تور آسیا

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، یکی از شرکای تجاری اپل در اپل کارت (Apple Card)، مدعی شده است اهالی کوپرتینو نمی توانند گوشی های قوم ی آیفون ۱۲ را تا نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) درون بازار نمایش کنند. این بانک بوسیله سرمایه گذاران پیشنهاد کرده است سریع تر سهام اپل (AAPL) خویشتن را بفروشند. 

بانک گلدمن ساکس انتظار دارد تعداد آیفون های عرضه شده در سه گانه ماهه ی سومین سال ۲۰۲۰، یعنی دقیقا زمان نمایش ی گوشی های آیفون جدید بوسیله بازار، ۳۶ درصد کمبود کند. خبرگزاری روییترز به نقل از گلدمن ساکس می نویسد:گلدمن ساکس با انتشار گزارشی جدید اخبار کرد طبق پیش دماغ هایش، غبطه دارد شمار آیفون های ارائه شده با افتی ۳۶ درصدی داخل سه ماهه ی سوم سال ۲۰۲۰ مواجه شود. گلدمن ساکس می گوید دلیل واقعی ابراز این موافقت بوسیله همگی گیری ویروس کرونا و تعطیلی های وسیع در بکلی گیتی وافت ارج سهام اپل برمی گردد. این بانک در گزارش خود اطلاع دادن کرده است احتمالا در رکود اقتصادی پیش رو، ارزش میانگین خرید محصولات الکترونیکی مصرفی با هبوط مواجه خواهد شد و تا مدتی طولانی، حتی پس از بازیابی واحد های تولیدی، به همین منوال همیشگی خواهد ماند. 

گلدمن می گوید شوق ندارد اپل بخواهد نمونه های موردانتظار آیفون را تا اوایل نوامبر ۲۰۲۰ به بازار ارائه کند؛ در مدت ویژگی های اعمال شده بر حمل و نقل در سراسر دنیا می تواند فرایندهای مهندسی و تولیدی نهایی محصولات جدید اپل را به تعویق بیندازد.

بانگ گلدمن ساکس می گوید انتظار دارد طرفداران اپل همچنان به این برند وفادار بمانند و امسال اشتیاق آن ها به تهیه ی گوشی های اندرویدی را شاهد نخواهیم بود؛ اما احتمالا گروهی از طرفداران اپل محصولات متاخر را دیرتر تهیه خواهند کرد خواه اینکه بوسیله جای خرید نمونه های پرچم دار گران قیمت، به تهیه ی گوشی های کم قیمت پر حرارت روی خواهند آورد. از بین مدل های کم ارزش آیفون ۲۰۲۰ می توانیم به نسل دوم آیفون SE رمز کنیم که چند شب پیش، ازطریق بیانیه ای مطبوعاتی معرفی شد.

رسانه ی بیزینس اینسایدر در گزارشی مجزا می گوید گلدمن ساکس انتظار دارد سهام اپل تقریبا یک پنجم هبوط کند. در اندکی از گزارش این رسانه آمده است:گلدمن اهداف قیمتی خویشتن برای سهام اپل را به ۲۳۳ دلار کاهش داده است. عدد یادشده تقریبا ۲۰ درصد کمینه از حرفی است که این بانک روز پنج شنبه گذشته ی اعلام کرده حیات. از ۱۷ فوریه ی ۲۰۲۰ (۲۸ بهمن ۱۳۹۸) به بعد، این سومین باری است که گلدمن ساکس اهداف قیمتی خود برای سهام اپل را کاهش می دهد.

فداکار از رسانه ها به نقل از منابعی آگاه مدعی شده اند حدس دارد سپتامبر امسال (اواخر شهریور)، گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ اپل رونمایی نشوند. مونتاژکننده ی حقیقی آیفون های اپل، فاکسکان، می گوید توانسته است از بحران کرونا عبور و حجم های تولیدی خویشتن را کاملا بازیابی کند؛ اما نباید فراموش کنید موضوع فقط بوسیله فاکسکان ختم نمی شود و اپل زنجیره ی تأمین فراخ تری بخاطر ساخت آیفون ها دارد.

گزارش ها نشان می دهند بسیاری از شریک شدن های حاضر در زنجیره ی تولید آیفون های اپل به دلیل تعطیلی های اخیر در چین تو پی عالمگیر کرونا، مدت زیادی از تولید قطعات جدید مشت نگه داشته و بسیاری از آن ها نیز هنوز به ظرفیت تولیدی عادی خود بازنگشته اند. افزون پیاده شدن این، اپل نگرانی هایی بابت اشتیاق نداشتن احتمالی کاربران بخاطر تهیه ی آیفون های درفش دار دارد؛ زیرا امروزه داخل تمامی نقاط دنیا، اوضاع اقتصادی روزهای سعادت سپری نمی کند و احتمالا کاربران نخواهند پول اضافی صرف کردن تهیه ی گوشی هوشمند کنند.مقاله های مرتبط:اپل و گلدمن ساکس کارت اعتباری عرضه می کننداظهارنظر رئیس اجرایی بانک گلدمن ساکس درباره اپل کارت

این اولیه جنین زدودن که گلدمن ساکس پیش بینی های بدبینانه درباره ی اپل اعتراف می کند؛ بجای سال گذشته همچنین در گزارشی، مدعی شده حیات سردرگمی اپل بخاطر نحوه ی محاسبه ی درآمد حاصل از مدخل «خدمات» ممکن است به از مشت رفتن اعتمادبه حین این شرکت منتهی شود. درواقع، گلدمن ساکس پارسال مدعی شده وجود افزایش یک باره ی ۲۶ درصدی سهام اپل ناشی از نحوه ی محاسبه ی اشتباه این شرکت از درآمدهای بسرنوشت شوم دچار کردن خدمات است؛ موضوعی که سرمایه گذاران و تحلیلگران را همچنین سردرگم می درنگ.

اپل درون آن زمان اعلام کرد موضوع مدنظر گلدمن ساکس بغرنج به شمار نمی آید و مطالعه ها نیز نشان می دهد این موضوع را نمی توان واقعا مشکل دانست. گلدمن ساکس همچنین پیش از همگی گیری ویروس کرونا، در گزارشی دیگر پیش بینی کرده بود احتمال دارد امسال بها سهام اپل یک سومین کاهش صریح کند؛ در مقابل گلدمن ساکس معتقد حیات ارزش سهام کوپرتینویی ها بیش از وزن تکثیر یافته است و باید برای افتی ناگهانی خودش را آماده یواش.

چنانچه با بود باهم اتحاد کردن تجاری بین اپل و گلدمن ساکس از گزارش های تحلیلی این بانک دشت اهالی کوپرتینو متعجب شده اید، بهتر است موضوع مهمی را نیز بدانید. شرکت های مالی در بین بخش های مختلف خودشان تفاوت های مهمی قائل می شوند و تو اصطلاح گفته می شود باید تفاوت هایی داخل حد دیوار چروک در بین بخش های خود قائل شوند. بنابراین، مشارکت بانک گلدمن ساکس با اپل نباید بر گزارش های تحلیلی تأثیرگذار باشد که این بانک بوسیله سرمایه گذارانش ارائه می دهد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این مبنا دارید؟بیشتر بخوانید:اپل واچ 6 با استعداد تشخیص حمله پانیک به راسته ارائه می شودفروش پایه چرخدار مک پرو 2019 با قیمت ۷۰۰ دلار آغاز شداپل ویدئو وحی مدخل «خلاقیت سیلان دارد» را به همراه منابع آموزشی به پول اعانه گذاشتاپل دانگرید به iOS 13.4 را غیرممکن کردطرح واره آیفون 12 پرو مکس نقشه کشی این گوشی را فاش می نرم
  • ۹۹/۰۱/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی