تور آسیا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، وحید نوری در پیمانه منهای 90 کیلوگرم در اولیه دیدار خود درون اندک از دو دقیقه حریف برزیلی را ضربه فنی کرد و بوسیله جنین دوم مسابقات راه یافت. در دومین ملاقات مقابل هماورد گرجی و با ضربه فنی به چیرگی رسید و پس از آن رقیب فرانسوی را از میان برداشت و راهی بار شقه نهایی شد. نوری درون این مرحله  در ناچیز از یک دقیقه موافق جودوکار روس به برتری رسید و راهی فینال شد.

نوری در نهایت درون محک فینال و با انقراض اعطا کردن نماینده قدرتمند آذربایجانی موفق بوسیله کسب مدال طلای باارزش این دسته وزنی شد.

محمدرضا خیرالله زاده در وزن 100 کیلوگرم که درون دور اول با قرعه استراحت هویدا بود، داخل دور دوم رقیب گرجستانی را بازنده کرد و در مرحله نیم بازپسین برابر رقیبی از انگلستان بوسیله پیروزی رسید و فینالیست شد.

خیرالله زاده داخل فینال و در زمان امتیاز طلایی ورزش را بوسیله رقیب قدرتمتد ازبک واگذار کرد و نشان نقره گرند اسلم ٢٠١٩ جهان را به دست آورد.

خیرالله زاده دارنده علامت طلای جهانی پرتغال ٢٠١٩ همچنین هست و تا قبل از این بازی داخل رنکینگ ١ گروه ١٠٠ کیلوی جهان قرارداشت.

احسان موسی نژاد اما تو اندازه منهای 100 کیلوگرم نیز به دلیل نداشتن کلاس پزشکی از جناب در این مسابقات بازماند.
  • ۹۸/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی