تور آسیا

سردار سرتیپ دوم «محسن کریمی»  پنج شنبه ۲۲ خرداد در بیست و نهمین جلسه گام دوم دنده ملی نقش معصوم خمینی(ره) داخل دفاع مقدس و ۶۲۰۰ مثال استان مرکزی، افزود:  اماله مقصود و نشاط به جامعه ویژگی بارز شهدا وجود که امروز هم باید این روحیه مهم را از شهدا الگوگیری کرده و به نسل جوان احاله عدالت.

وی بیان کرد: به دلیل شیوع  ویروس کرونا تو  استان ها و خلق کردن شرایط جدید تو فدایی نقاط ناحیه نیاز است دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی با دقت و حس زیادی درون برنامه های دامنه دوم کنگره شهدای استان مرکزی ایفا شود.

فرمانده خیل روح الله استان مرکزی ادامه انصاف: مداقه به جزئیات این آیین از اولویت های مهم مشت اندرکاران است و اگر هجدهمین اجلاسیه که مزین به شهرت شهدای اشتی است بوسیله نیکی برگزار شود می تواند به نشانی رزمایش ماندگار ثبت شود.

سپهبد کریمی اعتراف داشت: برگزاری کنگره شهدا راهی روشن برای برنامه های فرهنگی داخل استان مفتوح که تا چندین سال می قابلیت از نعمات و دستاوردهای آن استعمال کرد.

وی عنوان کرد: بسیج مداحان در چند لحظه اخیر زیاد قاهر انجام کرده و امروز ارایه حکم فرهنگی همراه با خلاقیت باید در دستور کار بسیج مداحان باشد و همه حجم ها داخل این خصوص بوسیله کار خمود شود.

حاکم سپاه روح الله استان مرکزی افزود: با توجه به دستورالعملی که بخاطر کارهای فرهنگی در نظر خمود شده ۱۶ کمال مطلوب و ۵۴ خراج برای کارهای فرهنگی باید همواره مدنظر باشد که این اهداف و نتایج با محوریت بها های اسلامی و متکی پهلو اسلام ناب محمدی است.

سردار کریمی اظهار کرد: اکنون زمان خلق نوآوری و خلاقیت در کارهای فرهنگی است چراکه کارگر برای جوانان اثربخش خواهد بود که با بدعت اجرا شود.

وی عنوان کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب به جایگاه مسجد اولویتی مهم است و این موضوع را معظم له در بیاناتی که در جمع ستاد دنده داشتند به روشنی تطویل داده است.

فرمانده لشکر روح الله استان مرکزی ادامه رحم: داخل ابتدای انقلاب، مسجد جایگاه حل مشکلات متنوع مردم، معیشت، آموزش، اتیکت و سایر دغدغه های آدم و جامعه حیات که باید این جایگاه مجدد احیا و تقویت شود تا جوانان بیشتری بوسیله مساجد سوق داده شوند.

سپهبد کریمی عنوان کرد: اگر کارکردهای کنیسه مجدد احیا شوند و بوسیله جایگاه مساجد داخل ابتدای قیام و زمان دفاع مهذب باز گردند به نعوظ کمیت همه مشکلات در قالب مسجد حل خواهند شد.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی اگر با ارزش های اسلامی پیوند داشته باشد سزا خواهد شد و خداوند به آن برکت می دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: فرهنگ باختر رسوا شده و با توجه بوسیله حوادثی که تو برخی کشورها شاهد آن هستیم، به وضوح استیصال و نابودی ادب غرب را فاش شده است.

سردار کریمی بیان کرد: حوادث اخیر درون غرب و به خصوص نهضت مردم در آمریکا نشان دهنده این است که تفکر غرب به سمت فروپاشی می رود و این فروپاشی از ابتدای لباس گیری انقلاب اسلامی آغاز شده و امروز به ارتفاع خویشتن روان است.

مدیرکل اساس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز تو این کنفرانس گفت: پیشرفت های به دست آمده و توفیق های حاصل شده در بیماری کرونا به برکت خون شهدای قراول سلامت است که همگی امت ایران مدیون زحمات و دلسوزی های این عزیزان هستند.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» افزود: قدردانی از مدافعان مصونیت و حی نگه داشتن یاد و فکر شهدای سلامت،  از اولویت های مهمی است که موسسه کچل حفظ آثار و پراکندن مقدار های دفاع مهذب در  برنامه های  پیش بینی کرده است.

وی بیان کرد: برنامه آبروی محله، افتخار کوچه ها  از سرفصل های  مصوب است که با محوریت گرامیداشت شهدای محله ها برگزار می شود که با توجه به شرایط کرونایی تاکنون تعطیل بوده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی اندوه در این نشست گفت: پیاده شدن بنیاد نیار جامعه، برگزاری اجلاسیه مداحان در اذن امر این اداره قرار خمود است.

«ابوالفضل ربیعی» افزود: از زمان پیش دماغ این برنامه بوسیله جامعه مداحان استان، استقبال خوبی قیافه محزون و همه مداحان و مدح گران بسیجی استان مرکزی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه اعلام آمادگی کرده و پای کار آمده اند.

وی بیان کرد: استفاده از تجربیات ارزشمند سایر اجلاسیه های دنده شهدای استان مرکزی داخل دستور امر اجلاسیه مداحان صبر گرفته که گرایش است بتوان برنامه درخوری برای شهدای مداح استان برگزار کرد.

مسئول راه اندازی بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی امتداد قسط: بخاطر برگزاری اجلاسیه مداحان این استان، ۱۰ کمیته تخصصی با حضور مداحان بسیجی در رویت اندوهناک شده که اهداف و وظایف هرکدام از آن ها نمودار و  ابلاغ شده است.

ربیعی تصریح کرد: پرداختن به کمال مطلوب سال و بزرگداشت از شهدای مصونیت یکی از اولویت های رادیکال اجلاسیه شهدای مداحان است که داخل این خصوص پروگرام های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای رسیدن به تحقق جهش تولید همچنین پروگرام ها و اقدامات اثربخشی رخ گرفته و چندین مجمع تخصصی با کارشناسان اقتصادی و تولیدی برگزار شده و در این راستا یک کمیته پژوهشی خاص شکل اندوهناک است.

مسئول سازمان بسیج مداحان گند روح الله استان مرکزی افزود: جزئیات اجلاسیه مداحان این استان پس از نهایی شدن در نشست های آینده ستاد دنده شهدای استان مرکزی مطرح می شود.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ مثال تقدیم اسلام و قیام کرده است.
  • ۹۹/۰۳/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی