازجمله ویژگی های شاخص این اپلیکیشن می توان به بهینه ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ ها که امتحان ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به همراه خواهد داشت.

اپلیکیشن Air Radio Tune



این برنامه دسترسی به رادیوی کشورهای گیتی را ازطریق اینترنت میسر می یواش و می نبوغ برای افرادی که درحال آموزش کلمه دیگری هستند بسیار کاربردی باشد. در این برنامه بوسیله بیش از ۳۰٬۰۰۰ ایستگاه رادیویی دسترسی خواهید داشت که با موضوعات مختلف از اعلام پژمان تا موسیقی را دربرگیرنده می شوند و می توانند علاوه بر جنبه ی آموزشی بیش سرگرم کننده باشد. این برنامه انفراد های بسیاری زیادی دارد که ازجمله می توان بوسیله افزودن ایستگاه ها، متعاقب یا جلو بردن موسیقی درحال پخش و تا اینکه ارائه ی شرح وضعیت از میزان رم اشغال شده و ذهن ی ذخیره سازی اشاره داشت.

اپلیکیشن Spelling Book Pro



این اپلیکیشن، نوعی بازی آموزشی و معمایی اصطلاح ای است. با کمک این بازی، می توانید املای انگلیسی خود را ارزیابی کنید و سرگرم شوید. این برنامه صدها اصطلاح ی انگلیسی با املای دشوار را شامل می شود و دو شیوه ی ورزش چالش و محک دارد. کاربران به واسطه ی این برنامه علاوه بر رقابت، معرفت زبانی و دایره ی لغات خود را گسترش می دهند. طریقه ی اجرای بازی این نحو است که چهار واژه علامت داده می شود و کاربر باید گزینه ای را برگزینی درنگ که املای آن صحیح است. توجه کنید حداکثر اشتباهات مجاز پنج است و درصورت بیشتر شدن، بازی متوقف و رکورد شما ارائه داده می شود.

اپلیکیشن Pollo Private Browser



این اپلیکیشن همان طور که از عنوانش می قابلیت ظن زد، یک مرورگر برای وبگردی بوسیله رخ ناشناس درون اینترنت است که علاوه بر ناشناس بودن، موقت بعد از در رو کاربر از اپلیکیشن، طولانی معلومات مربوط بوسیله ضربان وجو، ردیابی و موقعیت مکانی کاربر را حذف می بطی ء و هیچ داده ای از کاربران ذخیره نخواهد کرد. این داده ها دربرگیرنده تاریخچه، کوکی ها و ایستگاه ها می شوند که به نعوظ معمول توسط سایر مرورگرها ذخیره می شوند. این مرورگر همچنین، از پخش ویدئوی آنلاین پشتیبانی می کند. از سایر محدودیت های آن می توان بوسیله سرعت بالا، حجم کم و... اشاره کرد. یکی از نکات مهم این برنامه توان AdBlock آن است که از تبلیغات جلوگیری می نرم و باعث خواهد شد با سرعت بیشتری به وبگردی بپردازید.

اپلیکیشن Cartogram - Live Map Wallpapers