تور آسیا

به گزارش همشهری آنلاین، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فقره معصوم درون این مراسم با ذکر یاد و نام رهبرکبیر انقلاب و ارائه گزارشی از خدمات ستاد اجرایی درون راستای بینوایی زدایی درون کشور گفت: ستاد اجرایی مزین به نام امام خمینی(ره) است و تمام جدیت این مجموعه لول داخل مسیر رهنمودهای حضرت امام و رهبرانقلاب بوده و هست.

رئیس ستاد اجرایی بااشاره بوسیله رزمایش برکت معصوم خمینی گفت:امروز شاهد بهره برداری از دوهزار و ۴۲۳ پروژه عمرانی هستیم که از این تعداد ۱۷۰ مدرسه، ۱۱۵ طرح آبرسانی ، ۲۰۰ کنیسه و چند هزار خانه معلولین است که با شرکت بنیادمسکن اجرا خواهدشد.

هوشیار افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم ما مذاکره اشتغال است که تو این رزمایش عزت ۱۸۸ هزار شغل با هشت هزاره میلیارد تومان سرمایه گذاری فراهم میشود.

وی افزود: براین بنیاد یومیه ۳۰۰ طرح اجتماع محور با ۱۰۰۰ اشتغال توسط ستاد اجرایی امر معصوم درمناطق محروم کشور ایجاد میشود.

وی درون خصوص ارسال سپرده های معیشتی بخاطر آسیب دیدگان کرونا گفت: امروز ۴ میلیون ودیعه پروتئینی توسط نیروهای جهادی همکار ستاد درسراسر کشور توزیع میشود،در  هفته های گذشته همچنین یک میلیون امانت غذایی خشک و اقلام بهداشتی در سراسر کشور توزیع شد.

دانا بااشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام تو مرزوبوم کرونا گفت: از اسفندماه با تمام قوا وارد عرصه مبارزه با کرونا شدیم و تو اساس تولید و تأمین دارو، برگ پزشکی، اقلام بهداشتی و پیگیری راههای درمانی بخاطر خودکفاکردن کشور بطور شبانه روز فعالیم.

وی افزود: اخیرا ۴ کشور اروپایی رسما به ستاد اجرایی نامه زده اند و درخواست کردند که بوسیله ما تجهیزات ضدکرونایی بدهید، یکی از همین کشورها چندماه پیش پیمان نامه سودا ۵۰میلیون ماسک با ما امضاکرده حیات ولی زیرقراردادش زد و آنها را تحویل نداد.

وی درخصوص جدیت ستاد اجرایی برای تاسیس واکسن کرونا گفت: محققان دارویی ستاداجرایی فرمان معصوم از ۴ راه تولید "واکسن کرونا" را درحال ردیابی هستند وبه نتایج خوبی اندوه رسیده اند و مردم مطمئن باشند از هیچگاه کشوری دراین زمینه ظهر نیستیم.



در دنباله این مراسم آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه همچنین  پیش روی داشت: توجه بوسیله فقرا و نیازمندان از درس هایی بود که ما از امام آموختیم و برگزاری این مراسم همچنین روح امام را شاد خواهد کرد چراکه ستاد مزین به صیت امام این حرکت مومنانه و خداپسندانه را تو بکلی قلمرو ادامه خواهد داد.

رئیسی با بیان اینکه روابط اقتصادی و اجتماعی باید مبتنی کنار عدل باشد و رهنمودهای معصوم داخل روزهای آغازین ابرام بر اجرای عدالت در همه حوزه ها بود و این مناظره شامل همه مملکت هاست، افزود: عدالت و اخلاق و عقلانیت و معنویت سنگ زیربنای انقلاب اسلامی است.

رئیس پیل قضائیه به لزوم بازنگری به این اصول اشاره کرد و فقر را محصول بی توجهی به عدالت اقتصادی و اجتماعی دانست و ابرام کرد: این اتفاق متناسب اجتماع اسلامی نیست لذا ماموریت نهادهای جمهوری اسلامی در تحقق انصاف متجاوز مهم است.

رئیسی با بیان اینکه امروز این دستیار مومنانه درون سراسر کشور که با هدایت رهبر قیام آغاز شده بی بسان است، تصریح کرد: آدم و نهادهای مخرب اجازه ندادند که بینوایی فقرا را رنج دهد و این امر در سایه تفکرات رهبران جامعه اسلامی است .

مهتر انباره قضائیه پیاده شدن همین بنیاد افزود: امروز ستاد اجرایی فقره درگاه امام طی یک حرکت مردمی ۴ میلیون امانت پروتئینی را به فقرا می دهد اما در آمریکا می بینیم که با محرومین و فقرا چه می کنند و چه برخوردی با رنگین پوستها دارند؛ رفتار پلیس با سیاه پوستان همان آمریکای عاری نقاب است.

رئیس انباره قضائیه ضمن تشکر از اقدامات بی نظیر ستاد اجرایی فرمان درگاه معصوم در رفع محرومیت ادامه قسط: این ستاد از مجموعه های با برکتی است که توسط معصوم خلق کردن شده و به رفع محرومیت و فقر از یک سو و کارهایی دانش بنیان و اشتغال زایی از لفظ دیگر می پردازد که این امر از اقدامات عالی این ستاد است.

وی تصریح کرد: توجه به محرومین بخشی از فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است و همگی نهادهای ناحیه باید بخاطر جهش تولید شرکت کنند.

رئیسی یادآور شد: این حرکات خداپسندانه بخاطر رفع نیازمندی و محرومیت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مورد توجه روح محضر امام و رهبر معظم نهضت خواهد وجود و داخل تاریخ ماندگار میشود.

دراین مراسم سید حسن خمینی رئیس تولیت آستان امام خمینی (ره)  نیز طی سخنانی اشعار داشت: امسال شرایط ویژه ای بر همگی گیتی حاکم است و این شرایط باعث شده رسم سالگرد معصوم از شکل رسمی خارج شده و درگاه پرشور و عاشقانه هرسال به سال های آتی موکول شود. 

وی تاکید کرد: تلاش دوستان ما تو ستاد اجرایی فرمان حضرت معصوم برای اینکه دردی را از اجتماع بزدایند بسیار ارزشمند و پسندیده است آن هم داخل شرایط فعلی کشور که دشمنان قسم خورده داشته و داریم؛ بنابراین برگزاری رزمایش برکت به معروفیت معصوم بسیار مهم و آغاز یک کار بزرگ است که همه نهادهای دیگر همچنین می توانند در آن انبازی داشته باشند.

 تو مقدر شدن دیگر این سنت ، پروژه های استانی ستاد اجرایی امر معصوم بصورت ویدئو کنفرانس توسط آیت الله رئیسی روزی برداری شد.

 امضای تفاهم روزنامه با هفت بانک علت مطمئن اعتبار خلق کردن ۱۸۸ هزاره شغل،  تامین حرمت ۳۵۰۰ خانه برای خانواده های دارای اثر و آغاز ارسال ۴ میلیون بسته معیشتی بخاطر خانواده های آسیب دیده شاگرد از کرونا ازدیگر بخش های رزمایش "برکت امام خمینی" وجود.
  • ۹۹/۰۳/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی