تور آسیا

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها بوسیله سه گانه لباس توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت تو پروگرام ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی بوسیله وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان بااطلاع پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. تو این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می زنیم یا به ظهر نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده هم ادبیات های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.مقاله های مرتبطرفع دشوار گوگل پلی درون ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با انتصاب آن ها و افزودن به فهرست اپ های خود، در آینده اندوه بوسیله آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به رایگان ارائه می کنند؛ بنابراین، وصیت ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما افزودن شوند. بعدا می توانید هر زمانی که خواهش داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را شناساندن کنیم.اپلیکیشن Reminder Pro



یک برنامه ی کامل برای ایجاد زمان هشدار و یادآوری برای ایفا کارهای مهم است. برای مثال، کاربر می تواند موعد مقرر برای پرداخت قبوض خویشتن را به سیاق ای تنظیم کند تا داخل هر دوره ی یک ماهه پرداخت آن ها را یادآوری کند. همچنین، برای ایجاد فدایی رسوم مفید متشابه نوشیدن آب، کاربران می توانند هشدار منظم برای هر یک ساعت تنظیم کنند تا در کشش روز بوسیله اندازه ی کافی آب بنوشند.

بازی Evertale



ورزش Evertale یک ورزش جذاب است که موعظه می کنیم حتما آن را انتصاب کنید و در دنیای فانتزی آن غرق شوید. این بازی شما را به مبارزه علیه هیولاهای رمزآلود می برد تا آن ها را دربند کنید و آموزش دهید و بوسیله خدمت بگیرید. ۱۸۰ هیولا و پیروز داخل این بازی بود دارند که تو طول داستان جذاب می توانید آن ها را تربیت کنید و در دنیای آن ها با دوستان و دشمنان روبه رو شوید، سلاح های جدید کشف کنید و آن ها را بخاطر مبارزه به کار بگیرید. یکی از نقاط قوت این بازی، مبارزه های گروهی با دوستان است که به شما کمک می کند درون مقیاس کوچک استراتژی پیاده کنید.

بازی Tunn



یک بازی ساده که احتیاج به فعالیت پیچیده ای ندارد و فقط بخاطر ایجاد آرامش مدل سازی شده است. این ورزش به گفته ی ترقی دهنده ی آن، بهینه بازی سبک است که بدون نیاز به اینرتنت عمل می شود و باتری زیادی استعمال نمی کند. این بازی بوسیله موجب القای درک آرامش و واردکردن کاربر به دنیای فانتزی می تواند اعتیادآور باشد و ساعت ها کاربر را سرگرم کند.

کلکسیون آیکون Symbon



این مجموعه آیکون دارای متجاوز از ۱٬۱۵۰ آیکون مختلف با رنگ جزیی های حقگو و جذاب است که تمامی آن ها با روشنی بالای ۱۹۲×۱۹۲ با ظرافت مدل سازی شدند تا با گوشی های پرچم دار نیز سازگار باشند. این مجموعه بوسیله صورت ماهانه به روزرسانی می شود و کاربران می توانند آیکون های عام التماس کنند تا داخل به روزرسانی های آتی قرار داده شود. علاوه براین، کاربران ازطریق این مجموعه آیکون به تصاویر پس مبنا نیز دسترسی دارند. برای استعمال از این آیکون ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. شروع درون جزء ورقه ی هوم، Portrait Grid را روی ۴×۵ راحتی دهید، سپس دربخش Drawer این قیمت را روی ۴×۶ با شفافیت پس بن بین ۰ تا ۱۰ درصد انتظام کنید. تعداد آیکون های داک را روی ۵ بگذارید و در تنظیمات پیشرفته، حد ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد ذخیره کنید و فونت آیکون را روی گزینه ی System بگذارید. برای اجرای این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

اپلیکیشن Vislab



این اپلیکیشن تمام اسباب حرفه ای و ضروری برای تصویرسازی 3D را دراختیار کاربر قرار می دهد. علاوه براین، کاربران می توانند دشواری هندسی سه بعدی و فایل های انیمیشنی سه مربوط باینده را ازطریق آیتونز به اپلیکیشن نقل مکان کنند و درون آن مورد استعمال فراغت دهند. بخاطر مثال، زوایای عرضه را تغییر دهند خواه صحنه های سه بعدی را تبدیل به صحنه های تعاملی کنند. از سایر ویژگی های اپلیکیشن می قابلیت به پشتیبانی از دو حالت اشاره داشت که یکی از آن ها واقعیت افزوده (Augmented Reality) و دیگری واقعیت گسترده (Extended Reality) است. در حالت اول کارکترهای انیمیشنی بخاطر تعامل درون واقعیت ایجاد می شوند و داخل حالت دوم عریضی های کاملا گرافیکی و تولیدشده توسط کامپیوتر ایجاد خواهند شد.

با کمک این برنامه می نبوغ فایل های سه بعد اینده با فرمت های FBX و باندل های Unity Assets و برخی فرمت های CAD را ادا کرد. یکی از کاربردهای اساسی این اپلیکیشن این است که کاربر می تواند با استفاده از آن کارکترهای سه بعدی انیمیشنی به ویدئوهای اینستاگرام خواه تیک تاک خود بیافزاید. این اپلیکیشن قابلیت های یدکی دیگری نیز دارد و اگر تولید محتوای ویدئویی ارتکاب می دهید، توصیه می کنیم حتما این برنامه را نصب کنید.

اپلیکیشن Photo Power Tools



یک برنامه ی کامل بهسازی عکس با فیلترهای متاخر و جذاب که بوسیله گفته ی توسعه دهنده عکس های ویرایش شده توسط این برنامه بسیار متفاوت تیز از سایر برنامه های ویرایش عکسی است که تاکنون کاربرد کرده اید. ازجمله ویژگی های شاخص این اپلیکیشن می توان به بهینه ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ ها که امتحان ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به همراه خواهد داشت.

اپلیکیشن Air Radio Tune



این برنامه دسترسی به رادیوی کشورهای گیتی را ازطریق اینترنت میسر می یواش و می نبوغ برای افرادی که درحال آموزش کلمه دیگری هستند بسیار کاربردی باشد. در این برنامه بوسیله بیش از ۳۰٬۰۰۰ ایستگاه رادیویی دسترسی خواهید داشت که با موضوعات مختلف از اعلام پژمان تا موسیقی را دربرگیرنده می شوند و می توانند علاوه بر جنبه ی آموزشی بیش سرگرم کننده باشد. این برنامه انفراد های بسیاری زیادی دارد که ازجمله می توان بوسیله افزودن ایستگاه ها، متعاقب یا جلو بردن موسیقی درحال پخش و تا اینکه ارائه ی شرح وضعیت از میزان رم اشغال شده و ذهن ی ذخیره سازی اشاره داشت.

اپلیکیشن Spelling Book Pro



این اپلیکیشن، نوعی بازی آموزشی و معمایی اصطلاح ای است. با کمک این بازی، می توانید املای انگلیسی خود را ارزیابی کنید و سرگرم شوید. این برنامه صدها اصطلاح ی انگلیسی با املای دشوار را شامل می شود و دو شیوه ی ورزش چالش و محک دارد. کاربران به واسطه ی این برنامه علاوه بر رقابت، معرفت زبانی و دایره ی لغات خود را گسترش می دهند. طریقه ی اجرای بازی این نحو است که چهار واژه علامت داده می شود و کاربر باید گزینه ای را برگزینی درنگ که املای آن صحیح است. توجه کنید حداکثر اشتباهات مجاز پنج است و درصورت بیشتر شدن، بازی متوقف و رکورد شما ارائه داده می شود.

اپلیکیشن Pollo Private Browser



این اپلیکیشن همان طور که از عنوانش می قابلیت ظن زد، یک مرورگر برای وبگردی بوسیله رخ ناشناس درون اینترنت است که علاوه بر ناشناس بودن، موقت بعد از در رو کاربر از اپلیکیشن، طولانی معلومات مربوط بوسیله ضربان وجو، ردیابی و موقعیت مکانی کاربر را حذف می بطی ء و هیچ داده ای از کاربران ذخیره نخواهد کرد. این داده ها دربرگیرنده تاریخچه، کوکی ها و ایستگاه ها می شوند که به نعوظ معمول توسط سایر مرورگرها ذخیره می شوند. این مرورگر همچنین، از پخش ویدئوی آنلاین پشتیبانی می کند. از سایر محدودیت های آن می توان بوسیله سرعت بالا، حجم کم و... اشاره کرد. یکی از نکات مهم این برنامه توان AdBlock آن است که از تبلیغات جلوگیری می نرم و باعث خواهد شد با سرعت بیشتری به وبگردی بپردازید.

اپلیکیشن Cartogram - Live Map Wallpapers
  • ۹۹/۰۶/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی