تور آسیا

به روزرسانی: ویدیوی جعبه گشایی یوتیوبرهای مطرح فناوری در انتهای متن اضافه شد.

دوان ریواولین ویدئوی مربوط بوسیله جعبه گشایی آیفون ۱۲ پرو را در توییتر منتشر کرد. در این ویدئو، می توانید فلز ضدزنگ و محافظ ورق عرضه جدیدی را مشاهده کنید که بخاطر این گوشی درون نظر گرفته شده است. اپل سال ها از محافظ ورقه ارائه پلاستیکی استفاده می کرد که اکنون به محافظ کاغذی تغییر شده است.

درادامه می توانید ویدئو قوطی گشایی آیفون ۱۲ پرو را ببینید.



سیاحت درون یوتیوب

در ویدئو بعدی هم آیفون ۱۲ مدل آبی فام و تن ی فلزی آن و جعبه ی کوچک گوشی را مشاهده خواهید کرد. حتما می دانید که ایرپادز و شارژر بوسیله همراه این گوشی ها عرضه نمی شود.مقاله ی مرتبط:قیمت آیفون ۱۲ در ایران حدودا چقدر خواهد بود؟حذف شارژر و ایرباد از جعبه های آیفون؛ دغدغه ی فضا زیستی اپل خواه تصمیمی اقتصادی

اولین محموله از آیفون ۱۲ دراختیار افرادی قرار می گیرد که این گوشی را پیش خرید کرده اند؛ ولی هیچ کدام از این گوشی ها زودتر از روز جمعه دراختیار کاربران استراحت نمی گیرد. ویدئوهای منتشرشده بخاطر افرادی است که داخل فروشگاه های عرضه کننده گوشی های اپل فقره می کنند و توانسته اند به محموله های اولین دسترسی داشته باشند. انتظار می جوی که اوایل هفته آینده این گوشی دراختیار رسانه های مختلف قرار بگیرد.

به روزرسانی: ظاهرا اپل گوشی خود را زودتر از موعد دراختیار یوتیوبرهای مشهور همچنین راحتی داده است. در ادامه می توانید چند میزان از ویدیوهای آنباکسینگ یوتیوبرهای مطرح مملکت فناوری را مشاهده کنید.مارکوس براونلی (MKBHD)

تماشا در یوتیوبآنباکس تراپی (Unbox Therapy)



سیاحت درون یوتیوبMr Whose the Boss



تماشا داخل یوتیوبآی جاستین (iJustine)



تماشا در یوتیوببیشتر بخوانید:شارژر مگ سیف اپل با پیکسل 5 و گلکسی زد فولد 2 کار می کندژاپن تحقیقات مخالف منحصر را علیه آمازون، گوگل، فیسبوک و اپل آغاز می کندپتنت جدید سامسونگ گوشی هایی با نقشه کشی تخصیص بوسیله بی مانند و نمایشگر جداشونده از شاسی را مدال می دهدتمام اطلاعاتی که باید از حسگر لایدار بدانید؛ فناوری که می تواند آینده خودروسازی را تغییر دهدقیمت آیفون ۱۲ در ایران حدودا چقدر خواهد بود؟
  • ۹۹/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی