تور آسیا

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، بی شک هر مکانی به خشکی امدن اساس صاحبی که بخاطر آن جا می قابلیت در دید گرفت و پیاده شدن اساس آثار و ثمراتی که خواهد داشت دارای مقام خواهد بود؛ بر اساس آنچه آمد می قابلیت ادعا کرد یکی از مقدّس ترین و یکی از برترین مکان ها بر روی جبر زمینی مساجد خواهند بود، مساجدی که منسوب به خداوند متعال بوده و ساختمان خداوند بر روی زمین محسوب می شوند و مرام از بنای آن انجام عبودیت و ترویج آن به معنای حقیقی است. مجله مسجد

مکانی که بنا شده است تا درون آن گویش الهی و دستورات خداوند تبیین شده و بر اساس برکاتی که در آن مستور شده است راه رسیدن به حقایق ساده شده و از عنایت بیشتری برخوردار باشد و حقایق قرآنی با بزرگی بیشتری درون آن مورد توجه قرار بگیرد، چنانکه پیک موجد(ص) می فرماید: «اِنّما نُصِبَتِ المَساجِدُ لِلقُرآن؛ مساجد را برای (خواندن و فهمیدن) قرآن بنا کرده اند.» [۱]

البته کنار بن آنچه آمد تأکید آن است که مسجدی به جایگاه رفیع خود خواهد رسید که تبیین حقیقی آیات قرآن در آن اجرا شود، در جاهل این صورت ماهیتی خواهد یافت که می تواند نه عزب انسان را به عبودیت نزدیک نکند، بلکه بر اسباب گمراهی نیز بیفزاید، همچون مسجد ضرار که خداوند متعال در تک آن و حاضرین در آن چنین یاد می کند: «(گروهی دیگر از منافقان) کسانی اند که مسجدی ساختند برای زیان (بوسیله مسلمانان)، و (استحکام) کفر، و تفرقه افکنی میان مؤمنان، و کمینگاه برای کسی که از پیش با خدا و پیامبرش مبارزه کرده بود؛ آنها سوگند یاد می کنند که: جز انعام (و خدمت)، نظریه نداشته ایم؛ اما خداوند گواهی می دهد که آنها دروغگو هستند!» [۲]

پس نمی توان انکار کرد مکانی که منسوب به خداوند متعال است صرف بنایش نمی تواند برای آن تقدّسی ساختن درنگ بلکه آنچه باعث اهمیت این مکان خواهد شد محتوایی است که داخل آن نمایش می شود محتوایی که بتواند در پهلو عبودیتی که در مسجد انجام خواهد شد، ابزار رشد علمی و فرهنگی را مجهز آورد که از اهداف اصلی یک کنیسه موفق است چنان که به این پیغام اینگونه تو روایات اشاره فرموده اند: «کُلُ جُلوسٍ فِی المَسجِدِ لَغوٌ إلّا ثَلاثَةً: قِراءَةُ مُصَلٍّ أو ذِکرُاللهِ أو سائلٌ عَن عِلمٍ» رسول خدا (صلی الله علیه و آله) می فرمایند: هر نشستنی تو صومعه مگر برای این سه گانه چیز لغو و تباه است: نماز قرائت کردن خواه ذکر موجد گفتن یا فرا ستاندن علوم و معارف الهی.» [۳]

همین حدیث را می توان سرلوحه مدیریت یک مسجد فیروز دانست و بدون هیچ تعارفی اعلام داشت که چنانچه مسجدی تو یکی از این سه وظیفه درست عمل نکند و نتواند برنامه ریزی صحیح و به اندازه پتانسیلی که خواهد داشت عرضه کند، یقیناً از شاخص های یک مسجد فیروز دور شده و به وظیفه خویشتن مستحکم عمل نکرده است.

مسجدی که نتوان در آن بوسیله صبر اقامه نماز کرد و صفوف نماز باشگاه آن خالی باشد و یا در آن به خشکی امدن معرفت و خرد و بینش افراد افزوده نشود و یا تذکر خداوند داخل آن صورت نگیرد را نمی توان مسجدی ایده آل دانست؛ ذکری که می تواند معنای گشاد ای داشته باشد و هر آن چیز که در مسیر خداوند متعال است را شامل شود از جمله کارهایی که در راستای گره گشایی از عمر معیشتی و یا سلامتی آدم باشد که می توان حتی آن را در برخی زمان ها از نیکوترین ادوات حی نگاه داشتن یاد خدا و تعظیم شعائر و استحکام پایه های ایمانی افراد دانست.

جای پا نوشت:
[۱] کافی ج‏۳، ص: ۳۶۹
[۲] وَالَّذِینَ اتَّخَذُوا مَسْجِدًا ضِرَارًا وَکُفْرًا وَتَفْرِیقًا بَینَ الْمُؤْمِنِینَ وَإِرْصَادًا لِمَنْ حَارَبَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ مِنْ قَبْلُ وَلَیحْلِفُنَّ إِنْ أَرَدْنَا إِلَّا الْحُسْنَی وَاللَّهُ یشْهَدُ إِنَّهُمْ لَکَاذِبُونَ (توبه/ ۱۰۷)
[۳] بحار، ج ۷۴، ص۸۶
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، رئیس کل دادگستری استان یزد در آیین رونمایی از این سامانه گفت: با هدف صیانت از تنخواه گزاری مردم، جلوگیری از سودجویی، تأمین امنیت اقتصادی و ماشین دهی معاملات زمین و مسکن، سامانه اشکار کردن مدل سازی و رونمایی شد.

غلامعلی دهشیری افزود: این سامانه با مشخص کردن و احصای بنگاه های وکیل املاک مجاز، بارگزاری مدل فرم های معیار پیش نویس قراردادها، معرفی کردن کارشناسان رسمی حلال بوسیله نرخ گذاری و اطلاع دادن اطلاعات املاکی که خرید و فروش آن ممنوع و غیرمجاز است، معاملات مردم در امور خانه را سامان دهی و از ادخال ضرر بوسیله آنان پیشگیری می یواش.

وی ادامه داد: ظرف شرط داوری درون صورت مغایرت بین طرفین، مرتبط بودن با حلقه سردفتران بخاطر ثبت رسمی معاملات، درج حداکثر سقف قیمت اراضی با شمارش داده مکانی، امکان استخبار وکیل املاک از وضعیت املاک بازداشتی در دفتر املاک قبل از معامله، خبر از افراد ممنوع المعامله و تأکید پهلو محرمانگی اطلاعات معاملاتی مردم، شرایط مرحمت را برای تضمین سلامت معاملات و جلوگیری از رخداد بسیاری از جرایم و ورود خسارت و زیان به مردم و سودجویی فراهم می درنگ.

دهشیری اقرار کرد: اطلاعات و امکانات متنوع بخاطر تسهیل در انجام فروش ای تندرست بوسیله صورت مستمر در این سامانه افزایش می شود و داخل بازرسی ها از مشاورین املاک، ثبت معاملات در این سامانه تک رصد صبر خواهد گرفت.

رییس بی مو دادگسری یزدی با تقریر این که بخشی از سرمایه های سرگردان مردم به حوزه میدان زمین و ساختمان سرازیر شده، گفت: گرانی های بی ضابطه و غیرواقعی، باعث دخول دستگاه قضایی استان به این مملکت و سامان دهی بازار زمین و ساختمانی شد. دستگیری دلال ارشد زمین و ساختمانی تو یزد | نقش سودجویان در افزایش ۳برابری مقدار ها
گوشی های خانواده ی پیکسل به صورت پیش تخیل برای برقراری تماس دارای اپلیکیشن گوگل فون (Google Phone) هستند که کاربرانِ گوشی های اندرویدی دیگر همواره به آن دلبستگی مدال داده اند. دارا وجود داشتن نقشه کشی ساده و البته قابلیت های قدرتمند باعث می شود گوگل فون اپلیکیشن بسیار نواخت برای برقراری وابستگی باشد و به همین برهان به شدت توسط کاربران پیکسل از آن استقبال شده است. از این پس تمامی دارندگان گوشی های اندرویدی می توانند به نسخه ی میسر ی گوگل فون دسترسی معین کنند، تا اینکه اگر دارای گوشی های خانواده ی پیکسل نباشند. 

درحال فراهم به نعوظ دقیق فاحش نشده است که کدام گوشی های اندرویدی توانایی نصب و استفاده از گوگل فون را دارند. بااین حال براساس مطالعه هایی که رسانه ی Android Authority انجام داده، تقریبا تمامی گوشی های اندرویدی با گوگل فون سازگاری دارند. البته کروم بوک ها، تبلت ها و پوشیدنی های مجهز بوسیله Wear OS قرار نیست با گوگل فون سازگاری داشته باشند.

فراموش نکنید که درحال مهیا گوگل فون برای گوشی های غیر پیکسل مرحله ی بتا را می گذارند و تا نشر نسخه ی نهایی آن بور داریم. بتا وجود داشتن این نسخه بدین معنی است که گوگل فون فعلا تمامی نبوغ های خویشتن را ندارد و به فداکار نبوغ های ساده مجهز شده است؛ قابلیتی بسان Call Screen هنوز برای گوگل فون بتا دردسترس صبر نگرفته. Call Screen قابلیت جالبی است که به شما امکان می دهد کاری کنید گوگل اسیستنت به جای خودتان تماس های ناشناس را پاسخ دهد. زمانی که گزینه ی Call Screen را برگزینی کنید، فردی که با شما ربط پژمرده این طور یکسره ای می شنود: «سلام، ویژگی که با او وفاق گرفته اید درون حال استفاده از یکی از سرویس های گوگل است و نسخه ای از این محاوره را دریافت خواهد کرد. حرف های خویشتن را ادامه دهید و نام تان را بگویید و تذکر کنید که چرا ارتباط گرفته اید».

چنانچه بوسیله رک گوگل فون تعلق مند هستید و می توانید با نبود فداکار نبوغ ها کنار بیایید، می توانید سراغ امتحان ی نسخه ی بتا بروید. در ادامه آموزش دانلود نسخه ی بتای گوگل فون را روی گوشی های اندرویدی شرح می دهیم:آموزش نصب نسخه ی بتای Google Phone روی گوشی های اندرویدی

۱. داخل مقدمه باید برای اخذ نسخه ی بتا ثبت معروفیت کنید. بدین منظور با دستگاهی که می خواهید گوگل فون را روی آن نصب کنید، خبردار حساب کاربری گوگل شوید و رویاین لینک کلیک کنید. 

۲. در صفحه ای که باز می شود، باید بتوانید آیکون اپلیکیشن گوگل فون را ببینید. درون آنجا روی گزینه ی آبی رنگ Become a Tester ضربه بزنید.

۳. وقتی که گوگل شما را به نشانی آزمون گرِ واجد وضعیت شناخت، روی این لینک کلیک کنید تا وارد ورقه ی اپلیکیشن داخل پلی استور شوید. 

۴. درون عاقبت روی گزینه ی نصب ضربه بزنید تا فرایند دانلود و گمارش فون روی گوشی شما آغاز شود. اگر امکان دانلود حیات ندارد، یک یا دو زمانه فراغت کنید تا دسترسی بوسیله نسخه ی بتا بوسیله شما داده شود. 

پس از اینکه با استفاده از مراحل بالا، نسخه ی بتای اپلیکیشن گوگل فون را با موفقیت روی گوشی گمارش کردید، اجرایش کنید. برای اینکه گوگل فون بوسیله درستی کار کند باید این اپلیکیشن را بوسیله عنوان اپلیکیشن تماس پیش فرض انتخاب کنید. خود اپلیکیشن، اعلان مربوطه را نشان می دهد و برای این کار، فرایند سختی هنگام نخواهید کرد. احتمالا گوگل درون آینده ای خیر چندان دور بخواهد برخی از استعداد های گوگل فون را که روی گوشی پیکسل دردسترس هستند به گوشی های اندرویدی دیگر هم بیاورد. 

فرایند فراهم سازی امکان نصب گوگل فون روی گوشی های غیر پیکسل از فروردین ماه امسال آغاز شده بود. ۲۵ فروردین رسانه ی XDA-Developers داخل گزارشی اختصاصی اخبار کرد توانسته است نسخه ی جدید گوگل فون را روی گوشی ایسوس ذن فون ۶ (Asus ZenFone 6) که از جدیدترین نسخه ی رابط کاربری ذن UI استفاده می کرده است، گمارش یواش. در آن زمان حتی اطلاع دادن شد امکان نصب نسخه ی جدید گوگل فون ازطریق پلی استور روی گوشی اوپو فایند ایکس ۲ پرو (Oppo Find X2 Pro) که مبتنی پهلو رابط کاربری ColorOX 7.1 است نیز مهیا شده. تو همان روزها، گوگل فون روی گوشی ال جی وی ۶۰ تین کیو (LG V60 ThinQ) اندوه به خوبی عمل شد. بیشتر بخوانید:چرا اپل خود را پیشتاز هوش مصنوعی جهان می داند؟اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۲۲ مرداد)سرمایه گذاری عظیم گوگل و کوالکام در HMD گلوبال، سازنده گوشی های نوکیاقابلیت محدود کردن پاسخ به توییت برای همگی کاربران توییتر فعال شدتیک مو با ذیل پا گذاشتن سیاست های اندروید، معلومات گوشی های هوشمند را جمع آوری کرده است
تو روزهایی که جهان توقیف بیماری کرونا است، تماشاگر اعلام و شایعات مختلفی هستیم که فدایی برگرفته از وقایع و برخی دیگر همچنین مخلوق حافظه افراد هستند و صحتی ندارند. تو فداکار موارد نیز گزارش هایی منتشر می شود که نه می توان آن ها را رد کرد و نه تایید.

یکی از این گزارش ها از بارسلون، اسپانیا، منتشر شده و اگر صحت داشته باشد، لیونل مسی، خوابگاه هایی خریده که به گفته سازنده آن ها قادر به از بین بردن ۹۹/۸۴ درصد از ویروس های کرونا است. درواقع برندی که تشک ها را می فروشد محصول خود را ضد ویروس کرونا معرفی کرده که قادر به از بین بردن ویروس کرونا است.

ارنستو مورنو گامارا، روزنامه نگار ورزشی اسپانیایی، با ارسال پست توییتی در حساب انحصاری خود، معارفه معامله خوابگاه هایی توسط مسی برای خود و قوم اش را از کار افتادن کرد. وی همچنین گفته که خوابگاه قادر است در ناموس چهار زمانه تمامی ویروس ها را از بین ببرد.



سازنده تشک که تک مون شهرت دارد، بخاطر هر تشک قیمت ۱،۰۰۰ یورو را در رویت گرفته است. به گفته مقامات تک مون، تشک های این شرکت از نانوذراتی کاربرد می کنند که قادر به از بین بازی کردن ویروس ها درون حداکثر ۴ ساعت است. از دیگر انفراد های تشک ها برخورداری از ماساژور و همچنین جهیز ماساژ حرارتی مخصوص پاها تو انتهای خوابگاه اشاره کرد.

با حیات اینکه سررشته استفاده ی لیونل مسی از فراش های ضد ویروس کرونا خبرساز شده است؛ اما مسی اولین فوتبالیستی محو که از چنین محصولاتی مصرف می یواش. سائول نیگس، بازیکن تیم اتلتیکو مادرید، بدوی فوتبالیستی بوده که تشک های انبازی تک مون را خریداری کرده است. سائول نیگس که سفیر خرید شرکت مورد مون همچنین محسوب می شود، در مورد تشک ها گفته است: «زمانی که خوابگاه ها را امتحان کردم، مسبوق شدم که به رویا اسودگی تر من کمک می کند. غلام قدیم زمانه ۵ یا ۶ صبح می خوابم؛ اما با فراش های متاخر مشکل بدخوابی من حل شده است.»

در اسپانیا شایعاتی مطرح شده که مسی تشک هایی بوسیله نرخ ۱۰۰ هزاره یورو از انبازی مورد مون خریداری کرده است. به گفته رسانه های اسپانیایی، مسی به بخشی از فراش ها شادمان بوده که برای هر اتاق از خانه اش یک خوابگاه خریده و حتی دوستان خویشتن را تشویق به خرید تشک می کند. یکی از این افراد نیز سرخیو آگوئرو، بازیکن آرژانتینی آویشن منجستر سیتی است.بیشتر بخوانید:سقوط خواب چگونه بدن را به سمت نابودی می کشاند؟نحوه خاصیت بدن به پرخوری گهگاه چگونه است؟همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۸ مرداد ۹۹]سرماخوردگی، جهیز ایمنی بدن را بخاطر تشخیص کووید ۱۹ آموزش می دهدناقلان فاقد علامت، ممکن است حامل مقادیر یدکی از ویروس کرونا باشند
احتمال اینکه تاکنون داخل سینماهای IMAX فیلم سیاحت کرده باشید، آن چنان زیاد نیست؛ اما احتمالا حداقل چند باری نام آن را شنیده اید خواه داخل مشخصات فیلم های سینمایی لوگوی IMAX را مشاهده کرده اید. IMAX اغلب با ادعاهای بازاریابی مبنی برر عمیق ترین امتحان ی تماشای فیلم با پرده های نمایش بزرگ نم از حد متعارف و حداکثر چونی در نغمه و تصویر، معرفی می شود. قیمت بلیط سینماهای IMAX نیز اغلب بیش از سینماهای عادی است. IMAX چیست و چگونه از یک فرمت خصوصی ارسی ها به یکی از گزینه های تماشای فیلم داخل اکثر کلکسیون های سینمایی داخل سرتاسر گیتی دگرگونی شد؟تعریف و مشخصات IMAX

کریستوفر نولان یکی از کارگردان هایی است که باور زیادی بوسیله IMAX و توان های آن دارد. او شروع برخی از فیلم های خود را درون سینماهای IMAX بوسیله عرضه گذاشت و به مرور برای فیلم برداری اکثر آثار خویشتن از برگ این برند استفاده کرد. چرا باید یک کارگردان معروف به فرمت خاص سینمایی دلبستگی مشخص کند؟ پیش از خیز وجو برای یافتن پاسخ سؤال، شروع مشخصات کلی و تعارف IMAX را تجسس می کنیم.

IMAX شرکتی فعال در صنعت سینما است که دوربین های مخصوص با رزولوشن بالا دارد. فرمت فایل، پروژکتورها و حتی سالن های سینمای IMAX همچنین اختصاصی هستند. نام شرکت، اغلب با فرمت فیلم و تجربه ی تماشای آن داخل سینماهای IMAX همراه می شود. تفاوت سالن های سینمای IMAX با سالن های عادی اساسا به ابعاد پرده ی نمایش و ابعاد و چینش صندلی تالار پا بر جا سینما مربوط می شود.

نکته ی مهم چیدمان و مدل سازی که در سالن های IMAX دیده می شود، استفاده از بلندگو پشت پرده ی عرضه است. نیز چینش صندلی ها به نوعی انجام می شود تا تماشاچی صرف نظر از نگرش نشستن، تجربه ای کاملا روبه روی شخصیت فیلم داشته باشد. درنهایت، کیفیت شمایل در سینمای IMAX در حداکثر امکان پذیر قرار دارد، در مقابل از فیلم های ۷۰ میلی متری برای ضبط فیلم های مخصوص IMAX استفاده می شود.

ابعاد فیلم، دوربین ها و پروژکتورهای IMAX در مقایسه با فیلم ها و تجهیزات مرسوم زیاد بزرگ است. دوربین های شرکت وزین و لبالب سروصدا هستند، ولی درعوض فیلم را با رزولوشن 12K ضبط می کنند. فیلم های موجود تو دوربین ها و پروژکتورها نیز برخلاف ساختار مد عمودی، بوسیله قیافه افقی فراغت دارند.

کتاب و نوآوری ها

شرکت IMAX ابتدا به شهرت Multiscreen Corporation شروع بوسیله کار کرد. شالوده گذاران پس از مدتی کلمه ی خودساخته ی IMAX را بخاطر شریک شدن استفاده کردند. کمال مطلوب واقعی آن ها، نشان اعطا کردن ارزش افزود ه ی محصولات در نام شریک حیات. ارزش افزوده ای که با حداکثر ابعاد تصویر در فیلم جستجوگر می شد.

چند فیلم ساز کانادایی بوسیله نام گریم فرگوسن، رومن کرویتر و رابرت کر به همراه مهندسی بوسیله نام ویلیام شاو، ایده های اولیه ی ترقی ی فرمت فیلم درون ابعاد مبصر را بررسی می کردند. آن ها از روند تاسیس فیلم The Labyrinth برای جشنواره Expo 67 داخل مونترال کانادا الهام گرفته بودند و همچنین در سطر ترقی ی خود، فرمت های سابق فیلم مانند VistaVision را در نظر داشتند.

بنیان گذاران شرکت اول با ساختاری ساده، ایده ی خود را در تاسیس و پخش فیلم ها آزمایش کردند. آن ها از یک دوربینو یک پروژکتور برای پیدایش فیلم های مقدماتی استفاده می کردند. فیلم های کوتاهی که مخصوص عید های فیلم باریک می شدند. اولین فیلم IMAX بوسیله نام Tiger Child حزن برای جشنواره ی Expo 70 درون اوزاکا ژاپن باریک و پخش شد.IMAX تا سال ها بخاطر تولید و نمایش فیلم های مستند استفاده می شد

مهمانی ی Expo 74 در اسپوکان واشنگان، اولین رونمایی رسمی از سالن سینمای IMAX وجود که بدون وابستگی بوسیله شرکت های تالار سینمای دیگر، خود را بوسیله جامعه ی فیلم و سینما معرفی کرد. از آن زمان، شرکت کارش را به صورت رها ادامه داد. تا پیش از قرن ۲۱، تالار های سینمای IMAX سالن هایی مستقل و اختصاص و محدود بودند یا به نشانی بخشی از یک موزه فعالیت می کردند. برخی از سالن های سینمای IMAX پرده ی نمایشی با شکل قرین بوسیله گنبد دارند و برخی دیگر، از پرده ی نمایش با شکلی تقریبا مستطیلی استفاده می کنند.

همان نعوظ که گفته شد، ابعاد مجلل پرده ی نمایش یکی از خصوصیت های اصلی سینماهای IMAX محسوب می شود. ابعاد استاندارد در این سینماها، حدودا ۲۲ در ۱۶ متر است. ارتقا پرده های نمایش IMAX بیش بلندتر از پرده های نمایش عادی به نظر می رسد. همین طول و قدر غیرمرسوم باعث می شود تا فیلم های پرونده شده مخصوص IMAX نیز نسبت ابعاد ویژه 1.43:1 داشته باشند.

شرکت IMAX بخاطر بزمین نشستن به چشم اندازی که تو ابعاد بزرگ پرده ی نمایش متصور شده بود، بوسیله نوآوری حاجت داشت. نوآوری و ترقی ی فناوری های جدید، از همان ابتدا به ماهیت پا بر جا شرکت تبدیل شد. فرمت ۷۰ میلی متری تک استفاده درون دوربین های IMAX، با فرمت های عادی ۷۰ میلی متری فرق دارد. در فرمت های مرسوم، تو هر برش فیلم دوربین، پنج سوراخ در طرفین دیده می شود. فیلم های دوربین IMAX ساختاری متفاوت دارند و در هر برش، تماشاگر ۱۵ سوراخ درون بالا و پایین فیلم هستیم (به تصویر والا دقت کنید).





فیلم های عظیم ۷۰ میلی متری IMAX در دوربین های بزرگ و لبالب سروصدا ضبط می شوند که در هر بار فیلم برداری امکان ضبط ۳۰ نفس تا دو دقیقه فیلم 12K را دارند. بوسیله همین دلیل، فیلم هایی که با تجهیزات سنتی IMAX فیلم برداری شده بودند، اغلب کمتر از یک روزگار زمان داشتند. البته فیلم های غیر IMAX نیز که با نوار فیلم های سنتی استفاده می شدند نیز اغلب زمانی بیشتر از یک ساعت نداشتند.

با مصرف از دوربین ها و نوارهای فیلم بزرگ، باید پروژکتورهای ارشد غصه برای ارائه فیلم ها استفاده شود. پروژکتورهایی که باز هم با تجهیزات مرسوم فرق دارند و نوار فیلم را بوسیله عارض عمودی پخش می کنند. این پروژکتورها از لامپ های خاص منحنی زنون استفاده می کنند که دریافتن بسیار فوقانی تیمار دارند و باید با مداقه متجاوز زیاد، حمل شوند. تالار های پخش کننده ی فیلم های IMAX نیز اغلب بزرگ هستند و نوع خاصی از چینش صندلی در آن ها استعمال می شود.ادخال به راسته بدنه

دهه ی اول فعالیت شرکت IMAX با ساختن فیلم های خاص و محدود همراه حیات که اغلب اصیل بودند و در سالن های خصوصی به نمایش در می آمدند. فیلم های نجیب IMAX همگی تمرکز زیادی روی جلوه ها و تجربه های نمایش ژرف داشتند و حتی متمرکز بر آموزش هم بودند. بوسیله علاوه، بسیاری از فیلم ها در فرمت سه مربوط باینده حزن پخش می شدند تا مخاطبان تجربه ای عمیق تر از تماشای فیلم پیدا کنند.



چیدمان صندلی و نقشه کشی سالن IMAX

شرکت IMAX در دهه ی ۱۹۹۰ به مرور مسبوق بخش سرگرمی سینما بی قراری شد. اولیه فیلم مصنوع شده داخل این مسیر، Stones at Max بود که در سال ۱۹۹۱ و با موضوع گروه رولینگ استونز ساخته شد. فیلم اینده به نام T-Rex: Back to the Cretaceous که در سال ۱۹۹۸ بوسیله نمایش درآمد، ترکیبی از سرگرمی و اصیل بود. فیلم مهم بعدی، Micheal Jordan to the Max حیات که تو سال ۲۰۰۰ با محوریت عمر بسکتبالیست مشهور به نمایش درآمد.

عمه ی مهم تاریخی برای باهم اتحاد کردن IMAX، همکاری آن ها با دیزنی بود. غول دنیای سرگرمی تصمیم گرفت تا فیلم Fantasia 2000 را در نمایشی محدود بوسیله مدت یک ماه عزب در سینماهای IMAX به ارائه در بیاورد. لحظه ی مهمی بخاطر شریک رخساره عدالت. علیه دیزنی خیر تنها نخستین انیمیشن کاملی حیات که در فرمت IMAX به عرضه در می آمد، بلکه ابتدایی فیلم کامل داستانی در این فرمت هم محسوب می شد. IMAX داخل شروع نگران فناوری مناسب وجود تا فیلم های مرسوم سنتی را تو سینماهای مخصوص خود ارائه دهد. این بغرنج با توسعه ی فناوی DMR یا Digital Media Remastering حل شد. داخل فناوری مذکور، فیلم های غیر IMAX برای نمایش داخل پرده های عظیم شرکت، بوسیله نوعی بازسازی (ریمستر) می شدند.

فیلم های Apollo 13 علیه سال ۱۹۹۵ و Star Wars: Episode II - Attack of the Clones محصول سال ۲۰۰۲ عناوین بعدی بودند که با بازسازی برای ارائه در IMAX آماده شدند و به مرور، فناوری بوسیله قد ی جامعه ی سینماروها آمد. همین عناوین ابتدایی خوش نویسی IMAX را به گونه ای تعیین کردند که فیلم های بلاک باستر زیاد از سایر عناوین، بخاطر سینماهای مجلل آماده شوند. از فیلم های بنیادی دیگر که در دهه ی ۲۰۰۰ با ریمستر برای ارائه تو IMAX بهینه سازی شدند، می توان به موارد زیر رمز کرد:Matrix ReloadedMatrix RevolutionsSpider-Man 2Spider-Man 3چند فیلم Harry Potter Batman Begins The Dark Knight

شوالیه ی تاریکی، اولین فیلمی بود که به صورت عام با دوربین های IMAX و فرمت ۷۰ میلی متری مخصوص آن ها ساخته شد و در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد. از آن زمان، فیلم های بیشتری با دوربین های مخصوص ساخته شدند و نولان، بیش از همگی ی کارگردان ها به فرمت مذکور علاقه مدال انصاف.



کریستوفر نولان تو پشت صحنه فیلم Tenet درکنار دوربین IMAX

همکاری IMAX درون سال ۲۰۰۸ غرض گرفت تا امکان پخش فیلم های خود را بوسیله تالار های سینمای عادی هم تکثیر نرم. آن ها جهیز پروژکتور جدید دیجیتال توسعه دادند که امکان عرضه فیلم های IMAX را در سالن های سینمای مرسوم غصه ممکن می کرد. البته باز هم توسعه ی تالار های اختصاصی IMAX با غلبه پیگیری می شد. نسبت تحول 1.90:1 با همان پروژکتورهای جدید معرفی شد که امکان پخش فیلم ها را به صورت دوبعدی و سه گانه بعدی حاضر می کرد. نیز جهیز پروژکتوری لیزری IMAX اندوه توسعه یافت که عمه ی مهم دیگری در تاریخ ترقی ی پروژکتورهای شرکت بود. البته درنهایت تالار های عادی که حتی از جهیز لیزری پروژکتور دیجیتال IMAX مصرف می کنند، رزولوشن پایین تری نسبت بوسیله فرمت سنتی در ابعاد نمایش کوچک نمدار دارند.

اگرچه تجربه ی نمایش فیلم های IMAX در سالن های سنتی آن چنان ممتاز نبود، اما کمک شایانی به شناخته شدن برند درون بین علاقه مندان سینما درون سرتاسر جهان کرد. البته تالار هایی که برای نمایش فیلم ها با پروژکتور IMAX درون پردیس های سینمایی گزینش می شدند، پرده ی ارائه بزرگ رطوبت نسبت به سالن های دیگر داشتند و به هرحال امتحان ای متفاوت ارائه می کردند.نفقه ی تاسیس فیلم با فرمت IMAX بیش بیشتر از فرمت های مرسوم است

پس از موفقیت های نسبی در جذب مخاطب پیکر به سینما، IMAX تصمیم به ترقی ی دوربین دیجیتال گرفت. این دوربین ها برای ساخت فیلم های بلاک باستر تجاری پر حرارت کاربرد داشتند و خرج ی کمتری را به تیم تولید تحمیل می کردند. اگرچه فیلم های پرونده شده با آن ها رزولوشن 12K نداشت، ولی امکان ارائه فیلم را درون نسبت ارائه تمام پروژکتورهای دیجیتال IMAX مهیا می کرد.

داخل سال های اخیر، فیلم های متعددی با استفاده از دوربین های دیجیتال IMAX ساخته شده اند که از مهم ترین آن ها می استعداد به مجموعه ی Avengers شریک مارول اشاره کرد. این فیلم ها با دوربین دیجیتال Arri Alexa IMAX فیلم برداری شدند. Infinity War و Endgame، دو عنوان عمده مجموعه بودند که با فیلم برداری IMAX، به دو نشانی پرفروش تاریخچه سینما بدل شدند.

همان طور که گفته شد، کریستوفر نولان از علاقه مندان شدید IMAX است. او اغلب دقایق فیلم جنگی Dunkirk را با فرمت ۶۵ میلی متری IMAX ضبط کرد و سایر دقایق نیز با فرمت معمولی ۶۵ میلی متری فیلم برداری شد. نولان فرمت فیزیکی فیلم های IMAX را برای ساخت فیلم هایش ترجیح می دهد، ولی نقش مهمی اندوه در مصرف ی عضو ی صنعتی از فناوری ها داشت. او اغلب فیلم های مهم اخیر خویشتن همچون The Dark Knight Rises و Interstellar را با همکاری IMAX تولید کرد.

همان نعوظ که گفته شد، نرخ بلیط سالن های سینمای IMAX تو همگی ی نقاط دنیا از سالن های عادی بیشتر است. اگرچه فیلم های باریک شده با تجهیزات این شرکت، قابل عرضه درون سالن های دیگر حزن هستند، ولی قطعا بهترین امتحان با نشستن در همان سال های مخصوص به دست می آید. ازطرفی بیشتر بودن ارج شاید بخاطر سینماروهای شدید در کشورهای ترقی یافته بی آرامی مقرون به صرفه نباشد. درنهایت تماشای فیلم با رزولوشنی سه برابر بیشتر از رزولوشن مد در سینماهای دیگر، به هرحال خرج ی بیشتری غم دارد و شاید بخاطر برخی فیلم های خاص، منطقی به نظر برسد.



پروژکتور دیجیتال IMAXرقبای IMAX

امروزه شرکت های گوناگونی با فرمت های اختصاصی پرونده و پخش فیلم تولد شده اند که تلاش در ارائه ی امتحان ی مشابه با IMAX دارند. در امتداد برخی از آن ها را معرفی می کنید.Dolby Cinema

در پردیس های عظیم سینمایی، سالن های دالبی سینما و IMAX دیجیتال اغلب درکنار بی قراری دیده می شوند. دالبی سینما امتحان ای مانند را ارائه می کند، اما باز بی قراری تالار های IMAX پرده ی نمایش بزرگ تر و صندلی های بیشتری دارند. البته دالبی بی قراری با تصاویر شارپ تر، فروزان تر و حتی صندلی های راحت تیز شناخته می شود.Cinemark XD

سالن های Cinemark XD تفاوت زیادی با IMAX ندارند و نمایشگر بزرگ، صدای بلند و فام های روشن از مشخصه های تجربه ی تماشای فیلم در این تالار ها هستند. شرکت رقیب از چیدمان سنتی صندلی در سالن ها مصرف می کند و تفاوت اتیه اش همچنین در دادرسی های انتخاب و نمایش فیلم ها دیده می شود. برای عرضه فیلم در سالن های IMAX دستورالعمل و سیاست خاصی وود دارد . شرکت باید فیلم را پردازش و تأیید بطی ء. درمقابل، تقریبا هر فیلمی اجازه ی پخش در سالن های Cinemark XD را ستاندن می بطی ء. از مشخصه های دیگر سالن های Cinemark XD می توان بوسیله ادعای آن ها مبنی کنار نمایش ۳۵ تریلیون رنگ درون پروژکتورها اشاره کرد.RPX

این همدستی تالار هایی شبیه بوسیله دالبی دارد و نمایشگر بزرگ با تعداد اضافی صندلی از مشخصه های اصلی آن هستند. پروژکتورهای RPX چونی نغمه و شمایل بهتری دارند، اما نمایشگر آن ها به وزن ی نمایشگرهای IMAX بلند تراشیدن. تمرکز شرکت RPX در ابعاد نمایشگر بیشتر روی عزت آن است.D-BOXمقاله های مرتبط:با کدک های صوتی دالبی و DTS در صدای شمول فیلم های سینمایی آشنا شوید۹ فناوری که صنعت فیلمسازی را دگرگون کرده است

تالار های D-BOX هم ثمر Cinemark هستند و بسیار از پرده ی نمایش، روی صندلی های آن ها تمرکز شده است. صندلی های D-BOX هماهنگ با فیلم حرکت می کنند و بوسیله نوعی یک امتحان ی 4D را برای شاهد به همراه دارند.RealD 3D

در دنیای فیلم های سه بعدی، RealD بوسیله نشانی یکی از مشهورترین بازیگران شناخته می شود. تقریبا هر فیلم سه بعدی از این فناوری استفاده می کند که حرکت طریق گواه را هم به عنوان بخشی از تجربه ی عمیق فیلم به روند اضافه کرده است. سینماهای IMAX 3D همچنین همین تجربه را ارائه می کنند، اما نمایشگرهای متجاوز بزرگ تری دارند.

امروزه پروژکتورهای دیجیتال IMAX بیش از فرمت های قبلی متداول هستند و در سالن های بسیار زیادی در سرتاسر دنیا استفاده می شوند. البته استفاده از نوار فیلم های سنتی و پروژکتورهای اولیه ی همدستی همچنین هنوز مرسوم است. درنهایت امتحان ی فیلم درون سینماهایی که از فناوری IMAX استفاده می کنند، قطعا جذاب خواهد بود و آن هایی که فرصت روزی مندی از این تجربه را دارند، حتما آن را مدنظر خواهند داشت.بیشتر بخوانید:چرا گذر مقدار بیت کوین از ۱۱۵۰۰ دلار، مهم ترین سطح بخاطر این رمزارز است؟گلکسی بادز لایو سامسونگ با استعداد حذف نویز کوشا رونمایی شداپل نیز بوسیله قفا تصاحب تیک تاک است؟مهندس قبلی گوگل بوسیله اتهام دزدیدن اطلاعات محرمانه تجاری به ۱۸ ماه زندانی محکوم شدهم بنیان گذار آرم: بیع آرم به انویدیا پیامدهای خدشه باری خواهد داشت
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش دستور ادا استفهام و تفحص از نحوه ارجاع باهم اتحاد کردن کشت و صنعتی نیشکر هفت تپه را درون راستای ماده ۴۲ شیوه دیوان محاسبات کشور و بوسیله دلیل مشکلات ساختن شده در آن مجموعه به اختصاص احقاق حقوق پرسنل و کارگران خدوم و زحمتکش آن صادر کرد. تصاویر | چهل و نهمین روز اعتراضات کارگران هفت تپه در جناب سه نماینده مجلس

شرکت کشاورزی و صنعت نیشکر هفت تپه در زمره شرکت های استراتژیک کشور محسوب شده و با توجه به گزارش فنی دیوان محاسبات مبنی بر حاضر بودن رعایت ماده(۲) دستورالعمل انتخاب مشتریان استراتژیک و متقاضیان سودا سهام کنترلی و مدیریتی، این دستور صادر شده است.

نیز وجود ایراد در فرآیند واگذاری شرکت، تخصیص میلیون ها دلار ارز دولتی پس از واگذاری و حاضر بودن مصرف کامل آن تو موارد تعیین شده و نیز لیس ایفای تعهدات قراردادی از یکسره موارد مبهم در این احاله بوده است.
ماه آوریل، گزارشی منتشر شد که از حدس بوسیله تأخیرافتادن رونمایی سرفیس نئو مایکروسافت تا سال ۲۰۲۱ خبر می داد؛ تبلتی که گفته می شود از سیستم عامل ویندوز ۱۰ ایکس استفاده می کند و از نظر مشخصات سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

چندی بعد و تو ماه مه نیز، سران مایکروسافت تأیید کردند ویندوز ۱۰ ایکس به جای تمرکز روی دستگاه های دونمایشگره، روی لپ تاپ های مهیا به یک نمایشگر متمرکز خواهد وجود. در بیانیه ی ردموندی ها، پانوس پانای، مدیر جزء تولید محصولات گفت:در نظر داریم کاربران ابتدا محدودیت های ویندوز ۱۰ ایکس را روی محصولات دارای یک نمایشگر تجربه کنند و درون زمان مناسب همچنین با همکاری با شریکان تجاری مان، تجربه ی ویندوز ۱۰ ایکس روی دستگاه های دونمایشگره را به کاربران عرضه دهیم.

بااین همه، سخنی از تأخیر درون زمان شناساندن سرفیس نئو مطرح نشد و در ورقه ی مخصوص به تبلت متاخر ردموندی ها نیز به رونمایی آن داخل تعطیلات زمستانی ۲۰۲۰ اشاره می شد؛. بااین حال، این موضوع فصیح تغییر یافته است؛ بجای اطلاعات درباره ی سرفیس نئو ویرایش شده و دیگر به زمان رونمایی آن اشاره ای نمی شود. مایکروسافت عبارت «معرفی در تعطیلات زمستانی ۲۰۲۰» را از ورق ی رسمی سرفیس نئو حذف کرده است و همین فرمان بوسیله ذهنی تأیید به تأخیرافتادن زمان معرفی کردن تبلتجدید ردموندی ها تلقی می شود. درهرصورت، پروگرام ی معرفی سرفیس دوئو تغییری نکرده و خواهش می رود در زمان علنی شده، یعنی انتهای سال ۲۰۲۰، رونمایی شود.مقاله های مرتبط:مایکروسافت: کاربران با سرفیس نئو بیشتر از مغزشان مصرف می کنندمایکروسافت برای اتمام پروژه سرفیس دوئو بوسیله دنبال استخدام ۱۶ مهراز است

در فدایی از گزارش ها، به گمان تأخیر در عرضه ی محصولات مبتنی بر ویندوز ۱۰ ایکس دو نمایشگره تا سال ۲۰۲۲ رمز شده است. این طور تأخیری شاید از نظر زمانی فرصتی به طراحان بخاطر ارائه ی محصولات توانمندتری بدهد؛ اما موضوع مهم سرنوشت نامعلوم سرفیس نئو است. آیا مایکروسافت در رویت دارد عرضه ی سرفیس نئو را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق بیندازد؟بیشتر بخوانید:تبلت میت پد 10.8، اینجوی تبلت 2 و دو میوه پوشیدنی هواوی رونمایی شدندمشخصات کامل سری گلکسی تب S7 سامسونگ فاش شدمشخصات کامل گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ فاش شدتصاویر مو بند B6 و تبلت C5 10 هواوی مشهود شدچرا بخاطر کار با فتوشاپ بوسیله تبلت گرافیکی نیاز داریم؟
گیمرهای حرفه ای این موضوع را بوسیله عطا درک می کنند که بخاطر تجربه ی بهتر بازی های ویدئویی، داشتن برگ مناسب دیگر از سطح وارستگی خارج شده است و باتوجه بوسیله فناوری قدرتمند کاربرد شده درون بازی های ویدئویی سراب های جدید، بوسیله اضطرار تغییر شده اند. هدست های گیمینگ ازجمله تجهیزاتی هستند که می توانند تجربه ی بهتری از ورزش های ویدئویی برایتان بوسیله همراه داشته باشند. گزینش هدست مخصوص بازی که بتواند پاسخ گوی نیازهای گیمر باشد، کار چندان آسانی محو و از سیاهه صدها مدل هدست از پایین رده تا پرچم دار، باید گزینه ی مناسب را برگزینی کنیم.

برای برگزینی هدست خصوصی بازی مناسب، باید چند نکته ی فراوان بنیادی را درون دید بگیریک؛ نکاتی که همه به خشکی امدن یکدیگر به مشقت در هدستی پایین رده صریح کنید. باتوجه به نرخ و کارایی که از هدست انتظار دارید، باید به محصولات دقت کنید. درادامه، توضیحاتی درباره ی ویژگی های بنیادی هدست گیمینگ می دهیم.میکروفن باکیفیت و خوش ساخت

اولین سیرت ای که باعث می شود هدست های گیمینگ با هدست های معمولی تفاوت داشته باشند، میکروفن های قدرتمندی هستند که داخل آن ها به امر رفته اند. این میکروفن ها باید در جا مناسبی بین هدست و ذات ها قرار بگیرند که نغمه را به نیکوکاری پردازش کنند؛ البته باید در نظر گرفت که ارگونومی ساخت و مدل سازی این میکروفن ها نیز اهمیت دارد و نباید اذیت و آزاری دم استعمال از آن برای مخاطب خلق کردن کنند. نکته ی عاقبت و بسیار مهم برای میکروفن هدست های گیمینگ، توانایی کاهش نویزهای اطراف هستند که درون خروجی نهایی ندا مشکلی به بود نیاورند.کیفیت بیس قوی

داخل هدست های مخصوص موسیقی، این ویژگی را هنگفت کمینه مشهود می کنید؛ زیرا بیس قدرتمندی که مداوم داخل گوش شما پخش شود، ضررهای خودش را در بلندمدت به قفا خواهد داشت. داخل بازی های ویدئویی، بیس بوسیله دلیل صدای سه گانه اتیه و مهندسی قدرتمند صدا کاملا متفاوت هستند. در بازی های شوتر و اکشن این موضوع بوسیله منت عاطفه می شود و فقط با داشتن هدستی که بتواند صدای بیس داخل بازی را به خوبی انتقال دهد، امتحان بهتری از این سبک بازی ها کسب خواهید کرد.توجه به ارگونومی و ساختار

گیمرها زمانی که بوسیله تجربه ی ورزش های ویدئویی مشغول می شوند، تا مدت یدکی بوسیله گذشت زمان توجهی نمی کنند؛ بوسیله همین دلیل، باید به ساختار و ارگونومی هدست گیمینگ مدنظرشان توجه کنند. اندازه ی شیوه و گوش رابطه ی مستقیمی با پیمانه ی هدست و گوشی های تعبیه شده روی آن دارند و باید به این نکات دقت کنید. هدستی تدارک کنید که کاملا روی سر و گوش شما سوار شود و حتی وقت ای حس نکنید بوسیله شما فشار می آورد. معمولا افرادی که شنوایی و سرهای کوچکی دارند، باید از هدست هایی با گوشی کوچک مصرف کنند و افرادی که شنوایی و سرهای بزرگ دارند، باید از هدست هایی با گوشی ارشد کاربرد کنند. حتما توجه کنید جنس گوشی های روی هدست عظمت زیادی داخل امتحان ی راحت خیس شما دارند.

باسیم یا بی سیم؟

تو جمله ای کوتاه، باید گفت این موضوع بر کیفیت طاسی امتحان ی شما تأثیری نمی گذارد و باسیم یا بی سیم وجود داشتن هدست فقط به تقدم و راحتی شما وابستگی دارد. هرکدام از این دو هدست، مزایا و معایب خاص خود را دارد که با سلیقه ی خودتان می توانید گزینه ی بازپسین را انتخاب کنید. هدست های باسیم معمولا سبک تر از هدست های بی سیم است و به شارژکردن نیازی ندارد و هر زمانی که بخواهید، می توانید از آن استفاده کنید. درمقابل، هدست های وایرلس سیم اضافه ی دست و پاگیر ندارند و سربزرگی خراب شدن آن ها کمینه از هدست های باسیم است. همچنین، هدست های بی سیم قدرت حرکت بیشتری به شما می دهد و تو هرجا می توانید از آن کاربرد کنید؛ اما همیشه باید نگران طولانی شدن شارژ آن باشید.هدست باز خواه بسته؟

باز یا بسته بودن هدست مشابه باسیم خواه بی سیم بودن یک هدست، به سلیقه شما رابطه دارد اما درکنار آن باید دقت کنید که گوش شما به کدام یک از این معیار ها مرده نم است. هدست های باز روی گوش ها سوار می شود و معمولا از ویژگی مشابه نویز کنسلینگ بی روزی است ولی وافر ها احساس مایه تسلی تری با هدست های باز دارند.  هدست های بسته کاملا دور گوش ها را احاطه می کنند و اکثر این هدست ها قابلیت نویزکنسلینگ دارند و اگر دوست دارید که حین تجربه یک بازی، کاملا صدای فضا پرگیر را به خود محدود کنید، هدست های ودیعه بهترین گزینه برای شما هستند؛ البته معلوم است که هدست های بسته ممکن است بعد از چند ساعت استفاده، گوش و سر شما را گرم کنند و باعث ایجاد محلول غلیظ قندی دارویی بشوند.سیستم صوتی

هدست ها بوسیله سیستم صوتی خاصی مهیا است و تقریبا فراوان از هدست هایی که امروز درون راسته ایران بود دارد، بوسیله جهیز صوتی میزان Dolby مجهز است. آن هایی که هدست های صنف ای مخصوص ورزش می خواهند، نباید فقط به سیستم صوتی دالبی کفایت کنند و بهتر است دیگر جهیز های صوتی را غصه در نظر بگیرند. جهیز صوتی Surround Sound یکی از گزینه های کسی را عزیز خطاب کردن ممکن برای گیمرها است؛ چراکه با این سیستم صوتی می توانند تجربه ی بهتری از بازی های ویدئویی تصرف کنند. در بخش سیستم صوتی، حتما به پاسخ فرکانسی هدست دقت کنید. هرچه پاسخ فرکانسی هدست بیشتر باشد، زیرصداهای بازی ویدئویی را به خوبی دریافت و خروجی می دهد.نبوغ های دیگراگر از کارت صدا استفاده می کنید، به خاطر داشتید باشید هدست شما باید خروجی ۶/۳۵ میلی متری داشته باشد یا از آن پشتیبانی بطی ء.تعدادی از گوشی هدست ها توان چرخش دارند که به ارگونومی بیشتر این محصولات دستیار می کند. هدست های پرچم دار معمولا این فردی را دارد؛ اما اگر ناراحت خراب شدن بخش یا قطعه ای از هدست هستید، بهتر است هدست هایی تمهید کنید که بتوانید تمام اجزای آن را از هم جدا کنید.هدست های مخصوص بازی طراحی متفاوت تری از هدست های دیگر دسته بندی ها هستند. به نشانی مثال، هدست های گیمینگ پرچم دار چراغ های ال ای دی RGB دارد.اگر هدست بی سیم برای کاربرد تو کنسول های بازی می خواهید، توجه کنید کنسول مدنظر حتما از این هدست پشتیبانی کند؛ چرا که حق ساخت هدست مخصوص این کنسول ها باید خریده شده باشد؛ به همین دلیل، بی حد از هدست های پایین رده و معمولی از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند.چندی از گوشی های هدست گیمینگ حفره های تنفسی دارد که هوا را درون در گوشی سیلان می دهد تا کاربر از گرما و تعریق در امان بماند.هدست های گیمینگ پرچم دارهدست های گیمینگ پرچم دار مخصوص کسانی است که به دنبال نیکوترین کیفیت هستند و برای پرداخت بهای هدست های قدرتمند مشکلی ندارند.هدست بیرداینامیک Custom Game

در بین شریک شدن های که هدست های انقلابی تولید می کنند، همیشه هدستی از همدستی بیرداینامیک وجود دارد. برای نمونه، می استعداد به هدست DT770 اشاره کرد که از آن به نشانی هدست مرجع مانتیورینگ و استودیوهای موسیقی یاد می شود. هدست Custom Game غصه یکی دیگر از هدست های برنگ خون بیرداینامیک است که بخاطر گیمرها شخصی سازی شده است. ازلحاظ ساختار و ارگونومی، این دشت درون دسته ی هدست های بسته قرار می گیرد؛ اما نیازی نیست سراسیمه گرم شدن شنوایی هایتان باشید. سنخ چرم باکیفیت این هدست باعث می شود لحظه کاربرد از آن دچار دشوار نشوید و برای طولانی مدت بتوانید مشغول بازی ویدئویی شوید.

پاسخ فرکانسی این هدست از ۵ تا ۳۵ هزاره هرتز است که تجربه ی فوق العاده ای تو خروجی جلوه های صوتی بازی های ویدئویی ارائه می دهد و هیچ زیرصدایی را در ورزش از دست نخواهید رحم. این هدست جهیز تقویت باس صدا دارد که امتحان ی بازی های اکشن را کیف مدخل تر می بطی ء. کیفیت میکروفن تعبیه شده روی این هدست برای استفاده های مختلف مثل چت یا حتی استریم کردن بیش مناسب و خرسند بخش است. پس چنانچه استریمری هستید که می خواهید از میکروفن این هدست برای ضبط ویدئو و آیتم کاربرد کنید، این هدست می تواند مناسب کارایی شما باشد. ناگفته نماند همراه این هدست پورت اکسترنال ۶٫۳۵ میلی متری قرار دارد که چنانچه دوست داشتید، می توانید آن را به کارت صدا متصل کنید و با تنظیم Gain کیفیت صدای خروجی، صدای میکروفن را بسیار بیشتر از قبل کنید.

معامله بیرداینامیک Custom Game از دیجی کالاهدست ریزر Kraken X Ultralight

گیمرها به خوبی شرکت ریزر و محصولات عالی اش را می شناسند. این باهم اتحاد کردن تولیدکننده برگ گیمینگی است که همیشه در بین محصولات درفش دار قرار می گیرد و هدست Kraken X Ultralight نیز یکی از همین محصولات است. پاسخ فرکانسی این هدست از ۱۲ تا ۲۸ هزار هرتز است که شاید از هدست گیمینگ بیرداینامیک ناچیز باشد؛ اما همچنان صدای قدرتمندی خروجی می دهد و زیرصداهای این هدست دست قدری از آن ندارد. میکروفن Kraken X UL ویژ گی حقیقی این هدست محسوب می شود و با عرضه ی یکی از پردازنده های قدرتمند نوا در بین محصولات مشابه و رقیبانش، یکی از انتخاب های موکد استریمرها و گیمرهای حرفه ای است. آمپدانس ۳۲ اهمی و حس ۱۰۹ دسیبلی برهان دیگری هستند که باید به قدرت و کیفیت صدای این هدست اطمینان کنید.

ریزر از سیستم صوتی در این هدست استفاده می درنگ که رنگ و لعاب جذابی به صوت می دهد و لحن را از حالت معمولی اش خارج می بطی ء. ساختار محصولات ریزر همیشه جذابیت خودش را داشته و این هدست تیمار یکی دیگر از این محصولات است که با تم سبز رنگ محبوب و مشهور ریزر، جذابیت خاصی به این محصول افزایش می کند. به لطف انحصاری سازی موضع و اندازه ی این هدست روی سر، ارگونومی هدست کرکن اکس بسیار نمونه است. این هدست از توان کراس پلتفرم و از هر کنسول بازی یا کامپیوتر و لپ تاپی پشتیبانی می کند. جک ۳/۵ میلی متری موجود در این هدست از روکش زر ساخته شده است تا خطر متروک شدن و آسیب نظر آن متجاوز اندک شود؛ البته باید اشاره کرد این هدست از جک ۶٫۳۵ پشتیبانی نمی کند و برای استفاده در کارت های صدا، باید از پورت ۶٫۳۵ اکسترنال استفاده کنید.

خرید ریزر Kraken X Ultralight از دیجی کالاهدست های میان رده

درون این بخش، دو هدست میان رده بخاطر افرادی معرفی می کنیم که به دنبال هدست نه چندان گران ارزش و با کیفیت راضی کننده می گردند. هدست لاجیتک G433

هدست خصوصی ورزش لاجیتک G433 که ساختار باز دارد و کاملا گوش ها را احاطه می یواش و ظاهری زیاد دوست داشتنی دارد. نوع پارچه ای که روی این هدست تعبیه شده، درمقایسه با نوع چرمی که داخل اکثر هدست ها به کاررفته، بسیار بهتر و دلگشا حالت تر است و در استفاده های طولانی زحمت کننده نمی شود. لاجیتک هم درکنار ریزر، محصولات جانبی مخصوص ورزش متجاوز مناسبی تولید می درنگ که هدست های گیمینگ یکی از این محصولات است و نمونه G433 هم با کیفیت صدای خارق العاده ا ش، تجربه ی بازی های ویدئویی را دوچندان می نرم. این هدست از سیستم صوتی Surround استعمال می درنگ که یکی از سیستم های صوتی رایجی است که داخل هدست های گیمینگ استفاده می شود. دلیل رجحان هدست های گیمینگ بوسیله سیستم صوتی Surround بوسیله فکر کردن پخش نکته سنج و خوب زیرصداها است.

میکروفن این محصول از فناوری نویز کنسلینگ استفاده می کند که به لطف آن، دیگر لازم نیست نگران صداهای تکثیر در چت صوتی یا استریم ها باشیم. موضع قرارگیری میکروفون کاملا شخصی سازی شدنی است که بتوانید اسایش تر از این هدست استعمال کنید. این هدست لایسنس کنسول های بازی و کامپیوتر را دارد تا بدون تردید برای تجربه ی بهتر گیمینگ آن را تهیه کنید. نبوغ جذاب دیگر این هدست ساختار ماژولار آن است که می توانید هر اندکی از این هدست را به انتظار خود تحول دهید و درصورت ویرانه شدن جزئی از آن، بتوانید با قطعه ای دیگر تعویض کنید.

بیع هدست لاجیتک G433 از دیجی کالاهدست جی بی ال Tune 750BTNC

این هدست شاید ظاهر کلاسیکی داشته باشد و به هدست های گیمینگ نزدیک نباشد؛ ولی کیفیتی که ارائه می دهد، آن را تو دسته بندی هدست های کم ارزش گیمینگ راحتی می دهد. این هدست تو چند فام مختلف به راسته عرضه شده که سفید آن محبوب ترین است. هدست جی بی ال Tune 750BTNC با پشتیبانی از دو سنخ همراهی باسیم و بی سیم (بلوتوثی)، این امکان را دراختیار کاربر فراغت می دهد که درون هر مکانی و موقعیتی بتواند از این هدست استعمال کند.

اگر استریمر هستید و می خواهید سیم مزاحمی قانون راهتان نباشد، از قابلیت بی سیم و بلوتوث آن استعمال می کنید و چنانچه گیمری هستید که می خواهید تمام مدت بدون سست شدن از تکمیل باتری بازی کنید، می توانید از رابط سیمی کاربرد کنید. البته نگران نباشید؛ چرا که باتری این هدست حداکثر ۱۵ ساعت شارژدهی می درنگ و بخاطر استفاده های طولانی مدت بی قراری مناسب است.

چنانچه انفراد نویز کنسلینگ میکروفن را از حکم بیندازید، کشش عمر باتری این هدست به ۲۲ ساعت افزایش خواهد یافت. این هدست حزن زمان از سیستم صوتی دالبی و سوراند استفاده می کند که نه تنها بخاطر گوش دادن موسیقی، بلکه برای تجربه ی بازی های ویدئویی مفت است. پاسخ فرکانسی ۲۸ هزار همراه با کیفیت صدای خارق العاده این هدست باعث می شود جلوه های صوتی بازی های ویدئویی را با خروجی بهتری دریافت کنید.

خرید جی بی ال Tune 750BTNC از دیجی کالاهدست های پایین رده

در مدخل پایانی، دو مدل از هدست های پایین رده را معرفی کردن می کنیم بیشتر کم قیمت کسانی است که بودجه ی محدودی برای خرید هدست گیمینگ در دیدن محزون اند.هدست اونیکوما K5 Pro

اونیکوما برند چندان شناخته شده ای نیست؛ اما خط تولید هدست های گیمینگ این برند با ارزش ارزانش، کیفیت رضایت بخشی ارائه می دهد؛ کیفیتی که شاید تو برندهای شناخته شده با چندبرابر ارج فروخته می شود. ساختار این هدست باتوجه به پلاستیک سختی که داخل ساخت آن استعمال شده است، شاید اندکی اذیت کننده باشد و بعد از کاربرد ی طولانی مدت ، کمی داغی و تعریق درون سر و گوش ایجاد بطی ء. نمودار این هدست زیاد جذاب است و چراغ ال ای دی قزل رنگی درون آن به چشم می خورد که لحظه استعمال با وصل کردن کابل یو اس بی، می توانید آن را ظاهر کنید. این قابلیت برای استریمرهایی بسیار مناسب است که می خواهند پیش زمینه ی جذابی زمان استریم کردن برای مخاطب هایشان فراهم کنند.

پاسخ فرکانسی این هدست حداکثر ۲۰ هزاره هرتز است که شاید متشابه هدست های پرچم دار نتوانید زیرصداها و چونی چشمگیر خروجی جلوه های صوتی بازی های ویدئویی را دریافت کنید. باوجوداین، برای تجربه ی لذت بخش بازی های ویدئویی بهتر از هدست های موسیقی عادی است و استفاده از جهیز صوتی سوراند بوسیله این موضوع قوت بخشیده. آمپدانس این هدست ۲۲ اهم و حساسیت آن ۱۱۵ دسی بل است. این مشخصات باعث می شود آن صدای قدرتمندی که انتظارش را دارید، از هدست خارج نشود؛ ولی باتوجه بوسیله قیمتش صدای شادمان کننده ای دارد و برای امتحان ی بازی های اکشن نیز مناسب است. این هدست را می توانید برای استفاده از کنسول های مختلف غم استفاده کنید.

فروش اونیکوما K5 PRO از دیجی کالاهدست بلوژیو Turbine Gaming

شاید نام برند بلوژیو را تا امروز نشنیده باشید؛ اما اگر هدست گیمینگ ارزان بانوا نیاز دارید، مطمئن باشید هدست توربین گیمینگ می تواند جواب گوی نیازهای شما باشد. ظاهر این هدست با رنگ بندی متفاوت می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. برای اتصال این هدست، می توانید از دو روش باسیم و بی سیم (بلوتوثی) استفاده کنید. این هدست با هربار شارژ حدود ۳۵ شایسته کردن شارژدهی می کند که می توانید با خیال اسایش و بدون بیم از اتمام باتری بازی های ویدئویی دلخواهتان را عمل دهید. اگر غصه شارژ باتری هدست به اتمام رسید، به نگرانی نیازی تراشیدن و می توانید از اتصال با سیم استفاده کنید. شعاع پشتیبانی بی سیم این هدست تا ۱۰ متر است.

برای اینکه امتحان ی شنیداری برای هر مخاطب شخصی سازی شود، سازندگان این هدست حالت های مختلف اکولایزر را تو این ثمر فراغت داده اند تا طبق دلخواه ی خویشتن بتوانید خروجی صوت را شخصی سازی کنید. این هدست از سیستم صوتی سوراند مصرف می نرم که برای امتحان ی بازی های ویدئویی و بازتاب جلوه های صوتی ورزش بیش کم قیمت و کم عیب است.

معامله بلاژیو Turbine Gaming از دیجی رخت

هدست های گیمینگ متجاوز مناسبی بود دارد که بوسیله نرم کردن زمان بوسیله این فهرست اضافه خواهیم کرد؛ اما در فهرست حاضر، تعدادی از هدست های گیمینگ برتر موجود در ایران را براساس رده و بها قرار داده ایم. شما چه هدست دیگری توصیه می کنید که بخاطر بازی و گیمینگ مناسب هستند؟

 بیشتر بخوانید:راهنمای ابتیاع دوربین عکاسیراهنمای خرید گوشی مشت دوم بوسیله همراه ویدیو آموزشیراهنمای خرید بهترین هارد و SSD اکسترنال بخاطر کاربری های مختلفبهترین گوشی های 2020؛ از آیفون 12 تا گلکسی نوت 20راهنمای معامله تایر خودرو و شناساندن بهترین لاستیک ها
سامسونگ سه شنبه ی گذشته اعلام کرد که قصد دارد روز دوم سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۲ شهریور ۱۳۹۹) از جدیدترین گوشی های هوشمند و نمایشگرهای بصری به همراه متاع شوهردار جدید پرده برداری کند. سامسونگ می گوید محصولات جدید شامل فناوری های خاص ای هستند تا مشغولیت خانگی را به بالاترین قطع برسانند و تجربه ی گیمینگِ آنلاین سطح فوقانی نمایش دهند. سامسونگ همچنین از رونمایی «افزار دیجیتالی هوشمند» بیشتر در رسم پیش رو خبر می دهد. شرکت اجبار ای قصد دارد مجمع موردبحث را که ۴۵ دقیقه بوسیله کشش می انجامد و از آن با نام «زندگی اسکان ناپذیر» یاد می شود، بوسیله دلیل دنیاگیری ویروس کرونا به قیافه آنلاین برگزار کند.

بنجامین بران، برقرار مقام نمایندگی ی اروپایی سامسونگ، در این تماس می گوید: «ما از این که می توانیم امسال نحوه ی رونمایی محصولات متاخر را تو اروپا بازطراحی کنیم هیجان زده ایم. در این مراسم سری جدیدی از محصولات را در حوزه ی نمایشگرهای موبایلی و بصری و البته وسایل دیجیتالی معرفی کردن خواهیم کرد».

سامسونگ ماه گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد ترانه ندارد درون IFA امسال آستان مشخص نرم و به جای آن مراسمی اختصاصی در ماه سپتامبر برگزار می نرم. خلقت برگزارکننده ی مراسم ادا اعلام کرد این همایش بزرگ، امسال به صورت عمومی برگزار نمی شود و صرفا نامه نگاران اجازه ی پیشگاه درون آن را دارند. با این حال سامسونگ اعتقاد دارد این اقدامات بخاطر تأمین مصونیت کارکنانش کافی نیستند؛ بنابراین تصمیم گرفته درون IFA 2020 محضر پیدا نکند. سامسونگ درون توضیحات مربوط بوسیله مراسم اختصاصی اش اعلام کرده این رسوم «سفری پویا و مجازی» به درون محصولات جدید خواهد بود.رویداد «عمر توقف ناپذیر» سامسونگ محفلی بخاطر رونمایی گوشی، تلویزیون و افزار خانگی خواهد بود

بر اساس اطلاعات رسمی، کنفرانس سامسونگ برای رونمایی محصولات جدید روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. اصحاب رسانه، نمایندگان خرده فروشی ها و اعضای صنعتی اجازه ی درگاه در مراسم سامسونگ را دارند. پس از برگزاری مراسم، ویدئوی مربوط بوسیله آن روی وب سایت Samsung.com برای جمله آدم در دسترس صبر خواهد گرفت.

رسوم ماه سپتامبر تنها برنامه ای نیست که سامسونگ تو سر می پروراند. این شرکت طی اطلاعیه ای متاخر اخبار کرده است می خواهد در روانی برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰ که تاریخچه برگزاری آن بخاطر ۵ اوت ۲۰۲۰ (۱۵ مرداد ۱۳۹۹) ساعت ۱۸:۳۰ بوسیله وقت تهران گلچین شده، پنج محصول متاخر رونمایی کند. سامسونگ می گوید آنپکد امسال «به صورت زنده از اکراه ی جنوبی پخش می شود». انتظار می رود کره ای ها تو قضیه برگزاری آنپکد، از گوشی های خانواده ی گلکسی نوت ۲۰ بوسیله همراه گلکسی Z فولد ۲، گلکسی بادز لایو و گلکسی واچ ۳ پرده برداری کنند. این همدستی همچنین روز گذشتهگلکسی Z فلیپ 5G را معرفی کرد.

سامسونگ همه ساله مراسم آنپکد را با تمرکز ویژه روی گوشی های هوشمند برگزار می کند. با این حال اضطرار ای ها مراسم های دیگری نیز دارند و به شکلی واضح در همایش های عمومی حزن درگاه هویدا می کنند. سامسونگ یکی از ارشد ترین انبازی کنندگان IFA به شمار می آید و جای خالی این مشارکت در سنت امسال قطعا دریافتن خواهد شد. مراسم IFA معمولا محفلی برای رونمایی اسباب شوهردار هوشمند، تلویزیون، جهیز های صوتی و برخی گوشی های هوشمند میان رده است. احتمالا داخل رسوم «عمر توقف ناپذیر» سامسونگ بی قراری شاهد رونمایی محصولاتی در این گروه ها خواهیم بود. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد این شناسایی دارید؟بیشتر بخوانید:با پورت های HDMI و DisplayPort بیشتر آشنا شویمرئیس مایکروسافت، اپل را به باطل سازی قوانین ضدانحصار متهم کردتسلا به ایلان ماسک ۲٫۱ میلیارد دلار جایزه می دهدسرویس Microsoft Advertising میزبان صدها میلیون عکس می شودانویدیا ظاهرا پروگرام هایی جدی برای سودا آرم دارد