تور آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ورزش سه، مجتبی جباری و ادموند بزیک  ۲ نفر از چهار داور برنامه هنرپیشه ساز با انتشارمطالب مجزا ای نسبت به  کوچیدن ناباورانه او واکنش مدال داد.

عصر امروز متأسفانه هوشیار شدیم یکی از چهره های جوان برنامه هنرپیشه ساز به اشتهار مستحکم قوسی که از شهر کرج خود را داخل این پروگرام مطرح کرده حیات به جهت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

بوسیله همین بهانه ادموند بزیک که بوسیله همراه فیروز کریمی، خداداد عزیزی و مجتبی جباری وظیفه انتخاب بازیکنان را تو این برنامه بر عهده داری داشتند، درون ارتباط با این واقعه تلخ، با پاشیدن یک متن تأثیرگذار و ویدیویی از عریضی های ورزش این جوان کرجی واکنش علامت انصاف و با بازماندگان این جوان ابراز همدردی کرد.

بزیک در این پست احساسی که داخل صفحه شخصی خودش منتشر کرده است نوشت:

 "زمان ثبت این تصاویر چیزی حدود یک سال گذشته است. اکنون شاید وقت آن بود تا تصاویری از موفقیت های اخیر مستحکم قوسی را به پول اعانه بگذاریم خواه دست کم متشابه رفتارهای اپیدمیک سال های اخیر، این ویدیو را بوسیله علامت گذشت یک سال از ثبت و انتشار آن، بازنشر کنیم.

اما این تصاویر نه علامت توفیق منیع است و نه یک رفتار اپیدمیک و اینستاگرامی.

این تصاویر کلکسیون ای از یادگاری های ماست از قرص قوسی عزیز که تو اپیدمی کرونا از دست رفت و دیگر هیچ تصویری از او ثبت نخواهد شد.

متین قوسی از میان ما رفت و زمان حال یک ستاره بی روشنایی شد.

آویشن مبصر ستاره ساز از دست دادن این بالغ رعنای فوتبال ایران را به خانواده ی شریف قوسی و اجتماع ی پیاده روی ایران دلداری می گوید. "

همچنین مجتبی جباری نیز داخل شمار کاربری اینستاگرامش متنی را برای این کبیر معتمد فوتبال کرج منتشر کرد:



    جابجایی فوتبالیست پروگرام ستاره ساز به انگیزه کرونا
  • ۹۹/۰۲/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی