تور آسیا

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، ان بی سی نیوز آمریکا تو گزارشی بوسیله انتشار برخی پیش روی نظرهای بی سابقهجان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا داخل مراسمی خصوصی با مورگان استنلی تو میامی پرداخته است.

مورگان استلی را در همشهری آنلاین معلول گیری کنید: نیمی از طاس دارایی های آمریکا در منحصر چهار بانک بزرگ

به گزارش مجله دیلی میل، بولتوندر این مصاحبت هایش بیشتر از هر چیز از تصمیم های ترامپ در قبال ترکیه ناراحت بوده است و خطاب بوسیله مخاطبان صحبت هایش گفت، معتقد است چیز دیگری انگیزه اقداماتدونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درون قبال این کشور بوده چون هیچ یک از مشاوران او با این اقداماتش موافق نبوده اند.

ترامپ میزبان رجب طیب اردوغان، مهتر جمهور ترکیه درون دژ سفید است.

بولتون در صحبت هایش یادآور شد که بعد از آن که اردوغان رفتار به فروش سامانه دفاع موشکی از روسیه باوجود مخالفت های آمریکا و سربتو کرد، مساله تحریم ترکیه در کنگره آمریکا با حمایت قاطع هر دو حزب حقیقی همراه شده بود ولی ترامپ با آنها موافق نبود. ترامپ، بولتون را طرد کرد

بولتون که در ماه سپتامبر قلعه سفید را ترک کرده، داخل دنباله تصریح کرد بخاطر این مواضع ترامپ درقبال ترکیه دلیلی وجود دارد.

شرکت دونالد ترامپ در دهات استانبول ترکیه کفش را دارد.

ترامپ همچنین چند لمحه پیش در تماس تلفنی بااردوغان قبول کرد، نیروهای آمریکایی را از شمال شرق سوریه خارج سازد که این تصمیم او به عنوان چراغ سبز رئیس جمهور آمریکا بوسیله ترکیه بخاطر حمله به شبه نظامیان کُرد همپیمان آمریکا تو این منطقه از سوریه تعبیر شد.

بعد از این تصمیم ترامپ، حتی سناتور لیندسی گراهام، یک جمهوری خواه مردمان کارولینای جنوبی که از همپیمانان او است بی آرامی با آن لگن کرده و آن را لغزش دانست.

بولتون درباره روسیه همچنین گپ کرده و خطاب بوسیله جمعیت شنوندگان گفتگو هایش گفت، هر چقدر حزن سند و مدرک به ترامپ درباره شفاعت روسیه در کمپین انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ نشان دهید او باز هم این موضوع را نفی خواهد کرد بجهت نگران است که تایید این مداخله باعث ایجاب مشروعیت پیروزی او درون انتخابات شود.

طبق گزارش ان بی سی، عجیب ترین صحبت بولتون در این سخنرانی درباره تصوراتش از اقدامات ترامپ بعد از پیوستن بوسیله یک دور دیگر بزرگواری جمهوری در سال ۲۰۲۰ بوده است.

بولتون پیش دماغ کرد که ترامپ بعد از پیوستن مکرر بوسیله زوجیت جمهوری رویکرد کاملا انزواطلبانه شبیه به رویکردهای شاخه متعلق به رند پُل تو حزب جمهوریخواه در پیش خواهد گرفت.

رئیس جمهور آمریکا اغلب از خرج های مربوط به اتفاق نظامی موذی بخاطر کشورش شکایت و انتقاد کرده و همچنین از موسسه ملل و هزینه هایش نیز گله کرده است و او چنانچه برای بار دوم رئیس جمهور شود ممکن است ان قدر شهامت مشهود کند که کشورش را از این سازمانها بیرون نرم.

بولتون در دنباله صحبت هایش نیز نشانی کرد، ایوانکا ترامپ و همسرش جارد کوشنر، دختر و داماد دونالد ترامپ مقدور است رئیس جمهور را والا فشار قرار دهند تا تحول رویه دهد و او اندوه بوسیله مالاریا خود یک مستنطق لیبرال را درون دادگاه عالی منصوب یواش.

حاضران داخل این مراسم به ان بی سی گفتند که بولتون نام لارنس ترایب، یک لله حقوق دانشگاه هاروارد که از منتقدان ترامپ است را به عنوان گزینه احتمالی مطرح کرده است.

بولتون در دنباله تشریح داد، ایوانکا ترامپ و کوشنر به خشکی امدن مبنای این سبب این امر را خواهند کرد تا علامت دهند که داخل قلعه سفید ذیل رهبری ترامپ، عاملان پا بر جا خاصیت هستند. مستمعین گفتگو های بولتون گفتند که این اظهار نظر او باعث شوکه شدن آنها شده است.

بولتون درون جوهر حال از درون راه بودن کتابی که دارد می نویسد صحبت کرده و این که با این تاریخچه مسائل بیشتری فاش خواهند شد. فراخوانی بولتون به کنگره برای ترامپ گرانبها تمام می شود
  • ۹۸/۰۸/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی