تور آسیا

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، یکی از شرکای تجاری اپل در اپل کارت (Apple Card)، مدعی شده است اهالی کوپرتینو نمی توانند گوشی های قوم ی آیفون ۱۲ را تا نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) درون بازار نمایش کنند. این بانک بوسیله سرمایه گذاران پیشنهاد کرده است سریع تر سهام اپل (AAPL) خویشتن را بفروشند. 

بانک گلدمن ساکس انتظار دارد تعداد آیفون های عرضه شده در سه گانه ماهه ی سومین سال ۲۰۲۰، یعنی دقیقا زمان نمایش ی گوشی های آیفون جدید بوسیله بازار، ۳۶ درصد کمبود کند. خبرگزاری روییترز به نقل از گلدمن ساکس می نویسد:گلدمن ساکس با انتشار گزارشی جدید اخبار کرد طبق پیش دماغ هایش، غبطه دارد شمار آیفون های ارائه شده با افتی ۳۶ درصدی داخل سه ماهه ی سوم سال ۲۰۲۰ مواجه شود. گلدمن ساکس می گوید دلیل واقعی ابراز این موافقت بوسیله همگی گیری ویروس کرونا و تعطیلی های وسیع در بکلی گیتی وافت ارج سهام اپل برمی گردد. این بانک در گزارش خود اطلاع دادن کرده است احتمالا در رکود اقتصادی پیش رو، ارزش میانگین خرید محصولات الکترونیکی مصرفی با هبوط مواجه خواهد شد و تا مدتی طولانی، حتی پس از بازیابی واحد های تولیدی، به همین منوال همیشگی خواهد ماند. 

گلدمن می گوید شوق ندارد اپل بخواهد نمونه های موردانتظار آیفون را تا اوایل نوامبر ۲۰۲۰ به بازار ارائه کند؛ در مدت ویژگی های اعمال شده بر حمل و نقل در سراسر دنیا می تواند فرایندهای مهندسی و تولیدی نهایی محصولات جدید اپل را به تعویق بیندازد.

بانگ گلدمن ساکس می گوید انتظار دارد طرفداران اپل همچنان به این برند وفادار بمانند و امسال اشتیاق آن ها به تهیه ی گوشی های اندرویدی را شاهد نخواهیم بود؛ اما احتمالا گروهی از طرفداران اپل محصولات متاخر را دیرتر تهیه خواهند کرد خواه اینکه بوسیله جای خرید نمونه های پرچم دار گران قیمت، به تهیه ی گوشی های کم قیمت پر حرارت روی خواهند آورد. از بین مدل های کم ارزش آیفون ۲۰۲۰ می توانیم به نسل دوم آیفون SE رمز کنیم که چند شب پیش، ازطریق بیانیه ای مطبوعاتی معرفی شد.

رسانه ی بیزینس اینسایدر در گزارشی مجزا می گوید گلدمن ساکس انتظار دارد سهام اپل تقریبا یک پنجم هبوط کند. در اندکی از گزارش این رسانه آمده است:گلدمن اهداف قیمتی خویشتن برای سهام اپل را به ۲۳۳ دلار کاهش داده است. عدد یادشده تقریبا ۲۰ درصد کمینه از حرفی است که این بانک روز پنج شنبه گذشته ی اعلام کرده حیات. از ۱۷ فوریه ی ۲۰۲۰ (۲۸ بهمن ۱۳۹۸) به بعد، این سومین باری است که گلدمن ساکس اهداف قیمتی خود برای سهام اپل را کاهش می دهد.

فداکار از رسانه ها به نقل از منابعی آگاه مدعی شده اند حدس دارد سپتامبر امسال (اواخر شهریور)، گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ اپل رونمایی نشوند. مونتاژکننده ی حقیقی آیفون های اپل، فاکسکان، می گوید توانسته است از بحران کرونا عبور و حجم های تولیدی خویشتن را کاملا بازیابی کند؛ اما نباید فراموش کنید موضوع فقط بوسیله فاکسکان ختم نمی شود و اپل زنجیره ی تأمین فراخ تری بخاطر ساخت آیفون ها دارد.

گزارش ها نشان می دهند بسیاری از شریک شدن های حاضر در زنجیره ی تولید آیفون های اپل به دلیل تعطیلی های اخیر در چین تو پی عالمگیر کرونا، مدت زیادی از تولید قطعات جدید مشت نگه داشته و بسیاری از آن ها نیز هنوز به ظرفیت تولیدی عادی خود بازنگشته اند. افزون پیاده شدن این، اپل نگرانی هایی بابت اشتیاق نداشتن احتمالی کاربران بخاطر تهیه ی آیفون های درفش دار دارد؛ زیرا امروزه داخل تمامی نقاط دنیا، اوضاع اقتصادی روزهای سعادت سپری نمی کند و احتمالا کاربران نخواهند پول اضافی صرف کردن تهیه ی گوشی هوشمند کنند.مقاله های مرتبط:اپل و گلدمن ساکس کارت اعتباری عرضه می کننداظهارنظر رئیس اجرایی بانک گلدمن ساکس درباره اپل کارت

این اولیه جنین زدودن که گلدمن ساکس پیش بینی های بدبینانه درباره ی اپل اعتراف می کند؛ بجای سال گذشته همچنین در گزارشی، مدعی شده حیات سردرگمی اپل بخاطر نحوه ی محاسبه ی درآمد حاصل از مدخل «خدمات» ممکن است به از مشت رفتن اعتمادبه حین این شرکت منتهی شود. درواقع، گلدمن ساکس پارسال مدعی شده وجود افزایش یک باره ی ۲۶ درصدی سهام اپل ناشی از نحوه ی محاسبه ی اشتباه این شرکت از درآمدهای بسرنوشت شوم دچار کردن خدمات است؛ موضوعی که سرمایه گذاران و تحلیلگران را همچنین سردرگم می درنگ.

اپل درون آن زمان اعلام کرد موضوع مدنظر گلدمن ساکس بغرنج به شمار نمی آید و مطالعه ها نیز نشان می دهد این موضوع را نمی توان واقعا مشکل دانست. گلدمن ساکس همچنین پیش از همگی گیری ویروس کرونا، در گزارشی دیگر پیش بینی کرده بود احتمال دارد امسال بها سهام اپل یک سومین کاهش صریح کند؛ در مقابل گلدمن ساکس معتقد حیات ارزش سهام کوپرتینویی ها بیش از وزن تکثیر یافته است و باید برای افتی ناگهانی خودش را آماده یواش.

چنانچه با بود باهم اتحاد کردن تجاری بین اپل و گلدمن ساکس از گزارش های تحلیلی این بانک دشت اهالی کوپرتینو متعجب شده اید، بهتر است موضوع مهمی را نیز بدانید. شرکت های مالی در بین بخش های مختلف خودشان تفاوت های مهمی قائل می شوند و تو اصطلاح گفته می شود باید تفاوت هایی داخل حد دیوار چروک در بین بخش های خود قائل شوند. بنابراین، مشارکت بانک گلدمن ساکس با اپل نباید بر گزارش های تحلیلی تأثیرگذار باشد که این بانک بوسیله سرمایه گذارانش ارائه می دهد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این مبنا دارید؟بیشتر بخوانید:اپل واچ 6 با استعداد تشخیص حمله پانیک به راسته ارائه می شودفروش پایه چرخدار مک پرو 2019 با قیمت ۷۰۰ دلار آغاز شداپل ویدئو وحی مدخل «خلاقیت سیلان دارد» را به همراه منابع آموزشی به پول اعانه گذاشتاپل دانگرید به iOS 13.4 را غیرممکن کردطرح واره آیفون 12 پرو مکس نقشه کشی این گوشی را فاش می نرم
تویوتا تاکنون پنج اولاد از خودروکراس اور RAV4را بوسیله میدان جهانی عرضه کرده است. ویژگی هایی همچون فضای جادار، استفاده بنزین بهینه، سامانه ی چهارچرخ متحرک سفارشی و البته ابدیت بالا، باعث محبوبیت این کراس اور ژاپنی شده است. این خودروی تویوتا جزو مدل های نخبه ی تاریخ خودرو سازی محسوب می شود.

شرکت تویوتا به تازگی اخبار کرده است که تا پایان ماه فوریه امسال، بیش از دهات میلیون مایه از مقیاس RAV4 در راسته جهانی عرضه شده است. همچنین، آمار فروش نشان می دهد که این خودروی کراس اور بجز سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱، هر سال نسبت به سال قبل، فروش آن افزودن یافته است. البته درون سال جاری به دلیل غوغا ویروس کرونا، این موضوع خلوص نمی بطی ء. درواقع؛ شرایط امسال طوری است که خریداران خودرو تمایلی به بیرون آمدن از خانه ندارند؛ انبازی های خودروسازی و بنگاه های معاملاتی نیز داخل اکثر نقاط جهان تعطیل هستند. بنابراین طبیعی است که خودرو تویوتا RAV4 متشابه سال های گذشته، تو کسب آمار فروش قاهر نباشد.

مقاله های مرتبط:ناچیز کاربرد ترین خودرو های کراس اور بنزینی بازار جهانی تو سال ۲۰۲۰تویوتا راو 4 پرایم با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی شد



البته تویوتا همچنان سعی می کند دشت خود را بیش ازپیش بهینه کند. میزان هیبریدی RAV4 امروزه بوسیله گزینه ی مورد پسند بسیاری از خریداران تبدیل شده است. همچنین، تویوتا درون حال کار روی نسخه ی پلاگین هیبرید RAV4 Prime است. این خودروی هیبریدی خیر عزب مصرف سوخت کمتری دارد؛ بلکه تجربه ی رانندگی اسپرت رطوبت نسبت به رقبا ارائه می یواش. جالب است بدانید، از میان محصولات تویوتا، تنها استاندارد اسپرت سوپرا درون سرعت گیری صفر تا صد کیلومتر به خشکی امدن ساعت، برتر از RAV4 Prime است.

۲۶ سال طول کشید تا تویوتا RAV4 بوسیله آمار فروش ۱۰ میلیونی برسد. چنانچه خریداران خودرو های شاسی بلند و کراس اور تو بکلی دنیا، وقت بیشتری را صرف انتخاب خود می کردند، پرت نبود که ۲۰ میلیون دیگر به آمار فروش RAV4 افزودن شود.بیشتر بخوانید: ام وی ام ایکس 33 / MVM X33؛ مشخصات فنی و قیمت و هرچه درباره آن باید بدانیدتویوتا هریر ۲۰۲۱ برای بازار ژاپن رونمایی شدام وی ام X22 ؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانیدتویوتا سوپرا با تیونینگ داهلر معرفی شدکدام خودرو ها در بازار جهانی، بیش از ۱۵ سال استعمال می شوند؟
به گزارش همشهری آنلاین، وی ۲ روز پیش به ویروس کرونا مشغول شده و در حال فراهم در منزلش قرنطینه شده است. نیک سیرت  با حضور در لایو اینستاگرامی محسن مسلمان داخل جشن قهرمانی پرسپولیس و به کار بردن جملاتی ثمر برانکو سرمربی وقت این آویشن جنجال بوسیله پا کرده وجود.   او بخاطر مدت کوتاهی اخراج شد اما با وساطت مدیران باشگاه بوسیله تیم بازگشت. برانکو: مدیران پرسپولیس در جهان بهترینند!
به گزارش همشهری آنلاین، خبرآنلاین به نقل از رویترز نوشت: کارگران به طور کامل لباس های ایمنی پوشیده اند و آنطور که داخل عکس ها دیده می شود برای رفتن به تو گودال عمیقی که کنده شده از پلکان مصرف می شود.



اثری از خانواده قربانیان و مراسم خاکسپاری دیده نمی شود.

مکان این عکس ها جزیره هارت در منطقه لانگ آیلند نیویورک است. در این مکان از حدود صد و پنجاه سال پیش مسئولان شهر برای دفن مردگانی استفاده می کردند که کسی را نداشته اند که هزینه مراسم خاکسپاری را بدهد.



براساس آخرین آمار منتشرشده، روستا نیویورک در آمریکا بوسیله تنهایی بیش از هر کشوری درون دنیا مبتلا به ویروس کرونا دارد.



میزان مبتلایان در این ایالت روز پنجشنبه ۱۰ هزار نفر تکثیر یافت و به ۱۵۹ هزار و ۹۳۷ نفر رسید.
سونی ساعاتی پیش اخبار کرد که داخل پی معرفی محصولاتی جدید در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ (۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) است. جلسه آنلاین سونی راحتی است استوار چند روز پیش از نمایشگاه نقض شده ی NAB Show 2020 برگزار شود. NAB Show همایشی بزرگ برای رونمایی جدیدترین محصولات حوزه ی عکاسی بوسیله شمار می آید و بوسیله نظر می رسد به عقب لغو آن به دلیل شیوع ویروس کرونا، سونی تصمیم محزون است محصولاتی که اراده رونمایی آن ها را داشته، در کنفرانسی جداگانه معرفی کند. با در نظر شهود این نسب که NAB Show محلی ویژه به سرود شناساندن محصولاتی متاخر برای ویدئوگرافرها بوسیله احصائیه می آید، می توانیم شماری از محصولاتی را که سونی در جای پا معرفی آن ها است، پیش دماغ کنیم.

شیوع یک باره ی ویروس کرونا و همگی گیری آن درون سراسر دنیا، باعث شد رویدادهای مبصر مهمی بوسیله تعطیلی کشیده شوند. این ویروس، خطوط تولید بسیاری از کارخانه ها را همچنین تعطیل کرد تا دستور کار های باهم اتحاد کردن های تولیدی به هم بخورد و بسیاری از انبازی ها عرضه ی محصولات شان را همچنین به تعویق بیاندازند. با درنظرگرفتن همین موضوع، حدس می دهیم سونی تو رویداد پیش رو به جای شناساندن طولانی محصولات و مشخص کردن تاریخ نمایش ی آن ها، بیشتر درمورد قضیه روبه رشد فرایند تولید محصولاتشان معارفه رسانی کند. ژاپنی ها همچنین احتمالا از تولید محصولاتی متاخر بدون نمایان کردن تاریخ عرضه ی دقیق آن ها خبر خواهند داد. 

طرفداران سونی در رویداد پیش رو بیش از هر چیز دیگری منتظر انتشار داده ها متاخر درمورد دوربین Sony A7 IV و Sony A7S III هستند؛ ولی تاکنون این اتفاق اثر جزیی گوهر به خود نگرفته است.

با نگاهی به اخبار متاخر Sony Alpha Rumors، باخبر می شویم که احتمال دارد سونی از دوربین Sony A7 IV داخل اواخر ۲۰۲۰ پرده برداری کند. تا پیش از فرارسیدن موعد رونمایی A7 IV، سونی استاندارد ارتقایافته ی شماری از لنزهای فعلی را معرفی خواهد کرد که داخل بین آن ها لنزهای تله فوتو هم به چشم می خورد. همچنین گفته می شود سونی در پی معرفی کردن یک لنز عریض (واید) جدید GM است. ازآنجاکه کانن مدتی پیش از تولید دوربین متاخر EOS R5 با اقتدار فیلمبرداری 8K خبر داد، احتمال می دهیم سونی بخواهد هرچه زودتر تولید A7S III را رسما تأیید کند. 

سونی درون اطلاعیه ی متاخر خویشتن می گوید:سونی به نظارت روزانه ی خویشتن روی شرایطِ بی ثبات فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) امتداد می دهد. این شرکت به برهان اتفاقات اخیر، اقدامات حیاتی مختلفی تو دستورکارش راحتی داده است. ازآنجاکه عظمت بیش زیادی بخاطر امن و صلح و صفا کارمندان و شرکای تجاری و همکارانمان در این صنعت قائل هستیم، از تصمیم رقیق اما مهم سازمان NAB برای برگزارنشدن همایش NAB Show در آوریل امان می کنیم. 

مشتاق هستیم نوآوری های خودمان را با جامعه ی NAB به صورت دیجیتالی ازطریق کنفرانسی مطبوعاتی درون میان بگذاریم که برگزاری آن برای زمانه ۹ صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (PST) روز ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ گلچین شده است. سونی مایل است از اجتماع ی نوآوران برای درک دلایل اتخاذ این تصمیم و همچنان حمایتِ مداومشان طی این روزهای بغرنج سپاسگزاری کند. اذهان ما با کسانی است که درون حال رنج دیدن از این بیماری هستند.

براین اساس، نشست پیش روی سونی که درون نخست قرار حیات داخل همایش بزرگ  NAB Show برگزار شود، طبق اعلام رسمی این همکاری ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. زومیت بوسیله رسم همیشه، پوششی جامع و طولانی از مجمع سونی ارائه خواهد عدل.

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد رویداد پیش روی سونی چیست؟

قیمت دوربین و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه ی انواع دوربین های سونی را در بخش محصولات زومیت بیابید. داخل این بخش، علاوه بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سؤالات شما، امکان مقایسه ی دو خواه چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود.مشاهده سواد دوربین های سونیبیشتر بخوانید:سونی دو هدفون متاخر معرفی کردراهنمای معامله بهینه گوشی تا 5 میلیون تومانشرکت سونی سه بخش الکترونیکی خود را باهم ادغام می کندنوع حسگرهای مصرف شده داخل دوربین حقیقی اکسپریا وان مارک II سونی فاش شدمایکروسافت و سونی تو معلول بهبود عملکرد سرویس آنلاین کنسول ها هستند
به گزارش همشهری آنلاین امروز سایت «independent» انگلیس بخش جدیدی از مصاحبت های دیروز متصرف ایرلندی پرسپولیس را منتشر کرد. استوکس تو این بخش بوسیله روایت تادیب شدنش از سوی روی کین داخل زمان حضورش درون ساندرلند می پردازد.

استوکس درباره این ماجرا، گفت: نصیب به دلیل تاخیر یک دقیقه ای اتوبوس آویشن را از مشت دادم. وقتی به باشگاه رسیدم، دیدم اتوبوس درهایش ودیعه شد و حرکت کرد. دیدم که درهای اتوبوس آویشن باز بود اما روی کین(سرمربی وقت) بوسیله راننده اجازه انصاف تا لول کند.

وی افزود: فکر می کردم او به من اجازه سوار شدن می دهد. در آن زمان پشت سر اتوبوس با ماشینم حرکت کردم و با دستیار کین تماس گرفتم تا از او درخواست کند که من مجوز دخول به اتوبوس را بدهد. نزدیک به ۳۰ مایل اتوبوس را دنبال کردم اما کین بوسیله دستیارش گفت: بوسیله او بگو تا به ساختمانی برود.

استوکس تو سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ زیرنظر روی کین داخل ساندرلند انگلیس ورزش می کرد. عکس | استوکس در قرنطینه
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا موضوع این نیست که مردم پولی بخاطر گذشت خواه هزینه کردن نداشته باشند بلکه ترس از مبتلا شدن بوسیله ویروس کرونا علت شده که شهروندان مسکن نشین شوند و کسانی بی قراری که در خیابان ها تردد می کنند بسیار کمینه از گذشته سراغ پول کاغذی بروند.

پزشکان اعلام خطر داده اند که پول کاغذی بوسیله انواع میکروب و ویروس آلوده است و می تواند یکی از سیاق های احاله کروناویروس حزن باشد بنابراین تا جای مقدور از پول نقد استعمال نکنید.

هرچند جمعیت کسانی که با پول نقد سر و کار دارند زیاد نیست ولی بازار آنها حسابی کساد شده است.

البته با توجه به تعطیلی بازار و ساختمان نشین شدن شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا، به حداقل بزمین نشستن استفاده از پول کاغذی بی آرامی طبیعی است ولی این اتحاد انگیزه شده که متکدیان و کودکان کار که نان شب شان در همین کمک های نقدی مردم بوده، سرنوشت نامعلومی بی پرده کنند.

خبری از کمک تراشیدن

یک زن حدود ۴۰ ساله که قدیم داخل بلوار اصلی منطقه ۲۲ بهمن قصبه کرمانشاه بوسیله گرایش کمک های همشهریانش می نشیند، بوسیله روزنامه نگار ایرنا گفت: از وقتی کرونا آمده کمتر کسی به ما کمک می یواش. چند نصیب غم هست که اصلا پول نقد به چشم ندیده ام.

او افزود: اگر هم کسی دلش بخاطر ما بسوزد امکان پذیر است از خانه خودش برایم غذایی بیاورد که آن اندوه تک و توک است.

این زوجه مستمند دستکش های یکبار مصرفی که به دست کرده حیات را نشان عدل و گفت: به علی(ع) ما هم از کرونا می ترسیم و نظافت را بزرگداشت می کنیم اما کسانی که قبلا کمک می کردند، فکر می کنند ما کرونا داریم و دور می گیرند.

ساسان ۹ ساله هم از کودکان موثر است که برای کاسبی بوسیله همین منطقه می آید. او گفت: بسیاری از رانندگان تا شیشه پاک کن مرا از دور می بینند با دست اشاره می کنند که سمت خودرویشان نروم. بیشترشان می گویند پول نقد ندارند.

او با خنده گفت: البته من توجهی بوسیله اشاره آنها نمی کنم و کار خودم را می کنم اما همین دیروز شیشه هشت سامان را پاک کردم همه سندیت گفتند پول همراهشان نیست. یک راننده بی قراری گفت کارتخوان داری؟ فکر کنم باید به خیال یک کارتخوان باشم.

کرونا برای بچه سوسولا است!

ساسان نه دستکش داشت و خیر ماسک به صورت، و وقتی درباره کرونا از او سوال کردیم، گفت: بهزیستی یک بار به ما ماسک و الکل داد اما من فروختمش. کرونا برای بچه سوسولا است نه ما.

پیش از این مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه درباره حمایت از کودکان حکم تو مقابل کرونا گفت: شناسایی کودکان حکم و ثبت اطلاعات آنان با کمال مطلوب ارایه خدمات تخصصی بوسیله این افراد تو مناطق حاشیه ای و معابر اشتراکی داخل دستورکار بهزیستی است.

فاطمه رضوان اجتماعی افزود: توزیع بسته های بهداشتی برای مصون ماندن از ابتلا به ویروس کرونا شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش به همراه آموزش نحوه کاربرد برقرار از آن ها به کودکان از عموم اقدامات است.

رضوان مدنی با اقرار اینکه بهزیستی استان تاکنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ناموس در راستای پیشگیری از عالمگیر ویروس کرونا هزینه کرده است، گفت: این شرف برای مددجویان مراکز توانبخشی، کودکان کار و خیابانی، فرزندان مراکز شبه خانواده و مددجویان حوزه پیشگیری نفقه شده است.

معاون ها کافی ازاله

همچنین برخی دیگر از نهادهای دولتی و اشتراکی و بویژه خیران تقلا هایی را بخاطر امنیت از متکدیان و کودکان کار و مصون ماندن آنان از ویروس کرونا آغاز کرده اند اما به رویت می رسد این قسمت قسمت کردن از شهروندان بخاطر سالم ماندن نیاز به دستیار و تربیت بیشتری دارند.

البته شاید مهمتر از توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار، متکدیان، کارتن خواب ها و نیز خاکروبه گردها، تامین خوردنی و احتمالا جای بهداشتی برای راحتی و رویا باشد تا تردد آنان داخل خیابان هم همانند سایر اقشار جامعه به حداقل ممکن برسد.

بی شک هرگونه کم توجهی به اشتی این گروه از شهروندان بوسیله معنی به خطر انداختن سلامت طاس جامعه است زیرا کودکان کار، متکدیان و خاکروبه گردها رفت و آمد بیشتری در سطح ایالت دارند و به شفیع پیشه خود با افراد اضافی در بستگی هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: تو ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست هفت نفر آمار مبتلایان این استان بوسیله ۲۲۰ نفر رسید که ۲۸ نفر از آنان فوت کرده اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز دوشنبه ( ۱۱ فروردین) تو گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع مصیبت کرونا تاکنون یک هزاره و ۱۶۸ ناتندرست مشکوک به کووید ۱۹ در درمانگاه های استان رنجور شدند که یک هزار و ۱۲ نفر از آنان ترخیص شده اند و زمان حال ۱۲۸ نفر ناتندرست فعالانه تنفسی در بیمارستان های استان رنجور هستند.
مایکروسافتکنسول بازی جدید خود موسوم به ایکس باکس سری ایکس را با مجموعه ای از قابلیت های حرفه ای معرفی کرد که سلاله جدید کنسول ها را یک پله به پیش می راند. تمرکز اصلی ردموندی ها در ترقی ی کنسول جدید، افزایش سرعت و کارایی آن بود. مجموعه ای از استعداد های صنف ای داخل ایکس باکس سری متاخر گردآوری شد تا گیمرها سریع ترین تجربه ی ممکن را داشته باشند. از پردازنده ی صنف ای مبتنی پهلو معماری Zen 2 به همراه غلبه پردازشی ۱۲ ترافلاپس تا حافظه ی ذخیره سازی NVMe SSD، همگی با کمال مطلوب تکثیر سرعت اولاد متاخر ایکس باکس برگزینی شدند. مجموعه ی سخت افزارهای حرفه ای، با قابلیتی به نام معماری ولوسیتی (Velocity) ترکیب می شود که به نوعی ترکیب احاطه باطراوت افزاری و نرم افزای کمپ ردموند را مدال می دهد.مقاله های مرتبط:فناوری زیرساخت پس انداز سازی زننده در ایکس باکس سری ایکس بوسیله ویندوز می آیدتجهیز ایکس باکس سری ایکس بوسیله خراش صوتی عام برای پخش جلوه های صوتی 3Dاصول اولیه معماری Velocity

مایکروسافت، معماری ولوسیتی را یک جزء محور ای و عمده در ایکس باکس سری ایکس می داند که مجموعه ای از توان های سخت افزاری و درنگ افزاری را در خود دارد. ترکیب مذکور، برابر گفته ی ردموندی ها، «حجم های جدیدی را در دنیای کنسول محقق می کند که تاکنون ندیده ایم». صرف کردن رویت از ادعاهای بازاریابی، معماری جدید را می قابلیت ترکیبی بخاطر آسان سازی خروجی حافظه و مقدر شدن پردازشی داخل کنسول دانست.

معاری ولوسیتی، فرایند بارگذاری بازی ها را تو ایکس باکس سری ایکس سرعت می بخشد. وعده ای به صیت بارگذاری پاره های انواع ورزش از حافظه ی ذخیره سازی بود داشته که Asset Streaming نام دارد. به علاوه، معماری جدید، فضای اشغال شده در حافظه توسط حصه های گوناگون بازی را کاهش می دهد. راهکار ردموندی ها، دو چالش از مبصر ترین موانعی را مرام قرار می دهد که عناوین مبصر دنیای ورزش این روزها با آن ها دست وپنجه نرم می کنند. حجم بسته های نصبی روز به روز افزایش نمایان می درنگ و نیاز به قدرت پردازشی نیز همیشه رو به افزودن است. راهکار بهینه برای چالش مذکور، عرضه ی زیرساختی برای پشتیبانی از دوده بعد اینده بازی های ویدئویی و همچنین کاهش زمان بارگذاری ورزش ها است.

سرعتی فراتر از SSD در ایکس باکس سری ایکس

شاید گیمرهای معمولی درک یدکی از ساختار تیره ی معماری ولوسیتی نداشته باشند، اما مایکروسافت با انشعاب مفهوم فناوری به ساختارهای کوچک تر، آن را به خوبی شرح می دهد. ردموندی ها، معماری جدید را شامل چهار ماژول مهیب می دانند. دو قطعه ی اختصاصی شیرهدار افزاری درون ایکس باکس سری ایکس به همراه نرم افزار مرتبط، ساختار معماری را تشکیل می دهند.معماری ولوسیتی ترکیبی از طراحی های جدید سخت افزاری و نرم افزاری را به همراه دارد

حافظه ی پس انداز سازی جدید SSD مایکروسافت، نقشی حیاتی در معماری ولوسیتی ایکس باکس سری ایکس ایفا می کند. ردموندی ها با یکروز برداری از راهکار NVMe تولید داخل خویشتن همدستی سرعتی بی سابقه را در کنسول جدید نمایش می کنند. ایکس باکس سری ایکس، سرعت تمام عیار ۲/۴ گیگابایت برثانیه را در فرایندهای خواندن/نگاشتن ارائه می درنگ. این سرعت درصورت پیاده سازی ساختار فشرده سازی، به ۴/۸ گیگابایت برثانیه می رسد. ساختار فشرده سازی همچنین با معماری و طراحی اختصاصی تو یک بلوک منحصربه بی همتا ارائه می شود. اگر سرعت کنونی را با سرعت ۱۲۰ مگابایت برثانیه در ایکس باکس وان ایکس مقایسه کنیم، متوجه بهبود ۴۰ برابری در سراب جدید می شویم.

بلوک رقیق افزاری که وضعیت بازگرداندن داده ها از ساختار فشرده را برعهده دارد، نقشی حیاتی درون افزایش سرعت انجام می کند. همین بلوک باعث می شود که بازی ها با فشرده سازی داده، فضای کمتری را درون SSD داخلی اشغال کنند. این مقدر شدن رقیق افزاری، با انجام فرایندهای فشرده سازی و معکوس کردن آن، اجرای رسیده بازی ها را ممکن می درنگ که کاهش ضیق بر پردازنده ی مرکزی را هم به همراه دارد. بلوک مذکور، از کتابخانه ای اختصاصی به معروفیت Zlib نصیب می برد که به قیافه خاص بخاطر کابردهای فشرده سازی ترقی یافته است. بوسیله علاوه، جهیز جدید و ناشناخته ای به نام BCPack تیمار درون بلوک فشرده سازی به فقره خمود می شود که با پردازش بافت ها در پردازنده ی گرافیکی ارتباط دارد.



ساختار دیگر که تو معماری ولوسیتی استفاده می شود، DirectStorage معروفیت دارد که بر پایه ی DirectX و با هدف کاهش فشار کنار پردازنده ی مرکزی ترقی یافت. رابط برنامه نویسی متاخر (API) مایکروسافت تکاپو می کند تا استریم بخش های بازی را با بازدهی بیشتری در کنسول ممکن یواش. به علاوه، ردموندی ها تصمیم دارند این فناوری را در آینده تو وسیله های ویندوزی بی آرامی پیاده سازی کنند. رابط مذکور، با Sampler Feedback Streaming اختلاط می شود و کاربرد از پردازنده ی مرکزی را به بارگذاری بافت های تک حاجت هر پیکربندی محدود می نرم. اختلاط این دو بخش، راهکار بطی ء افزاری را برای تکثیر بازدهی بازی ها در ایکس باکس سری ایکس ارائه می کند. درنهایت، خیساندن پردازنده ی مرکزی و گرافیکی، با ساختار بهینه رطوبت به حکم اندوهناک می شود.مزایای معماری ولوسیتی برای کاربران

پس از آشنایی کلی با ساختارهای فنی معماری ولوسیتی، اکنون این سؤال ایجاد می شود که راهکار متاخر مایکروسافت چه واکنش ای برای کاربر و بازی ها دارد؟ ردموندی ها در اطلاعیه های سابق خود، تأثیر معماری را خصوصا برای ورزش های جهان باز شرح دادند. این نوع از بازی ها، فضا های بسیار فراخ ای دارند و تعامل با فاکتورهای بسیار متنوعی که داخل ورزش وجود دارد، قطعا از اضافه کارایی قدرت پردازشی بهره خواهد سرما.



اندرو گوسن، عوض آویشن متخصص ایکس باکس سری ایکس درباره ی تأثیر ولوسیتی پهلو بازی ها گفت:پردازنده ی مرکزی، مغز کنسول جدید ما و پردازنده ی گرافیکی، قلب آن است. معماری ولوسیتی ایکس باکس حزن نقش روح را بازی می درنگ. معماری ایکس باکس ولوسیتی سرعتی متجاوز بیشتر از سراب های قبلی را به همراه می آورد. می نبوغ آن را یکی از نوآورانه ترین جنبه های کنسول متاخر دانست. استعمال معماری ولوسیتی، در ابداع جهان هایی بسیار بزرگ برنده با جزئیات بیش بیشتر دیده می شود.

مایکروسافت بخاطر شرح کارایی معماری جدید، بازی هایی همچون Final Fantasy XV، Assassin's Creed Odyssey و Red Dead Redemption 2 را صیت می برد. درون معاینه این بازی ها همیشه شاهد زمان های بارگذاری کامل بودیم که فدایی اوقات به چند دقیقه می رسید. در بازی هایی همچنین که بارگذاری اولیه با راهکارهایی همچون کاهش سرعت درون فدایی بسرنوشت شوم دچار کردن ها اعاده می شود، معماری جدید مایکروسافت می تواند تأثیر متناسب توجهی داشته باشد.بیشتر بخوانید:مایکروسافت: کرونا تاثیری تو روانی ساخت ایکس باکس سری X نخواهد داشتکنترل پنل ویندوز 10 به روزهای سرانجام نزدیک می شود؟اپل رله پیشین خود بین شرکت های تریلیون دلاری را از مایکروسافت بازپس گرفتمایکروسافت آپدیت اختیاری ویندوز 10 را از ماه مه راکد می کندمایکروسافت و سونی درون پی بهبود عملکرد سرویس آنلاین کنسول ها هستند
AاستونGHAROOOON مارتین برای ساخت پیشرانه جدید ۳ لیتری V6 مهیا به توربوشارژر دوگانه سعی می کند و بوسیله تازگی اولیه ویدئو و تصاویر را از این پیشرانه جدید منتشر کرده است. پیشرانه ی خورجینی ۶ سیلندر جدید TM01 صیت دارد، اولین پیشرانه طراحی تویی استون مارتین از سال ۱۹۶۸ خواهد بود و در سال ۲۰۲۲ با ابرخودرو والهاها (Valhalla) به بازار عرضه خواهد شد.



پیشرانه ی V6 استون مارتین از پیکربندی «Hot V» بهره می سرما که به آن امکان می دهد قدرت عالی و پشتیبانی پشته از برقی سازی داشته باشد و حد آن را بوسیله کم از ۲۰۰ کیلوگرم برساند. این پیشرانه نیز دارای سیستم کنسرسیوم خشک است و در ابرخودروی والهالا، با سیستم هیبریدی همراه می شود و همچنین مدل سازی شده تا تمام الزامات آلایندگی یورو ۷ را در آینده برآورده سازد.

مقاله های مرتبط:استون مارتین ونکوئیش 25 رونمایی شداستون مارتین ولکان به خیابان ها می آید

یورگ راس، مهندس بزرگ سیستم محرکه استون مارتین گفت:این پروژه از اول چالشی ارشد بوده است. جمع کردن تیمی برای تحقق قدرت آینده استون مارتین، یک مباهات به حساب می رود. از همان ابتدای کار، ما آزادی جستجو و نوآوری را به روشی داشتیم که درون مدت زمان بسیار طولانی نتوانسته ایم این کار را عمل دهیم. از همه عمده تر، ما می خواستیم چیزی خلق کردن کنیم که متناسب با اسم TM01 باشد و چیزی بسازیم که پیشکسوت و مهندس پیش گام ما، تادک مارک را زیر تأثیر قرار دهد.



استون مارتین هنوز مشخصات فنی این پیشرانه را تأیید نکرده است. با این حال، اسناد رسمی نمایش شده به شعبه های مربوط بوسیله استون مارتین والهالا در سال گذشته تأیید کرد که خودروساز بریتانیایی ۱۰۰۰ اسب دود قدرت را برای آن به عنوان کمال مطلوب بازپسین تو دید دارد. همراه پیشرانه، جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه با الهام از خودروهای فرمول یک وجود خواهد داشت. استون مارتین اشتیاق دارد این ابرخودرو تو مدت زمان ۲/۵ ثانیه از حالت محرر بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت مشت یابد و بیشینه سرعت آن به بسیار از ۳۵۴ کیلومتربرساعت برسد.



تولید استون مارتین والهالا در سطح جهانی عزب بوسیله ۵۰۰ دستگاه محدود می شود و ارج آن ۸۷۵٬۰۰۰ پوند (بیش از یک میلیون دلار) خواهد بود.بیشتر بخوانید:قیمت و مشخصات فنی سوپراسپرت برقی گامپرت ناتالی اخبار شدابرخودرو زنوو TSR-S S استاندارد ۲۰۲۰ رونمایی شدطرح مفهومی ابرخودرو کونیگزگ کونیگزی منتشر شدچرا پیشرانه فرمول یک برای خودروهای جاده ای مناسب نیست؟استون مارتین V12 اسپیدستر رونمایی
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، حجت الاسلام علی زاهددوست اشعار داشت: با توجه بوسیله عالمگیر بیماری کروناو احتیاج انسان به دستکش یک بارمصرف بهداشتی، غرض گرفتیم یک کارگاه تولیدی را راه اندازی کنیم تا نقش ناچیز خود را تو مدد رساندن به مردم و خادمین اشتی ادا نماییم.

امام جمعه دلوار بروز کرد: این کارگاه هنری تولید دستکش یک بارمصرف به همت ستاد نماز جمعه بسرنوشت شوم دچار کردن دلوار راه اندازی شده و بوسیله دلیل افت مکان، دفتر امام جمعه را در ایام تعطیلات و حتی بعدازآن در وارستگی کارگاه صبر داده ایم. وی بابیان اینکه این کارگاه هنری راه اندازی شده در دو طالع فعالیت می کند، گفت: حجم تولید روزانه این کارگاه ۱۰۰۰ جفت دستکش یک بارمصرف بهداشتی است که با توجه به احتیاج مردم داخل منطقه و اطلاع دادن آمادگی داوطلبان مردمی سبب همکاری، درون روزهای آینده حجم تولیدی کارگاه اضافه همچنین خواهد یافت.

امام جمعه دلوار با تأکید پهلو اینکه این کارگاه هنری تولیدی یومیه و در چند نوبت ضدعفونی می شود تا دستکش های تولیدشده بدون هیچ گونه آلودگی احتمالی به دست مردم برسند، بروز کرد: این کارگاه باهمت مردم تجهیز شده، بنابراین دستکش های تولیدشده به قیافه رایگان و با اولویت مردم مدخل دلوار توزیع خواهد شد.