تور آسیا

اگرSGHAROOOON اندیشه می کنید خودروها با گذشت هر قبیله بزرگ تر می شوند، باید بدانید که اشتباه می کنید؛ زیرا خودرویی که ۲۰ سال پیش بوسیله عنوان دستگاه نقلیه متوسط در نظر پژمرده می شد، اینک همان چیزی است که کراس اور نامیده می شود و این عملی تو مورد سایر خودروهای بازار اندوه صادق است. ادوات نقلیه کوچک تو حال کاهش ارائه درون بازار هستند؛ اما چند تک استثنا در این اساس وجود دارد.



ژاپن استانداردهای خاصی بخاطر خودروهای کوچک دارد و همه وسایل نقلیه داخل این کلاس باید ۳٫۴ متر کشش داشته باشند و صاحبان آن ها از مزایای مالیاتی و بیمه ای بهره مند می شوند. یکی از نمونه های این خودروها در میدان ژاپن، سوزوکی جیمنی است. البته باید بدانید نسخه ی بین المللی جیمنی طولی بیشتر از نسخه داخلی آن دارد. در هند نیز ابزار نقلیه با کشش کمتر از ۴ متر با مالیات کمتری همراه هستند و این بسرنوشت شوم دچار کردن در سال های اخیر شکوفا شده است.

تقریبا یک ماه پس از رونمایی نیسان از کراس اور جدید مگنایت، رنو کراس اور خویشتن را برای میدان دومین ملک پرجمعیت جهان معرفی کردن کرد. این کراس اور که کیگر (Kiger) نامیده می شود، رسماً به عنوان یک مقیاس نمایشگاهی معرفی شده؛ اما مدل جاده ای آن تقریبا با مقیاس نمایشگاهی هم ارز است. از یکسره موارد یکسان وجود داشتن دو نمونه می استعداد به رینگ های ۱۹ اینچی و چراغ های جلو با رک هوشمند اشاره کرد. احتمالاً نمونه تولیدی بدون تزئینات نئونی سبزرنگ و روکش فلزی جانبی برای تغاری های گلگیر ارائه شود؛ اما پیش دماغ می شود نسخه ی تولیدی تا وزن زیادی بوسیله نسخه ی نمایشگاهی وفادار پاینده بماند.



صبر است کیگر بالاتر از رنو کوئید تو سبد محصولات خودروساز فرانسوی در میدان روبه رشد هند بخاطر مشتریان عرضه شود. گفته می شود کیگر از سال ۲۰۲۱ به بازار ارائه خواهد شد. یکی دیگر از استاندارد هایی که بوسیله کیگر خلط و شباهت زیادی دارد، رنو ترایبر (Triber) است. رنو در سال ۲۰۰۵ ملتفت میدان هند شد و اینک تو این کشور نسخه ای از داچیا داستر را هم برای مشتریان نمایش می کند.مقاله های مرتبط:نیسان مگنایت برای کشورهای درون حال ترقی شناساندن شدرنو ترایبر معرفی شد

مسولان رنو می گویند طراحی میزان نمایشگاهی کیگر حدود ۸۰ درصد با نمونه بازپسین مشترک است و گفته می شود پیکربندی تقسیم شده چراغ های جلو و عقب احتمالاً در مدل تولیدی حفظ خواهد شد. امیدواریم این تغییرات برای دستگیره های در خودرو هم رعایت شود تا مدل نهایی مشهود سنتی زیرفون و معمول لطافت داشته باشد. البته با نگاهی به باربند عجیب این خودرو، پرت می دانیم چنین چیزی تو میزان تولیدی مورد استفاده فراغت بگیرد.

تصاویر رسمی از فضای درون کابین رنو کیگر فعلا دردسترس نیست؛ اما کام می رود اتاقک تا پیمانه زیادی با معیار رنو ترایبر مشترک باشد. در این خودرو از پلتفرم CMF-A A مشترک با نیسان مگنایت استعمال می شود که فاصله کف آن تا سطح زمین ۲۱۰ میلی متر است تا متناسب با جاده های ناهموار هند.



باشد جای شگفتی زدودن که نیسان مگنایت و رنو کیگر نقاط مشترک زیادی داشته باشند؛ بنابراین زیر کاپوت کیگر از پیشرانه تنفس غریزی ۱ لیتری خواه پیشرانه توربوشارژ ۱ لیتری مصرف خواهد. شد امانت بوسیله سنخ پیشرانه، کیگر با جعبه دنده دستی یا خودکار عرضه خواهد. شد قدرت پیشرانه بوسیله احتمال متجاوز درون مقیاس دنده دستی حدود ۷۲ اسب بخار است و میزان توربوشارژ احتمالاً از پیشرانه با قدرت ۹۵ اسب بخار بهره می. سرما علاوه بر معیار فراهم به جعبه دنده دستی، از قوطی دنده CVT به عنوان آپشن برای پیشرانه توربوشارژ کاربرد می.

شود همان طور که در مورد نیسان مگنایت خلوص می کند، رنو کیگر فقط برای راسته هند نخواهد وجود و پیش بینی می شود که درون میدان سایر کشورهای در حال توسعه هم بوسیله راسته نمایش.شود بیشتر:بخوانید استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی خواهد شدطرح فروش نقد و اقساط وانت مزدا کارا 2000 و فوتون تونلند؛ ویژه آذر ۹۹لینکلن ناتیلوس 2021 معرفی شدنسل متاخر مرسدس میباخ S580 معرفی شدموتورسیکلت بی ام و با طرح وسپا معرفی
  • ۹۹/۰۹/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی