تور آسیا

جیمیل را می توان یکی از سرو های ایمیل محبوب دانست. این سرویس گوگل داخل سال ۲۰۲۰ و با متجاوز از ۱/۵ میلیارد کاربر، توانست ۳۸ درصد از سهم بازار را به مشت آورد که آمار بیش جالبی است. این تعداد از کاربر درون سراسر جهان به ما علامت می دهد قطعا مجاهدت بسیار اضافی برای تدریس و استفاده از کامل نبوغ های سرو خواهند کرد.

 یکی از فردی های جیمیل را می قابلیت بطلان پیام ارسال شده دانست. درحقیقت، قابلیت نقض یا فراخوان مجدد ایمیل داخل جیمیل چند سال قبل معرفی شد و می توان آن را به نشانی یکی از انفراد های گرامی سرویس گوگل هم به شمار آورد. برای همگی ی ما موافقت بی ریا که پس از ارسال پیام، پشیمان شده ایم و غرض پژمرده ایم آن را حذف یا لغو کنیم؛ ولی آیا سیاق انجام این کار را می دانید؟ در این مقاله، عزم داریم اسلوب لغو پیام ارسال شده در جیمیل را توضیح دهیخ.روش ارسال ایمیل تو جیمیل

درون ابتدا و قبل از آنکه بخواهیم وارد مناقشه لغو ارسال ایمیل در جیمیل شویم، بهتر است راه ارسال ایمیل در جیمیل را بوسیله طورخلاصه مرور کنیم. برای ارسال ایمیل در جیمیل، مراحل دامن را قفا کنید:

۱. وارد جیمیل شوید.

۲. داخل سمت چپ سرنوشت بالا، گزینه ی Compose را انتخاب کنید.

۳. در فیلد To، آدرس پست الکترونیکی گیرنده ی پیام را وارد کنید.

۴. درون فیلد Subject، موضوع ایمیل ارسالی را وارد کنید. موضوع انتخابی می تواند مربوط به کار، درس، اسناد خواه هر چیزی باشد که مستقیم گزینش خواهید کرد.

۵. پیام خود را در حصه مرتبط متوجه کنید.

۶. درادامه و تو قسمت پایین صفحه، روی گزینه ی ارسال (Send) کلیک کنید.

شما به همین سادگی می توانید متن ایمیل ارسالی خود را نگارش و ارسال کنید.معنای دقیق لغوکردن ارسال ایمیل داخل جیمیل





منبع این است که امکان بازیابی ایمیل ارسال شده داخل جیمیل حیات ندارد؛ ولی گوگل این اجازه را به شما می دهد قبل از مشاهده شدن پیام ، بتوانید عملیات را فسخ کنید و پیام را از صندوق ورودی شخص مدنظرتان بیرون کنید. این بدان معنا است که پس از مشاهده شدن پیام، امکان لغو پیام بود ندارد.

همچنین، فراموش نکنید الغا ایمیل ارسال شده درون جیمیل فقط برای مدت محدودی امکان پذیر است. البته شرایط درون جیمیل بدین ترتیب است؛ درون حالی که کاربران اوت لوک حتی پس از مشاهده شدن پیام غم می توانند تغییراتی بوسیله وجود آورند.

نزدیک ترین قابلیت به بازخوانی ایمیل در جیمیل را می قابلیت حذف دسترسی به ایمیلی محرمانه دانست. استفاده از حالت محرمانه به شما رخصت می دهد تاریخ انقضا و رمزعبور جدیدی بخاطر ایمیل انتظام کنید و دسترسی زودهنگام را حذف کنید که درحقیقت، می توان گفت همان بازخوانی ایمیل است.

به ترانه ارسال ایمیل محرمانه، می توانید از راه زیر استفاده کنید:

۱. بیدار جیمیل شوید و پیام خود را ارسال کنید.

۲. به قسمت پایین جانب عبث پنجره بروید و روی گزینه ی حالت محرمانه (Confidential Mode) کلیک کنید. صریح این گزینه شبیه قفل با تایمر است.

۳. تاریخ انقضا و کد عبور تعیین کنید.

۴.  گزینه ی ذخیره (Save) را انتخاب کنید.

۵. برای ازبین بازی کردن دسترسی بوسیله ایمیل محرمانه، وارد جیمیل شوید و ایمیل مدنظرتان را از مدخل مرتبط پیدا کنید.

۶. ایمیل را باز و گزینه ی حذف دسترسی (Remove Access) را انتخاب کنید.روش لغو ایمیل ارسال شده در جیمیل

بخاطر لغو ایمیل ارسال شده در جیمیل، مراحل ذیل را تعاقب کنید:

۱. باخبر جیمیل شوید و پیام خود را آماده ی ارسال کنید.

۲. گزینه ی ارسال (Send) را تفویض کنید.

۳. این بخش را می توان نخستین فرصت برای لغو ارسال ایمیل داخل جیمیل دانست. هنگامی که پیام را ارسال می کنید، اعلانی داخل پایین صفحه مشاهده خواهید کرد که گویای شرایط ارسال پیام است. تو سمت راست آن، می توانید گزینه ی الغا (Cancel) را انتخاب کنید.

۴. در صورتی که این فرصت را از مشت داده اید، جیمیل دومین اعلان را ارسال خواهد کرد که درون آن از واژه ی ارسال شده (Sent) مصرف کرده است. بخاطر لغو ارسال ایمیل، می توانید گزینه ی Undo را انتخاب کنید.

ادا اقدامات ذکرشده نیازمند زمان است؛ اما کارگر نیست که نتوانید انجام دهید یا غیرممکن باشد.



امکان لغو ایمیل ارسال شده در جیمیل از سال ۲۰۱۸ فراهم شده است؛ ولی همان طور که گفته شد، فردی هایی تیمار دارد. از همه مهم تر ویژگی مبتنی بر زمان و ثانیه ها است که همین امر باعث افزایش درک می شود. اگر نتوانید در ثانیه های بدوی ارسال ایمیل، باعث لغو ارسال پیام شوید، درنهایت پشیمان خواهید شد.

گوگل به این خراج رسیده است که این مسئله می تواند برای کاربران دردسرساز شود و به آنان این دستور را داده تا بتوانند زمان ابطال ایمیل را تمدید کنند خواه افزایش دهند. در این بخش، خواهید آموخت چگونه می استعداد زمان لازم برای لغم ایمیل ارسال شده در جیمیل را افزایش عدالت:مقاله های مرتبط:کوشا سازی میانبرهای کیبورد و فهرست میانبرهای کاربردی برای Gmailافزایش امنیت شمار کاربری جیمیل با ۶ روش کاربردی

۱. بیدار جیمیل شوید.

۲. روی گزینه ی تنظیمات موجود در سمت حق قسمت بالا کلیک کنید.

۳. گزینه ی تنظیمات را تفویض کنید.

۴. در پایین برگه ی General، مقدر شدن جدیدی با نشانی Undo Send را مشاهده خواهید کرد.

۵. منو کشویی کنار آن را انتخاب و روی گزینه ی Send Cancelation Period of Preference کلیک کنید. محدودیت ۳۰ ثانیه است.جمع بندی

با اینکه لغو ایمیل ارسال شده تو جیمیل اندکی حساس و نیازمند سرعت و دقت ایفا است، بودن این توان بهتر از نبودن آن است. شما می توانید با ایجاد تبدیل در تنظیمات ذکرشده، شرایط را برای الغا ایمیل ارسال شده در جیمیل فراهم کنید تا این کار داخل نهایت به سادگی ایفا شود.بیشتر بخوانید:کوشا سازی میانبرهای کیبورد و سیاهه میانبرهای کاربردی بخاطر Gmailبه روزرسانی Exchange Online قابلیتی مهم به این سرویس اضافه می کندنسخه وب اوت لوک به قابلیت پیش دماغ کلمات حاضر می شودموزیلا فایرفاکس با افزونه Private Relay امکان تولید ایمیل ناگهانی را فراهم می کندافزایش امنیت شمار کاربری جیمیل با ۶ گونه کاربردی
  • ۹۹/۰۳/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی