تور آسیا

تو روزهایی که جهان توقیف بیماری کرونا است، تماشاگر اعلام و شایعات مختلفی هستیم که فدایی برگرفته از وقایع و برخی دیگر همچنین مخلوق حافظه افراد هستند و صحتی ندارند. تو فداکار موارد نیز گزارش هایی منتشر می شود که نه می توان آن ها را رد کرد و نه تایید.

یکی از این گزارش ها از بارسلون، اسپانیا، منتشر شده و اگر صحت داشته باشد، لیونل مسی، خوابگاه هایی خریده که به گفته سازنده آن ها قادر به از بین بردن ۹۹/۸۴ درصد از ویروس های کرونا است. درواقع برندی که تشک ها را می فروشد محصول خود را ضد ویروس کرونا معرفی کرده که قادر به از بین بردن ویروس کرونا است.

ارنستو مورنو گامارا، روزنامه نگار ورزشی اسپانیایی، با ارسال پست توییتی در حساب انحصاری خود، معارفه معامله خوابگاه هایی توسط مسی برای خود و قوم اش را از کار افتادن کرد. وی همچنین گفته که خوابگاه قادر است در ناموس چهار زمانه تمامی ویروس ها را از بین ببرد.



سازنده تشک که تک مون شهرت دارد، بخاطر هر تشک قیمت ۱،۰۰۰ یورو را در رویت گرفته است. به گفته مقامات تک مون، تشک های این شرکت از نانوذراتی کاربرد می کنند که قادر به از بین بازی کردن ویروس ها درون حداکثر ۴ ساعت است. از دیگر انفراد های تشک ها برخورداری از ماساژور و همچنین جهیز ماساژ حرارتی مخصوص پاها تو انتهای خوابگاه اشاره کرد.

با حیات اینکه سررشته استفاده ی لیونل مسی از فراش های ضد ویروس کرونا خبرساز شده است؛ اما مسی اولین فوتبالیستی محو که از چنین محصولاتی مصرف می یواش. سائول نیگس، بازیکن تیم اتلتیکو مادرید، بدوی فوتبالیستی بوده که تشک های انبازی تک مون را خریداری کرده است. سائول نیگس که سفیر خرید شرکت مورد مون همچنین محسوب می شود، در مورد تشک ها گفته است: «زمانی که خوابگاه ها را امتحان کردم، مسبوق شدم که به رویا اسودگی تر من کمک می کند. غلام قدیم زمانه ۵ یا ۶ صبح می خوابم؛ اما با فراش های متاخر مشکل بدخوابی من حل شده است.»

در اسپانیا شایعاتی مطرح شده که مسی تشک هایی بوسیله نرخ ۱۰۰ هزاره یورو از انبازی مورد مون خریداری کرده است. به گفته رسانه های اسپانیایی، مسی به بخشی از فراش ها شادمان بوده که برای هر اتاق از خانه اش یک خوابگاه خریده و حتی دوستان خویشتن را تشویق به خرید تشک می کند. یکی از این افراد نیز سرخیو آگوئرو، بازیکن آرژانتینی آویشن منجستر سیتی است.بیشتر بخوانید:سقوط خواب چگونه بدن را به سمت نابودی می کشاند؟نحوه خاصیت بدن به پرخوری گهگاه چگونه است؟همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۸ مرداد ۹۹]سرماخوردگی، جهیز ایمنی بدن را بخاطر تشخیص کووید ۱۹ آموزش می دهدناقلان فاقد علامت، ممکن است حامل مقادیر یدکی از ویروس کرونا باشند
  • ۹۹/۰۵/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی