تور آسیا

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز یکشنبه مذاکرات هیات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق به ریاست وزیران امور خارجه دو کشور روز در حالی تو بغداد آغاز شد که پیش از آن گمانه زنی های بسیاری از سوی تحلیلگران درباره این سفر مهم محمد جواد ظریفصورت گرفته بود. 

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بغداد، با رییس جمهوری، نخست وزیر، مهتر پارلمان، وزیر امور خارجه، رییس شورای ممتاز قضایی، رییس الحشد الشعبی، رئیس ائتلاف الفتح و رهبر جریان حکمت ملی عراق در باره بسط مناسبات و آخرین تحولات منطقه و جهان مناقشه و گفت وگو کرد.

باریکه تو بدو ورود به بغداد گفت که با هدف ردیابی توافقات رخ محزون در سفر اسفندماه ۹۷ رییس جمهوری اسلامی ایران بوسیله عراق و مطالعه اوضاع و تحولات منطقه به بغداد سفر کرده است.  وی یکی از پرونده های رادیکال مورد مناظره در این سفر را پرونده شهادت سردار مثال قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان به دست آمریکا درون بغداد ذکر کرد.

اما تحلیل گران معتقدند که روابط ایران با کشورهای منطقه و به ویژه عربستان هم یکی دیگر از محمرهای این صحبت ها بوده و ایران پیام مهمی را برای عربستان به مقامات عراقی داده است. 

پیام مهم ظریف به عربستان

چرا ظریف در آستانه سفر نخست وزیر عراق بوسیله تهران راهی بغداد شد؟ | مشی برای پرداخت قرضه عراق بوسیله ایران

ویدئو | ادای ناموس ظریف در محل شهادت سردار سلیمانی در معاشرت فرودگاه بغداد باریکه: ایران و عراق باید درون برابر تهدیدهای تروریستی آماده باشند

به هر روی دیدارهای ظریف در بغداد با  فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق آغاز شد. وزیر امور خارجه ایران امروز یکشنبه در نشست خبری با همتای عراقی اش، با اشاره به کار بزرگ تروریسم برای منطقه مداومت کرد که واجب است همواره نسبت به تهدیدهای امنیتی گروه های تروریستی و از جمله داعش آگاهی و آمادگی کامل داشته باشیم.

محمد جواد ظریف تو  جمع خبرنگاران با بیان اینکه روابط دو کشور بر شالوده اصل احترام متقابل است تاکید کرد که روابط اقتصادی دو کشور باید به نفع طرفین توسعه یابد.

ظریف عراق را یکی از اولویت های اقتصادی ایران دانست و گفت : امکانات اقتصادی دو کشور تیمار داخل مرزوبوم انرژی و هم در حوزه تجاری با حیات کرونا می تواند بخاطر پیشرفت دو پیرو مورد کاربرد فراغت گیرد و ما مصمم بوسیله ادامه این روابط خوب هستیم.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابرام کرد که روابط ایران و عراق با خون جوانان دو ناحیه در مقابله با گروه تروریستی داعش ثابت قدم شده است و ین روابط هیچ گاه و به هیچ شکلی از بین نخواهد رفت . 

وی تاکید کرد که بخاطر جمهوری اسلامی ایران، عراق قوی و باصلح و آرامش و عراق دارای روابط خوب وسازنده با همه همسایگان اندازه قدرت، آرامش، ثبات و صلح ایران است.

باریکه پندار علامت کرد که ایران از این انگیزه از نقش مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش عراق در منطقه قوی و صلح آمیز خلیج فارس استقبال می کند.

وزیر امور خارجه کشورمان بروز خرسندی کرد که روابط دو کشور براساس احترام به حاکمیت و جامع خاکی و عدم مداخله تو امور داخلی همدیگر با تلاش پیگیری می شود. دو کشور تو بر همدیگر تو مقابله با داعش ایستاده اند و جوانان دو ملت با رشادت آن را ضعف داده اند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تو ذات حال اعلام خطر عدالت که کما کان باید در برابر پدیده تروریسم، دو کشور هوشیار باشند.

وی بروز امیدواری کرد که روابط تجاری بوسیله سطح ۲۰ میلیارد دلاری که دو رییس جمهوری ایران و عراق در سیر حکیم عالم به بغداد (اسفند ۹۷) پیش بینی کرده اند، برسد هر چند در شرایط حاضر فاصله چندانی با این سقف از مناسبات تجاری بین دو قلمرو نداریم.

باریکه با پیش روی اینکه توافقات دیگری در عروج رییس جمهوری ایران بوسیله بغداد قیافه گرفت که بوسیله نفع دو امت و همه کشورهای منطقه است و با جدیت قفا می کنیم تقریر داشت :این توافقات ردر بخش کشتیرانی، مرزهای آبی و دریایی، حوزه ریلی، همدستی انرژی، تبادل گردشگر و گردشگری دینی و سلامت و سایر مملکت ها است .

وزیر خارجه ایران  تو خصوص اوضاع منطقه و دنیا ابرام کرد که لازم است در باره اوضاع منطقه و بین المللی تشریک مساعی صورت گیرد زیرا منطق ما نیازمند آرامش است.

وی تاکید کرد که متاسفانه اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان یک خسارت بزرگ برای مقابله با تروریسم در منطقه حیات و ایران وعراق به عنوان دو کشور ضرر دیده از این اقدام جنایت آمیز با شریک هم، این موضوع را پیگیری می کنند.

ظریف اندیشه نشان کرد که برای ایران بسیار مهم است که همسایه اش، تمامیت اراضی و ثبات و حاکمیت ملی داشته و از خارج درون معرض جور و تجاوز فراغت نگیرد.

وزیر امور خارجه ایران در این کنفرانس از میهمانوازی ملت و بخت عراق به ویژه استقبال گرم «فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق تقدیر و تشکر کرد. ظریف و فؤاد حسین 

 فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق حزن اظهار داشت در دیدار با وزیر امور خارجه ایران درون خصوص روابط اقتصادی دو کشور صحبت کردیم و آقای باریکه اصرار کرد که عراق زورمند به معنی غلبه منطقه است .

وی افزود که اندکی از تبادلات تجاری بین دو سرزمین اخیرا داخل نتیجه اقدامات بهداشتی مقابله با کرونا و ودیعه شدن مرزها دچار پسرفت بلافاصله شده است اما داخل این دیدار بر ادامه توسعه روابط تجارت بین دو ملک با وجود همه گیری کرونا مداومت شد.

حسین افزود که سیلان گردشگری دینی بین دو سرزمین با درون نظرگرفتن تدابیر بهداشتی ناشی از کرونا همچنین مورد بحث و معاینه راحتی گرفت. بوسیله گفته وی، درون حوزه منطقه ای پیاده شدن ضرورت حفظ حاکمیت ملی عراق تاکید شد و وزیر امور خارجه ایران نیز اصرار کرد که قدرت عراق به انتزاعی قدرت منطقه است.

فواد حسین با ابرام مجدد بر منافع مشترک منطقه ای وعدم دخالت کشورها در امور همدیگر امتداد داد که عراق خواستگار روابط متوازن با همه همسایگان است. وزیر امور خارجه عراق درون خصوص مسائل بین المللی، بر ضرورت دور نگه داشتن منطقه از تنش ها تاکید کرد. وی اضافه کرد که درون این دیدار نیز دستور کار سفر آتی اول وزیر عراق به جمهوری اسلامی ایران را مناقشه و بررسی کرده است.

جزئیات دیدار باریکه با نخست وزیر عراق | مصطفی الکاظمی به تهران می آید

مذاکرات باریکه و همتای عراقی در بغداد | پیگیری ضبط شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی

اظهارات ظریف پس از ورود به بغداد | از ملاقات با مهتر حشد الشعبی تا سیر تکاملی بوسیله اقلیم کردستان  
 وزیر امور خارجه ایران با فاتحه وزیر عراق بازدید کرد 

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دنباله با مصطفی الکاظمی مطلع وزیر این قلمرو دیدار کرد . به گزارش ایرنا در این دیدار دو طرف پیرامون توسعه مناسبات دو جانبه وراههای ترقی آن بحث و گفت وگو کردند.

باریکه همچنین آخرین تحولات منطقه و جهان و اوضاع عراق را با نخست وزیر عراق تک بررسی صبر انصاف. ظریف و مصطفی الکاظمی

باریکه: دشمنی امریکا و اسراییل با کشورهای منطقه ذاتی است 

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در دیدار هادی العامری رییس دسته الفتح بزرگترین فراکسیون تو پارلمان عراق و نزدیک بوسیله الحشد الشعبی تاکید کرد که دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه ذاتی است و برخی سیاست های زودگذر نمی تواند چیزی را معاوضه کند.

وی از گسترش روزافزون مناسبات بین ایران و عراق ابراز خرسندی کرد و افزود: انسان ایران به ایستادگی آدم عراق افتخار می کنند.

ظریف گفت : ما می فهمیم که آنچه بر شما خواه سوریه و لبنان می گذرد به خاطر این مقاومت و ایستادگی است برای اینکه جمهوری اسلامی ایران بوسیله تفکر همین مواضعش دون فشار است.

ظریف گفت: باید مسوولان این چهار سرزمین حس کنند بی مو این مجموعه شعار راحتی پژمان و جریان یک ناحیه اختصاص تراشیدن.کشورهای منطقه باید این واقعیت را درک کنند که در کنار غصه می توانند فشارها را خنثی کنند.

به گفته وی، حتی کشورهای دیگر منطقه نمی توانند خویش رژیم صهیونیستی باشند و در نهایت این رژیم به آنها هم تعدی خواهد کرد.

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که بعضیها فکر کردن می کنند با فداکار سیاست ها این واقعیت را می قابلیت دگرگونی عدالت اما این امر قابل تغییر نیست.

وی پیگیری پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را یکی از پروگرام های سیر تکاملی خود به بغداد ذکر کرد و گفت که کمک حقوقی وزارت امور خارجه درون همین راستا او را درون این سیر همراهی می کند.

باریکه با اشاره به گزارش «آگنس کالامار» گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره حقوق بشر درون خصوص شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ، پافشاری کرد که جمهوری اسلامی ایران پارسا است که این بایگانی را می قابلیت در سطح بین المللی دنبال کرد. ظریف و  هادی العامری رییس دسته الفتح  اخراج نیروهای آمریکایی را بوسیله نعوظ جد دنبال می کنیم

هادی العامری همچنین داخل این دیدار نسبت به افق علنی روابط دو کشور ابراز اطمینان کرد و گفت هیچ کس نمی تواند در روابط دو ملک شک و شبهه ایجاد نرم.

وی از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران نسبت به عراق قدردانی کرد و افزود که ایران متصل حامی شانس و امت عراق بوده است.

به گفته وی، این موضع جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار پیرو عراق است.

العامری از نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپهبد مثال قاسم سلیمانی تو پیروزی عراق به خشکی امدن تروریسم سرنوشت کرد و گفت: یکی از عوامل پیروزی عراق پهلو داعش، حمایت های ایران بود.

وی تو همین حال نقش مرجعیت ممتاز دینی بوسیله علاوه  فداکاری الحشد الشعبی و ایمنی مردم عراق داخل پیروزی بر داعش را تعیین کننده دانست.

رییس سیلان الفتح با اشاره به نقش شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تو پیروزی بر تروریسم خاطر نشان ساخت که مردم عراق در مراسم میلیونی تشییع قامت این سرداران مقاومت، به خدمات این دو سپهبد شهید ادای عزت کردند.

العامری ابرام کرد که آمریکا و ستون پنجم نتوانستند داخل آیین تشییع پیکرهای این دو شهید گرانقدر خللی ابداع کنند.

وی در همین چارچوب گفت که عراق در داتشن روابط خاص با جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای منطقه جدی است.

رهبر قسمت قسمت کردن الفتح یاد آور شد: ما باور داریم که عراق نباید مکانی برای نابرابر حساب و همچنین پایگاهی برای تخطی بوسیله کشورهای منطقه بوسیله ویژه ایران باشد و این موضوع را به صراحت با آمریکایی ها مطرح کرده ایم.

وی با قدردانی مجدد از مواضع دولت و پیرو ایران نسبت به عراق، در قبال تحریم های ظالمانه آمریکا با اقبال و امت ایران ابراز همدردی و همبستگی کرد.

العامری مداومت کرد که عراق داخل خارج کردن نیروهای خارجی براساس عادت صادر شده از پارلمان جدی است و تا اجرای کامل این قانون، پیگیر مسئله است.

وی با رمز به موفقیت ایران در شورای حقوق بشر اداره ملل تو خصوص بایگانی شهادت سردار سلیمانی گفت که نمایندگان الفتح در پارلمان با شورای عالی قضایی عراق به طور جد پیگیر این موضوع هستند تا با هماهنگی ایران، این مسئله در شورای حقوق بشر بوسیله نتیجه برسد.  
 وزیر امور خارجه ایران با رییس جمهوری عراق دیدار کرد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  در دنباله سفر خود، بابرهم صالح رییس جمهوری این کشور بی آرامی دیدار کرد. «محمد جواد ظریف» که با مرام تعمیق روابط و ردیابی توافقات سفر اسفندماه ۹۷ طبیب حسن روحانی رییس جمهوری ایران اسلامی به بغداد سفر کرده است با رییس جمهوری عراق دیدار و گفت وگو کرد.

داخل این دیدار که «ایرج مسجدی» قاصد جمهوری اسلامی ایران در بغداد همچنین حضور داشت، درباره روابط دو جانبه و تعمیق هرچه بیشتر این روابط مناظره و گفت وگو کردند.

مطالعه موضوعات منطقه و جهان از دیگر مسائل مورد مناظره دو طرف درون این بازدید بوده است.

ظریف داخل راس یک هیات دیپلماتیک امروز یکشنبه سفر یک روزه گرفتن ای را به بغداد و سپس اربیل آغاز کرده است. باریکه و برهم صالح رییس جمهوری عراق دیدار ظریف و حکیم 

 محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین  با خداوندگار عمار حکیم، رهبر قضیه حکمت ملی عراق دیدار کرد. در این بازدید دو طرف درون باره اوضاع عراق و مشکلات این کشور درون پاره های مختلف از جمله غوغا اقتصادی، کاهش درآمدهای نفت و بیماری کرونا مناظره و تبادل نظر کردند.

مباحثه و وارسی درون مورد اوضاع سیاسی و تحولات منطقه از دیگر محورهای گفت و گوی باریکه و طبیب بود. دیدار ظریف و حکیم

سیدعمار حکیم اندوه تو این بازدید گفت که عراق از توسعه روابط و مناسبات درون حوزه های مختلف با جمهوری اسلامی ایران استقبال می درنگ.

وی افزود: ما از شانس الکاظمی برای محلول مشکلات و شورش های مختلف عراق امان می کنیم.

راهنما جریان حکمت ملی عراق ادامه داد: ما از سیاست دولت جدید عراق بخاطر توسعه روابط با کشورهای متنوع از جمله همسایگان پشتیبانی می کنیم.  
 ظریف: سفر الکاظمی به تهران فرصت مرحمت برای توسعه روابط ایران و عراق است

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه داخل دیدار با فائق الزیدان، رئیس شورای عالی قضایی عراق گفت که سفر آینده نخست وزیر این کشور بوسیله تهران بهترین فرصت بخاطر ترقی روابط دو قلمرو است.

ظریف اظهار داشت که این سفر فرصتی مغتنم است که توافقات سفر سال ۹۷ دکتر شیخ بوسیله عراق را ردیابی کنیم.

وی بروز امیدواری کرد که سیر تکاملی سه شنبه هفته جاری نخست وزیر عراق به جمهوری اسلامی ایران توام با موفقیت و دستاورد برای دو پیرو خودی و برادر باشد.

مهتر شورای عالی قضایی عراق نیز داخل این بازدید با قدردانی از موقعیت جمهوری اسلامی ایران در امنیت از ملت و کشور عراق گفت که روابط با ایران از جلال فوقانی برخوردار است.

الزیدان افزود که ایران و عراق مشترکات زیادی دارند و باید روابط دو سرزمین تو حوزه های مختلف روز بوسیله روز فراخ تر شود.

 شرکت و اندوه افزایی دو ناحیه در پیگیری حقوقی کشتار سرداران مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس محور پا بر جا گفتگو در این بازدید وجود.

دیدار ظریف و رئیس الحشد الشعبی عراق 

 محمدجواد ظریف و فالح الفیاض رئیس حشد الشعبی عراق هم دیدار و داخل خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، ردیابی کشتار سرداران پایداری حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، تصمیم قانونی دولت، مردم و پارلمان عراق مبنی کنار ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از این ناحیه و سایر موضوعات مورد علاقه گفتگو و مشورت کردند.  الفیاض داخل این دیدار از دستیار های جمهوری اسلامی ایران در عهد اشغالگری داعش و نابودی این گروه تروریستی قدردانی کرد.

وی اشعار کرد که حمایت های جمهوری ایران از ملت عراق و نقش بنیادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس درون شکست داعش همواره در تاریخچه این سرزمین ثبت و پرونده خواهد ماند.

ظریف نیز به تشکیل پرونده اقدام تروریستی بخت آمریکا در شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس داخل مجامع حقوقی بین المللی توسط جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت که این موضوع را با تلاش پیگیری خواهیم کرد.

ظریف و فالح الفیاض در این دیدار همچنین در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه،  تحولات عراق ،تصمیم عرفی دولت، مردم و پارلمان عراق مبنی بر ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از این ملک و سایر موضوع های مورد تعلق گفت و گو کردند. 
  ظریف و رییس پارلمان عراق دیدار کردند

محمد جواد باریکه  در ادامه با  «محمد الحلبوسی» رییس پارلمان عراق  در بغداد دیدار و گفت وگو کردند.دو طرف در این بازدید که «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت، درباره آخرین تحولات منطقه ، دنیا و اوضاع عراق مناظره و گفت وگو کردند.

توسعه مناسبات پارلمانی، گسترش روابط روز افزون دو کشور در بخش های مختلف اقتصادی، تجاری، کارمایه و فرهنگی از دیگر موضوعات تک گفت و گوی ریف و الجلوسی بوده است.

تو این دیدار نیز دوره قانون پارلمان عراق بخاطر اخراج نیروهای خارجی از خاک این قلمرو  و لزوم احترام به حاکمیت ملی عراق و لیس دخالت درون امور همدیگر مناقشه و گفت وگو رخساره گرفت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از این دیدار، با رییس جمهوری، مطلع وزیر، وزیر امور خارجه، رییس شورای برجسته قضایی، رییس الحشد الشعبی و تعدادی از رهبران سیاسی عراق در خصوص بسط مناسبات و آخرین تحولات منطقه و جهان بحث و گفت وگو کرده بود. محمد جواد ظریف  داخل امتداد با  «محمد الحلبوسی» رییس پارلمان عراق

ظریف بغداد را بوسیله مقصد اربیل صرفنظر کرد 

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران داخل ادامه عروج یکروزه خود به عراق عصر یکشنبه بغداد را به نشانه اربیل زین کرد. «محمد جواد ظریف» بوسیله طلبیدن رسمی «نیچروان بارزانی»، مهتر اقلیم کردستان عراق با کمال مطلوب گفت وگو با مقامات این اقلیم و توسعه روابط بین کردستان عراق و جمهوری اسلامی ایران راهی اربیل شده است. 

«ایرج مسجدی» رسول جمهوری اسلامی ایران در بغداد باریکه را درون سفر به کردستان عراق یکدلی می بطی ء. همچنین آقا عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه و چند هیکل از مقام های بلندپایه این وزارتخانه از همراهان ظریف درون این سیر تکاملی بودند.
ASیکیHAROOOON از متجاوز از ۱۵۰ واکسن ویروس کرونا که تو سرتاسر جهان درحال ترقی است، بوسیله شکل اسپری بینی نقشه کشی می شود. درون طول تاریخ، بیشتر واکسن ها اغلب ازطریق تزریق در بازوی بالایی وارد بدن شده اند و توفیق زیبنده توجهی داشته اند. اما فدایی متخصصان می گویند هنگام محافظت از افراد دربرابر پاتوژن هایی مانند ویروس کرونا که بوسیله مجاری هوایی حمله می کنند، لزوما اماله در عضلانی نیکوترین استراتژی ازاله. اوری آگوست، ایمونولوژیست دانشگاه کرنل گفت: «وقتی ما پاتوژن ها را مجزا و به گونه ای وارد بدن می کنیم که مطابق با روشی نیست که سیستم امن به نعوظ طبیعی با آن ها تلاقی می کند، ایده آل نیست. این وضع با این خطر همراه است که پاسخ ایمنی مناسبی تولید نشود.»

بسیاری از میکروب ها ازجمله ویروس کرونا ازطریق مخاط خبردار بدن می شوند (بافت های بطی ء و نمدار که بینی، دهان، ریه ها و مجرای گوارشی را می پوشانند) و موجب آغاز یک پاسخ ایمنی منحصربه بی نظیر از جانب سلول ها و مولکول های موجود درون این بافت می شود. واکسن های داخل عضلانی عموما درون ساختن پاسخ مخاطی خوب اجرا نمی کنند و به جای آن باید تکیه پیاده شدن بسیج سلول های ایمنی از مناطق دیگر بوسیله محل عفونت باشند. با توجه به قدرت و گسترش نوک تیز ویروس کرونا، برخی می گویند علاوه به خشکی امدن واکسن های استاندارد، توسعه ی واکسن هایی برای مجاری فلکی نیز منطقی به نظر می رسد. آکیکو ایوازاکی ایمونولوژیست دانشگاه ییل گفت: «با دانستن استاندارد قدرت پاسخ های مخاطی دربرابر یک پاتوژن ویروسی، فکر کردن درمورد واکسن های مخاطی ایده آل خواهد بود.»

چندین گروه پژوهشی ازجمله تیم هایی درون کشورهای آمریکا، کانادا و هلند درحال امر روی واکسن هایی دشت ویروس کرونا هستند که بوسیله شکل اسپری بینی کاربرد می شوند. چندین شریک شدن نیز ازجمله شرکت بیوتکنولوژی آمریکایی واکسارت درحال تدارک ی فرمولاسیون های خوراکی است که محتوای خود را به سطح غنی از مخاط دیگری یعنی پوشش اسفنجی روده تحویل می دهند.

بوسیله گفته ی دیپتا باهاتچاریا، ایمونولوژیست دانشگاه آریزونا، مقصود می رود که واکسن های مخاطی همگی ی استعداد های رقبای داخل عضلانی خود را داشته باشند و علاوه بر این، بوسیله محض پیوستن بوسیله بدن حمله ی چندجانبه ای را علیه ویروس کرونا آغاز کنند.مقاله های مرتبط:نتایج مثبت کارآزمایی مادرنا: تولید پادتن تو تمام ۴۵ نفر قبض کننده واکسن کروناشیوع ویروس کرونا چه زمانی پایان می یابد؟بیل گیتس: واکسن کرونا باید مقدمه بوسیله دست نیازمندان واقعی برسد

در شرایط ایده آل، هر دو نوع واکسن علت پاسخی در خون خواهند شد. برای مثال، سلول های B به سرعت آنتی بادی ها را تولید خواهند کرد که شامل یک نوع قدرتمند مبارزه کننده با مصیبت است که ایمنوگلوبین G G یا IgG نام دارد و تو جستجوی مهاجمان درون بدن به گردش درمی. آید سلول های دیگر که سلول های T نام دارند یا بوسیله سلول های B در تولید آنتی بادی ها کمک می کنند یا سلول های عفونی را مورد استفهام راحتی داده و آن ها را از بین می. برند ولی واکسن هایی که داخل بینی خواه دندان اسپری می شوند، نیز موجب بوسیله امر انداختن مجموعه ی دیگری از سلول های کنف می شوند که درون اطراف لیف های مخاطی فراغت. دارند سلول های B که تو این مناطق ساکن هستند، می توانند نوع دیگری از آنتی بادی را که IgA نامیده می شود، ایجاد کنند که نقش اهمیت در از بین بردن پاتوژن های مجاری هوایی و روده. دارد سلول های T درون این مناطق می توانند محدودیت های پاتوژن های اختصاص را بوسیله خاطر بسپارند و سپس بقیه ی عمر گشت زنی خود را در مناطقی بگذارنند که برای ابتدایی بار با آن پاتوژن ها مواجه.

شدند به نظر می رسد این پاسخ های ایمنی مخاطی زمینه توفیق واکسن فلج اطفال خوراکی باشد که حاوی فرم ضعیف شده ای از ویروس فلج اطفال است که به بیشتر کشورهای دنیا در لب کن کردن افلیج اطفال دستیار کرده. است وقتی این واکسن در دهه ی ۱۹۶۰ تک استفاده قرار گرفت، از بسیاری جهات پیشرفت شایان توجهی نسبت به سنخ تزریقی آن به شمار می رفت در مقابل موجب آغاز پاسخ ایمنی تو روده می شد، یعنی همان جایی که ویروس تو آن رشد می. یواش به نظر می رسید میکروب در بدن کسانی که واکسن خوراکی را دریافت می کردند، حتی پیش از اینکه نشانه های آن را احساس کرده یا میکروب را به دیگران منتقل کنند، از بین. برود طبیب آنا دوربین، متخصص واکسن تو دانشگاه جانز هاپکینز: «گفت این واکسنی شگفت انگیز حیات که انتقال افلیج اطفال را متوقف.» کرد او با اشاره به آستانه ی جمیعتی که بخاطر پیشگیری از گسترش یک پاتوژن لازم است،: «گفت این واکسن به خلق ایمنی پرسنل کمک.»

کرد واکسن هایی که ازطریق عضلات بوسیله بدن تحویل داده می شوند، ازنظر ممانعت بدن به تولید آنتی بادی هایی مانند IgG در روند خون برجسته. هستند چنانچه پاتوژنی ظاهر شود، گروهی از این مولکول های آماده باش برای الحاق به آن به حرکت درمی. آیند بخاطر بسیاری از عفونت های تنفسی این به قطع ی کافی خوب. است طبیب ایوازاکی: «گفت اکثر واکسن های تنفسی شبیه واکسن سرخک به عارض داخل عضلانی داده می شوند و این نوع واکسن اثر. دارد اگر آنتی بادی های کافی به سطح مخاطی مناسب برسند، نحوه ی القای آن ها واقعا اهمیتی.»

ندارد با این حال، تکیه بر این استراتژی به تنهایی می تواند خطرناک باشد و اندکی شبیه نگهداری از امان یک بانک در هر ورودی بوسیله جز یکی است که جیب بر به احتمال بیشتر ازطریق آن واکنش خواهد. کرد نگهبانان پس از زنگ هشدار می توانند مداخله کرده و او را بگیرند ولی تا آن زمان احتمالا خساراتی نیز مخبر شده. است دکتر باهاتچاریا: «گفت این عمدتا قضیه ی زمان بندی. است اگر شما سلول ها و مولکول های در گردش داشته باشید، آن ها نهایتا عفونت را پدیدار می. کنند ولی تقدم می دهید پاسخ بلافاصله تری داشته.»

باشید دکتر دوربین گفت بدون یک پاسخ مخاطی قوی، واکسن های تزریقی با احتمال کمتری ممکن است کنف استریل کننده مجهز. کنند امن استریل کننده رمز به پدیده ای دارد که در آن پاتوژن قبل از اینکه بتواند سلول ها را عفونی کند، از بدن پاکسازی. شود افراد واکسینه شده امکان پذیر است دربرابر ابتلا به بیماری شدید حراست شوند اما هنوز می توانند آلوده بوده، مقصد های خفیف مصیبت را نشان داده و گاهی مقادیر اندکی از میکروب را به سایرین منتقل.



کنند واکسن اسپری بینی علیه آنفلوانزای خوکی در دبیرستان ی نخستین در میامی تو سال

۲۰۰۹ البته به حکم انداختن شایان اطمینان ایمنی مخاطی سهل ازاله و واکسن هایی که به طور خاص آن ها را مورد هدف قرار می دهند، با معایبی همراه. هستند اگرچه علامت داده شده است واکسن FluMist که نوعی واکسن آنفولانزا است که به شکل اسپری بینی استعمال می شود، نسبت بوسیله واکسن های تزریقی آنفولانزا در کودکان کم سن و سال بهتر اجرا می کند، عملکرد آن در افراد بزرگسال ناچیز اثر جزیی تر. است همچنین واکسن افلیج اطفال خوراکی با تعداد زیاد اندکی از موارد فلج اطفال همراه بوده است، به تفکر آن که ویروس ناتوان شده ی موجود در میوه جهش صریح کرده.

است مدل سازی واکسن مخاطی با مواد کمتر خطرتر شبیه ویروس های غیرفعال شده یا مواد ژنتیکی می تواند بر این شاق غلبه. بطی ء اما این فرمولاسیون ها می توانند آنقدر کوفته باشند که پاسخ ایمنی ماندگاری را علت. نشوند دکتر دوربین: «گفت شما می خواهید واکسن بوسیله اندازه ی کافی پرعضله باشد تا مسبوق بدن شده و کارهای لازم را اجرا دهد اما سبب مقصد های اضافی. نشود این واقعا توازنی مشکل.»

است همچنین پژوهشگران دانش کاملی درمورد حمایت مخاطی. ندارند از طرف دیگر، درمقایسه با واکسن های تزریقی، فناوری های ثابت شده ی کمتری بخاطر توسعه ی واکسن های بینی و خوراکی وجود. دارد طبیب آگوست گفت همه ی این عوامل می توانند زمان توسعه ی واکسن را طولانی. کنند این بدان معنا است که دستورالعمل های مخاطی ممکن است پاره اولین نسل واکسن های کرونا. نباشند ولی بوسیله گفته ی او، شاید برهان بیشتری بخاطر تنخواه گذاری زودتر روی آن ها.باشد زومیت را در شبکه های اجتماعی دنبال:کنید اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر:بخوانید اثر نامدار تماشاگر منحصر به انسان ها نیستمالاریا؛ علائم، دلایل، تشخیص، پیشگیری و گونه های درمانیک سوم کارمندان اقبال در تهران از شنبه دورکار می شونداز هر سه بزرگ سال، یک نفر درمعرض خطر ابتلا بوسیله عفونت موکد ویروس کرونا استنتایج مثبت کارآزمایی: مادرنا تولید پادتن در کامل ۴۵ نفر گرفتن کننده واکسن
مهتر موسسه تنظیم هنجار و ارتباطات رادیویی وقوف از راه اندازی استعداد تماس صوتی بین پیام رسان های اهل و خطوط تلفن همراه داد.

حسین فلاح جوشقانی در حساب توئیتری خود نوشت ویژگی برقراری امکان وفاق صوتی یا call out با رسیدن برخی پیام رسان ها بوسیله پنج میلیون نصب و باتوجه به مصوبه ی شورای برجسته فضای مجازی درون اجازه کار صبر پژمان است. مهتر دایره انتظام مقررات گفت فعلا مقدار دقیقه ای ۲۵ تومان برای مکالمات در نظر پژمان شده است.

این ابتدایی وهله است که نرخ کاربرد از خدماتی داخل پیام رسانی بومی به رخساره عمومی اطلاع دادن می شود. پیش تر، بها ارتباط تصویری در این پیام رسان ها که با ترافیک بین الملل شمارش شده بود، موجب تعرض کاربران پیام رسان های بومی شد.زومیت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:اینستگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۲۳ تیر ۹۹]جزء ویدیو و تبلیغات ویدیویی راسته چه خدماتی به کاربران و تصرف وکارها عرضه می کند؟معافیت مالیاتی ۲۰ ساله بخاطر انبازی های عضو در پارک فناوری پردیسهمکاران جهیز از وب اپلیکیشن مجله دیجیتال رونمایی کردانجمن واردکنندگان موبایل: بانک مرکزی توان تأمین ارز برای واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورو را ندارد
کانن مدتی پیش، از برگزاری رویدادی آنلاین بوسیله سرود رونمایی جدیدترین محصولاتش درون مرزوبوم ی عکاسی خبر داده بود. رویداد شب گذشته ی کانن به نعوظ ویژه روی دوربین های EOS R5 و EOS R6 تمرکز داشت، با این حال شاهد رونمایی لنزهایی جدید نیز بودیم. درون بر دو دوربین فول فریم، کانن از چهار لنز جدید با مانت RF نیز پرده برداری کرد. خانواده ی لنزهای مانت RF از این پس راحتی است شامل اعضایی جدید یعنی لنز ۸۵ میلی متری f/2 IS STM، لنز ۵۰۰-۱۰۰ میلی متری f/4-7.1L IS USM، لنز ۶۰۰ میلی متری فوق کامپکت و مقرون به صرفه ی f/11 IS STM و لنز ۸۰۰ میلی متری  f/11 IS STM باشد.



Canon RF 85mm f/2 IS STM Macro

لقب مقرون به صرفه ترین از بین چهار لنز جدید کانن، بدون وسواس به Canon RF 85mm f/2 IS STM Macro تعلق می گیرد. این لنز ازلحاظ مقرون به صرفه وجود داشتن بوسیله RF 35mm f/1.8 IS STM ملحق می شود. کارشناسان پیش بینی کرده اند که بیشتر کاربران دوربین EOS RP بوسیله تهیه ی این لنز جدید تعلق مدال دهند. لنز یادشده ابعادی جمع و جور دارد و وزن آن کمینه است.

به خشکی امدن اساس داده ها رسمی، حداکثر گشودگی دیافراگم RF 85mm f/2 IS STM Macro به f/2 می رسد و می تواند حداکثر بزرگ نمایی ۰٫۵ برابری را عرضه دهد. همچنین حداقل فاصله ی فوکوس لنز برابربا ۱٫۱۵ فوت (۳۵ سانتی متر) است. در پیاده شدن موارد یادشده، لنز RF 85mm f/2 IS STM Macro از سیستم لرزش گیر تصویر (IS) داخلی مصرف می کند که موافق ادعای کانن می تواند ۵ استاپ، توافق لرزش ارائه دهد. کاربر می تواند رینگ این لنز را بخاطر انجام کارهای مختلف، شخصی سازی یواش. 



Canon RF 85mm f/2 IS STM Macro

از مقرون بوسیله صرفه ترین به گرانبها بها ترین لنز کانن می رسیم که مهم ترین لنز شناساندن شده در نشست دیشب به احصائیه می آید و با شهرت Canon RF 100-500mm f/4-7.1L IS USM شناخته می شود. لنز زوم موردبحث همه کاره بوده و به طور اختصاص برای افراد حرفه ای طراحی شده است. لنز متاخر کانن همچون شماری دیگر از لنزهای زوم مانت RF این شرکت نظیر RF 70-200 f/2.8L با وجود داشتن فاصله ی کانونی زیاد، نقشه کشی به نسبت جمع و جوری دارد.

جهیز لرزش گیر تمثال داخلی لرزه گران بها کانن هم تا ۵ استاپ، اصلاح رعشه دارد. به علاوه در این لنز از دو سواری فوکوس Nano USM استعمال شده است که به گفته ی کانن باعث می شوند لنز جدید بتواند سریع، نرم و بدون سرو صدا، فوکوس خودکار را بوسیله ارمغان آورد. حداقل بور ی فوکوس این لنز سه فوت (تقریبا ۹۱٫۵ سانتی متر) است. 



Canon RF 100-500mm f/4-7.1L IS USM

لنز Canon RF 100-500mm f/4-7.1L IS USM نیز همچون لنز اول از رینگِ قابل شخصی سازی روزی می برد؛ البته با در نظر دریافت این که لنز موردبحث درون دسته ی گوناگون سری L جای می گیرد، در موافق نفوذ کردن آب و گردوغبار از خود پایداری مدال می دهد. در مدخل جلویی لنز از پوشش فلورین کاربرد شده است. همچنین در این دشت شاهد هود لنز خاصی هستیم که موافق گفته ی کانن، «پنجره ای کناری» دارد که بوسیله شما امکان می دهد بتوانید حتی به هنگام وصل بودن هود، از فیلترهایی ویژه استعمال کنید.



Canon RF 100-500mm f/4-7.1L IS USM

درنهایت به دو لنز آخر می رسیم که بیشتر از هر لنز مانت RF دیگری درمورد آن ها صحبت شده است. از مدت ها پیش تاکنون شاهد سرایت بینایی های مختلف درمورد این لنزها بوده ایم تا این که درنهایت کانن آن ها را به صورت رسمی معرفی کرد.

دو لنز موردبحث با نام های RF 600mm f/11 IS STM و RF 800mm f/11 IS STM شناخته می شوند که اولی، ابعادی متجاوز جمع و ستم دارد. هردوی این لنزها از دیافراگم به شدت کوچک بهره می برند و از فناوری DO (مخفف Diffractive Optics) مصرف می کنند. لنزهای مجهز به نبوغ DO دارای المان هایی خاص هستند که می توانند پرتوهای پرتو را بیشتر از المان های معمولی خم کنند. این موضوع باعث کاهش وزن و ابعاد لنزهای DO نسبت به لنزهای معمولی می شود. بوسیله نعوظ کلی قابلیت DO باعث می شود بتوان لنز زبر تله فوتوی پرایم را درون کالبد ای قرار داد که تیمار نگه داشتن آن آسان است و هم نرخ مقرون بوسیله صرفه ای دارد. 

Canon RF 600mm f/11 IS STM

درون هر دو ثمر موردبحث کانن از مکانیزم ویژه ای برای بسط لنز استعمال می شود تا تنه ی لنز تا حد امکان کوچک بماند. این موضوع حمل کردن محصول را نیز سهل تر می کند. لنزهای ۶۰۰ و ۸۰۰ میلی متری کانن هنگامی که مورداستفاده فراغت نگیرند بوسیله نظام طولی برابربا ۷٫۸۵ اینچ (۱۹٫۹ سانتی متر) و ۱۱٫۰۹ اینچ (۲۸٫۱ سانتی متر) دارند. به منظور باز کردن لنزها، کافی است بوسیله سادگی المان جلویی را همچون ترومبون خارج بکشید تا طول آن ها به ترتیب به ۱۰٫۶۱ اینچ (۲۶٫۹ سانتی متر) و ۱۳٫۸۵ اینچ (۳۵٫۱ سانتی متر) برسد.

Canon RF 800mm f/11 IS STM

نکته ی منفی درمورد دو لنز جدید کانن، بهره مندی آن ها از دیافراگم ثابت f/11 است که تو نگاه اول نادیده به دید می رسد. بدین ترتیب به هنگام استفاده باید امیدوار باشید که نور محیط در شرایط مناسبی فراغت داشته باشد. هر دو لنز تا حداکثر ۵ استاپ، ارامش لرزش ارائه می دهند و از این حیث دقیقا همچون دو نمونه ی جدید دیگر کانن هستند. به علاوه این لنزها از موتورهای STM بخاطر فوکوس مصرف می کنند و همچون دیگر لنزهای مانت RF دارای رینگ قابل شخصی سازی هستند. 



Canon Extender RF 1.4x و Canon Extender RF 2x

کانن درون پیاده شدن محصولات بالا، دو اکستندر متاخر نیز معرفی کردن کرده که خصوصی مانت RF هستند و با معروفیت های Extender RF 1.4x و Extender RF 2x شناخته می شوند. فعلا اطلاعات اضافی درمورد این اکستندرها درون دسترس نیست، با این حال کانن می گوید محصولات موردبحث «دارای همان کیفیت تصویر بالا و سیستم فوکوس خودکار دقیق اکستندرهای مانت EF هستند و همچنین در برابر قطرات آب و ذرات گردوغبار از خود مقاومت نشان می دهند». 

تمامی لنزهای جدید کانن به همراه دو اکستندر یادشده از شب گذشته برای پیش سودا در دسترس علاقه مندان راحتی پژمرده اند. گرانبها نرخ ترین لنز، عاری شک RF 100-500mm f/4-7.1L IS USM است که تهیه ی آن ۲٬۷۰۰ دلار هزینه روی دست شما می گذارد. کانن نمایش ی این لنز را برای ماه سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹) تعیین کرده است. در مقایسه ای کوتاه بااطلاع می شویم که لنزهای دیگر نسبت به این محصول، بسیار کم قیمت زیرفون هستند.

لنزهای 800mm f/11 IS STM و 600mm f/11 IS STM به ترتیب ۹۰۰ و ۷۰۰ دلار قیمت دارند و هر دو در انتها ماه جاری میلادی نمایش می شوند. به علاوهقیمت لنز کانن 85mm f/2 IS STM Macro قرار است ۶۰۰ دلار باشد. این محصول داخل ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهربانی و آبان ۱۳۹۹) روانه ی بازار می شود. اکستندرهای Extender RF 1.4x و Extender RF 2x که در عاقبت ماه سیال میلادی تو دسترس قرار می گیرند به تزیین برچسب قیمت ۵۰۰ و ۶۰۰ دلار را یدک می کشند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد این لنزها دارید؟بیشتر بخوانید:کانن دوربین های EOS R5 و EOS R6 را رونمایی کردنیکون احتمالا امسال دوربین های Z6s و Z7s را رونمایی می کندکانن ۱۹ تیر رویدادی آنلاین برگزار می کندشارژر 120 وات شیائومی احتمالا زودتر از اندازه شوق نمایش می شودنیکون احتمالا این ماه دوربین Z5 را با سه گانه لنز جدید معرفی می نرم
مایکروسافت سرفیس دوئو گوشی هوشمند اندرویدی ردموندی ها به حساب می رود که با هدف دخول این شرکت به دنیای گوشی های تاشدنی معرفی شده است. هنوز از این گوشی در بازارها خبری نیست؛ اما افشاگری های جدیدی تقاضا می کنند برنامه ی توسعه ی نسخه ی دوم سرفیس دوئو در دستورکار مشارکت راحتی دارد.

رسانه های دنیای فناوری می گویند محصولی به نام Surface Duo V2 در پروگرام های استفهام و ترقی ی مایکروسافت جای دارد. آن ها منابع خبری خویشتن را بسیار نزدیک به مایکروسافت توقع می کنند. درنهایت، تنها همین معروفیت و احتمال ترقی ی گوشی جدید تو اخبار دیده می شود و هنوز اطلاعات تکمیلی داخل دست زدودن.

نسخه ی اصلی سرفیس دوئو که سال گذشته در معرض دید رسانه ها فراغت گرفت، توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان را بوسیله خود فراخوانی کرد. فرم فاکتور اختصاص گوشی تاشدنی مایکروسافت که دو نمایشگرش را روی یکدیگر فراغت می دهد، در خیساندن با لولاهای منحصربه فرد میانی دوئو را به محصولی جذاب تحول می کند. ردموندی ها از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۵۵ داخل گوشی اندرویدی خود کاربرد می کنند که نشان دهنده ی عملکردی نزدیک بوسیله درفش داران تو گوشی تاشدنی خواهد بود.

اگر توسعه ی نسخه ی دوم سرفیس دوئو داخل مایکروسافت درون حال انجام باشد، حداقل می توان استفاده از پردازنده جدیدتر را درون آن پیش بینی کرد. احتمالا پشتیبانی از فناوری پرطرفدار 5G همچنین به V2 افزوده می شود. برخی کارشناسان پیش بینی می کنند شاید داخل نسخه ی دوم، مصرف از دو نمایشگر جداگانه را شاهد نباشیم و مایکروسافت گوشی را با یک نمایشگر تاشو معرفی نرم. به هرحال، فناوری نمایشگرهای تاشدنی زمان حال تو وضعیت مناسب و بالغی قرار دارد و ردموندی ها نیز تأکید زیادی روی امتداد ی کاربرد از دو نمایشگر در یک گوشی نمی کنند.مقاله های مرتبط:بهینه سازی اندروید 11 برای سرفیس دوئو آغاز شده استاحتمال نمایش سرفیس دوئو مایکروسافت در ماه ژوئیه قوت گرفت

در بخش دیگری از گزارش اخیر درباره ی مایکروسافت، ادعا می شود آن ها توسعه ی اندروید متمرکز بر سرفیس دوئو را غم در تو شرکت ادا خواهند داد. این تو حالی است که ردموندی ها قبلا با شریک شدن Movial شرکت می کردند تا اندروید ارزان را بخاطر دوئو توسعه دهد. اکنون Movial بوسیله عنوان زیرمجموعه ی مایکروسافت فعالیت می کند و پروگرام های توسعه را از این پس در داخل خودِ شرکت اجرا می دهد.

تیم جدید زیرمجموعه ی مایکروسافت که ترقی ی اختصاصی اندروید برای سرفیس دوئو را برعهده دارد، احتمالا برنامه هایی قطعی بخاطر بطی ء افزار گوشی تاشدنی همکاری خواهد داشت. آن ها احتمالا پس از عرضه ی نسخه ی اصلی دوئو به بازار، به روزرسانی فرمور را هم بخاطر آن نمایش خواهند کرد. همین بوسیله روزرسانی با استعداد های جدید بیشتری داخل گوشی نیز همراه خواهد بود و درنهایت، همین تیم توسعه ی اندروید بخاطر V2 را هم برعهده می گیرد.

مایکروسافت سابقه ی روشنی در عرضه ی نسخه های جدید برای گوشی های هوشمند ندارد و گوشی های این مشارکت اکثرا با اسکان پشتیبانی از پلتفرم روبه رو شده و کاربران را نومید کرده اند. همچنین، در بوسیله روزرسانی دستگاه های بازار کامپیوتر شخصی اندوه روند دنباله دار و منظمی دیده نمی شود. درنهایت، شاید اعلام جدید درباره ی سرفیس دوئو مدال می دهند که ردموندی ها بخاطر بهبود خانواده ی محصولات پر اب افزاری خویشتن برنامه های ویژه ای دارند.بیشتر بخوانید:پوکو M2 پرو با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و دوربین چهارگانه معرفی شدهر آن چه درباره گوشی هوشمند LG Wing با نمایشگر چرخان می دانیمگوشی تاشدنی میت V هواوی احتمالا به سمت تو تا خواهد شداپل از وضع اختصاص ای برای تاسیس نمایشگر انعطاف پذیر آیفون تاشدنی کاربرد می کنداطلاعات بیشتری از گوشی های متاخر سری Q ال جی منتشر شد
سرو پول اعانه و پس انداز ساز فایل ابری مایکروسافت وان درایو، در مسیر بهبود و ترقی های جدی قرار دارد. ظاهرا سیاست های دورکاری و حکم داخل خانه ی راه اندازی های متعدد درون سرتاسر جهان باعث شد تا ردموندی ها برنامه های بوسیله روزرسانی و گشایش اپلیکیشن اختصاصی خود را با تلاش و دقت بهتری امتداد دهند. این برنامه ها باعث می شود تا اشتراک فایل و کاربردهای دیگر وان درایو برای کسب وکارها آسان خیس و سریع تر شود.

مایکروسافت، بهبود سرویس دهی به مشتریان کارمند وان درایو را از گنجایش های گوناگونی انجام می دهد. یکی از آن ها در گزینه ی جدید Add to OneDrive دیده می شود. قابلیت مذکور به کاربر امکان می دهد تا میان بری به فایل ها و فولدرهای به اشتراک گذاشته شده را تو حساب کاربری اختصاصی وان درایو خود خلق کردن کند. این کار با چند کلیک سهل انجام می شود. بوسیله علاوه، سرویس تیمز همچنین بیش ازپیش با وان درایو هماهنگ خواهد شد. از این به بعد کاربران می توانند لینک های اشتراکی مرتبط با وان درایو را با قابلیت ها و دسترسی های مختلف داخل تیمز خلق کنند.

وقتی کاربر، قابلیت اشتراک گذاری فایل را در تیمز کوشا کند، می نبوغ هر پوشه ای را با همکاران حاضر در قسمت قسمت کردن ها به ابونمان گذاشت. استعداد های اشتراک گذاری، امکان ارائه ی دسترسی را به افراد مهیا تو یک کانال چت، کاربران خاص خواه هر فرد دیگری ممکن می کند. تا اینکه می توان دسترسی ها را با تغییر مسیر و جابه جایی فایل ها همچنین فعال نگه داشت.مقاله های مرتبط:گوگل درایو، وان درایو خواه DropBox؛ کدام یک از این سه گانه سرویس پس انداز سازی ابری مناسب هستند؟همه چیز درباره نبوغ Files On-Demand وان درایو در ویندوز 10

از استعداد های جدید دیگر وان درایو در ابونمان فایل ها و فولدرها می نبوغ به تعهد پرداخت گذاری نوار آدرس رمز کرد. با استفاده از این عملکرد می نبوغ آدرس URL فایل موردنظر را از مرورگر فایل ویندوز کپی کرد و پس ازآن آن را بوسیله فراغت با کاربران دیگر به وجه اشتراک مجله گذاشت. مایکرسافت می گوید قابلیت جدید، تمامی اصول و چارچوب های اشتراک گذاری فایل را رعایت می بطی ء . یک همکاری و تعامل سازنده و زنده را در موسسه به همراه خواهد داشت.

بهبودها و بهینه سازی های جدید مایکروسافت وان درایو، تنها متمرکز کنار کاربران سازمانی نیستند. بعضی بهترین سازی جدید دیگر نیز به زودی برای همگی ی کاربران سرو ارائه می شود. از به روزرسانی های مهم می توان بوسیله اضافه حجم مجاز فایل های تکی برای بارگذاری در وان درایو و شیرپوینت اشاره کرد که از ۱۵ به ۱۰۰ گیگابایت می رسد. به علاوه، وب اپلیکیشن وان درایو نیز بالاخره حالت تم تاریک (Dark Mode) را دریافت می کند.

فدایی از قابلیت های جدید وان درایو متشابه افزایش حجم حداکثر بارگذاری فایل ها، از همین امروز عمل می شوند؛ اما نهایی شدن فدایی دیگر از قابلیت ها به کمی زمان نیاز دارد. به عنوان مثال ردموندی ها هنوز زمان باریک بین عرضه ی دارک مود برای وان درایو را اخبار نکرده اند.بیشتر بخوانید:واتساپ قابلیت اضافه کردن مخاطب با QR و استیکرهای متحرک را ارائه کرداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۲ تیر)اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۱۱ مقصد)اپل اسامی مرطوب های فتنه Apple Design Awards 2020 را اطلاع دادن کرداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۰ آماج)
AاپلGHAROOOON از مدت ها پیش روشی آسان برای تعهد پرداخت گذاری فایل ها و اسناد حجیم دارد که به اشتهار ایردراپ (AirDrop) تو اکوسیستم محصولات شرکت شناخته می شود. اندروید قبلا از قابلیتی مبتنی پیاده شدن NFC استفاده می کرد که Android Beam نام داشت، اما با ترویج اندروید ۱۰ کاملا حذف شد. توان مذکور، برای اتصال اولیه ی وسیله ها از NFC روزی می برد، اما انتقال فایل ازطریق بلوتوث انجام می شد که کارایی و یکروز وری لازم را نداشت.

رسانه های اختصاصی اندروید مانند اندروید پلیس دعوی می کنند که گوگل قابلیت جدیدی برای اشتراک گذاری سریع فایل ها با دستگاه های نزدیک را داخل رخصت توسعه دارد. این قابلیت که به شهرت Nearby Share شناخته می شود، ظاهرا وارد فاز آزمایشی خواه بتا شده است. کاربرانی که در برنامه ی آزمایشی بتا از Google Play Services ثبت شهرت کرده اند، می توانند از قابلیت جدید مصرف کنند. امکان اشتراک گذاری در نسخه ی آزمایشی به رخ گزینه ای بوسیله نام Nearby به بخش وجه اشتراک مجله گذاری اندروید در وسیله کاربران افزودن می شود. رسانه ها تصاویری از طراحی نخستین ی توان بی آرامی منتشر کردند که تو ادامه می بینید.توان جدید با کمال مطلوب رفع نواقص اندروید خوف توسعه یافت

استعداد Nearby Share پس از فعال سازی اولیه، دستگاه های مجاور را به کاربر نمایش می دهد. از قابلیت های تکمیلی می استعداد به تنظیم سطح علنی بودن مایه برای کاربران دیگر اشاره کرد. این قابلیت را می نبوغ مانند بلوتوث برای دستگاه های موجود تو فهرست مخاطبان محدود کرد. گزینه ی خاموش کردن کامل نیز مانند دیگر گزینه های اشتراکی دردسترس استراحت می گیرد.

وقتی کاربر گزینه ی Nearby Share را در دستگاه خود فعال کند، درصورت ارسال فایل توسط دستگاه های مجاور، یک اعلان بخاطر او نمایش داده می شود. با کلیک روی اعلامیه می توان جزئیات را مشاهده و ستاندن فایل را تأیید یا رد کرد.

مقاله های مرتبط:گوگل به تعاقب ساخت رقیبی برای Airdrop اپل استقابلیت Nearby Share اندروید احتمالا بخاطر رایانه های مجهز به کروم هم منتشر می شود

گوگل در تأیید اخیار منتشرشده در رسانه ها اطلاع دادن کرد که به زودی مفروضات تکمیلی را دوره Nearby Share منتشر می کند. ظاهرا اهالی مانتین ویو تصمیم دارند تا این قابلیت را بخاطر گوشی های هوشمند تا اندروید ۶ مارشمالو عرضه کنند.

اولین اخبار پیرامون قابلیت اشتراک گذاری فایل با مایه های مجاور در اندروید، سال گذشته منتشر شد و XDA Developers اطلاعات بدوی را پیرامون آن را دراختیار دیگر رسانه ها صبر داد. حتی معاینه های کلی و عملیاتی از نبوغ همچنین منتشر شدند. توان مذکور، رویکردی مثل به ایردراپ دارد. کاربران برای جابه جایی فایل باید وای فای و بلوتوث را به صورت هم زمان روشن کنند. یگانگی بلوتوث برای رابطه ابتدایی ی دو وسیله استفاده می شود و انتقال فایل ها نیز ازطریق وای فای مدیریت خواهد شد که سرعت فوقانی را دراختیار کاربران می گذارد. همان طور که گفته شد، Nearby Share از منوی اشتراک گذاری (Share) در اندروید دردسترس کاربران خواهد بود.

سامسونگ از سال ها پیش قابلیتی به شهرت S-S Share را در گوشی های هوشمند خود استفاده می کند که پس از اتصال دو دستگاه بوسیله کمک NFC، فایل را ازطریق وای فای انتقال می. دهد اگرچه قابلیت مذکور کارایی زیاد زیادی دارد، اما محدود به دستگاه های سامسونگ. است هواوی اندوه قابلیتی به نام Huawei Share دارد که تقریبا شبیه بوسیله ایردراپ عمل می. کند این قابلیت هم تنها در گوشی هواوی نمایش می. شود درنهایت غرض گوگل به توسعه ی امکانی مثل برای تمامی گوشی های هوشمند، می تواند یکی از محبوب ترین مزیت های iOS را به اندروید.بیاورد بیشتر:بخوانید مایکروسافت حاضر بودن به روزرسانی ویندوز 10 را برای کسب وکارها مشکل می کندشاید برخی از قابلیت های اندروید 11 بخاطر همه گوشی های هوشمند نمایش نشوندابزار Rosetta 2 بوسیله اپل کمک می درنگ بهتر به پلتفرم ARM مهاجرت کندقابلیت Nearby Share اندروید احتمالا برای رایانه های فراهم به کروم بی قراری منتشر می شودچگونه از بتا iOS 14 بوسیله iOS.13.5 1 دانگرید
اپلیکیشن ها به عنوان بخش مهمی از  گوشی موبایل، جزو جدانشدنی زندگی ما شده اند. شاید بتوان اپلیکیشن های امروزی را که همه ی ما به دستیار آن ها، بخش یدکی از فعالیت ها و کارهای روزانه ی خود را پیش می بریم، به نشانی اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه نویسی و محلول معادلات ریاضی، علیل را برای ما مجهز می کنند تا با معاون آن با دوستان خود در آن لفظ گیتی رابطه برقرار کنیم، فایل جابه مکان کنیم خواه حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن ها همان طور که می دانید تو سه شیوه توسط ترقی دهندگان دراختیار کاربران قرار می گیرند. این سه شیوه عبارت اند از: رایگان، خرید ابونمان و پرداخت در پروگرام ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی بوسیله وجد بیایید و نیت داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان وارد پولی وجود داشتن آن شوید؟ همه ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزایش به فهرست علاقه مندی ها اکتفا کرده ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی بخاطر مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و اضافه به فهرست اپ های خود در آینده نیز بوسیله آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن های خود را به مجانی عرضه می کنند. بنابراین، پند ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما افزودن شوند و بعد از آن می توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با   زومیت  همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز در   اندروید  و   iOS  را بوسیله شما شناساندن کنیم.

مجموعه ی متاخر اپلیکیشن های پولی اندروید که امروز درون تاریخ ۷ تیر رایگان شده اند متشکل هستند از چند بازی که یکی از آن ها روحی و دیگری آرامش بسرنوشت شوم دچار کردن است؛ نیز دیگر ورزش معرفی شده یک اپلیکیشن شبیه سازی نمو کودک است که به شما امکان ارزیابی عملکرد خود در مواجهه با کودکان را می دهد. درادامه یک برنامه ی تصاویر پس زمینه ی زنده به همراه یک دستور کار ی میان بر انتظام صدا و یک اپلیکیشن بهینه سازی عکس تدارک دیده شده است. مقاله های مرتبط:رفع مشکل گوگل پلی تو ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اپلیکیشن های پولی رایگان شده ی iOS در این کلکسیون دارای یک برنامه ی مخصوص تایپوگرافی با فونت های متنوع است که توسط یک توسعه دهنده ی ایرانی مدل سازی شده است و می تواند برای ساخت استوری خواه عکس اینستاگرام استفاده زیادی داشته باشد. درادامه نیز یک دستور کار ی تبدیل واحد های پیمانه گیری معرفی کردن خواهد شد.  این اپلیکیشن ها را می توانید روی دستگاه های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد انتصاب کنید و تجربه ی جدیدی را برای خود نما بزنید. اپلیکیشن  های  پولی مجانی شده اندروید

۱- ورزش Magnet Balls Pro



اپلیکیشن Magnet Balls Pro یک ورزش معمایی برای تقویت توانایی ذهنی است که بخاطر مدت محدودی بوسیله مجانی دردسترس فراغت دارد. شما باید توپ های همرنگ را هدف بگیرید، به روش ای که مجموع توپ ها سه گانه عدد یا بیشتر باشد تا توپ ها منفجر شوند و نمره اخذ کنید. این ورزش اعتیاد آور افکت های گرافیکی نظام دارد و شیوه بازی بدین ترتیب است که هرچه تعداد توپ های پرتاب شده اندک باشد، نمره بیشتری بوسیله شما خواهد داد. چنانچه هر روز این ورزش را انجام دهید، پاداش هایی برای شما درنظر خمود خواهد شد. هم اکنون می توانید این بازی را از لینک والا قبض کنید.دانلود Magnet Balls Pro

۲- اپلیکیشن Quick Volume Control in Notification Bar



اپلیکیشن Quick Volume Control in Notification Bar یک برنامه بخاطر ساختن میان پیاده شدن به سرود تنظیم مقیاس صدای گوشی است. این برنامه به شما امکان می دهد که صدای تماس، اکسید خواه پخش آهنگ گوشی را به سرعت کم یا زیاد کنید و نیازی بوسیله فشردن تکمه های فیزیکی نخواهید داشت. این برنامه ی کاربردی تنها ۱۵۰ کیلوبایت حجم دارد و گزینه های زیادی را با رابط کاربری ساده ی خود، بخاطر شما حاضر می یواش. درحال فراهم می توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.دانلود Quick Volume Control in Notification Bar

۳- اپلیکیشن SUPER Happy Style



اپلیکیشن SUPER Happy Style یک ورزش آرامش جزء و ذهنی است که به شما کمک می بطی ء دریافتن وحال خود را تبدیل دهید و روزتان را با چند کلمه مثبت آغاز کنید؛ همچنین می تواند با ارائه نقل مقاطعه های ارزشمند، الهام بخش شما باشد. این اپلیکیشن ازطریق ورزش آرامش مدخل با دستیار حرکت انگشتان روی صفحه ی لمسی شما را آرام می کند. برای مثال تو زمان عاطفه استرس بعضی از افراد انگشتان خود را بی ایست و بدون هدف تکان می دهند تا حواس خویشتن را از موضوع خبیی کنند، حال با این پروگرام می توانید کتابی را انتخاب کنید و آن را ورقه بزنید تا به نتیجه ی مطلوب برسید. این ویژگی فقط یکی از امکانات این پروگرام بوسیله احصائیه می رود و می توانید با دانلود و گمارش دستور کار از لینک زیر، ویژگی های بی شمار اپلیکیشن را کشف کنید و آن ها را استفاده کنید.دانلود SUPER Happy Style

۴- اپلیکیشن JPEG Optimizer PRO with PDF Support



اپلیکیشن JPEG Optimizer PRO with PDF Support یک برنامه ی کاربردی برای بهینه سازی عکس ها است. شما با کمک این برنامه می توانید عکس های خود را بدون واردشدن لطمه بوسیله کیفیت یا با حداقل تأثیر داخل کیفیت، فشرده کنید تا حجم کمتری اشغال کند. سایر ویژگی های این برنامه شامل، تحول حد ی عکس، بهینه سازی کیفیت عکس، بهینه سازی نویز های ISO، پس انداز ی عکس ها به رخساره پی دی اف و... می شود. بی قراری اکنون می توانید این اپلیکیشن را از لینک تحت دانلود و گمارش کنید.دانلود JPEG Optimizer PRO with PDF Support

۵- اپلیکیشن i Live - Gold Edition



اپلیکیشن i Live یک برنامه ی خلاقانه است که داشتن فرزند را به خوبی متشابه سازی می کند. شما با این برنامه می توانید به رخ مجازی فرزندی داشته باشید و بخاطر رشد آن پروگرام ریزی کنید و کمک کنید تا بزرگ شود. این بازی شرایط نگهداری طفل از زمان تولد تا ۵ سالگی را بازسازی می کند و شما می توانید تجربه ی بزرگ کردن پسر خود را به رخساره رمزی داشته باشید و بوسیله او خاطرخواهی بدهید و از او خاطرخواهی شهود کنید. بخاطر دانلود و نصب این بازی پولی مجانی شده اندروید می توانید به لینک والا رجوع کنید.دانلود i Live - Gold Edition

۶- اپلیکیشن Planets Live Wallpaper Plus



اپلیکیشن Planets Live Wallpaper Plus همان طور که از عنوانش پیداست یک برنامه ی تصاویر پس زمینه ی حی است. این برنامه تصاویر متحرک و واقعی و سه بعدی از سیاره های منظومه ی خروشیدی را برای کاربر فراهم می کند. اگر از علاقه مندان به دانش نجوم هستید قطعا کاربرد از این برنامه می تواند برای شما جذاب باشد تا گوشی هوشمند خویشتن را تغییر به قاب تصویری از سیاره ها کنید. درحال حاضر می توانید این برنامه را از لینک دامن اخذ کنید.دانلود Planets Live Wallpaper Plus

اپلیکیشن  های  پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Tahrir App - Text on Image



اپلیکیشن Tahrir App یک دستور کار ی مخصوص تایپوگرافی روی عکس است که با فونت های مختلف به شما امکان افزودن متن بوسیله عکس را می دهد. این پروگرام دارای مجموعه ی گسترده ای از انواع فونت ها، پس زمینه ها و طعم جزیی ها است، تا بتوانید به سلیقه خویشتن روی مایه های آیفون، آیپد یا حتی آیپاد تاچ همچنین از آن استفاده کنید. یکی از محدودیت های برنامه ذخیره به قیافه فایل است و این امکان به کاربر اجازه خواهد عدل تا در آینده نیز اقتدار ویرایش آن را داشته باشد. بی قراری زمان حال می توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS را از لینک پایین تر دانلود و گمارش کنید.دانلود Tahrir App - Text on Image

۲- اپلیکیشن Unit Converter Pro HD



اپلیکیشن Unit Converter Pro HD یک دستور کار ی کامل برای تبدیل انواع واحدهای اندازه گیری به یکدیگر است. این برنامه ۳۰ دسته بندی مختلف با بسیار از ۷۰۰ واحد قطع گیری متفاوت درخود جای داده است تا بتواند هرچیزی را در واحدهای دیگر دگرگونی یواش. یکی از نقاط خواربار برنامه پشتیبانی از حالت تاریک است که این روزها بخاطر هر اپلیکیشنی ضروری بوسیله حساب می آید. درحال فراهم می توانید این اپیلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.دانلود Unit Converter Pro HD

مقاله های مرتبط:اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۵ آماج)

برنامه های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. به شما پیشنهاد می کنیم حتی اگر قصد انتصاب اپلیکیشن ها را ندارید، حتما آن ها را با دانلود به فهرست برنامه های خویشتن تکثیر کنید. شما نیز می توانید اگر برنامه ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در جزء نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله ی بعدی آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذاریم.بیشتر بخوانید:اپلیکیشن رابطه گوگل احتمالا به زودی برهان تماس های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش را به کاربر ارائه می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۸ تیر)گوگل فوتوز با قابلیت ها طراحی جدید در حصه رابط کاربری منتشر می شودمرورگر گیمینگ Opera GX به قابلیت پشتیبانی از دیسکورد و دارک مود فراهم شدچگونه کتاب صوتی دستیارهای دیجیتالی را پاک کنیم؟
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری مهر، بیماری التهابی روده (IBD) دربرگیرنده بلای ناگهانی کولیت زخمی شونده و بلای ناگهانی کرون روده است. هر دو موجب تشویش مزمن در دستگاه گوارشی می شوند که ناشی از حمله مغلوط سیستم ایمنی است.

تو بررسی جدید بیش از ۱۹ هزار مرد بزرگسال پیدا شد افراد مبتلا به بلای ناگهانی التهابی روده دو برابر بیشتر با احتمال ابتلاء به انهدام عقل تو طول ۱۶ سال مواجه بودند. همچنین این گروه از افراد بوسیله طورمیانگین ۷ سال زودتر بیماریشان نمره داده می شود.

دکتر «بینگ ژانگ»، سرپرست تیم تحیق از دانشگاه کالیفرنیا، در این باره می گوید: «یک احتمال این است که برخی عوامل استیل زندگی وجود چنین رابطه ای را توضیح می دهند.»

استفهام دیگری علامت داده است که بیماران مبتلا به بیماری التهابی روده درون معرض مخاطره بالاتر بلای ناگهانی پارکینسون قرار دارند. شواهد آزمایشگاهی نشان می دهد فرآورده های متابولیکی که توسط باکتری های روده باثبات می شوند می توانند به خشکی امدن عملکرد عدد تأثیر بگذارند.

سرگیجه مخاطره انحطاط سنگ درون سالمندان را افزایش می دهد

به گفته محققان، یک گمان دیگر این است که ترس مزمن روده به یار خود زیربنای رابطه بین بیماری التهابی روده و نیستی عقل است.

یافته های این وارسی مبتنی بر گزارشات پزشکی ۱۷۴۲ بیماری تایوانی مبتلا به التهاب روده با سن ۴۵ سال به بالا حیات.

داخل مجموع ۵.۵ درصد افراد دچار بلای ناگهانی التهابی روده در طول ۶ سال مشغول بوسیله زوال سنگ تشخیص داده شدند درحالیکه تنها ۱.۴ درصد گروه کنترل مشغول بوسیله زوال سنگ شدند.
مایکروسافت می گوید مقام های قانون گذار سیاست های ضدانحصار باید اپ استور اپل را ژرف خیس بررسی کنند. سرما اسمیث، مدیر ارشد حقوقی مایکروسافت، اخیرا در رویدادی گفته حیات اپل حفاظت کلی دربرابر رقبا برای خویشتن خلق کردن کرده است که هرگونه رقابت را ناممکن می کند. او در بخشی از صحبت هایش گفت:اگر به شرایط امروز صنعت نگاه کنید، اپ استورهایی را می بینید که دیواره ی محافظ عملکردی فراز بخاطر خود ایجاد کرده و درب های ورودی دسترسی بوسیله اپلیکیشن های دیگر را بیش قدرتمند ترقی داده اند؛ رویکردی که بیست سال پیش به هیچ وجه در صنعت دیده نمی شد. آن ها پیش نیازهایی را مطرح می کنند که به نوعی می گوید تنها یک نحو برای واردشدن به پلتفرمشان بود دارد. روش دخول نیز فقط همان راهی اشعار می شود که خود همکاری ها مخلوق اند. آن ها در برخی مواقع به عنوان عوارض دخول به پلتفرم هزینه های هنگفتی گرفتن می کنند که گاهی ۳۰ درصد از کل درآمد به گرفتن کننده ی عوارض می رسد.

اسمیث در گپ های خود مستقیما به اپل اشاره نکرده بود؛ ولی درون مناسبت بلومبرگ معلوم شد اراده مستقیم مایکروسافت اپ استور اپل بوده است. بوسیله هرحال، هفته های گذشته بخاطر اپ استور و اپل دوران خوبی نبوده اند. کوپرتینویی ها در حذف اپلیکیشن ایمیل Hey نیز با مشکل روبه رو شدند که واکنش رئیس کمیته ی ضدانحصار دنده ی ایالات متحده را بی آرامی در پی داشت. اگرچه اپل ادعا می بطی ء اپلیکیشن مذکور قوانین اپ استور را بطلان کرده است، بسیاری از کارشناسان اقدام آن ها را به زورگویی انحصارگرایانه متهم می کند.مدیر حقوقی مایکروسافت می گوید باید اپ استور ژرف نم تجسس شود

غرض اخبر اپل باعث شد سیاست های مبهم اپ استور در تمرکز رسانه ها و قانون گذاران قرار بگیرند. مجلس اروپا نیز تصمیم گرفت قوانین و سیاست های اپ استور و اپل پی را رسما بازرسی کند. اخبار سابق الذکر همگی در حالی منتشر می شوند که چند روز دیگر برگزاری رویداد WWDC را تماشاگر خواهیم وجود که اپل در آن سعی کرده توسعه دهندگان را بوسیله پلتفرم خود بیشتر علاقه مند کند.

اسمیث درادامه ی مصاحبت های خود تأکید کرد زمان مداخله ی شیوه گذاران چه از واشنگتن دی سی و چه از بروکسل فرارسیده است تا به طبیعت عملکردی اپ استورها باریک بین تر مطالعه کنند. او می گوید انواع قوانین و رویکردها و قیمت ها حتی درکنار ابزارها و راه مدیریت اپ استورها باید مطالعه شوند و موارد خلاف قوانین ضدانحصار بیشتر تجزیه و تفریق شوند.



مایکروسافت خود در مناسبت با قوانین ضدانحصار سابقه ای کامل دارد. ردموندی ها حدود بیست سال پیش به برهان عرضه ی یکپارچه ی اینترنت اکسپلورر با ویندوز به محکمه رفتند و محکوم و درنهایت مجبور شدند ویندوز را بسیار ازپیش برای توسعه دهندگان متفرقه بازکنند. درادامه و در سال های اخیر، بازهم تجسس های موشکافانه ی زیادی روی عملکرد مایکروسافت انجام شد. جماعت اروپا حتی بیشتر پیش رفت و ردموندی ها را به عرضه ی نسخه ای جایگزین از ویندوز بدون مدیاپلیر و با تفویض آزاد مرورگر ملزم کرد.مقاله های مرتبط:اپل و مایکروسافت، نمادهای دنیای فناوری که روندی متفاوت در سال ۲۰۱۸ داشتندتقابل اپل و مایکروسافت: رقبای دیرینه شبیه تیمار می شوند

بازرسی عمیق کمیسیون اروپا روی اپ استور اپل هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و هنوز نمی نبوغ درباره ی تصمیم آن ها پیش دماغ کرد. به هرحال، امروزه می دانیم مایکروسافت از هرگونه اقدام علیه اپ استور استقبال می یواش. در گذشته، مایکروسافت مشکلات اختصاصی متعددی با اپ استور داشته است. در سال ۲۰۱۲، سران این غول فناوری تصمیم گرفتند سرو SkyDrive، یعنی OneDrive فعلی را روی آیفون عرضه کنند؛ ولی همان سهم ۳۰ درصدی از خریدهای درون برنامه ای از پیش روبیدن همکاری دو شریک مانع شد.

واقعه سابق الذکر مقدماتی آزمایش های کمپ ردموندی بخاطر عرضه ی آفیس در iOS بود. از اپلیکیشن های دیگر که با مشکل هماهنگی با قوانین اپ استور روبه رو شدند، می استعداد به xCloud رمز کرد که شبیه گوگل استیدیا، درنهایت در iOS درمقایسه با اندروید با فردی عرضه شد.

با وجود مشکلات مایکروسافت با اپ استور، این شرکت هم از اکوسیستم فراخ ی iOS بهره می سرما. تاکنون، ردموندی ها داخل رویدادهای متعدد اپل مجهز شده و درباره ی ترقی و بهترین سازی درخت سرو های برای iOS صحبت کرده اند. تا اینکه سال گذشته، مایکروسافت در استیج WWDC درگاه داشت تا Minecraft Earth را برای تعلق مندان نمایش دهد. درمقابل، مایکروسافت از آزادترشدن اپ استور هم سود زیادی خواهد سرما. به دلیل همین آزادی ها است که ردموندی ها اینک اندروید را درود می کنند و آن را حتی به نشانی جایگزین موبایلی ویندوز می دانند. همین تحسین اندروید باعث شد مایکروسافت اخیرا شرکت های خود را با گوگل و سامسونگ درون ترقی ی اپلیکیشن های اختصاصی افزایش دهد.

اپل هنوزهم با قدرت از دادرسی های اجرایی خود داخل اپ استور دفاع می درنگ. ناگفته نماند شرکت های متعددی به جز مایکروسافت به سیاست ها تعرض کرده اند؛ ازجمله Spotfy و Epic Games و Rakuten و Match Group رمز کرد. به هرحال، همین اعتراض ها باعث افزایش فشار سندیکا ی اروپا به خشکی امدن اپل تیمار خواهد شد. درنهایت، تنها باید خواستار بمانیم تا شاید قانون گذاران بتوانند اندکی از قوانین انحصارگرایانه ی همدستی های فناوری بکاهند. البته ظاهرا اپل هم از درگیری حقوقی تا اینکه با سازمان هایی همچون کمیسیون اروپا ابایی ندارد.بیشتر بخوانید:جهش تاک مقدر شدن هایی از متعاقب چیز پهن الگوریتم پیشنهاد محتوای خویشتن را تطویل دادقابلیت جدید اپلیکیشن Djay امکان جداسازی خودکار صدای خواننده را از موسیقی فراهم می کنداپل باز هم از تصمیم مباحثه برانگیز خود مبنی کنار حذف اپلیکیشن ایمیل Hey دفاع کردگوگل برای کاهش اشغال فضای رم توسط مروگر کروم از توان جدید ویندوز 10 مصرف می کنداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱ تیر)