تور آسیا

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به روزرسانی: ویدیوی جعبه گشایی یوتیوبرهای مطرح فناوری در انتهای متن اضافه شد.

دوان ریواولین ویدئوی مربوط بوسیله جعبه گشایی آیفون ۱۲ پرو را در توییتر منتشر کرد. در این ویدئو، می توانید فلز ضدزنگ و محافظ ورق عرضه جدیدی را مشاهده کنید که بخاطر این گوشی درون نظر گرفته شده است. اپل سال ها از محافظ ورقه ارائه پلاستیکی استفاده می کرد که اکنون به محافظ کاغذی تغییر شده است.

درادامه می توانید ویدئو قوطی گشایی آیفون ۱۲ پرو را ببینید.



سیاحت درون یوتیوب

در ویدئو بعدی هم آیفون ۱۲ مدل آبی فام و تن ی فلزی آن و جعبه ی کوچک گوشی را مشاهده خواهید کرد. حتما می دانید که ایرپادز و شارژر بوسیله همراه این گوشی ها عرضه نمی شود.مقاله ی مرتبط:قیمت آیفون ۱۲ در ایران حدودا چقدر خواهد بود؟حذف شارژر و ایرباد از جعبه های آیفون؛ دغدغه ی فضا زیستی اپل خواه تصمیمی اقتصادی

اولین محموله از آیفون ۱۲ دراختیار افرادی قرار می گیرد که این گوشی را پیش خرید کرده اند؛ ولی هیچ کدام از این گوشی ها زودتر از روز جمعه دراختیار کاربران استراحت نمی گیرد. ویدئوهای منتشرشده بخاطر افرادی است که داخل فروشگاه های عرضه کننده گوشی های اپل فقره می کنند و توانسته اند به محموله های اولین دسترسی داشته باشند. انتظار می جوی که اوایل هفته آینده این گوشی دراختیار رسانه های مختلف قرار بگیرد.

به روزرسانی: ظاهرا اپل گوشی خود را زودتر از موعد دراختیار یوتیوبرهای مشهور همچنین راحتی داده است. در ادامه می توانید چند میزان از ویدیوهای آنباکسینگ یوتیوبرهای مطرح مملکت فناوری را مشاهده کنید.مارکوس براونلی (MKBHD)

تماشا در یوتیوبآنباکس تراپی (Unbox Therapy)



سیاحت درون یوتیوبMr Whose the Boss



تماشا داخل یوتیوبآی جاستین (iJustine)



تماشا در یوتیوببیشتر بخوانید:شارژر مگ سیف اپل با پیکسل 5 و گلکسی زد فولد 2 کار می کندژاپن تحقیقات مخالف منحصر را علیه آمازون، گوگل، فیسبوک و اپل آغاز می کندپتنت جدید سامسونگ گوشی هایی با نقشه کشی تخصیص بوسیله بی مانند و نمایشگر جداشونده از شاسی را مدال می دهدتمام اطلاعاتی که باید از حسگر لایدار بدانید؛ فناوری که می تواند آینده خودروسازی را تغییر دهدقیمت آیفون ۱۲ در ایران حدودا چقدر خواهد بود؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم قنبری گفت: رخداد انفجار گاز داخل یک کانون مسکونی داخل خیابان ۲۱ کوی دولت در ساعت ۴ و ۵۶ دقیقه صبح امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی و گروه امداد و نجات در کوتاه ترین زمان ممکن از نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

رئیس دایره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: انفجار تو مرتبه چهارم کمیسیون مسکونی رخساره انصاف و ۵ نفر از اهالی را مصدوم کرد. ضمن اینکه سایر منازل این مجتمع و ساختمان های مجاور دچار آسیب شده اند. این وقوع منجر به تلفات جانی نشد و مصدمان سرگذشت به نیروهای امدادی مرکز اورژانس ۱۱۵ تحویل شدند. قسمت قسمت کردن های امداد همچنان داخل نگرش محضر دارند.

نزاکت کره بندی، سرپرست مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان بی قراری گفت: نیروهای امدادی مرکز اورژانس بلافاصله پس از شهود گزارش ماجرا به نگرش سابق الذکر اعزام شدند و ۳ نفر از مصدومان را در محل درمان کردند و یک نفر به درمانگاه امام خمینی(ره) و یک نفر دیگر به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز نقل مکان شدند.
اسکوئر به تازگی اعلام کرد که به عنوان قدری از تنخواه گذاری بزرگ روی ارز دیجیتال، بیت کوین هایی بوسیله ارزش ۵۰ میلیون دلار خریده است. به گفته ی این پلتفرم پرداختی، ارزهای دیجیتال خریده شده مجموعا ۴،۷۰۹ بیت کوین بودند که ‍۱ درصد از مجموع دارایی های این شرکت در سه ماهه ی دوم امسال را تشکیل می دهند.

اسکوئر درباره ی برهان خرید این ارزهای دیجیتال گفت بیت کوین قابلیتی دارد که می تواند در آینده، عملکردی بیشتر از ارز مرسوم داشته باشد. این شرکت ارزهای دیجیتال را ابزاری برای تقویت صرفه جویی می داند که راهکاری برای ورود جهان بوسیله جهیز پولی جهانی مجهز می نرم. ناگفته نماند اسکوئر از سال ۲۰۱۴، روش پرداختی بیت کوین را به پلتفرمش افزودن کرده است.مقاله ی مرتبط:مردم زیاد از گذشته به دنبال سرمایه گذاری در حوزه های جدید ازجمله رمزارزها هستند

درون سال ۲۰۱۸، جک دورسی، مدیرعامل اسکوئر و توییتر، اطلاع دادن کرد که مدت ها است طرفدار بیت کوین است و باور دارد که این ارز دیجیتال تا یک دهه ی دیگر، به عزب ارز جهانی تبدیل می شود. دورسی شخصا مقدار نامعلومی بیت کوین دارد. وی تو سال ۲۰۱۸ گفت که خریدوفروش بیت کوین برای اسکوئر متوقف نمی شود و این پلتفرم به بیت کوین به عنوان فناوری متحول کننده ای برای صنعتش نگاه می کند و قصد دارد هرچه زودتر درباره ی آن مفروضات بیشتر کسب کند.

در همین سال، اسکوئر مبادلات بیت کوین را به اپلیکیشن کش اپ اضافه کرد و سال ۲۰۱۹ نیز گروه مستقل اسکوئر کریپتو را تأسیس کرد تا بر ماهیت منبع باز بیت کوین متمرکز شود. ماه گذشته، اسکوئر اتحادیه ی غیرانتفاعی Cryptocurrency Open Patent Alliance را راه اندازی کرد تا با به ابونمان گذاری پتنت ها در کتابخانه ی ثبت اختراع مشترک، مانعی برای متجاوزان ثبت ابتکار ایجاد کند.

اکنون بیت کوین با قیمت ۱۱،۳۷۰ دلار مبادله می شود. ماه مه، اسکوئر درآمد حاصل از بیت کوین داخل سه ماهه ی مقدمه سال ساری را ۳۰۶ میلیون دلار اعلام کرد. گفتنی است درآمد کلی این پلتفرم در مدت یادشده ۱/۳۸ میلیارد دلار بود. به گفته ی این شرکت، میزان درآمد حاصل از ارز دیجیتال درمقایسه با همین زمان در سال گذشته ۳۶۷ درصد افزایش یافته است. دلیل نمو چشمگیر این درآمد به تکثیر تعداد مشتریان فعال بیت کوین و رشد مطالبه مربوط می شود.بیشتر بخوانید:فیشینگ اطلاعات بانکی ۳۰ هزار کاربر در سامانه جعلی سجامآموزش مبانی بورس؛ مبانی استراتژی معاملاتی در بورس۳۰ درصد وعظ های پست را خریدهای اینترنتی تشکیل می دهدمرحله اول شبکه هوشمند مدارس با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیاردی باز کردن شدتیم کوک ممکن است یک میلیون تسهیم از سهام اپل را بوسیله عنوان پاداش شهود نرم
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، وزارت مخزن داری آمریکا پنجشنبه عصر (به حین تهران) ۱۸ بانک ایران را کوچکتر تحریم قرار رحم.

درون بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که این وزارت خانه هنگام رایزنی با وزارت خارجه این ناحیه نهادهای مالی ایران را برای قرار اعطا کردن در لیست تحریم ها شناسایی کرده است.

«استیون منوشین» وزیر خزانه داری آمریکا با اشاره به تحریم این بانک های ایرانی گفت که این تحریم ها با هدف جلوگیری از دستیابی غیر قانونی ایران به دلار بوده و افزود که این بایکوت ها ادامه خواهد یافت تا ایران برنامه هسته ای خود را پایان دهد.

پهلو اساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا بانک های کوچکتر تحت بایکوت های جدید آمریکا قرار اندوهناک اند:

۱- «تامین سرمایه امین»، که تحت تحریم های ثانویه قرار پژمرده است.

۲- «بانک زراعت» که تمامی شعب آن در سرتاسر جهان والا تحریم های ثانویه راحتی گرفته اند.

۳- «بانک مسکن» که تمامی شعب آن داخل سرتاسر دنیا تحت تحریم های ثانویه قرار پژمان اند.

۴- «بانک رفاه کارگران»، که تمامی شعب آن درون سرتاسر گیتی دون بایکوت های ثانویه قرار محزون اند.

۵- «بانک قریه» که کوچکتر بایکوت های ثانویه قرار اندوهناک است.

۶- «بانک قناعت نوین» که مافوق بایکوت های ثانویه قرار گرفته است.

۷- «بانک قرض الحسنه رسالت» که تمامی شعب آن در سرتاسر جهان مادون بایکوت های ثانویه قرار محزون اند.

۸- «بانک حکمت ایرانیان» که زیر بایکوت های ثانویه قرار پژمرده است.

۹- «بانک ایران زمین» که تحت تحریم های ثانویه صبر گرفته است.

۱۰- «بانک دستگیری منطقه ای اسلامی» که شعبه های ایران و عراق آن تحت تحریم های ثانویه آمریکا فراغت گرفته است.

۱۱- «بانک کارآفرین» که تحت بایکوت های ثانویه قرار گرفته است.

۱۲- «بانک خاورمیانه» که تمامی شعب آن در سرتاسر جهان تحت تحریم های ثانویه فراغت گرفته اند.

۱۳- «بانک مذهب الحسنه مهر ایران» که کوچکتر تحریم های ثانویه صبر گرفته است.

۱۴- «بانک پاسارگاد» که تحت تحریم های ثانویه قرار پژمرده است.

۱۵- «بانک سامان» که تحت تحریم های ثانویه استراحت گرفته است.

۱۶- «بانک تنخواه» که دون بایکوت های ثانویه صبر گرفته است.

۱۷- «بانک ترقی تعاون» که تحت تحریم های ثانویه استراحت گرفته است.

۱۸- «بانک گردشگری» که پایین تر تحریم های ثانویه صبر گرفته است.

پیشتر کارشناسان اخبار کرده بودند که این اقدام ممکن است کانال هایی که ایران از آن برای واردات اقلام بشردوستانه مانند غذا و دوا کاربرد می بطی ء را مسدود درنگ.

شانس آمریکا سپس از خروج از «برنامه جامع اقدام مشترک» یا برجام تحریم ها ثمر ایران را از سر پژمرده و به سیاست هایی تحریک آمیز علیه ایران، از جمله ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس ارتش پاسداران قیام اسلامی روی آورده است.

ترامپ  وعده داده حیات با در رو از برجام و پیگیری سیاست موسوم بوسیله «کارزار فشار حداکثری» ایران را به حضور پای میز مباحثه بخاطر چسبیدگی بوسیله «توافقی بهتر» -به زعم او- مجاب خواهد کرد.

در حالی که بیش از ۲ سال از این وعده می گذرد طالع آمریکا داخل شکل پذیری این هدف ناکام باقی مانده و به همین دلیل ترامپ بوسیله خصوص در آستانه انتخابات بزرگواری جمهوری ماه نوامبر از سوی دسته های متنوع داخل آمریکا آماج انتقادات قرار گرفته است.

منتقدان ترامپ او را بوسیله نداشتن راهبرد در قبال ایران، تشدید بی مورد قیام ها با این کشور و جدا کردن حروف آمریکا از متحدانش بازپرس کرده اند.
AAسامسونگGHAROOOONGHAROOOON درون سال ساری میلادی، گوشی های هوشمند متنوعی به بازار عرضه کرده است که چند دستگاه از آن ها داخل بین پرچم داران قرار می گیرند و به نیکوترین فناوری های روز مجهز هستند. گلکسی نوت ۲۰ اولتراجدیدترین پرچم دار سامسونگ است که بارها توسط کارشناسان مرزوبوم ی فناوری، ازجمله ممیز زومیت، موردتحسین قرار گرفت. بااین حال، شکی نداریم بهینه گوشیعرضه شده توسط سامسونگ تو نصف ی دوم سال ۲۰۲۰، گلکسی زد فولد ۲ حیات. گلکسی زد فولد ۲ هنوز بوسیله دست زومیت نرسیده است، ولی کارشناسان رسانه های دیگر عموما از این مایه رضایت دارند و می گویند زد فولد ۲ نسبت به نسل مقدمه گلکسی فولد بهبودهایی روبرو به خویشتن دیده است.

نمایش ی دومین نسل از گوشی های سری گلکسی فولد، این ذهنیت را برای کاربران ایجاد کرده که هرچه می گذرد قدمی دیگر به ته اسلوب گوشی های سری گلکسی نوت نزدیک می شویم. سال ها است که سررشته های مربوط بوسیله انتها تولید گوشی های سری گلکسی نوت شنیده می شوند. سامسونگ، گلکسی نوت را سال ها پیش بوسیله عنوان گوشی هوشمندی که ابعادی بزرگ پر حرارت نسبت به دیگر دستگاه هایش دارد، معرفی کرد. بااین حال، امروزه فرق های بین سری گلکسی اس و گلکسی نوت ازلحاظ ابعاد نمایشگر و نبوغ های مختلف به کمترین معادل خود رسیده است.

افشاگران بسی تاکنون بارها گفته اند سامسونگ بریدن بین سری گلکسی نوت و گلکسی اس را متجاوز از پیمانه ناچیز کرده و برای اختلاف قائل شدن بین این دو سری از گوشی هایش با چالش مواجه شده است. شایعه ای جدید می گوید سامسونگ قصد دارد تو گوشی گلکسی اس ۲۱ فایوجی (Samsung Galaxy S21 5G) سراغ مصرف از قلم لمسی اس پن (S S) Pen برود؛ همان دستگاه ای که گوشی های سری گلکسی نوت بوسیله پندار داشتن آن شهره. هستند گزارش ها می گویند بهره مندی گلکسی اس ۲۱ 5G از قلم لمسی اس پن به مجرد پایان سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ حلق و باهم اتحاد کردن کره ای می خواهد گلکسی نوت ۲۱ 5G را تو نیمه ی دوم سال آینده ی میلادی بوسیله بازار نمایش.کند گلکسی اس ۲۱ توانایی پشتیبانی S از S Pen را خواهد داشت، اما با این قلم ارائه

نخواهد شد البته اگر جزو طرفداران سری گلکسی نوت هستید بهتر است ناراحتی خورده نشوید؛ زیرا اکثر رسانه های الزام ای نزدیک به سامسونگ اعتقاد دارند عاقبت تولید گوشی های سری گلکسی نوت در آینده ای که فاصله ی چندانی با ما ندارد از طرز. می رسد سامسونگ عزم ندارد به یک باره اختتام تولید گلکسی نوت را اطلاع دادن کند؛ درواقع برنامه ی سامسونگ این است که سال آینده، خامه اس پن را بوسیله گلکسی اس ۲۱ بیاورد تا کاربران گلکسی نوت را به سمت این. گوشی بکشاند گلکسی نوت ۲۱ نیز بخاطر راضی نگه داشتن علاقه مندان به سری گلکسی نوت ارائه.

می شود اگر پروژه ی افزایش کردن قلم اس پن به گلکسی اس ۲۱ 5G موفقیت آمیز باشد، سامسونگ غرض خود را برای خاتمه اعطا کردن به تولید گلکسی نوت، بازپسین. می نرم گزارش جدیدی که به زبان کره ای در رسانه ی Herald Corp Biz منتشر شده است اطلاعاتی درباره ی سری گلکسی اس ۲۱ در. کنار دارد ترجمه ی ماشینی این مقاله به زبان انگلیسی علامت می دهد که سامسونگ قصد ندارد اس پن را بوسیله صورت پیش تصور به خودِ گوشی گلکسی اس ۲۱ اضافه کند؛ بلکه می خواهد اس پن را به عنوان یک وسیله ی جانبی اختیاری برای اس ۲۱ دردسترس.

راحتی دهد به علاوه فعلا فاحش ازاله چه تعداد از گوشی های سری گلکسی اس ۲۱ صبر است دارای دیجی. تایزرداخلی باشند چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که سامسونگ برای خاتمه دادن بوسیله سری گلکسی نوت بسیار. 

مصمم است گوشی های سری گلکسی نوت هرگز نتوانستند درون قطع و پیمانه ی سری گلکسی اس پرفروش باشند و توجه افراد بسیار زیادی را به خود احضار کنند، بااین حال گلکسی نوت های سامسونگ همواره جزو بهترین گوشی های میدان بوده اند و این موضوع بخاطر نوت ۲۰ اولترا بی آرامی چاکری می کند؛ تا جایی که مؤسسه ی معتبر کانسومر ریپورتس، گلکسی نوت ۲۰ اولترا را به نشانی بهینه گوشی هوشمند حال حاضر. بازارمعرفی کرد با همه ی این ها شکاف بین سری گلکسی نوت و گلکسی متجاوز اندک شده و افزودن شدن اس پن بوسیله گلکسی اس می تواند نیاز به گلکسی نوت را به طور کلی از. بین ببرد سررشته ی جدید می گوید گلکسی نوت ۲۱ قرار است آخرین قبیله از گوشی های سری گلکسی.نوت باشد:بیشتر بخوانید مایکروسافت احتمالاً بوسیله قفا خرید دوباره نوکیا استدوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا داخل رده دهم DxOMark جای گرفتمقایسه گوگل پیکسل 5 و سامسونگ گلکسی اس 20 اف ایاکسینوس 2100 سامسونگ احتمالا به زودی معرفی می شوددر پروژه های فضایی از چه جهیز عاملی استفاده
اگر منظومه ی شمسی را یک خانواده در نظر بگیرید، برخی سیاره ها زودتر این قوم را ترک می کنند. پس از آنکه سیاره ها آغوش گرانشی خانواده ی خویشتن را ترک گفتند، برای همیشه و عاری هیچگاه مرزی در فضای میان بازیگر ای شناگر خواهند شد. هنرپیشه شناسان به این سیاره های انحرافی، «سیاره های ظالم» می گویند. حالا تیمی از هنرپیشه شناسان موفق شده اند یکی از این سیاره های ظالم را بیابند که بزه آن تقریبا موافق با سیاره های سنگی مثل مریخ یا زمین است. یافتن چنین سیاره ای در اعماق محیط که نوری از آن ساطع نمی شود، خود مسئله ی بزرگی است؛ اما دو دایره OGLE (آزمایش لنز گرانشی نوری) و KMTN (شبکه ی تلسکوپ ریزهمگرایی گرانشی زور جنوبی) تو این زمینه با یکدیگر باهم اتحاد کردن می کنند.

گروهی از دانشمندان هر دو گروه از کشف سیاره ای سرکش با جرم کم اطلاع دادند. هیچگاه هنرپیشه ای تو نزدیکی این سیاره وجود ندارد و فاصله ی آن از زمین هنوز تأیید نشده است. به گفته ی پژوهشگران، اسلوب ریزهمگرایی تو کشف کردن سیاره های مثل زمین مؤثر است که در فضا اب باز هستند. هنرپیشه شناسان معتقدند تو اولین روزهای تشکیل منظومه ی شمسی، برخی از سیاره های کم منکر از محدوده ی گرانشی خور بیرون شدند. معمولا منظومه های ستاره ای در آغاز شکل گیری پر از بی نظمی هستند و تعامل گرانشی بین ستاره و سیاره ها گاهی می تواند سیاره های کوچک را بخاطر همیشه به فضای بیرون از منظومه تربیت درنگ. مؤلفان می گویند:براساس نظریه های شکل گیری سیاره ازجمله نظریه ی تجمع هسته، منکر سیاره های دفع شده بین ۰/۳ تا ۱ خطا سماوی متغیر است.

کشف کردن اجرام کوچک شناور تو فضای تاریک و بی کران نیازمند استفاده از روشی نوآورانه مانند همگرایی گرانشی است. بخاطر طرز همگرایی گرانشی باید بوسیله دو سیلان توجه کرد: گوهر تلالو دوردست که معمولا یک ستاره است و شیئی نزدیک برنده با جرم کافی که بوسیله صورت یک لنز عمل کند و نور هنرپیشه ی دوردست را خم کند. در این نمونه، سیاره ی کمینه جرم به عنوان لنز عمل می نرم و ستاره شناسان براساس انعکاس پرتو هنرمند ی دوردست به داده هایی دست نمایان می کنند.



این انیمیشن علامت می دهد ریزهمگرایی گرانشی می تواند دنیاهای دورافتاده را آشکار کند. وقتی سیاره ی سرکش ناپیدا از مقابل سیاره ای دوردست عبور می کند، تلالو ستاره با عبور از اطراف سیاره پیچ می شود. این سیاره به نشانی لنزی کیهانی اجرا و تلالو ستاره ی پس بنیان را تقویت می کند.

مؤلفان بیان می کنند: رویدادهای ریزهمگرایی بوسیله برهان کوچک بودن سیاره ی سرگردان، رادیان زاویه ای کوچک و بازه های زمانی به شدت کوتاهی (۰/۱ روز) دارند.

به خشکی امدن همین اساس، مؤلفان این کشف را کوتاه ترین ریزهمگرایی نامیدند. در دهه های گذشته، اطلاعات زیادی از سیاره های فراخورشیدی به مشت آمده است. حالا می دانیم هزاران سیاره ی فراخورشیدی وجود دارد و امید می رود هر بازیگر ای میزبان چند سیاره باشد. این داده ها به نظری ها و مدل های بوسیله روزی از لباس گیری منظومه ی شمسی و سیاره ها می انجامند.

فرضیه ها نشان می دهند احتمالا میلیاردها یا حتی تریلیون ها سیاره ی شناور در وضع شیری وجود دارد. مؤلفان در استیناف خود فهرستی از طرز های احتمالی را جمع آوری کردند که باعث سرگردانی این سیاره ها می شوند. تو این میان، می توان به تعامل های داینامیک بین سیاره های غول آسا اشاره کرد که تو مدار سیاره های کوچک مرطوب اختلال ایجاد می کنند یا روابطی که بین هنرپیشه ها یا منظومه های سه تایی و دوتایی و خوشه های بازیگر ای وجود دارد.

درنتیجه ی وضع ریزهمگرایی، گونه حلی برای جست وجوی این سیاره ها پیش پای هنرپیشه شناسان راحتی می دهد. بااین حال، این روش هم شاق است؛ برای اینکه داخل درجه ی اول، سیاره ها نوری از خود منتشر نمی کنند و تو درجه ی دوم، رویدادهای ریزهمگرایی اجرام کوچک معمولا درون بازه ی زمانی بسیار کوتاهی رخ می دهند. برای مثال، سیاره ی جدید که به عنوان «OGLE-2016-BLG-1928» نام گذاری شد، در رویداد ریزهمگرایی با مدت زمان ۴۱/۵ دقیقه کشف شد. این مدت زمان بخاطر جمع آوری داده های دقیق کافی زدودن.

در گذشته، عزب چهار سیاره ی مشابه کشف شدند. روی هم رفته، رویدادهای ریزهمگرایی مدرکی قوی برای تعداد سیاره های سرگردان در راه شیری به حساب می روند. پژوهشگران نه تنها در کشف این رویداد، بلکه در نمره شیء کشف شده بوسیله عنوان سیاره ای پا بر جا هم با مشکلاتی روبه رو هستند.

با حیات طولانی مشکلات، کشف این سیاره وقار دارد و روش لنز یا همگرایی یکی از بهترین نامزدها برای کشف سیاره های سرگردان سنگی است. گمان سکونت پذیری سیاره های سنگی سرگردان صفر است؛ درنتیجه بررسی این سیاره ها مشابه وارسی دیگر سیاره های فراخورشیدی نخواهد بود؛ اما بازهم دلربایی های خود را دارند و سرنخ هایی از عملکرد طبیعت را می دهند.مقاله های مرتبط:گمان بود سیاره ای سکونت پذیر در منظومه ی بازیگر ای نزدیک به زمینمیلیاردها سیاره زمین شبیه در کهکشان وجود دارد؛ پس چرا نمی توانیم آن ها را مشهود کنیم؟

درون آینده ای نزدیک، تلسکوپ فضایی نانسی گریس رومان ناسا بوسیله جست وجوی سیاره های سرگردان دستیار خواهد کرد. این تلسکوپ مأموریت هایی زیادی مثل وارسی انرژی تاریکی و عکس برداری از سیاره های فراخورشیدی و دستیابی بوسیله طیف جوّی آن ها را تو پیش دارد؛ اما بخشی از مأموریت آن کشف کردن سیاره های سنگی شناور درون ابعاد مریخی است. این تلسکوپ فضاییِ قدرتمند از بررسی ریزهمگرایی برای کشف این سیاره ها استفاده خواهد کرد. یافته ها به گشایش حس ما درباره ی منظومه ی شمسی کمک خواهند کرد. سامسون جانسون، دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی اوهایو می گوید:دیدگاه ما به جهان توسعه یافته است. همچنین، واقف شدیم منظومه ی شمسی ما می تواند استاندارد ای عجیب و منحصر بوسیله بی مانند باشد. تلسکوپ رومان به ما کمک می نرم به داده های بیشتری درباره ی این سیاره های سرگردان برسیم.بیشتر بخوانید:امارات متحده عربی برای سفر بوسیله ماه تا سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی می کندمشتری احتمالا زهره را به دوزخ کنونی تبدیل کرده استدانشمندان سه حوض درست کردن مدفون در زیر سطح یخی مریخ اطلاع کردندآیا ماده تاریک مجموعه ای از سیاهچاله ها است که در کشش بیگ بنگ تشکیل شدند؟دانشمندان ماده ای برای ساخت و ساز روی مریخ صریح کردند
به گزارش همشهری آنلاین، ولی اسماعیلی، نابب مهتر حلقه مدنی مجلس در حساب کاربری اش در توییتر نوشت: «افزودن عجیب ارزش مبلغ نشان می دهد سلاطین جدیدی وارد میدان شده اند؛ پادشاه مبلغ و آنهایی که میدان را با میل خویشتن اوج میبرند منتظر عواقب اعمال خود باشند... در کنار قوه قضائیه، محفل اندوه پیگیر این همگی نابه سامانی خواهد بود.»



عکس از بناء پیرو
کوکوین (KuCoin)، صرافی ارز دیجیتال واقع داخل سنگاپور است. روز گذشته، هک اهمیت داخل این صرافی رخساره قسط. کوکوین درون بیانیه ای با تأیید هک ادا شده، اطلاع دادن کرد که مهاجمی به سیستم های این صرافی نفوذ و تمامی دارایی های کیف پول های داغ آن را سرقت کرده است.  

کیف پول های رمزارزی بوسیله دو دسته ی سرد و مشتعل شاخه می شوند. کیف پول های داغ، همواره به اینترنت هستند و به صورت آنلاین مایملک های دیجیتال را مدیریت می کنند. تو مقابل، کیف پول های سرد به صورت آفلاین، ارز دیجیتال را نگه داری و پس انداز می کنند.مقاله های مرتبط:آمریکا چندین شمار رمزارزی مرتبط با داعش و القاعده را توقیف کرد

صرافی هایی مانند کوکوین از کیف پول های داغ به نشانی جهیز پس انداز ی موقت دارایی های شایان ابتیاع در پلتفرم خود استفاده می کنند که بخاطر عملیات تبدیل و انتقال وجوه استفاده دارند.

۲۶ سپتامبر (۵ مهر)، کوکوین به برداشت مبالغ زیبنده توجه از کیف پول های داغ مشکوک شد و هک درحال انجام را شناسایی کرد. بیت کوین، توکن های ERC-20 و انواع دیگر توکن ها، اموال های اختلاس شده را تشکیل می دهند.

درحال حاضر، طبق آدرس اتریوم مرتبط با دارایی هک شده، مدل تنخواه ی به دزدیدن رفته دست کم ۱۵۰ میلیون دلار ارزیابی زده شده است. صرافی هک شده، از انتشار جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرده است.

یکروز که هک عمل شد، جانی لیو، مدیرعامل صرافی کوکوین، اعلام کرد که مبالغ ازدست رفته را ازطریق کیف پول های سرد به کاربران بازمی گرداند.

موقتا واریز و برداشت اسکناس در کوکوین متوقف شده تا تیم تحقیقاتی این صرافی، دلیل نقض امنیتی پلتفرم را شناسایی یواش.بیشتر بخوانید:توییتر بوسیله توسعه دهندگان خویشتن نسبت بوسیله گمان افشای اطلاعات محرمانه آن ها اعلام خطر دادعملیات مبارزه با قاچاق مواد مخدر داخل دارک وب؛ تعاون ۱۷۹ نفر و کشف نیمه تن مواد مخدرآمازون پهپاد شوهردار Ring را شناساندن کردمیلیاردها دستگاه در معرض آسیب پذیری جدید بلوتوث موسوم بوسیله BLESA قرار دارندمرگ یک بیمار پیاده شدن اثر حمله رشوه افزاری بوسیله شبکه بیمارستانی درون آلمان
به گزارش همشهری آنلاین، بانک مرکزی در بخشنامه ای اطلاع دادن کرد: ساختن مجرای لنف جریان نامطلوب و التهاب در میدان ارز خطا محسوب می شود و براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران، هرگونه  معامله و معامله ارز می بایست در بانک ها و صرافی های مجاز و در چارچوب هنجار اعلامی بانک مرکزی اجرا شود.

تو این بخشنامه آمده است: درون اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی درون خصوص مدیریت بازار ارز بوسیله اطلاع می رساند، خرید و معامله ارز (اسکناس و حواله) صرفاً تو چارچوب هنجار اعلامی بانک مرکزی حلال است و هرگونه اعلام قیمت های نامتعارف و خارج از رویه ابلاغی، خلق خط سیر سیلان نامطلوب و التهاب داخل بازار ارز، خطا محسوب می شود.

بنابراین علاوه کنار برخورد انتظامی با شرکت های صرافی متخلف، مدیران و مسئولان این دسته از صرافی ها بوسیله اتهام «اخلالگر اقتصادی» بوسیله مراجع امنیتی و قضایی شناساندن می شوند.‏ رکوردهای جدید قیمتی در راسته ارز | رشد ۷۵ درصدی قیمت دلار فقط در ۶ ماه اعلام خطر دلار بوسیله بانک مرکزی | دلار به کانال ۲۸ هزار تومانی وارد شد  ترجمه بخشنامه ارزی بانک مرکزی

قناعت نیوز نوشت: کنار زمینه مقررات بانک مرکزی تامین ارز در دو سرفصل تجاری و غیرتجاری (خدماتی) ایفا می شود، سرفصل های خدماتی نیز داخل حال حاضر محدود به ۲۴ قلم است و حال بانک مرکزی اخبار کرده خرید و فروش عرشه این دو سرفصل فقط داخل بانک های و صرافی های مجاز باید انجام شود. با این حساب از روز شنبه ۵ مهرماه ۹۹ دلالان و صرافی های غیرمجاز در صورت معامله و سودا و ابتیاع ارز متهم به اخلالگری اقتصادی خواهند شد.

از طرف دیگر در خصوص نرخ ها نیز با توجه بوسیله بنیاد راسته متشکل و صرافی ملی اخبار قیمت ها غیرمتعارف و بور دار با این مقدار ها جرم محسوب می شود. باید نظر معلول این پاره نامه می تواند از التهابات میدان بکاهد خواه داخل روزهای آتی اتحاد دیگر عارض خواهد عدالت.