تور آسیا

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، رئیس کل دادگستری استان یزد در آیین رونمایی از این سامانه گفت: با هدف صیانت از تنخواه گزاری مردم، جلوگیری از سودجویی، تأمین امنیت اقتصادی و ماشین دهی معاملات زمین و مسکن، سامانه اشکار کردن مدل سازی و رونمایی شد.

غلامعلی دهشیری افزود: این سامانه با مشخص کردن و احصای بنگاه های وکیل املاک مجاز، بارگزاری مدل فرم های معیار پیش نویس قراردادها، معرفی کردن کارشناسان رسمی حلال بوسیله نرخ گذاری و اطلاع دادن اطلاعات املاکی که خرید و فروش آن ممنوع و غیرمجاز است، معاملات مردم در امور خانه را سامان دهی و از ادخال ضرر بوسیله آنان پیشگیری می یواش.

وی ادامه داد: ظرف شرط داوری درون صورت مغایرت بین طرفین، مرتبط بودن با حلقه سردفتران بخاطر ثبت رسمی معاملات، درج حداکثر سقف قیمت اراضی با شمارش داده مکانی، امکان استخبار وکیل املاک از وضعیت املاک بازداشتی در دفتر املاک قبل از معامله، خبر از افراد ممنوع المعامله و تأکید پهلو محرمانگی اطلاعات معاملاتی مردم، شرایط مرحمت را برای تضمین سلامت معاملات و جلوگیری از رخداد بسیاری از جرایم و ورود خسارت و زیان به مردم و سودجویی فراهم می درنگ.

دهشیری اقرار کرد: اطلاعات و امکانات متنوع بخاطر تسهیل در انجام فروش ای تندرست بوسیله صورت مستمر در این سامانه افزایش می شود و داخل بازرسی ها از مشاورین املاک، ثبت معاملات در این سامانه تک رصد صبر خواهد گرفت.

رییس بی مو دادگسری یزدی با تقریر این که بخشی از سرمایه های سرگردان مردم به حوزه میدان زمین و ساختمان سرازیر شده، گفت: گرانی های بی ضابطه و غیرواقعی، باعث دخول دستگاه قضایی استان به این مملکت و سامان دهی بازار زمین و ساختمانی شد. دستگیری دلال ارشد زمین و ساختمانی تو یزد | نقش سودجویان در افزایش ۳برابری مقدار ها
  • ۹۹/۰۵/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی