تور آسیا

سرو پول اعانه و پس انداز ساز فایل ابری مایکروسافت وان درایو، در مسیر بهبود و ترقی های جدی قرار دارد. ظاهرا سیاست های دورکاری و حکم داخل خانه ی راه اندازی های متعدد درون سرتاسر جهان باعث شد تا ردموندی ها برنامه های بوسیله روزرسانی و گشایش اپلیکیشن اختصاصی خود را با تلاش و دقت بهتری امتداد دهند. این برنامه ها باعث می شود تا اشتراک فایل و کاربردهای دیگر وان درایو برای کسب وکارها آسان خیس و سریع تر شود.

مایکروسافت، بهبود سرویس دهی به مشتریان کارمند وان درایو را از گنجایش های گوناگونی انجام می دهد. یکی از آن ها در گزینه ی جدید Add to OneDrive دیده می شود. قابلیت مذکور به کاربر امکان می دهد تا میان بری به فایل ها و فولدرهای به اشتراک گذاشته شده را تو حساب کاربری اختصاصی وان درایو خود خلق کردن کند. این کار با چند کلیک سهل انجام می شود. بوسیله علاوه، سرویس تیمز همچنین بیش ازپیش با وان درایو هماهنگ خواهد شد. از این به بعد کاربران می توانند لینک های اشتراکی مرتبط با وان درایو را با قابلیت ها و دسترسی های مختلف داخل تیمز خلق کنند.

وقتی کاربر، قابلیت اشتراک گذاری فایل را در تیمز کوشا کند، می نبوغ هر پوشه ای را با همکاران حاضر در قسمت قسمت کردن ها به ابونمان گذاشت. استعداد های اشتراک گذاری، امکان ارائه ی دسترسی را به افراد مهیا تو یک کانال چت، کاربران خاص خواه هر فرد دیگری ممکن می کند. تا اینکه می توان دسترسی ها را با تغییر مسیر و جابه جایی فایل ها همچنین فعال نگه داشت.مقاله های مرتبط:گوگل درایو، وان درایو خواه DropBox؛ کدام یک از این سه گانه سرویس پس انداز سازی ابری مناسب هستند؟همه چیز درباره نبوغ Files On-Demand وان درایو در ویندوز 10

از استعداد های جدید دیگر وان درایو در ابونمان فایل ها و فولدرها می نبوغ به تعهد پرداخت گذاری نوار آدرس رمز کرد. با استفاده از این عملکرد می نبوغ آدرس URL فایل موردنظر را از مرورگر فایل ویندوز کپی کرد و پس ازآن آن را بوسیله فراغت با کاربران دیگر به وجه اشتراک مجله گذاشت. مایکرسافت می گوید قابلیت جدید، تمامی اصول و چارچوب های اشتراک گذاری فایل را رعایت می بطی ء . یک همکاری و تعامل سازنده و زنده را در موسسه به همراه خواهد داشت.

بهبودها و بهینه سازی های جدید مایکروسافت وان درایو، تنها متمرکز کنار کاربران سازمانی نیستند. بعضی بهترین سازی جدید دیگر نیز به زودی برای همگی ی کاربران سرو ارائه می شود. از به روزرسانی های مهم می توان بوسیله اضافه حجم مجاز فایل های تکی برای بارگذاری در وان درایو و شیرپوینت اشاره کرد که از ۱۵ به ۱۰۰ گیگابایت می رسد. به علاوه، وب اپلیکیشن وان درایو نیز بالاخره حالت تم تاریک (Dark Mode) را دریافت می کند.

فدایی از قابلیت های جدید وان درایو متشابه افزایش حجم حداکثر بارگذاری فایل ها، از همین امروز عمل می شوند؛ اما نهایی شدن فدایی دیگر از قابلیت ها به کمی زمان نیاز دارد. به عنوان مثال ردموندی ها هنوز زمان باریک بین عرضه ی دارک مود برای وان درایو را اخبار نکرده اند.بیشتر بخوانید:واتساپ قابلیت اضافه کردن مخاطب با QR و استیکرهای متحرک را ارائه کرداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۲ تیر)اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۱۱ مقصد)اپل اسامی مرطوب های فتنه Apple Design Awards 2020 را اطلاع دادن کرداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۰ آماج)
  • ۹۹/۰۴/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی