تور آسیا

مایکروسافت سرفیس دوئو گوشی هوشمند اندرویدی ردموندی ها به حساب می رود که با هدف دخول این شرکت به دنیای گوشی های تاشدنی معرفی شده است. هنوز از این گوشی در بازارها خبری نیست؛ اما افشاگری های جدیدی تقاضا می کنند برنامه ی توسعه ی نسخه ی دوم سرفیس دوئو در دستورکار مشارکت راحتی دارد.

رسانه های دنیای فناوری می گویند محصولی به نام Surface Duo V2 در پروگرام های استفهام و ترقی ی مایکروسافت جای دارد. آن ها منابع خبری خویشتن را بسیار نزدیک به مایکروسافت توقع می کنند. درنهایت، تنها همین معروفیت و احتمال ترقی ی گوشی جدید تو اخبار دیده می شود و هنوز اطلاعات تکمیلی داخل دست زدودن.

نسخه ی اصلی سرفیس دوئو که سال گذشته در معرض دید رسانه ها فراغت گرفت، توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان را بوسیله خود فراخوانی کرد. فرم فاکتور اختصاص گوشی تاشدنی مایکروسافت که دو نمایشگرش را روی یکدیگر فراغت می دهد، در خیساندن با لولاهای منحصربه فرد میانی دوئو را به محصولی جذاب تحول می کند. ردموندی ها از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۵۵ داخل گوشی اندرویدی خود کاربرد می کنند که نشان دهنده ی عملکردی نزدیک بوسیله درفش داران تو گوشی تاشدنی خواهد بود.

اگر توسعه ی نسخه ی دوم سرفیس دوئو داخل مایکروسافت درون حال انجام باشد، حداقل می توان استفاده از پردازنده جدیدتر را درون آن پیش بینی کرد. احتمالا پشتیبانی از فناوری پرطرفدار 5G همچنین به V2 افزوده می شود. برخی کارشناسان پیش بینی می کنند شاید داخل نسخه ی دوم، مصرف از دو نمایشگر جداگانه را شاهد نباشیم و مایکروسافت گوشی را با یک نمایشگر تاشو معرفی نرم. به هرحال، فناوری نمایشگرهای تاشدنی زمان حال تو وضعیت مناسب و بالغی قرار دارد و ردموندی ها نیز تأکید زیادی روی امتداد ی کاربرد از دو نمایشگر در یک گوشی نمی کنند.مقاله های مرتبط:بهینه سازی اندروید 11 برای سرفیس دوئو آغاز شده استاحتمال نمایش سرفیس دوئو مایکروسافت در ماه ژوئیه قوت گرفت

در بخش دیگری از گزارش اخیر درباره ی مایکروسافت، ادعا می شود آن ها توسعه ی اندروید متمرکز بر سرفیس دوئو را غم در تو شرکت ادا خواهند داد. این تو حالی است که ردموندی ها قبلا با شریک شدن Movial شرکت می کردند تا اندروید ارزان را بخاطر دوئو توسعه دهد. اکنون Movial بوسیله عنوان زیرمجموعه ی مایکروسافت فعالیت می کند و پروگرام های توسعه را از این پس در داخل خودِ شرکت اجرا می دهد.

تیم جدید زیرمجموعه ی مایکروسافت که ترقی ی اختصاصی اندروید برای سرفیس دوئو را برعهده دارد، احتمالا برنامه هایی قطعی بخاطر بطی ء افزار گوشی تاشدنی همکاری خواهد داشت. آن ها احتمالا پس از عرضه ی نسخه ی اصلی دوئو به بازار، به روزرسانی فرمور را هم بخاطر آن نمایش خواهند کرد. همین بوسیله روزرسانی با استعداد های جدید بیشتری داخل گوشی نیز همراه خواهد بود و درنهایت، همین تیم توسعه ی اندروید بخاطر V2 را هم برعهده می گیرد.

مایکروسافت سابقه ی روشنی در عرضه ی نسخه های جدید برای گوشی های هوشمند ندارد و گوشی های این مشارکت اکثرا با اسکان پشتیبانی از پلتفرم روبه رو شده و کاربران را نومید کرده اند. همچنین، در بوسیله روزرسانی دستگاه های بازار کامپیوتر شخصی اندوه روند دنباله دار و منظمی دیده نمی شود. درنهایت، شاید اعلام جدید درباره ی سرفیس دوئو مدال می دهند که ردموندی ها بخاطر بهبود خانواده ی محصولات پر اب افزاری خویشتن برنامه های ویژه ای دارند.بیشتر بخوانید:پوکو M2 پرو با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و دوربین چهارگانه معرفی شدهر آن چه درباره گوشی هوشمند LG Wing با نمایشگر چرخان می دانیمگوشی تاشدنی میت V هواوی احتمالا به سمت تو تا خواهد شداپل از وضع اختصاص ای برای تاسیس نمایشگر انعطاف پذیر آیفون تاشدنی کاربرد می کنداطلاعات بیشتری از گوشی های متاخر سری Q ال جی منتشر شد
  • ۹۹/۰۴/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی