تور آسیا

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

گزینش نیکوترین شکل برای مهمانی های خانوادگی همیشه دغدغه وقار برای بانو ها به حساب می آید. دختران ایرانی خودی دارند در عید ها مطابق با متداول روز شکل بپوشند و بهینه استایل را داشته باشند اما گاهی با توجه به تنوع تو طرح و رنگ بندی لباس های دخترانه گزینش بهینه و شیک ترین تیپ کمی سخت می شود. تو این مقاله همراه ما باشید تا با وضع های خلاقانه و دوست داشتنی سه مدل تیپ شیک و جذاب دخترانه را بخاطر مهمانی های خانوادگی و صمیمی به شما پیشنهاد کنیم. تیپ اسپرت دخترانه، راحت ترین و تردید ترین استایل

بیشتر دخترخانم ها لباس های راحت و اسپرت را بوسیله لباس های سنگین و مجلسی رجحان می دهند. اما هنوز هم قسمت قسمت کردن دیگری از افراد هستند که دید خوبی نسبت به تیپ های اسپرت و راحت ندارند و فکر می کنند با لباس های آزاد و راحت نمی توانند استایل شیکی داشت.

بخاطر انتخاب یک تیپ اسپرت دخترانه کافی است یکمدل شومیز بلند داشته باشید. شومیز ها کاربردی ترین شکل بخاطر دختران به حساب می آیند چرا که با روش های خلاقانه می قابلیت چند تیپ جذاب با شومیزهای مختلف بوسیله بود آورد. ست شومیز و شلوار دخترانه برای مهمانی



بخاطر سودا شومیز پیشنهاد می کنم از ته رنگ های خنثی پارسایی کنید چرا که شومیزهای اهتزاز تاثیر گذار ترین لباس درون نمای قشری شما بوسیله حساب می آیند. پس می استعداد با برگزینی رنگ های جذاب و برازنده با مد روز جذاب ترین ظاهر را برای خویشتن برگزینی کنیم.
برای ست کردن شومیز با شلوار، بسیاری از دختران از شلوارهای والده استایل و یا شلوار جین های معمولی استعمال می کنند. این شلوارها علاوه پیاده شدن جذابیت های قشری زیاد اسودگی هستند و اختلاط زیبایی را با شومیزهای اهتزاز بوسیله وجود می آورند.
اگر شما جزو آن گروه افرادی هستید که گرایش چندان اضافی به پوشاندن شلوار جین ندارید پیشنهاد می کنم دامن شلواری های رنگی و یخ را جایگزین شلوار جین کنید. کوچکتر شلواری و شومیز اهتزاز استایل شما را خاص خیس می کند و باعث می شود ظاهری جدید از خود را به عرضه بگذارید. البته چنانچه انتخاب دون شلواری برای شما تیمار جذاب است پیشنهاد می کنم رنگ روسری خویشتن را نیز با آن ست کنید تا تاثیر هماهنگی این دو رنگ را بر فاحش خویشتن ببینید. مدل مانتو و سارافن های سنتی و هنری، پیشنهادی بخاطر ویژه پسندها

دومین پیشنهاد خصوصی کسانی است که از لباس های معمولی ناتوان شدند و بوسیله متعاقب تفویض لباس هایی اند که ناچیز کسی آن را انتخاب می یواش. اگر شما هم جزو این قسمت قسمت کردن از افراد اختصاص مقبول بوسیله حساب می آیید پینشهاد می کنم با خرید یک میزان سارافون سنتی تا مدت ها خیال خویشتن را از داشتن یک لباس خاص مایه تسلی کنید.
سارافن های سنتی یک سبک لباس بسیار شیک و جذاب به حساب می آیند که ناچیز کسی از آن برای یک شکل مهمانی استعمال می کند. لباس های سنتی می تواند یک تیپ فوق العاده جذاب را برای شما همراه داشته باشد که علاوه بر زیبایی استایل سلیقه خاص و هنرمندانه شما را بوسیله رخساره سایرین می کشاند. ست شکل سنتی ایرانی برای دختران



بخاطر ست کردن سارافون های سنتی نیازی نیست لباس نو ای بخرید، چرا که کافی است یک شومیز به رنگ جزیی خنثی داشته باشید و یک شلوار و یا ساپورت تیره فام را با آن ست کنید. البته بخاطر ست کردن روسری خود حتما این نکته را در نظر داشته باشید که بوسیله هیچ عنوان از روسری های طرح دار نباید برای این استایل استفاده کنید چرا که استفاده از روسری و یا شال هایی با طرح های متنوع تزیین سارافن و طرح آن را پنهان می کند. ست کردن دامن با تونیک های حریر ویژه دختران خوش سلیقه

ثالث استایل دخترانه قدری با دو تیپ قبلی متفاوت است. بسیاری از دختران شیک پوش معتقدند که برای یک عید فوق العاده باید شکل های حریر و مجلسی را تفویض کنند. لباس حریر استایل رسمی تری را برای مهمانی ها به شما خواهد عدل. اما برای یک عید صمیمانه و خانوادگی لازم نیست پیراهن های وزین و دنباله دار مجلسی را انتخاب کنید.
بخاطر داشتن یک تیپ جذاب و رسمی تنها کافی است یک مقیاس تونیک ابریشم خوش رنگ بخرید و با پوشاندن آن زیبا و جذاب به نظر برسید.
برای ست کردن تونیک های ابریشم می توانید از پایین تر کاربرد کنید. اما باز هم این نکته را تو نظر داشته باشید که چنانچه تونیک شما طرح دار است بوسیله هیچ نشانی نباید آن را با کوچکتر های طرح دار ست کنید چرا که ترکیب دو لباس طرح دار در بر یکدیگر نمای ظاهری ترتیب نخواهد داشت.
همچنین شما می توانید بخشی خلاقانه تر عمل کنید و با شلوارهای پارچه ای و رسمی یک ست متفاوت و در عین حال رسمی بخاطر خود بسازید. در نظر داشته باشید، برای درخشیدن و داشتن ظاهری دوست داشتنی حتما باید خلاقیت داشته باشید تا با صرف هزینه ای کم تا مدت ها از لباس های خود ست های جذاب و متفاوتی بسازید.
صبح های زود معمولا بهترین زمان یومیه به حساب می آیند و برای کارآفرینان موفق، انفعال آورترین کار، خوابیدن و از مشت دادن این زمان جادویی است. هر چند که شب ها، به عنوان زمانی جادویی برای تفکرات خلاقانه شناخته شده است، اما وقتی از زاویه ای ژرف خیس بوسیله موارد نگاه کنیم، ساعت های اولیه صبح و مطلع هر روز غنی تر، گرانبهاتر و باشکوه مرطوب است. در دنباله درمورد به شما خواهیم گفت که کارآفرینان موفق چگونه روز کاری خویشتن را آغاز می کنند.

حتما بخوانید:۹ چیزی که مردم های عادی راجع به کارآفرین‎ها حساسیت نمی کنندکتاب تختخوابت را مرتب کن ؛ کارهای کوچکی که شاید عمر تان و حتی دنیا را متحول کند۸ اشتباهی که باعث می شود صبح ها خواب بمانید

کارآفرینان مظفر معمولا ساعت های یدکی را به برنامه ریزی اختصاص می دهند. آن ها هموار فکرهای بزرگی در سر دارند و ممکن است به خاطر برگزاری جلسات مهم، تا اواخر شب بیدار باشند. کارآفرینان موفق، حتی اگر تا ساعات پایانی شب، بنده مسائل کاری بشوند، باز هم صبح زود را از دست نمی دهند. آن ها بخاطر وحدت با کارمندان شان، تقدم می دهند که از مبدا بامداد درون دکه کار حاضر شوند. کارآفرینان قاهر برای کمک بوسیله رشد مشارکت خود، باید صبح ها زودتر از بقیه بیدار و آماده به کار شوند.

معمولا زودتر واقف شدن، زمان بیشتری برای مان فرآهم می کند، در حاصل فرصت بیشتری برای رسیدگی بوسیله کارهای مطلع صبح مان خواهیم داشت.



وقتی بامداد ها زودتر وارد می شویم، می توانیم با خاطر اسودگی صبحانه بخوریم، بخشی تمرین ورزشی انجام دهیم و برنامه ریزی های تمام روزمان را مرور کنیم. بسیاری از کارآفرینان موفق حزن از همین ترفند برای پیشبرد بهتر کارها داخل روزهای شلوغ خود استفاده می کنند. اما در کنار همه این طریق ها، آن ها قانون های روزانه عمده دیگری نیز دارند، که معمولا درباره آن با کسی صحبت نمی کنند.

داخل این مقاله عزم داریم، درباره عادت های کارآفرینان فیروز برای شروع روز کاری صحبت کنیم. معمولا هیچ بی مانند موفقی درباره این دسته از روال های خود با دیگران گفتگو نمی کند. اما در ادامه، راحتی است به بررسی فعالیت هایی بپردازیم که افراد پرکار در شروع یک روز پرانرژی پیگیر آن ها هستند. ۷ عادت صبحگاهی کارآفرینان مظفر بخاطر ابتدا نیکوترین روز کاری

اغلب ما برای بامداد زود بیدار شدن، نیاز به اکسید شایسته کردن داریم، البته به موقع مخبر شدن، بدون احتیاج به زنگ ساعت برای بسیاری افراد با کمی فتنه امکان پذیر است. با این حال اغلب ما باز هم برای وارد شدن از خواب به زنگ ساعت نیاز داریم. معمولا افراد بخاطر انتظام زنگ روزگار خود، هر شب پیش از خواب به نعوظ میانگین ۱۵ دقیقه زمان صرف می کنند.

زمان حال اگر بخواهیم صبح ها پیش از رفتن بوسیله محل کار، همه کارها و فعالیت های دلخواه خود را به نعوظ کامل انجام دهیم و بدون استرس و ناراحتی به نگرش کارمان برسیم، زمان حرف اول را می زند. حتی امکان پذیر است، بامداد روزهای تعطیلات پایان هفته نیز، به زمانی تکثیر بخاطر رسیدگی به کارهایی خاص داشته باشیم.

اکنون بوسیله نظر شما، برای آنکه بتوانیم از زمان بامداد خود بهترین استفاده را داشته باشیم و روال های نوع دوستی را بخاطر شروع روز کاری، در بود خودمان جا اندازیم، چه باید کنیم؟ خب، شاید در این طور شرایطی بهتر باشد، از روش کارآفرینان موفق استفاده کنیم. جالب است بدانید، که این افراد معمولا همه روزهای خود را با ۷ عادت صبحگاهی جلوه گر شروع می کنند. در دنباله درباره این عادت ها صحبت خواهیم کرد: ۱. داشتن برنامه ورزشی صبحگاهی



اگر از ورزش صبحگاهی متنفرید، مجبور به ادا آن نیستید. اما بهتر است بخاطر تکثیر سلامتی و روحیه خودتان بی آرامی که شده، یک برنامه ورزشی سبک صبحگاهی را شروع کنید. اگر بوسیله ورزش خاصی فرع دارید، بهتر است به آن بپردازید و قسمتی از بامداد خود را به ورزش تک علاقه خود خاص دهید.

کارآفرینان قاهر قاعده دارند، انرژی خویشتن را با ورزش صبحگاهی بازیابی کنند. براساس تحقیقات صورت گرفته تو دانشگاه بریستول، حتی اختصاص زمان کمی به تمرین و فعالیت ورزشی صبحگاهی، می تواند روزی وری افراد را بوسیله معیار ۲۱ درصد افزایش دهد. حتما بخوانید: ۹ حرکت یوگا که معاون می کند بامداد ها هوشیار شوید ۲. تحصیل یک موضوع جدید



زودتر واقف شدن، قبل از رفتن به محل کار می تواند سرگرم کننده به نظر برسد. یک دستور کار مفرح فراگیری برای صبح های زود خود در دید بگیرید، تا بامداد ها هنگام مسبوق شدن، انگیزه لازم را داشته باشید. تحصیل یک زبان جدید، وارسی درباره تاریخ و روانشناسی، بررسی درباره یادگیری یک احاطه جدید و موارد مشابه اینچنینی، می تواند احساس خستگی صبحگاهی شما را مدیریت نرم. کارآفرینان قاهر پیش از شروع فعالیت های جدی روزانه، با انجام این کار مغزشان را روی مسائل مختلف متمرکز می کنند و به روانی جاری خلاقیت، اذن خاصیت می دهند. ۳. افزودن روابط اجتماعی با افراد سحرخیز

مسبوق شدن در صبح های سرد و بدون نور می تواند سهمگین و غیرقابل تحمل باشد. اما چنانچه با جمعی سحرخیز داخل ربط باشید، صبح زود بیدار شدن دگرگونی به یک سرگرمی بی نظیر می شود. بخاطر آنکه راحت تر به سحرخیزی عادت کنید، بهتر است با افراد سحرخیز تو وفاق راحتی بگیرید. در چنین شرایطی، می توانید بامداد ها از طریق پیام با آن ها در مناسبت باشید و پیشنهادهای صبحگاهی خلاقانه و مختلفی به یکدیگر بدهید.

البته اگر افراد خانواده و عزیزان شما همچنین سحرخیز هستند، می توانید پیام های مقدمه بامداد خود را بوسیله آن ها اختصاص دهید. تو ارتباطات مدنی صبحگاهی خود، حتی اگر با کسانی درون ارتباط باشید، که بستگی شغلی با شما ندارند، باز هم موجب فراوانی از جمع خواهید گرفت. یکی از مهم ترین عادت کارآفرینان چیره بخاطر بامداد های زود، همین فرمان است. ۴. طرح ریزی برنامه روزانه خواه هفتگی



بخاطر پیشبرد بهتر اهداف و اول بهره زیبا، ۱۰ دقیقه از صبح های زود خود را بوسیله برنامه ریزی بخاطر کارهای روزمره یا هفتگی خود بپردازید. در این زمان می توانید فهرستی از پروگرام های خود تهیه و اولویت کارها را مشخص کنید.

هر چند که خلق چنین فهرست سریعی، نمی تواند جایگزین دستور کار های جدی شما بشود، اما می تواند ترجیح بندی کارها را مشخص و سرعت پیشرفت کارهای روزانه شما را بیشتر کند. با این امر زمان اضافی بیشتری در روز خویشتن برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا خواهید کرد. مدیران و کارآفرینان چیره نیز با استعمال از این روش، بوسیله همه کارهای خویشتن تحقیق می کنند. حتما بخوانید: مراحل برنامه ریزی موفق؛ چطور به همگی کارهایمان برسیم؟ ۵. قدردانی و شکرگزاری صبحگاهی

صبح های زود، آرامش زیادی دارد. به همین دلیل، فرصتی بخاطر قدردانی، شکرگزاری و ستاندن انرژی های خوب از گیتی هستی است. پس برای دریافت انرژی بیشتر، بهتر است، بامداد ها زمانی را به قدردانی و شکرگزاری اختصاص دهید و به همه چیزهای خوبی که دارید، فکر کنید. این کار، یکی از باقی ترین روش های کارآفرینان موفق است.

تمرین قدردانی می تواند کارمایه بیشتری بوسیله حیات شما سرازیر کند. این کار نیز باعث کاهش استرس و سست شدن شما، برای آینده و اتفاقات پیش بینی نشده می شود. همچنین بوسیله افزایش خوش دماغ و مثبت اندیشی شما کمک می نرم. ۶. آماده شدن برای رسیدگی بوسیله وظایف بزرگ



کارآفرینان موفق، هر روز صبح برای ارتکاب کارهای مبصر آماده می شوند. اگر وظایف جلال دارید که باید به آن ها تفحص کنید، بهتر است از قدرت فراوان مغزتان در ساعت های مقدمه صبح استفاده کنید. چنانچه روز خویشتن را با کسالت و ناامیدی مبدا کنید، هیچگاه ثانیه نمی توانید به وظایف مبصر و مهم تفحص کنید.

چنانچه همه مراحل قبل را انجام دهید و برای انجام کارهای بزرگ، در بود خودتان انگیزه و انرژی ساختن کنید، آماده مواجهه با مشکلات ریز و درشت سد گونه تان خواهید شد. به این ترتیب، مبصر ترین جلوگیری کننده موجود به خشکی امدن قاعده راه آرزوهای خود را کنار زدید و موفقیت های ناتمام را بوسیله زندگی تان فراخوانی کرده اید. ۷. وقت گذرانی با قوم

فراموش نکنید، که اهمیت اعطا کردن به خانواده نیز بوسیله اندازه توجه به کسب و کار اهمیت دارد. کارآفرینان موفق همان قدر که به ترفیع شغلی خود بزرگی می دهند، برای لحظه گذرانی با خانواده خویشتن نیز نرخ قائلند. چنانچه می خواهید در تمام روز خود انرژی مثبتی همراه تان باشد، بهتر است برای نزدیکی با قوم خود دم بگذارید.

صبح های زود، تلفن همراه خود را بر بگذارید، یک صبحانه ممتاز در کنار خانواده تان صرف کردن کنید. با آن ها نزدیکی کنید و درباره مسائل روز، نظرات آن ها را جویا شوید. از نیازهای شان با خبر شوید و به آن ها بگویید که دوست شان دارید. مطمئن باشید، که در ادامه روز، برای پاسخ اعطا کردن به ایمیل ها و پیام های موثر تان فرصت خواهید داشت، ولی درون نگرش کار، دیگر قوم تان در کنارتان نیستند.



شاید همگی این کارها، متجاوز کوچک و لخت به دیدن برسند، اما افراد مظفر معمولا از همین روش های کوچک، نتایج وقار می گیرند. اگر به شروع روزهای عادی و عاری دستور کار روال کرده اید و مقاربت را به ارتکاب فعالیت های مفید و انرژی زای صبحگاهی تقدم می دهید، بهتر است بخاطر مدتی متد های عنوان شده داخل این مقاله را ظهر کنید. مطمئن باشید که همین طریق های جزئی صبحگاهی به طرز افراد موفق، به زودی نتایج شگفت انگیزی را در عمر و موفقیت شما ایجاد خواهد کرد. در ادامه بخوانید: مبصر ترین اشتباهات رایج کارآفرینان بزرگ چه بوده است؟

مقالات صوتی مجموعه صوتی رازهای توفیق موفقیت چیزی جز رعایت یک سری اصول و مسابقه مداوم آنها محو

مشاهده علیه
تحقیقات جدید علامت می دهند که اختلالات روحی و مسئله نظیر خوف و افسردگی که به آنها بلای ناگهانی قرن می گویند یکی از دلایل افزایش شیوعِ انواع آلرژی داخل میان آدم هستند. تعداد افرادی که در ایران از آلرژی رنج می برند جوان بر ۱۰ میلیون نفر اخبار می شود. آیا وابستگی ای بین آلرژی و اختلالات روانی وجود دارد؟ تحقیقاتی که برای نخستین بار در جهان انجام شده است، بود این ارتباط را تأیید می بطی ء. در این مقاله به بررسی رابطه انواع آلرژی ها با افسردگی و اضطراب خواهیم پرداخت.

حتما بخوانید:چه نوع استرسی برای شما موثر است؟انواع استرس از دیدگاه آلبرشت و گونه های کنترل آنهاافسردگی پنهان چیست و چه علائمی دارد؟

محققان سوییسی و آلمانی اخیرا وفاق احتمالیِ برخی مشکلات مرتبط باسلامت روان (قرین ملالت و اضطراب) با بود انواع مختلفی از آلرژی ها را معاینه کرده اند. این محققان مدعی اند که نتایج تحقیقات، دانشمندان را به توجه بیشتر به رابطه آلرژی با اشتی روان ملزم می درنگ.

بر اساس داده های «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها» در آمریکا، آلرژی ها، ششمین علت بروزِ بیماری های مزمن درون این کشورند. هزینهٔ علاج این مصیبت ها سالانه بیش از ۱۸ میلیارد دلار است! این مرکز نیز تعداد افراد مبتلا بوسیله آلرژی در این کشور را ۵۰ میلیون نفر اعلام کرده است. کنار بنیاد آمارهای «مرکز آلرژی و ایمونولوژی کلینیکیِ اروپا»، حدود ۱۵۰ میلیون نفر از مردم اروپا بوسیله آلرژی مبتلا هستند. تعداد افرادی که درون ایران به آلرژی دچارند همچنین کبیر بر ۱۰ میلیون نفر است. آیا ارتباطی میان سلامت رسا و آلرژی ها وجود دارد؟

نتایج فدایی تحقیقات حاکی از آن است که چندی از آلرژی ها می توانند پیاده شدن سلامت رسیده افراد تأثیر گذار باشند. به عنوان نمونه می توان بوسیله تحقیقی اشاره کرد که سال گذشته داخل نشریه «Medical News Today» منتشر شد. یافته های این استفهام نشان می دهند که ابتلا به آسم، آلرژیِ رینیت (پف غشاءِ مخاطیِ دماغ) یا درماتیت آتوپیک (اگزما یا آماس پوستی) می تواند ریسک ابراز بیماری های روان را افزایش دهد.

حالا پژوهشگرانی از دانشگاه متخصص مونیخ (TUM) در شریک با محققانی از دیگر مراکز تحقیقاتیِ آلمان و سوییس، تحقیقات مشروح تری در این خصوص عمل داده اند. این آویشن تحقیقاتی با بررسی سلامت ۱۷۸۲ بی نظیر داوطلب، داخل پی یافتن ارتباطی میان مخاطرات مصونیت روان (نظیر اضطراب و افسردگی) و انواع انواع آلرژی بود. سن انبازی کنندگان در این تحقیقات بین ۳۹ تا ۸۸ سال با میانگین اهل سنت ۶۱ سال بود و همگی ساکن منطقه آگزبورگ آلمان بودند.

نتایج این تحقیقات داخل نشریه «بایگانی بین المللی آلرژی و ایمونولوژی» منتشر شد. در این پژوهش، محققان تنها موارد ابتلا بوسیله آلرژی نوع ۱ را (که خود داوطلبان اظهار کرده بودند) در رویت اندوهناک اند. آلرژی جنس ۱ بلافاصله پس از تماس با ماده ی آلرژی زا ابراز می نرم و علائمی با شدت های متفاوت دارد. این علائم بازه ای شامل جرب و تب یونجه (زکام بهاره) که بوسیله آنها رینیتِ آلرژیک نیز می گویند تا آماس ملتحمه (نفخ چشم) و آنافیلاکسی (حمله اکید آلرژیک) را درون کنار می گیرد. آلرژی های فصلی مرتبط با هیجان



داخل این پژوهش، شریک کنندگان بر اساس نوع آلرژی (یا نداشتن آلرژی)، به ۴ قسمت قسمت کردن مجزا تقسیم شدند: عاری آلرژی؛ مشغول به آلرژی فصلی، شبیه آلرژی های مرتبط با گردهٔ گل ها؛ مبتلا بوسیله آلرژی های دائمی (در کامل طول سال)، متشابه آلرژی به موی حیوانات؛ مبتلا به دیگر آلرژی ها، محتوی آلرژی به فدایی خوردنی ها یا نیش حشرات.

از میان کچل همکاری کنندگان، ۲۷٫۴٪ از افراد اشعار کرده بودند که آلرژی دارند: ۷٫۷٪ مبتلا به آلرژی دائمی، ۶٫۱٪ مبتلا بوسیله آلرژی فصلی و ۱۳٫۶٪ مبتلا به دیگر آلرژی ها.

از مشارکت کنندگان تو خصوص اشتی رسا آنها به خصوص نشانه های افسردگی، اختلالات اشتراکی مرتبط با قلق و استرس سؤال شد. در نهایت محققان نتیجه گرفتند افراد مبتلا بوسیله اضطراب عمومی، به احتمال زیاد، به آلرژی فصلی همچنین مبتلا هستند. این همبستگی میان بی تابی و آلرژی تو افراد مبتلا به آلرژی های دائمی وجود نداشت. داخل عوض، این پژوهش نشان می دهد که ظن وجود افسردگی تو افراد مبتلا بوسیله آلرژی های دائمی به مراتب بیشتر است.

اینکه چرا اضطراب با آلرژی های فصلی مرتبط است اما با آلرژی های دائمی ارتباطی ندارد، بی پرده نیست. محققان همچنین از دلیل وابستگی بیشتر میان آلرژی دائمی و رنجش اطلاعی ندارند. این پژوهشگران معتقدند دانشمندان باید در تحقیقات آتی دلیل وجود این ارتباطات و همچنین سبب این ارتباطات را نمایان کنند: آیا آلرژی هایی خاص کار بزرگ ابراز مشکلات مرتبط با مصونیت روان را اضافه می دهند خواه برعکس؟ نتیجهٔ نهایی تحقیقات

این تحقیق فداکار از عوامل تعدیل کننده نظیر سن، جنسیت، مصرف سیگار و استعداد ارثی برای واکنش های آلرژیک را درون نظر گرفته است. ولی پژوهشگران معتقدند گروه شریک شدن کنندگان پاسبان ی مناسبی بخاطر بازه های اهل سنت گوناگون زدودن. کاترینا هارتر، مؤلف واقعی پژوهش و شاغل داخل دانشگاه متخصص مونیخ، می گوید: «میانگین سنی ۶۱ سال نسبتا بالاست. بنابراین گروه شریک شدن کنندگان در تحقیق، احتمالا افراد کبیر تر را نمایندگی نمی کنند. نتایج تحقیقات نیز پهلو مبنای خود اظهاریِ انبازی کنندگان است و نه بر مبنای تشخیص باریک بین و پژشکیِ آلرژی. البته ما از همهٔ مشارکت کنندگان نمونه خون پژمان ایم و اراده داریم صحت نتایج را به شکل علمی بررسی کنیم.»

به رغم این انفراد ها، مؤلفانِ این پژوهش تأکید می کنند که نتایج تحقیقات نهایتا ارتباط میان آلرژی های فصلی و ترس را تأیید می کند. لذا تو صورتی که بیماران به اینگونه ارتباطات اشاره می کنند، پزشکان باید توجه بیشتری به هزینه دهند.

کاترینا هارتر می گوید: «تحقیقاتی وجود دارد که بر عناصر فیزیولوژیک بلای ناگهانی های پوستی یا آسمِ آلرژیک متمرکزند. اکنون ما برای نخستین بار توانسته ایم تماس میان مشکلات قضیه و آلرژی فصلی را مدال دهیم.» در ادامه بخوانید: عوامل ایجاد حساسیت پوستی (درماتیت)؛ نشانه ها و راه های درمان آن

مقاله صوتی

مدت ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه قالب فایل MP3 گوینده مژگان اصغری حجم ۴۹ مگابایت تعداد فایل ۱۰ فایل صوتیمجموعه صوتی علائم، پیشگیری و درمان مصیبت ها



سلامتی ارزشمندترین اموال مردم است

9،000 تومان مشاهده مقاله صوتی
ال جیوی ۵۰ تین کیو از دوربین سه گانه در پنل پشتی بهره می برد. این در حالی است که انتظار می رود گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ همچنین با دوربین چهارگانه معرفی کردن و به بازار ارائه شود. نوکیا ۹ پیورویو نیز با پنج دوربین در پنل پشتی، نسبت به سایر گوشی های هوشمند بازار از تعداد دوربین بیشتری یکروز می برد.

اما براساس آخرین اخبار غیررسمی، به نظر می رسد باید منتظر دستگاهی جدیدی با تعداد دوربین بیشتری در پنل پشتی آن باشیم. ظاهرا سونی یک قدم جلوتر از نوکیا حرکت کرده و منظور دارد گوشی هوشمند سونی اکسپریا را با دوربین جگر گانه معرفی کردن کند.



عکس تزئینی استمقاله های مرتبط:سونی داخل حال ترقی گوشی تاشدنی 5G اکسپریا F استرندرهایی از سونی اکسپریا 2 پیش از عرضه اکسپریا وان منتشر شد

باتوجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از لفظ Max J، یکی از افشاگران اعلام سامسونگ، سونی در حال توسعه ی گوشی هوشمند جدید سونی اکسپریا با ۶ دوربین در پنل پشتی است. درحال حاضر و باتوجه بوسیله اخبار فاش شده، هنوز اطلاعاتی درون مورد نحوه ی چیدمان ۶ دوربین وسیله مربوط باینده سونی در دسترس زدودن. 

داده ها زیادی در مورد جزئیات دقیق گوشی هوشمند سونی اکسپریا با ۶ دوربین منتشر نشده است؛ اما مراد می رود این دستگاه از یک دوربین تله فوتو به همراه دوربین زبر عریض جداگانه یکروز ببرد. باتوجه بوسیله محبوبیت سنسورهای ToF درون گوشی های هوشمند جدید، بوسیله دیدن می رسد یکی از دوربین های کبد گانه، حسگر ToF باشد. همچنین انتظار می رود که دو دوربین دیگر از نوع مونوکرومیک باشند تا بتوانند جزئیات بیشتری در تصویربرداری با نور کم دراختیار کاربران فراغت بدهند.

به نظر می رسد گوشی هوشمند سونی اکسپریا با ۶ دوربین درون پنل پشتی از دوربین دوگانه ی سلفی روزی ببرد که یکی از دو دوربین از نوع عریض خواهد بود تا بتواند در طی تصویربرداری سلفی، جزئیات بیشتری را نمایش دهد.

باتوجه به اینکه گوشی هوشمند جدید سونی تو مراحل اولیه ی توسعه فراغت دارد، طراحی پنل جلویی آن هنوز نامشخص است. باوجوداین، گوشی هوشمند سونی اکسپریا وان و همچنین میان رده ی سونی یعنی اکسپریا ۱۰از نمایشگر با نسبت ۲۱ به ۹ یکروز می برند. باتوجه به تعداد دوربین های دستگاه جدید سونی، احتمالا این گوشی هوشمند پرچم دار سونی باشد؛ اما باتوجه به اینکه هنوز دستور کار و زمان بندی مشخصی برای معرفی آن از سوی سونی اعلام نشده است، هنوز مشخص محو از کدام خراش روزی می سرما. احتمال دارد اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰، سونی، گوشی هوشمند جدید خویشتن را احتمالا با ذهن ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی معرفی بطی ء.بیشتر بخوانید:سونی هدفون و اسپیکر عاری سیم سری Extra Bass را شناساندن کردسونی در حال توسعه گوشی تاشدنی 5G اکسپریا F استمدیرعامل سونی از کسب وکار گوشی های هوشمند دفاع کردشراکت غیرمعمول دو رقیب؛ مایکروسافت و سونی برای توسعه گیمینگ ابری مشارکت می کنندرندرهایی از سونی اکسپریا 2 پیش از ارائه اکسپریا وان منتشر شد
مقاله های مرتبط:مذهب درون یک نگاهسفر ۷ روزه به قرض

 کاریز واژه فارسی قنات است و در گذشته از آن بخاطر تربیت آب های زیرزمینی استعمال می شد. قنات طریقت بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را مطمئن می کرده است. این قنات پس ازآن از میدان المپیک واقع شده و آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را تامین می بطی ء. قنات کیش از رویت کشش لفافه قنات و یا عمق چاه ها قابل مقایسه با قنات هاى دیگر نقاط ایران نیست ، اما با توجه به لغزنده بسیار کم جزیره ، چگونگى تربیت آب هاى زیرزمینى به سطح زمین در کیش بسیار اساسی بوده و علامت مى دهد که تو زمان خویشتن از پیشرفته ترین طرز ها براى حفر قنات استفاده مى کردند. برای بازدید از این قنات و شهرزیرزمینی و سایر جاهای دیدنی کیش می توانید از تور کیش و راهنمای سفر به کیش استعمال کنید.مشاهده تورهای کیش



 امروزه مجموعه قنات با تغییر کاربری بوسیله یک قریه ذیل زمینی شگفت انگیز بدل شده که متجاوز از ۱۰۰۰۰ متر مربع مدت معین دارد و اکنون کاریز دین خوانده می شود. البته لازم به ذکر است که کاریز هرگز یک شهر زیر زمینی تاریخی ازاله بلکه درون عنصر شبکه ای از آب های زیرزمینی است که توسط ایرانیان حفر شده و هدایت می یابد. اما در این طرح سعی شده این شبکه ی زیرزمینی از آب های شیرین و متناسب شرب به اسلوب ای از عادت حفر زمین و طراحی سیستم های حرکتی بخاطر بازدیدکنندگان در نظر خمود شده و به معروفیت بطرف خانه زیرزمینی نامیده شود ولی این مسیر فقط لول آب را علامت می دهد. ولی باید گفت از آنجایی که قنات ها از بیرونی زمین حفر می شدند و آب های زیرزمینی نیز بوسیله دلیل عبور از لایه های خاک تصفیه می شدند، ابد آب پاک را به انسان ها می رساندند. اما در این طرح نمونه پاکی این آب مطمئننا همچون روزگاران قدیم نخواهد بود چرا که محیط و محیط اطراف فضای حفر شده این واکنش را روی آب قنات دارد.



 ایالت زیرزمینی کاریز دین در فاز یک خود بوسیله قسمت های مختلف از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه، سالن آمفی تئاتر، سالن مجمع و گالری های هنری شاخه و سزاوار سرزنش یکروز برداری خواهد حیات. شهر کاریز داخل عمق ۱۶ متری زیر زمین قرار دارد.



عکس از: امیر حسام نژاد

 درون مسیر ساخت این شهر زیرزمینی درخت خرما بسیاری از جانوران بحری از سقف مرجانی تونل به مشت آمد. آزمایش های دقیق در دانشگاه مونیخ نشان داد که این سقف قشنگ بین ۱۱۰ تا ۵۵۰ میلیون سال عمر دارد. در حال فراهم طراحان شهر زیرزمینی سقف مرجانی را برای دیدار مردم بوسیله عارض یک ارسی حفظ کرده اند.



 با توجه به اینکه معمولا قنات ها از ارتفاعات مطلع شده و به مظهر می رسند، عظمت قنات دو هزاره ساله کیش با حداکثر ارتفاع چهل و پنج متری داخل جزیره مذهب منحصربه بی تا است. جزیره کیش با توجه به اینکه ارتفاع چندانی ندارد، حفر و احداث قنات دو هزاره ساله آن به دست ایرانیان خلاق داخل لایه گل مارن (مرگل) ابهت و ارزش این قنات را بسیار از پیش هویدا می کند. قنات قدیمی کیش با طول پانزده کیلومتر، در طول دو لفافه از منطقه صفین و فرودگاه تا محل فعلی کلکسیون فرهنگی سیاحتی شهر زیرزمینی دین به سه رشته تغییر می شود و از این نگرش مجددا با تغییر به یک رشته، به ایالت قدیمی حریره می ریزد. درون طول دست خط این قنات های قدیمی تعداد زیادی چاه بخاطر برداشت آب حیات دارد که مدال دهنده آن است که داخل این قنات آب اندوه به صورت ساکن و بی آرامی بوسیله سمت مظهر قنات جریان و حرکت داشته است. از آب این قنات برای مصرف آبیاری فضای سبز و استفاده شرب ساکنین استفاده می شد و در ریشه حال کشتی ها نیز از آب جزیره طریقت برای کاربرد و سودا و خواه معاوضه با اجناس دیگر در کشورهای حاشیه خلیج فارس استفاده می کردند. آب شیرین کاریز حاصل از بارندگی های فصلی جزیره است که از مرجان ها به عارض یک فیلتر طبیعی عبور و تو لایه گل مارن جریان پدیدار می کند.



 گل مارن نوعی گل لخته شدن است که در حالت طبیعی کند و انعطاف پذیر بوده و چنانچه در معرض هوا صبر گیرد، خشک و محکم می شود. تو مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیرزمینی کیش (کاریز) بخاطر نگاهداری از این گل ارزشمند دیوارهایی جلوی آن کشیده شده است. گل مارن علاوه بر استعمال های درمانی بخاطر درد مفاصل با ترکیبات زیادی برای تولید آجر، تنگ و سیمان تک استفاده اختصاص قرار می گیرد. نکته شایان توجه این است که این کاریزها بسیار زیرکانه بوسیله دست ایرانیان باستان حفاری شده که با شیبی صبور درون طول ۱۵ کیلومتر حرکت، حزن از آب آن برای آبیاری استفاده شده و هم امکان برداشتن آن با چیزی شبیه به دلو نیز فراهم بوده است. پایاب ها مکانی پیش دماغ شده برای مجهز شدن امکان برداشتن آب از کاریز است.

عکس از: سید حسین تهوری

تو کشش سطر کاریز، شش پایاب حیات دارد که یکی از آنها درون مجموعه فرهنگی سیاحتی قریه زیرزمینی طریقت موجود و زیبنده مشاهده است. در گذشته دور اهالی بومی نشین جزیره تنگ به دوش از این محل آب شرب خود را تامین می کردند. قدمت این پایاب ها به بسیار از ۸۰۰ سال می رسد. داخل گذشته دور ، بوسیله خصوص قرون پنجم و ششم هجری که جزیره کیش مرکز بازرگانی خلیج فارس و دریای عمان بوده و آب آشامیدنی آن بخاطر مصرف کشورهای حاشیه نویسی خلیج فارس از بها بیش فوقانی برخوردار بوده است.



سقف مرجانی کاریز قرض به قطر هفت متر که زمانی بستر دریا بوده، مملو از صدف ها و آبزیانی است که هم حالا بوسیله رخ فسیل در سقف مرجانی کلکسیون فرهنگی سیاحتی ده زیرزمینی کیش قابل مشاهده است. آزمایش های انجام شده در دانشگاه مونیخ آلمان روی فسیل هایی که از سقف مرجانی تونل به مشت آمده مدال می دهد این سقف بین ۵۳ تا ۵۷۰ میلیون سال قدمت دارد و شناسنامه انواع مختلف آن درون موزه شهر زیرزمینی کیش (کاریز) بوسیله نمایش گذاشته شده است .  چنانچه با دقت بیشتری بوسیله این درخت خرما ها نگاه کنید، لاک پشتی را می بینید که از ۵۷۰ میلیون سال قبل خود را برای امروز ما جاودانه کرده است. شهر زیرزمینی کیش (کاریز) با توجه به فردی های منحصربه بی همتا آن از جمله مرجانی وجود داشتن جزیره، آب شیرین قنات، هوای خنک در زیر زمین و سقف مرجانی پر از درخت خرما های با قدمت زیاد پشته در فهرست مهمترین ابنیه جهانی قرار می گیرد. منصور حاجی حسینی مؤسس بخانه برگشتن زیرزمینی کیش یا همان کاریز کیش است.





 کارگزاران شهر زیرزمینی کاریز بر این باورند که دو ویژگی، کاریز را در سیاهه ابنیه جهانی خواهد آورد. شروع اینکه کاریز تو دل تنها جزیره مرجانی دنیا واقع است. دوم آنکه عزب بنایی است که سقف آن لبالب از صدف ها و مرجان های طبیعی است. صدف ها و مرجان هایی که بخاطر بازدید آنها دو راه بود داشته، دیدار از کفش های طبیعی خواه غواصی داخل آب های آزاد و اکنون کاریز فصلی جدید و فوق العاده پیش روی تمامی دوستداران صنع منبسط که بی شفیع خواهند توانست از بزرگترین مجموعه مرجانی دیدار کنند. سقف مرجانی کاریز طریقت بوسیله قطر هفت متر که زمانی بستر دریا بوده، مملو از صدف ها و آبزیانی است که بی آرامی اکنون به قیافه فسیل در سقف مرجانی کلکسیون فرهنگی سیاحتی قریه زیرزمینی دین شایان مشاهده است.





منابع عکس متن مقاله و کاور از: خداوندگار حسین تهوری خبرگزاری تسنیم
ASGHAایلانOOOON ماسک می گوید مدل آینده و کاملا جدید تسلا رودستر تمام ابرخودروهای انبازی هایی مانند مک لارن و فراری و سایر محصولات راسته را از هر سیاق ممکن کنار خواهد زد و شکست خواهد عدالت. ایلان ماسک در پادکست اخیر Ride The Lightning که بها پیکاپ تسلا را اعلام کرد، به تفصیل از رودستر این شرکت سخن گفت. ماسک اخبار کرد تولید تسلا رودستر احتمالا بوسیله ۱۰ هزار مایه درون سال محدود خواهد شد.

مقاله های مرتبط:نسل جدید تسلا رودستر با گشتاور ۱۰ هزار نیوتن متر، رونمایی شدنسل جدید تسلا رودستر بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر فروغ حرکتی خواهد داشت

طبق گفته های ایلان ماسک، امروزه هیچ خودرویی وجود ندارد که بتواند حریف رودستر الکتریکی تسلا شود. ماسک می گوید این اقتدار داخل تمام گنجایش های فنی دربرگیرنده رانندگی تو پیست اعمال می شود. ماسک دراین زمینه می گوید:قصد داریم کارهایی برای رودستر جدید انجام دهیم که درمقایسه با خودروهای دیگر بوسیله نوعی غیرمنصفانه هستند. خودرو الکتریکی رودستر متاخر به طور پیروزمندانه ای درمقایسه با خودروهای اسپرت بنزینی آینده بهتر است. 

طبق گفته های ماسک، تسلا رودستر برای حفظ محرمانگی، خارج از محل همدستی و در ساختمانی غیررسمی ساخته می شود. آزمایشگاه مکنون تسلا درواقع زیرزمینی است پر از جهیز های محرکه ی مختلف بخاطر آزمایش روی رودستر برقی این شرکت.



مشخصات تسلا رودستر ۲۰۲۰۱۰ هزاره نیوتن متر گشتاور؛سریع ترین خودرو تولیدی جهان با صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۱.۹ ثانیه؛صفر تا ۱۶۰ کیلومتربرساعت در ۴.۲ ثانیه؛طی مسافت ۴۰۰ متری داخل ۸.۸ ثانیه و انقراض دادن تمام خودروهای تولیدی دیگر؛حداکثر سرعت بیش از ۴۰۰ کیلومتربرساعت؛شعاع حرکتی ۱۰۰۰ کیلومتری در بزرگ سیاق.بیشتر بخوانید:فولکس واگن I.D.R R رکورد سریع العمل ترین خودرو برقی تو نوربرگ رینگ را شکستسدان الکتریکی مرسدس بنز EQE تا سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شدبزرگ ترین مشکلات هیوندای کنا برقیاولین اتوبوس برقی دوطبقه هیوندای رونمایی شدکشیدن هواپیمای بوئینگ با مدل الکتریکی مینی
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهرامام خمینی (ره)از آمادگی ۱۰۰ درصدی موسسه بهشت زهرا(س) برای برگزاری سی درست سالگرد مراعات حضرت معصوم خمینی (ره) وقوف داد و گفت: ۲۰ هزاره متر مربع صحن های «شهدا» و «حاج آقا مصطفی» تو حرم مطهر ویژه مراسم سی مستقر سالگرد تکریم حضرت امام خمینی (ره) مفروش شده است.

سعید عمه در گفت وگو با ایسنا، در تشریح آخرین تمهیدات سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم امام خمینی (ره) بخاطر سی ثابت قدم سالگرد احترام گذاردن امام راحل گفت: از دو ماه گذشته جلسات هماهنگی ستاد ارتحال با حضور مدیران بزرگ شهرداری تهران و به اربابی دستیار خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رییس اجرایی ستاد شهرداری تهران درون تشریفات سی منیع سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد و پهنه بندی ها و نمایان کردن محل استقرار مناطق متنوع شهرداری تهران و پلیس راهور، آتش نشانی، اورژانس و سازمان های خدمات رسان در خلال همین جلسات انجام شد.

خال افزود: در عادات امسال با به کارگیری مرکز هوشمند کنترل ترافیک شهر تهران درسازمان بهشت زهرا (س) نسبت به مانیتورینگ ترافیکی مراسم سی امین  سالگرد احترام گذاردن آستان معصوم خمینی (ره) رفتار خواهد شد. نیز جانمایی و استقرار ۲۰ رله « از غلام بپرسید » در محیط پیرامونی حرم مطهر و راه اندازی بهشت زهرا (س) برای راهنمایی زائرین با همکاری اداره بسیج شهرداری تهران اجرا شده است.

او دنباله انصاف: بخاطر این رسم لکه گیری آسفالت بالغ پیاده شدن ۲۵۰۰ جسم  داخل معابر اصلی حرم مطهر و سازمان بهشت زهرا (س) با همکاری سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، مناطق ۱۷، ۱۸، ۱۹و۲۰ شهرداری تهران با نظارت سازمان بهشت زهرا (س) انجام شده است و بکارگیری تعداد ۴۰ دستگاه ماشین برقی داخل حیاط حرم مطهر و قطعات شهدا برای نقل و انتقال زائرین از دیگر اقدامات راه اندازی فردوس زهرا(س) بخاطر این عادات بوده است.

به گفته شهردار حرم مطهر امام، آماده سازی و تجهیز ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره) و تحویل آن به اداره بی مو پشتیبانی شهرداری تهران انجام شده و ۴۰ مایه ویلچیر برای تردد زائرین کم توان و افراد مسن نیز اختصاص پیدا کرده است، همچنین خط کشی ممتد و منقطع معابر پیرامونی حرم مطهر و طعم جزیی آمیزی بلوک های رهرو پیاده، سرعت گیرها و پارکینگ های اطراف حرم مطهر نیز با هدف تسهیل عبور و مرور انجام شده است.

مدیرعاملسازمان فردوس زهرا(س)با رمز بوسیله جمع آوری، پیرایش محیطی و واگذاری نخاله های پسماند دوروبر ضلع جنوبی حرم مطهر با انبازی سازمان مدیریت پسماند افزود: گمارش بنرهای هدایت دست خط  بخاطر تربیت زائرین با هدف تسهیل تو چسبیدگی به محل های استقرار پارکینگ ها با انبازی پلیس راهور عمل شده است و ویژگی های ترافیکی درون دوره حرم مطهر و سازمان فردوس زهرا (س) با هماهنگی پلیس راهور در مراسم سی مقاوم سالگرد تکریم حضرت معصوم خمینی (ره) اجرایی خواهد شد.

آماده سازی محوطه ۷۵۰ هکتاری حرم مطهر حضرت معصوم خمینی به محاسبه خدمات شهری، فضای سبز و نظافت محیطی و توسعه فضای سبز ورودی شرقی حرم با کاشت درختچه و گل و شوک و نصب فلاور باکس، مرمت و بهسازی تعداد ۱۷۰۰ چشمه سرو بهداشتی در اطراف حرم مطهر و موسسه فردوس زهرا (س)، نصب و راه اندازی تعداد ۲۰ عدد مه پاش پرتابل و ۲۰  عدد مه پاش ثابت، ایجاد روشنایی ثابت و موقت درون معابر پیرامونی و چادرهای خدمات رسانی گرداگرد حرم مطهر و دایره فردوس زهرا (س)، آماده سازی و آبگیری کامل آب نماهای حرم مطهر، آماده سازی نمازخانه صومعه عوارضی و بازپیرایی محیط پیرامونی آن بوسیله لحاظ خدمات شهری و فضای سبز و نصب پرچم های مشکی در ابعاد مختلف و بنرهای ویژه ایام مراسم سالگرد،  نصب سرویس های بهداشتی پرتابل در سطح محدوده های پر تردد اختصاص مراسم، پارتیشن و غرفه بندی ستاد مرکزی و فام آمیزی و بازپیرایی محل فرود هلیکوپترهای امدادی در حرم از دیگر اقدامات شهرداری حرم مطهر امام خمینی (ره) بخاطر این مراسم بوده است.

خال با اشاره به هماهنگی و بکارگیری ناوگان اتوبوسرانی، ۱۰۰ وسیله تاکسی و هماهنگی با شرکت یکروز برداری مترو برای جابه جایی زائرین تهرانی و حومه مربوط به شرکت درون سنت سالگرد بزرگداشت حضرت امام (ره) افزود: هماهنگی و جانمایی انگیزه استقرار واحدهای آتش نشانی، اورژانس، فوریت های اجتماعی و گشت باهم اتحاد کردن ساماندهی مشاغل و مفروش نمایش دادن ۲۰ هزار متر مربع صحن های شهدا و حاج سرور مصطفی در حرم مطهر ویژه مراسم سی متین سالگرد تجلیل حضور امام خمینی (ره) انجام شد.

او  با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی و سیار توسط شرکت شهر تندرست و آماده سازی مسیرها در انگیزه بازگشایی درب جنوبی حرم مطهر خاص در رو زائرین پس از مراسم، پافشاری کرد: با همکاری قرارگاه شهید فهمیده، ارتش ولی امر، خیل انصار بخاطر ارتباط با دوربین ها، نظارت تصویری در محدوده حرم مطهر و موسسه بهشت زهرا(س) محقق شد. ضمن آن که طراحی و اتمام اپلیکیشن راهنمای زائرین روح الله قطعا خدمات بهتری به زائرین امام راحل ارائه خواهد شد.

تمهید ۶۰ هزاره پک پذیرایی افطاری داخل پنج نقطه حرم

شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) درون حصه دیگری از مصاحبت های خود بوسیله توزیع ۶۰ هزار پک پذیرایی افطاری در پنج عمه حرم مطهر توسط پنج منطقه شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: در این مراسم تهیه و توزیع بسته های فرهنگی شامل کلاه آفتاب گیر، کتاب، پوستر توسط اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در عادات سی امین سالگرد تکریم پیشگاه امام خمینی (ره) عمل خواهد شد.

او از برگزاری اختصاص برنامه روح الله تو قالب برپایی نمایشگاه بصری و نگاه گذر، گروه های روایتگری، کارگاه هنری های هنری و کارگاه های آموزشی کودکان، گفتمان مذهبی، مشاوره بوسیله جوانان، نمایشگاه عفاف و حجاب، رادیو و گفتگوی زنده، غرفه محصولات عفاف و حجاب توسط راه اندازی کل فرهنگی شهرداری تهران در مراسم سی سفت سالگرد بزرگداشت درگاه امام خمینی (ره) معارفه قسط و افزود: پیش دماغ و استقرار خودرهای خدمات رسانی سنگین درون شهرداری صحن مطهر شامل لودر، کامیون، جرثقیل، آبپاش، تانکر، و... و. نیز ارتکاب شده است.

خال با رمز به برپایی ۱۰ رله صلواتی درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) اختصاص ایام تشریفات سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) گفت: پاکسازی محوطه های ۷۵۰ هکتاری حرم مطهر در کمترین زمان پس ازآن از رسوم انجام خواهد شد.
دکتر محمودی،  مدیر کچل امور اتباع و مهاجرین خارجیوزارت کشور  به هم زمان شدن طرح آمایش ۱۴ و بسته شدن صبر رحم تفاهمنامه طرح سنجش سلامت اشاره کرد و گفت: این امور با شعار خدمات رسانی بوسیله پناهندگان و مهاجرین خارجی انجام می شود.

به گزارش ایسنا، محمودی گفت: از آنجایی که داخل حال فراهم سه گانه استان کمال مطلوب این پروژه تنها کمی از پناهندگان و مهاجرین عرفی موجود در ناحیه را شامل می شوند، علاوه بر منابع وزارت بهداشت و پروژه چند کشوری باید جدیت شود که از سایر منابع مالی از یکسره دفتر نمایندگی کمیساریای برجسته اداره ملل تو امور پناهندگان و سازمان های غیر دولتی بین المللی نصیب گیری شود و در همین راستا دو استان قم و سیستان و بلوچستان بوسیله این گروه مرام افزوده شوند که انتظار می رود در آینده با در دید قبض منابع مالی پوشش عملیات غربالگری و بیماریابی حتی به ۱۵ استان فراگیر یابد.

بوسیله گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، طبیب رسا ضمن نمایش گزارشی از اقدامات سال های گذشته در خصوص طرح عبرت و ارتقای مصونیت پناهندگان گفت: وزارت بهداشت در سطر عملیاتی کردن فعالیت های تدوین شده تو برنامه راهبردی کشوری مبارزه با بیماریهای واگیردار و بوسیله عزم دستیابی به اهداف و تعهدات، متعهد شده است که خلال یک شریک سه گانه کشوری با افغانستان و پاکستان همچنین حمایت های مالی و متخصص دفاتر منطقه ای توسعه سازمان ملل متحد، دایره جهانی بهداشت، کمیساریای عالی پناهندگان، … و صندوق جهانی پول برای مبارزه با سل، ایدز و مالاریا، تو قالب یک پروژه سه ساله، نسبت بوسیله بیماریابی سالانه سل تو انباشتگی افغانستانی ساکن درون استان های خراسان رضوی، کرمان، یزد و درمان بیماران شناسایی شده تو این برنامه اقدام بطی ء و گزارش دهی بوسیله موقع و انتقال صحیح بیمارانی که در طول پرگیر درمانی خود بوسیله کشورشان باز می گردند بوسیله متد ای که تداوم بدون وقفه تداوی ضد سل آنها تضمین شود، انجام شود.
متأسفانه هیچ ارگان خاصی بازرس پیاده شدن غرض گیری های صاحبان املاک و بناء ازاله و بازار افسارگسیخته مسکن، خانوارهای مستأجر را ذیل ضیق مضاعف قرار داده است. با مقدمه عزل گرما عمده نقل و انتقال ها و جابه جایی ها از اواخر اردیبهشت کلید می خورد و تا فرجام تابستان با شدت و ضعف هایی دنباله می یابد. در این میان تمدید احتمالی قراردادهای میان مستأجران و موجرین وجود دارد، ولی همچنان رفت وآمد به بنگاه های معاملات ارسی مفرط است و روند تصاعدی اجاره بهای مسکن بدون نظارت بوسیله معضلی برای قوم های سنندجی تبدیل شده است. تیمار حالا سوداگری در بازار مسکن نسبت به سایر مقاطع افزودن متناسب توجهی یافته و همین موضوع بر اضافه بیش از پیش بها خانه مادون زده است. سیلان بی طریق و نامشخص تعیین اجاره ارج 

یکی از شهروندان سنندجی که به متعاقب کرایه خانه است، به همشهری می گوید: در بازار ساختمان استیجاری، دربست ها قاعده و قضیه مشخصی ندارد و موجرین هرچقدر که زورشان برسد، بدون هیچگاه امتیازی اجاره های زیادی را داخل بخانه برگشتن کوچکی مانند سنندج طلب کرده و دراین باره از قانون خاصی بی قراری انقیاد نمی کنند. «سیف الله زندی باغچه مریم» می افزاید: باید قوانین دربست و رهن توسط ناظرین این بخش ساماندهی شود و هر واحد مسکونی با توجه به شرایطش مشمول اجاره و گرو معلوم شود، در غیر این قیافه وضعیتی که اکنون راسته گرفتار آن شده فراوان ها را بدون ملک می درنگ. گرو بالا و کرایه سرسام آور

مستأجری که خویشتن را مستخدم یکی از ادارات دولتی در سنندج معرفی می کند، درون گفت وگو با همشهری می گوید: مدت ها بوسیله دنبال کشف کردن واحدی متناسب با درآمدم هستم، اما متأسفانه با هزینه های رهن و اجاره سرگیجه آور مواجه می منحوس. «باتقوا وزیری» با اشاره به دلیل افزایش ارج رهن و اجاره مسکن می افزاید: درون گذشته مالکان بیشتر به دنبال دریافت گرو و سرمایه گذاری بودند و تمایلی به دریافت اجاره بها نداشتند، ولی امسال با حیات ایستایی در بخش های متنوع علاوه پهلو اخذ رهن ترجیح می دهند اجاره ارج زیادی نیز دریافت کنند. طالع روند صعودی افزایش قیمت ها را کنترل کند

یک پیمانکار سنندجی که از وضعیت ساخت وساز گله مند است، به همشهری می گوید: با توجه بوسیله نوسانات ارزی، قیمت مواد مصالح خانه افزودن یافته و ساخت وساز با خرج های سرسام آوری مواجه شده است، در چنین شرایطی بازرسی بر بازار و کنترل تکثیر قیمت ها یک ضرورت است.  
«جاوید احمدزاده» می افزاید: همراه با افزایش سرسام آور مقدار ها، نگرانی از بی ارزش شدن پول نیز نزد انسان بیشتر شده و برای جلوگیری از ضرر و زیان، در بازار مسکن تنخواه گذاری می کنند، بوسیله همین دلیل عرضه و دعوی تو بازار بناء افزایش یافته است، به علاوه خلق کردن جدول مسئله داخل مردم
توسط دلالان سودجو در روند تکثیر قیمت نیز تأثیرگذار است. اضافه عرضه و تقاضا

یکی از مشاوران املاک در سنندج با ۲۳ سال سابقه می گوید: یکی از دلایل بی ثباتی بازارها خروج بسرنوشت شوم دچار کردن کوچکی از نقدینگی مردم از بانک هاست؛ کاهش وعده ای و پلکانی سود بانکی تا حدودی باعث برون رفت نقدینگی مردم از بانک ها شد، نرخ ریالی پول کاهش یافته و مردم از بی تابی حاضر بودن پایداری سرمایه و بی مقدار شدن پول به راسته بیع ساختمانی روی آوردند، از این رو عرضه و ادعا اضافه معین کرده است.

«ابراهیم شکیبا» می افزاید: زمانی که بخت بخاطر حمایت از تولید، ارزش سود را کم کرد، این سرمایه به سمت های دیگری برای سوددهی رفت و باعث شوک بوسیله میدان مسکن، ارز و زر شد و آنها را با گرانی مواجه کرد. این مشاور املاک با رمز به شایعه پراکنی برخی واسطه ها تو فضای رمزی اظهار می بطی ء: دلالان با داشتن چندین منزل مسکونی تو سایت های معروف با ترویج قیمت های کاذب ضربه یدکی بوسیله بازار ساختمانی وارد کرده اند و مردم با استناد بوسیله این سایت ها دامن تأثیر صبر گرفته و سعی در تکثیر ارزش ملک خویشتن دارند.

شکیبا ادامه می دهد: اضافه نقدینگی بین انسان در مقابل کاهش نرخ پول و ترس از دست دادن سرمایه باعث افزایش عرضه و توقع و درون نتیجه افزایش قیمت احکامی بناء شده است، نیز یقین پراکنی و قیمت گذاریهای کاذب توسط افراد سودجو به خشکی امدن روند صعودی ارزش ها تأثیر مستقیمی دارد. این مباشر املاک سنندجی ضمن گلایه از نبود بازرسی پهلو راسته مسکن بیان می کند: نظارت در مدخل ساختمانی نظیر دیگر کالاها به شدت ضعیف و قیمت مصالح ساختمانی بیداد می کند.

مجموعه از سرمایه داران و دلالان با سودا چندین ناحیه و با اجاره آنها درآمدهای نیکی از این طرز کسب می کنند، بنابراین دولت باید بوسیله عارض شدید بر این بازار نظارت داشته باشد. شکیبا با اشاره به زمان نقل و انتقالات اضافه می کند: اوایل خرداد تا پایان شهریور فصل اصلی جابه جایی مستأجران و نقل و انتقالات دربست نشینی است و تب وتاب املاک اجاره ای، نمود جلوه گر می کند که البته اوج گیری آن در فصول تابستان بیشتر از دیگر مقاطع سال است. اخذ مالیات از واحدهای تهی 

کارشناس املاک در سنندج حوالی موضوع افزودن اجاره بها و قیمت ساختمان می گوید: پس ازآن از فترت در مقدر شدن های مختلف مدل تاسیس وساز کاهش یافت، بوسیله همین دلیل خرید و فروش، رهن و اجاره قیمت امسال نسبت به سال قبل داخل مرکز دهات و نواحی نوساز سنندج افزایش چشمگیری داشت.  
«منصور مشاور» از دیگر عوامل مؤثر در رکود ساخت وساز را تبدیل ساختمانی از کالای تنخواه ای به کالای مصرفی می داند و می افزاید: مالکین به خشکی امدن اساس تورم بها مسکن را اضافه داده که این قضیه افزایشی اجاره بها را بوسیله دنبال خواهد داشت.

این ممیز با رمز به عملکرد انجمن مشاوران مسکن تقریر می درنگ: مالکین در گلچین اجاره ارزش و اضافه قیمت مسکن تأثیر بسزایی دارند و متأسفانه سندیکا املاک به برهان نداشتن قدرت اجرایی امکان برخورد با این افراد را ندارد. وی در ادامه اقرار می نرم: دریافت عوارض از واحدهای خالی از سکنه، گلچین بها کارشناسی شده خرید و دربست بها بر اساس متراژ و دیگر امکانات توسط نهاد مربوطه یکی از وضع های جلوگیری افزایش بی رویه مقدار مسکن توسط مالکین املاک است. عوامل واقعی فترت بازار مسکن

 رئیس اتحادیه مشاوران املاک سنندج در مورد مشکلات عنوان شده از سوی مردم می گوید: تعیین ارج با صاحبان ملک است و کار اتحادیه بازرسی پیاده شدن مشاوران املاک و امور صنفی است و در قیمت گذاری کشور دخالت ندارد. به گزارش همشهری «وریا احسن» می افزاید: زمانی که ثبات قیمت وجود داشت، بنگاه دار و مشاور املاک درون گلچین بها کارشناسی تأثیرگذار بود، ولی این روزها با بود رکود اقتصادی و وجود خلأ قانونی، مشاوران املاک عزب کاتبان خرید و فروش محسوب می شوند. وی ادامه می دهد: وقتی زمزمه افزایش ارج ها داخل بازار ارز، زر و خودرو به ویژه در خودروهای وارداتی قیافه داد، سازندگان مسکن از بی اعتنایی به بازار ساختمان بوسیله عاجز آمدند و اقدام بوسیله ارج گذاری های جدید کردند و با استفاده از سایت های مجازی قیمت های کاذب را عرف دادند.

رئیس انجمن مشاوران املاک سنندج ادامه می دهد: در کشش سال های گذشته و بر حسب عادت مردم اجاره قیمت را به عنوان منبع درآمد در دیدن پژمرده اند و ارزش اجاره همچنین درون مفارقت های نقل و ارجاع (اواخر بهار تا اواخر تابستان) متجاوز از پیش است. احسن با اشاره به تأثیر فضای رمزی داخل افزودن ارج ساختمان عنوان می کند: سایت های مجازی قرین دیوار بزرگ ترین ضربه را به بازار مسکن زده و افراد سودجو برای اضافه قیمت ملک خود، چند قیمت کاذب نشر را می دهند و با ساختن رود روند بین مردم باعث افزایش قیمت ها می شوند. رئیس هیئت قانونگذاری مشاوران املاک سنندج اشعار می کند: اتحادیه هیچگاه گونه غلبه اجرایی ندارد، بنابراین بخاطر کنترل اجاره باید به انجمن دسترسی و اجازه نظارت داده شود، متأسفانه سرور تنها تعیین کننده این نرخ هاست و عرفی برای مقابله با آن تعیین نشده است.
فارس نوشت: شبکه «سی ان ان» از سخت گیری اختلاف میان «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی قصر سفید خبر داده و نوشته است که این دو با بود داشتن اهدافی مشترک، بخاطر افزودن واکنش خود داخل دولت با یکدیگر رقابت می کنند.

بنا کنار این گزارش، «منابع مقدمه می گویند این تنش بوسیله واسطه اختلاف پیاده شدن سر سیاست ها نیست، بلکه بوسیله دلیل تضاد میان روش های عمکرد آن هاست.»

پامپئو از این ناخرسند است که بولتون با موقعیت گیری های علنی که بعضا با مواضع اعلامی وزارت خارجه تو نفاق است، خود را در موضع وزیر خارجه استراحت داده و از محدوده اختیاراتش عبور کرده است.

علاوه پهلو این، به گفته منابع آگاه، بولتون درون ماه های گذشته تقلا کرده تا از گردش اطلاعات درون اقبال جلوگیری کرده و تا اینکه در مواردی از جمله پرونده الزام شمالی تلاش کرده تا با دریافت مستقیم اطلاعات از آژانس مرکزی داده ها آمریکا (سیا)، وزیر خارجه را از حلقه تصمیم گیری در این مورد بر بگذارد.

سی ان ان درباره کنفرانس اخیر مقام های امنیتی آمریکا با موضوع ایران که در مقر سیا برگزار شد بی قراری به نقل از دو مقام سابق اطلاعاتی تالیف است: «اینکه بولتون این مجمع را در سیا برگزار کرد، به این دلیل نبود که اسناد آنقدر حساس بوده که باید در همانجا مطالعه می شد، بلکه به این خاطر حیات که او با این فقره به سادگی می توانست افرادی از جمله مقام های وزارت خارجه و کادر رسمی شورای امنیت ملی را که از مجلس نزدیکان بولتون خارج هستند، خارج از مجمع نگه دارد.»

فراتر از اختلاف داخل تک نحوه اجرای سیاست ها، منابعی درون کاخ سفید می گویند این عاطفه داخل دولت وجود دارد که بولتون اهداف خویشتن را دارد و بعضا حتی سیاست ها و اهداف «دونالد ترامپ» مهتر جمهور آمریکا را نیز تضعیف می نرم. این رویکرد حتی بعضا علت غضب ترامپ بی آرامی شده است، تا جایی که به گفته منابع مبدا رئیس جمهور آمریکا بولتون را مقصر بنیاد بست به وجود آمده در مذاکرات با اجبار شمالی می داند. در روانی ایران تیمار فدایی معتقدند که بولتون به دنبال بحران است، اما ترامپ با این رویکرد ضد است.

ونزوئلا اختلاف دیگر میان پامپئو و بولتون است. به گفته منابع مطلع، پیش از شکل گیری بحران کنونی درون ونزوئلا، بولتون طالع را بخاطر بوسیله رسمیت باز شناختن «خوان گوایدو» مهتر شورای ملی ونزوئلا بوسیله نشانی رئیس جمهور تحت فشار قرار داده، اما پامپئو پارسا بوده است که آمریکا فعلا حجم پیشبرد چنین سیاستی را ندارد. با این وجود، نهایتا بولتون قهرمان شده و آمریکا گوایدو را به رسمیت شناخت. اکنون با گذشت چند ماه، جامعه اطلاعاتی آمریکا متقی است که بعید است گوایدو بوسیله این زودی ها به زوجیت جمهوری برسد. به همین دلیل، ونزوئلا که چند هفته ای رجحان نخست دادرسی خارجی آمریکا بود، اکنون بوسیله رده های پایین تر نزول کرده است.

تو مقابل، افراد نزدیک به بولتون تیمار پامپئو را مستنطق کرده اند که تکاپو می درنگ از سر سمتی که حالا دارد، آینده سیاسی بهتری برای خود رقم بزند و به جایگاه های بالاتری مشت پیدا کند.

نهایتا، به نوشته سی ان ان افراد مطلع معتقدند که شاق اصلی این است که ترامپ رئیس جمهوری عادی نیست و نمی تواند اختلافات میان اعضای کابینه را حل و فصل بطی ء.

یک ریشه ابتدا در این مورد می گوید: «نوبت آورده ایم که هنوز با بحرانی واضح نشده ایم. سؤالی که وجود دارد، این است که اگر دست پاچه واقعی اتفاق بیافتد، چه می شود؟»