تور آسیا

ال جیوی ۵۰ تین کیو از دوربین سه گانه در پنل پشتی بهره می برد. این در حالی است که انتظار می رود گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ همچنین با دوربین چهارگانه معرفی کردن و به بازار ارائه شود. نوکیا ۹ پیورویو نیز با پنج دوربین در پنل پشتی، نسبت به سایر گوشی های هوشمند بازار از تعداد دوربین بیشتری یکروز می برد.

اما براساس آخرین اخبار غیررسمی، به نظر می رسد باید منتظر دستگاهی جدیدی با تعداد دوربین بیشتری در پنل پشتی آن باشیم. ظاهرا سونی یک قدم جلوتر از نوکیا حرکت کرده و منظور دارد گوشی هوشمند سونی اکسپریا را با دوربین جگر گانه معرفی کردن کند.



عکس تزئینی استمقاله های مرتبط:سونی داخل حال ترقی گوشی تاشدنی 5G اکسپریا F استرندرهایی از سونی اکسپریا 2 پیش از عرضه اکسپریا وان منتشر شد

باتوجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از لفظ Max J، یکی از افشاگران اعلام سامسونگ، سونی در حال توسعه ی گوشی هوشمند جدید سونی اکسپریا با ۶ دوربین در پنل پشتی است. درحال حاضر و باتوجه بوسیله اخبار فاش شده، هنوز اطلاعاتی درون مورد نحوه ی چیدمان ۶ دوربین وسیله مربوط باینده سونی در دسترس زدودن. 

داده ها زیادی در مورد جزئیات دقیق گوشی هوشمند سونی اکسپریا با ۶ دوربین منتشر نشده است؛ اما مراد می رود این دستگاه از یک دوربین تله فوتو به همراه دوربین زبر عریض جداگانه یکروز ببرد. باتوجه بوسیله محبوبیت سنسورهای ToF درون گوشی های هوشمند جدید، بوسیله دیدن می رسد یکی از دوربین های کبد گانه، حسگر ToF باشد. همچنین انتظار می رود که دو دوربین دیگر از نوع مونوکرومیک باشند تا بتوانند جزئیات بیشتری در تصویربرداری با نور کم دراختیار کاربران فراغت بدهند.

به نظر می رسد گوشی هوشمند سونی اکسپریا با ۶ دوربین درون پنل پشتی از دوربین دوگانه ی سلفی روزی ببرد که یکی از دو دوربین از نوع عریض خواهد بود تا بتواند در طی تصویربرداری سلفی، جزئیات بیشتری را نمایش دهد.

باتوجه به اینکه گوشی هوشمند جدید سونی تو مراحل اولیه ی توسعه فراغت دارد، طراحی پنل جلویی آن هنوز نامشخص است. باوجوداین، گوشی هوشمند سونی اکسپریا وان و همچنین میان رده ی سونی یعنی اکسپریا ۱۰از نمایشگر با نسبت ۲۱ به ۹ یکروز می برند. باتوجه به تعداد دوربین های دستگاه جدید سونی، احتمالا این گوشی هوشمند پرچم دار سونی باشد؛ اما باتوجه به اینکه هنوز دستور کار و زمان بندی مشخصی برای معرفی آن از سوی سونی اعلام نشده است، هنوز مشخص محو از کدام خراش روزی می سرما. احتمال دارد اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰، سونی، گوشی هوشمند جدید خویشتن را احتمالا با ذهن ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی معرفی بطی ء.بیشتر بخوانید:سونی هدفون و اسپیکر عاری سیم سری Extra Bass را شناساندن کردسونی در حال توسعه گوشی تاشدنی 5G اکسپریا F استمدیرعامل سونی از کسب وکار گوشی های هوشمند دفاع کردشراکت غیرمعمول دو رقیب؛ مایکروسافت و سونی برای توسعه گیمینگ ابری مشارکت می کنندرندرهایی از سونی اکسپریا 2 پیش از ارائه اکسپریا وان منتشر شد
  • ۹۸/۰۳/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی