تور آسیا

ایلان ماسک، مدیرعامل جنجالی و البته رک تسلا روز چهارشنبه محدودیت های گشاد شانس ایالات متحده برای ماندن داخل منزل برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا را «فاشیستی» نامید. گفتنی است این خودروساز برقی سومین سه ماهه سودآوری خود را عقب ضابطه گذاشته است. قیمت سهام این شرکت تو بازرگانی وسیع با رسیدن بوسیله ۸۷۳ دلار، زیاد از ۹ درصد افزایش داشته است. گزارش تسلا از سه ماهه سودآور خود فقط یک روز پس از آن منتشر شد که فورد گزارش خسارت ۲ میلیارد دلاری در سه ماهه شروع سال جاری را اطلاع دادن و پیش بینی کرد که با  ادامه کشف کردن همگی گیری ویروس کرونا و تأثیر آن پهلو میزان تقاضا، ۵ میلیارد دلار دیگر نیز درون سه ماهه جاری خسارت کند. 



چگونگی عملکرد تسلا در سه ماهه جاری و باقیمانده سال، آزمایش مهمی از ابدیت این همدستی سازنده خودروی الکتریکی خواهد وجود. اگر تسلا بتواند ضررهای خود را محدود کرده یا حتی به سوددهی ادامه دهد و از خودروسازان کهنه کار بهتر اجرا کند، در موقعیت بالاتری نسبت بوسیله رقبای تضعیف شده از ویروس کرونا بخاطر فروش بیشتر خودرو فراغت خواهد داشت. اگرچه استاندارد تولید تسلا تنها به حد کسری از خودروهای تولیدی رقبای خویشتن است، قیمت سهام بسیار بیشتری دارد که همین موضوع باعث می شود نمو شایان توجهی برای آن پیش بینی شود. مبصر ترین مشکل تسلا، تعطیل شدن کارخانه فریمونت کالیفرنیا برابر رخصت قضا و قدر فدرال ایالات متحده آمریکا است. 

ایلان ماسک، روز چهارشنبه تو کنفرانس تلفنی اشعار داشت که نمی داند چه موقع تسلا می تواند تولید خودرو را تو کالیفرنیا از سر بگیرد و سفارش مقامات ایالتی برای ماندن در ساختمانی را «سربزرگی شدید» برای بازرگانی می داند. ماسک گفت:گفتن این که آن ها نمی توانند خانه های خود را ترک کنند و در صورت انجام این حکم دربند می شوند، نوعی عمل فاشیستی است. این دموکراسی و آزادی ازاله. به انسان اجازه دهید آزادی داشته باشند.



مایکل مارتینز از اتوموتیو نیوز تو توییتر به نقل از ایلان ماسک متنی منتشر کرد که داخل آن دستور امنیت اخذ ساکنان منطقه ساحلی رژه فرانسیسکو درون خانه هایشان را «بردگی کردن اجباری مردم درون خانه های خود ثمر تمام حقوق اساسی آن ها» می خواند. دستور تعطیلی کالیفرنیا و سایر ایالت ها در حقیقت خروج مردم از بناء های خویشتن را ممنوع نمی کند؛ بلکه از آن ها خواسته می شود که سفرها را به فعالیت های عمده محدود کنند و آن ها تو معرض مخاطره تعاون قرار ندارند. در حین تکلم مکث های طولانی اتفاق افتاد و صدا درون یک حین قطع شد و مجدداً مدیرعامل تسلا گفت:ببخشید که بوسیله دلایلی نوا قطع شد. سؤالی دارید؟

ایلان ماسک تو کتاب ۶ مارس توئیت کرد که «وحشت ویروس کرونا مورد تردید است» ولی بعداً پیشنهاد کرد که بیمارستان ها با ونتیلاتورهای رایگان اهدایی تسلا مجهز شوند. ماسک چند وعده داخل وقت تعطیلی داخل توئیت هایی درباره همگی گیری بلای ناگهانی کووید ۱۹ بروز تردید کرده بود. ایلان ماسک با بیش از ۳۰ میلیون دنبال کننده، سابقه زیادی تو روشنی گویش دارد و شمار توئیتر او یکی از پربازدیدترین حساب ها در میان چهره های نامدار همکاری های آمریکایی است.



تسلا اعلام کرد که نمی تواند پیش بینی کند چقدر سرعت تولید خودروو زنجیره های عرضه جهانی معمولی خواهد شد و وقتی گزارش های سه ماهه فعلی منتشر شوند، دستورالعمل های مدیریتی بی مو سال را برای درآمد خالص و گردش سرمایه مورد بررسی مجدد قرار می دهد. ایلان ماسک گفت:داخل حالی که سایر خودروسازان زیان می کردند، تسلا درون حال افزایش سرمایه وجود. ممکن است تسلا نگرش کارخانه متاخر خود را داخل ایالات متحده هنگام یک تا سه گانه ماه آینده اعلام یواش.

تسلا در ماه ژانویه اخبار کرد که شوق می جوی روانی نقدی سه گانه ماهه مثبت شود و درآمد خالص مثبت افزایش یابد. این شرکت تو روز چهارشنبه، پیش دماغ سابق خود درباره تحویل نیمه میلیون خودروی الکتریکی را تا فرجام سال ۲۰۲۰ به روزرسانی نکرد. همگی گیری کووید ۱۹ شاگرد از ویروس جدید کرونا، تأثیر منفی بر ادعا برای سودا خودرو گذاشت است، بوسیله طوری که فداکار خودروسازان از یکسره تسلا مجبور شدند کارگران را به مرخصی اجباری بفرستند و کارخانه های خود را تعطیل کنند. 

توقع برای سودا خودرو در ایالات متحده خلال ماه مارس حدود ۸۰ درصد کاهش یافته است، اما برخی از تحلیلگران گفتند که به نظر می رسد بیع داخل دو هفته اول آوریل کمی بهبود یابد. روز چهارشنبه تسلا اظهار داشت که انتظار می رود تولید در کارخانه های خودروسازی فریمونت کالیفرنیا و شانگهای چین به تدریج داخل سه ماهه دوم افزایش یابد. این باهم اتحاد کردن اعلام کرده است که عملیات تولید در کارخانه شانگهای بهتر از حد اشتیاق پیش رفته است و امید می رود که نرخ تولید سدان تسلا مدل ۳ در اواسط سال ۲۰۲۰ بوسیله ۴،۰۰۰ دستگاه داخل هفته خواه ۲۰۰،۰۰۰ دستگاه در سال برسد. گفته شده حاشیه نویسی ناخالص کارخانه شانگهای درون حال نزدیک شدن به تولید تسلا معیار ۳ داخل ایالات متحده است. حاشیه ناخالص تولید خودرو تسلا در سه ماهه مطلع به طور کلی به ۲۵/۵ درصد رسید.

مقاله های مرتبط:ایلان ماسک بوسیله تهدیدی بخاطر اشتی اشتراکی تبدیل شده استافزایش ثروت جف بزوس و ایلان ماسک در دوران همه گیری ویروس کرونا

نزدیک بوسیله هفت درصد از کچل درآمد ۵/۱ میلیارد دلاری تسلا به برهان فروش اعتبارات نظارتی است؛ پولی که تسلا از سایر خودروسازان برای عرضه اعتبارات مربوط به انتشار آلاینده ها و دی اکسیدکربن به منظور سازگاری با مقررات سختگیرانه آلایندگی ستاندن می کند. درآمد مولود از این اعتبارات نسبت به سه ماه گذشته، سه موافق شده است. نیکلاس هیت، تحلیلگر Hargreaves Lansdown درون این زمینه اعتراف داشت که جریان سرمایه نقدی آزاد تسلا در سه گانه ماه گذشته منفی بوده است و فقط به صورت متوسط ​​سالانه بهبود می یابد. هیت گفت:بوسیله دید نمی رسد آینده ی نزدیک، زمان ایده آلی برای سودا خودروهای با بها بالا باشد، بنابراین شاید تعجبی نداشته باشد که راهنمایی ها متوقف شوند.

تسلا گفت که مسئله نقدی آزاد آن به برهان تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا ذیل تأثیر قرار پژمرده است. این خودروساز برقی نمی گوید چه موقع قصد دارد تولید خودرو را در کارخانه فریمونت که از ۲۴ مارس تعطیل است، از ضابطه بگیرد. تسلا کارخانه کالیفرنیا را دقیقاً هنگامی که تو حال افزایش تولید کراس اور برقی جدید معیار Y بود، تعطیل کرد که انتظار می رفت حاشیه سود بیشتری را برای این شرکت به وجود آورد.



روز چهارشنبه تسلا گفت که تولید استاندارد Y هم اکنون سودآوری داشته و اولین باری در تاریخ این شریک شدن است که یک خودروی متاخر در سه گانه ماهه اول خود سودآوری دارد. شهرستان آلامدا که کارخانه تولید تسلا مقیاس Y داخل آن راحتی دارد، روز چهارشنبه اذن ماندن درون خانه را تا ۳۱ مه تسلسل کرد و تولید خودرو به عنوان بازرگانی اساسی که معاف از این دستور باشد، محسوب نمی شود. در اوایل ماه جاری، تسلا اطلاع دادن کرد که تولید و تحویل کراس اور نمونه Y بوسیله مقیاس خوبی طبق پروگرام ریزی پیش می رود، از طرف تا به امروز با وجود مسری ویروس کرونا، بیشترین تعداد خودرو را در سه ماهه نخست تحویل داده است. 

به استثنای این موارد، تسلا منفعت ۱/۲۴ دلاری را به ازای هر تسهیم اعلام کرد. تحلیلگران انتظار داشتند خریداران سهام از هر سهم ۳۶ سنت زیان کنند. سهام تسلا پس از بهبودی روز چهارشنبه در ماه مارس، تا به امروز ۹۱ درصد رشد داشته است.بیشتر بخوانید:برخی بیماران کووید ۱۹ پایین بودن سطح اکسیژن خون خود را احساس نمی کنندنتایجی امیدبخش از نفوذ کردن داروی رمدسیویر به خشکی امدن درمان بیماری کووید ۱۹اختلال در الگوریتم های مدیریت زنجیره تأمین به دلیل شیوع کرونادانشمندان به شواهدی از ماندگاری ویروس کرونا در هوای بیمارستان دست یافتندفاصله گیری مدنی و شست وشوی مشت می تواند نرخ مسری آنفلوانزا را نیز کاهش دهد
  • ۹۹/۰۲/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی