تور آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پلیس، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سی و یکم خرداد ۹۹ پرونده ای با موضوع جعل هویت تو دادسرای کشور ۶ تهران تشکیل و با دستور بازپرس دادسرا، پرونده برای استفهام تخصصی بوسیله گیرایی سوم پاسبان آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: مفاد بایگانی حاکی از آن بود، شاکی بایگانی اداره ثبت احوال دهکده تهران است و اظهار می دارد شخصی ناشناس، از هویت یکی از شهروندان که م. س نام دارد سوء استفاده کرده و با دریافت کارت ملی، علاوه پیاده شدن سکونت در ایران به مدت ۲۵ سال به همین هویت جعلی ازدواج همچنین کرده است.

این مقام انتظامی گفت: بررسی موضوع در اختیار آویشن جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت، تو گام مطلع تحقیقات پلیسی داخل تجسس سیستمی مشخص شد، شخص جاعل پس ازآن از زناشویی مجدداً متارکه گرفته است و حالا یک فرزند مشترک دختر دارد.

وی گفت: مخفیگاه قاضی اطلاع و با هماهنگی های قضائی در ۳۱ تیر ۹۹ داخل مخفیگاهش دستگیر شد، قاضی تقریر کرد نام حقیقی او جمال و تبعه ملک افغانستان است که حدود ۲۵ سال پیش بخاطر عمل فعالیت های اقتصادی و اداری مسبوق ایران شده است و کارت ملی بدلی تمهید کرده و پس از افتتاح حساب مشغول به فعالیت شغلی شده است و ازدواج کرده است.

مهتر پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: با تکمیل پرونده متهم برای سفر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی فراغت گرفت.
  • ۹۹/۰۶/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی