تور آسیا

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، حکیم سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در ایام همه گیری بیماری کووید-۱۹ تو سرزمین ضرورت پاس نکات بهداشتی در کاباره ها و مراکز طبخ خوردنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین توصیه ما به آدم این است که به طور کلی تقلا کنند به کاباره نروند و از مراکزی که طبخ غذای بیرون بر دارد موعظه غذا دهند.

وی افزود: داخل قیافه داشتن بیماری مبنا ای اکیدا از روبیدن به رستوران ها خودداری کنند. از پیشگاه درون رستوران هایی که بیش از ظرفیت ۵۰ درصدی خود استفاده می کنند و یا جهیز تهویه نامناسب دارند اجتناب کنید.

لاری امتداد داد: از میزهای غذاخوری که پوشش یکبارمصرف دارند، استفاده کنید. نیز شست وشو و ضدعفونی کردن دست ها را قبل و بعد از صرف طعام فراموش نکنید. برای اندرز نوشیدنی کنار طعام حتما نوشیدنی های بسته بندی شده پند دهید و از نی های یکبارمصرف ودیعه بندی شده و یا لیوان یکبارمصرف استفاده کنید.

وی افزود: نمک، فلفل و سماق باید داخل بسته های یک نفره سرو شود و از نمکدان و نظایر آن بوسیله هیچ عنوان استفاده نکنید. در عارض تمایل صرفا سالاد و سبزیجات دارای بسته بندی یکبارمصرف دارای مجوز پند دهید و همچنین از صیقل وجه نقد به طور جد خودداری و از وسیله کارتخوان استفاده کنید.
  • ۹۹/۰۸/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی